Navigheaza pe teren in timp real, te ajutam sa gasesti comoara ascunsa aici! Dupa autentificare.

Parcul Petofi Sandor - Sibiu

Harti, descrieri si comentarii detailate, poze mai mari, posibilitate de cautare, navigare pe teren in timp real catre Parcul Petofi Sandor - Sibiu - dupa inregistrare.

Poian Poian
Poian
Cornisa Apalina Reghin castelul Huszar castel ruine
Cornisa
Piatra Corbului - 3 Piatra Corbului Rosia Montana
Piatra Corbului - 3
Grădina Zmeilor 10 Gradina Zmeilor
Grădina Zmeilor 10

Ai ajuns deja in acest loc, si ai reusit sa surprinzi ipostaze deosebite ale acestui geoobiectiv? Incarca pozele tale in albumul foto Parcul Petofi Sandor Sibiu!

Vizitati Parcul Petofi Sandor - Sibiu si celelalte obiective turistice prezentate. Multe dintre ele sunt locuri inedite, mai putin cunoscute. Va invitam sa le descoperiti!

>>> Intra in zona tainica a cautatorilor de comori virtuale, si cauta geocutia terenului de joaca Geotrekking ascunsa aici!

Cea mai apropiata localitate este Sibiu, se afla la 0,73 km distanta. Repere arheologice pe teritoriul localitatii Sibiu: 74
Lacul Bradisor
Copsa MareCopsa Mare
Este vorba de biserica din Copsa Mare (nu Mica - cum apare din greseala in text).
Belvedere Stanisoara-Turnu Cetatea Capalna
Turnul Zincarilor
Prima data nu am reusit sa gasesc geocutia.
Muzeul de icoane pe sticla din SibielMuzeul de icoane pe sticla din Sibiel
Muzeul de icoane pe sticla Zosim Oancea se afla langa biserica din Sibiel, si cuprinde cea mai mare colectie de icoane pe sticla din Ardeal (secolul XVIII-XIX).
Mina parasita Piciorul LespezilorMina parasita Piciorul Lespezilor
Desi am observat obiectivul la inceputul unei ture pe Lespezi, am cautat cutia la intoarcere.
Pintenii din Coasta Jinei
Biserica armeneasca Dumbraveni Imaginea asimetrica a bisericii armenesti din Dumbraveni este rezultatul furtunii din anul 1927, cand vantul puternic a daramat coiful turnului de nord-vest, care de atunci nu a mai fost reconstruit. O biserica foarte frumoasa.
Manastirea TurnuManastirea Turnu
Am gasit locatia, dar nu si cutia.
Varful Urlea Muntii Fagaras
MoardasMoardas
Pana la Agnita si pana la Medias sunt circa 30 km, iar pana la Sibiu, 50 km.
Refugiul Vistea Muntii Fagaras
DaiaDaia
Am gasit cutiuta in copac.
Biserica fortificata BraduBiserica fortificata Bradu
Am gasit geo-sticluta ascunsa in zid.
CisnadieCisnadie
Intr-o zona inconjurata de paduri si livezi, la 14 km sud de municipiul Sibiu.
Saua Paltinului
Lacul Caltun Muntii Fagaras Nu poti sa nu te indragostesti iremediabil de acest loc. Ferma de cerbi Poiana Neamtului Avrig
Geo Negoiu Muntii Fagaras Am urcat pe o vreme torida dinspre Balea, peste Laitel. Am reusit sa ajung in sfirsit si la aceasta cutie aflata pe Negoiu. Portita Avrigului Pestera Salbaticului Cascada Balea Gradina zoologica Sibiu Lacul Sacel
Sibiu Am gasit locatia, fiind prima cutie pe care o caut. Foarte interesant jocul.
ValchidValchid
Situata in valea unui mic afluent al Tarnavei Mari, asezarea din Valchid isi datoreaza prima aparitie documentara unui incident nu prea onorabil: in 1345, taranii din Valchid au fost interogati in procesul pradarii greavilor sasi din Curciu si din alte sate apartinand micilor comune invecinate, Roandola si Noul Sasesc.
Cetatea Salgo SibielCetatea Salgo Sibiel
M-am apropiat de locatie dinspre Sibiel.
Santurile CetatiiSanturile Cetatii
Avand in vedere ca santurile cetatii au fost amenajate, mai mult ca sigur ca ascunzisul a fost distrus in timpul lucrarilor.
Cetatea Dealu FrumosCetatea Dealu Frumos
Am gasit cutia in padure.
Catedrala romano-catolica din Alba Iulia Forest Cinema Porumbacu de Sus
Castelul de lut Valea ZanelorCastelul de lut Valea Zanelor
Este un proiect privat, inceput in primavara anului 2014, avand la baza conceptul unei case naturale de poveste.
Lacul Vrajitoarelor Ocna Sibiului
Lacul Vrajitoarelor de la Ocna Sibiului este un lac mic, pe cale de inmlastinire cu apa dulce provenita din precipitatii, cu adancimea de 0,25 m.
Lacul Gura Minei Ocna Sibiului
Lacul Gura Minei de la Ocna Sibiului s-a format prin prabusirea unui put din nordul salinei Ignatiu, deschisa in anul 1780.
Portalul Pesterii Laptelui Lacul Jidvei
Povestea Calendarului Porumbacu de Sus
Casute cu bunatati, locuri de joaca, restaurant, spectacole pentru copii.
Fereastra Mare a Sambetei Muntii Fagaras Curmatura Balei Saua Laitel Balta lui Iancu Colun Cascada Apa Spanzurata
Nou NeudorfNou Neudorf
Am gasit cutiuta.
Biserica evanghelica fortificata MosnaBiserica evanghelica fortificata Mosna
Am cautat de mai multe ori (degeaba) cutiuta de aici.
Cascada Scorusu
Podul MinciunilorPodul Minciunilor
Am gasit destul de greu cutiuta de linga Podul Minciunilor. Datorita faptului ca ascunzisul este destul de expus, vara fiind practic inconjurata de terase, este posibil ca cutiuta sa dispara mai devreme, sau mai tarziu. Aam completat logul si am adaugat ceva in ea.
Turnul Olarilor - SibiuTurnul Olarilor - Sibiu
Am gasit cutiuta. I found the small box, right like in the description. Era bine fixata intre caramizi, are un log si un creion mic.
Pestera Laptelui
Canionul MihaileniCanionul Mihaileni
Poate nu am ales cea mai buna metoda de a ma apropia de canion. Din pacate geocutia nu mai e la locul ei.
MarpodMarpod
Se afla pe drumul judetean 105, la 32 km de municipiul Sibiu, la 29 km de orasul Agnita si la 41 de km de muntii Fagaras.
Dealul Verde Porumbacu de Sus
Pensiunea Dealul Verde este o locatie unica, asezata in mijlocul padurii.
Varful Mosu Muntii Fagaras
Pasul Barcaciului Am gasit cutia. Am gasit-o.
Biserica evanghelica Turnisor - SibiuBiserica evanghelica Turnisor - Sibiu
Am avut noroc ca am gasit poarta deschisa.
Lacul Miercurea Sibiului
Castrul ArutelaCastrul Arutela
Aam gasit-o, e acolo. Dupa nereusita de la manastirea Turnu, speram sa gasesc geocutia ascunsa aici.
Varful Laitel
Manastirea StanisoaraManastirea Stanisoara
Nucet, este situata la poalele masivului Cozia, pe versantul sudic, pe teritoriul localitatii Calimanesti, in judetul Valcea.
Valori naturale - Judetul Sibiu

• Urmarire Parcul Petofi Sandor
  • Localizare pozitie pe harta Sibiu

• Parc - Am gasit cutia ascunsa in zid. Parcul poarta numele poetului din anul 2007.
  • Pestera Sugau - Muntii Giurgeu: Cutie noua - Am inlocuit cutia sparta cu o cutie noua.
  • Cetatea Zanelor - Covasna: Relocare ascunzis - Zona vechiului ascunzis a devenit imposibil de explorat, datorita vegetatiei arbustive ce s-a tot dezvoltat. Asa ca am tinut cont de sugestia de a amenaja un nou ascunzis.
  • Cavitatile de langa Satu Mare: Kolik - Am gasit geocutia ascunsa langa cavitatea Kolik, satul Satu Mare.
  • Geotrekking Baile Tusnad: Drumetie de o zi - Drumetia planificata initial pentru doua zile a devenit pana la urma o tura de doar o zi. Pe o vreme absolut superba am parcurs traseul Baile Tusnad - Varful Cetatii - Lacul Sfanta Ana - Muchia Lacului - Bixad.
  • Panorama Bozeni: Am gasit numai panorama - Am sosit in padurea de deasupra satului Bozeni, venind cu bicicleta prin padure, dinspre movilele lui Ali pasa. In drum am vazut o caprioara, precum si tigani care adunau nuci.
  • Panorama Ciucului: Foarte frumos loc de belvedere - Cel mai mult mi-a placut cum se vede spre Sumuleu Ciuc. Am luat GK si va pleca spre Cluj.
  • Padurea Trivale: Am gasit comoara - Nu am luat nimic. nu am adaugat nimic.
  • Biserica fortificata - Bradu: Sticluta - Am gasit geo-sticluta ascunsa in zid. Din pacate biserica era inchisa.
  • Monumentul lui Emil Rebreanu - Palanca: Gasit cutia - Drumul prin pasul Ghimes este usor spre prost, cam trancane masina. Cred ca o excursie cu trenul ar fi frumoasa.
  • Fantana Nicolae Ioan - Muntii Ciucas: Tablita de marmura - Am ajuns la geoobiectiv urmand traseul ce suie pe valea Berii spre Cabana Ciucas. Acum se poate ajunge aici si cu o masina de forta si garda la sol ale unui Logan.
  • Liniste vesnica: Un loc parasit si linistit - Am sosit dinspre Bezid, pe un drum destul de rau, care pune la incercare masina. In apropierea casei parasite apare insa si o bucata de asfalt.
  • Pestera Sugau - Muntii Giurgeu: Un loc extraordinar - Inainte de a intra in pestera am cautat geocutia. E o pestera extraordinara, mai ales daca aveti posibilitatea de a o vizita in intregime.
  • Capela Sfanta Ana: Iarna la capela - Cum pe cursul Oltului iernile sunt serioase, am gasit capela inconjurata de un strat de zapada de min. 50 cm.
  • Parcul dendrologic Gurghiu: Hot Spicy Geocoin - Salut, am mentionat faptul ca ai gasit ascunzisul si ai pus un Hot Spicy Geocoin in cutie. Am rugat urmatorii gasitori, sa anunte pe com, daca scot moneda din cutie.
  • Varful Gropsoarele - Muntii Ciucas: Varf cu vedere - Tura din septembrie s-a nimerit sa fie intr-o sambata frumoasa, dupa prima fulguiala din an. Am ajuns pe Gropsoarele plecand de la Muntele Rosu, trecand pe La Rascruce si ne-am intors cu un ocol pe la cabana Ciucas.
  • Cascada Paraului Saritor: Am sarit cutia de la Cascada Paraului Saritor! - Am cautat in zadar cutia in toate micile si marile cavitati de pe peretele din stanga cascadei. Acest esec nu a micsorat decat foarte putin satisfactia atingerii acestui interesant obiectiv, el implinind un frumos traseu pe care il parcursesem pana atunci (Piatra Tabulata, Cetatea Racu, Varful Madaras, Mlastina Seche).
  • Palatul Cantacuzino: In vizita la Nabab - Castelul se poate vizita in fiecare zi, primul grup intra la 10:15, iar ultimul la 18:15. Vizita cu ghid dureaza aproximativ o ora, si costa 20 de lei pe cap de adult.
  • Apa Imputita - Paraul Lupului: Un loc ascuns cu o atmosfera aparte - M-am apropiat de ascunzis dinspre intrarea in parcul cu animale salbatice, urmand paraul Lupului. Nu exista o poteca clar batuta, astfel incat a trebuit sa inaintez prin padure, respectiv pe malul paraului.
  • Cetatea Rakoczi - Ghimes-Faget: Am prins o vreme superbă - Mai greu a fost sa gasesc ascunzisul ascunzisului. Nerecomandat pe ploaie.
  • Cetatea Fetei - Floresti: Cetatea Fetei - Floresti - Intr-o zi frumoasa de sambata, am gasit aceasta geocutie.
  • Varful Gretes - Izvoru Muresului: Superba zona - La intoarcere am coborat pe partia de schi din Izvor Muresului. Am avut parte si de o intalnire furtunoasa cu cainii de la stana.
  • Poarta Schei: Am trecut pe aici - Harabeck si Iris (UC Team).
  • Tunelul Mare din Cheile Tisitei: Versantul in cauza - E vorba de versantul opus intrarii in tunel, adica cel aflat in spatele stalpului cu marcaj din a 2-a imagine. Nu e tumulus pentru ca ar atrage atentia, nici de o groapa acoperita cu pietre pentru ca eu insumi sunt satul de scormonit printre pietre dupa geocache-uri.
  • Monumentul de pe Dealul Cosna - Plaiurile Nemirei: Acces auto - La monument se poate ajunge si cu masina. Una care suporta drumurile de pamant, din satul Nicoresti sau Oituz.
  • Casoaia lui Ladas - Androneasa: O tura prin zona - De mult urmaream sa ajung aici. Frumos loc, e usor sa ratacesti cararea, daca nu esti atent.
  • Muntele lui Simon - Muntii Stanisoarei: Pestera Sfantul Chiriac - Pestera Sf Chiriac este un obiectiv superb intradevar dar fiind pe terenul manastirii ar trebui vorbit cu staretul inainte. Accesul la ea este usor.
  • Lacul Alunis - Sovata: Comoara de dupa zid - Chiar daca lacul Mierlei si lacul Alunis sunt foarte aproape, la aproximativ 150-200 m distanta, intre cele doua lacuri nu calea dreapta este drumul cel mai bun. Inspre sud-est exista un podet, peste care am trecut, in locul in care se intalnesc paraiasele care curg din cele doua lacuri.
  • Valea Uzului: La inganatul noptii cu dimineata - În drum spre La Oclos, de unde urma sa urcam pe Șoiu Mare, am trecut pe la capela catolica de la Valea Uzului, sperand sa gasim cutia, chiar daca era inca intuneric. Am gasit-o destul de repede, in buna stare - uscata -, doar creionul s-a cam dezmembrat, iar jurnalul este aproape plin.
  • Lacul Andreoaie - Boistea: In plus despre Lacul Andreoaie si nu numai - In imprejurimile Lacului Andreoaie mai sunt alte cateva balti. Unele, mai mici sau mai mari, doar iazuri, suficient de pitoresti sau chiar interesante, pentru a starni curiozitatea unora.

Ai ajuns in Sibiu si ai reusit deja sa vizitezi obiectivul Parcul Petofi Sandor? Sau vrei doar sa comentezi, si sa completezi descrierea? Povesteste-ne despre experienta ta!

Stii locuri de vizitat din judetul Sibiu, frumoase si interesante, dar mai putin cunoscute? Prezinta-ne informatii despre aceste locuri, si da posibilitatea celorlalti sa le cunoasca nemijlocit!