Navigheaza pe teren in timp real, te ajutam sa gasesti comoara ascunsa aici! Dupa autentificare.

Varful Rozdesti

Harti, descrieri si comentarii detailate, poze mai mari, posibilitate de cautare, navigare pe teren in timp real catre Varful Rozdesti - dupa inregistrare.

Cascada Susara 5 Cascada Susarei Susara
Cascada Susara 5
Lacul Batca Doamnei Piatra Neamt Cozla
Lacul Batca Doamnei
A iesit Soarele Capela Buha
A iesit Soarele
Interiorul cavitatii Stanca Piatra Zimbrului
Interiorul cavitatii

Ai ajuns deja in acest loc, si ai reusit sa surprinzi ipostaze deosebite ale acestui geoobiectiv? Incarca pozele tale in albumul foto Varful Rozdesti!

Vizitati Varful Rozdesti si celelalte obiective turistice prezentate. Multe dintre ele sunt locuri inedite, mai putin cunoscute. Va invitam sa le descoperiti!

>>> Intra in zona tainica a cautatorilor de comori virtuale, si cauta geocutia terenului de joaca Geotrekking ascunsa aici!

Cea mai apropiata localitate este Paltinis, se afla la 6,83 km distanta.
Cetatea Salgo SibielCetatea Salgo Sibiel
M-am apropiat de locatie dinspre Sibiel.
CibinburgCibinburg
Deasupra raului Cibin, respectiv in apropierea vechiului drum de transport al sarii, in jurul anului 1100, a fost ridicata o fortificatie.
Lacul Dostat
Casa Pravaliei Gusterita Sibiu
Este situata in cartierul Gusterita din Sibiu, pe strada Malinului 19.
Curmatura Balei
MarpodMarpod
Se afla pe drumul judetean 105, la 32 km de municipiul Sibiu, la 29 km de orasul Agnita si la 41 de km de muntii Fagaras.
Pod nou peste Cibin Sibiu Lacul Cristian
Johanniskirche SibiuJohanniskirche Sibiu
Am ajuns la fata locului intr-un moment destul de nepotrivit. In cadrul eventului GeoFest Sibiu-2014, la o plimbare prin oras cu un grup numeros, chiar daca era in timpul slujbei si foarte multa lume am reusit sa gasesc cutia si sa ma loghez.
Poarta potecii Valea Balea Muntii FagarasPoarta potecii Valea Balea Muntii Fagaras
In lunile de vara, cu masina pe Transfagarasean - tot anul, cu telecabina.
Schitul Pahomie Buila-VanturaritaSchitul Pahomie Buila-Vanturarita
Numele ii provine de la cel al monahului ce l-a infiintat.
Buila-VanturaritaBuila-Vanturarita
Am gasit cutia, putin ruginita, cu jurnalul putin umed, cu pixul, intr-adevar, nefunctional.
Muzeul de icoane pe sticla din SibielMuzeul de icoane pe sticla din Sibiel
Muzeul de icoane pe sticla Zosim Oancea se afla langa biserica din Sibiel, si cuprinde cea mai mare colectie de icoane pe sticla din Ardeal (secolul XVIII-XIX).
Saua Doamnei
Ocna Pustie de la Ocna Sibiului
Ocna Pustie de la Ocna Sibiului, sau lacul Avram Iancu, s-a format pe locul salinei Fodina Maior (Grosse Grube), exploatata in sistem clopot, prin doua puturi, pana la adancimea de 160 m.
Piramidele de la SlatioaraPiramidele de la Slatioara
Martori ai eroziunii apei, temperaturii si vantului asupra unor strate relativ slab cimentate formate din pietrisuri si nisipuri, piramidele de la Slatioara, ca si cele de pe acelasi masiv deluros Magura Slatioarei, dar de la Stroiesti, sau celelalte de pe Maguricea Slatioarei, ofera un spectacol ce nu trebuie pierdut, eroziunea generatoare fiind activa si continua.
Mina parasita Piciorul LespezilorMina parasita Piciorul Lespezilor
Desi am observat obiectivul la inceputul unei ture pe Lespezi, am cautat cutia la intoarcere.
La Politi Valea Gauri Saua Corbului Cheile Crivadiei
Cheile CheiaCheile Cheia
Cheile Cheia, situate in Parcul National Buila-Vanturarita, Muntii Capatinii, sunt unele dintre cele mai inguste si salbatice sectoare de chei din tara.
Turnu Rosu din BoitaTurnu Rosu din Boita
Pe terenul nostru de joaca gasirea unei geocutii nu trebuie dovedita. Am publicat aceasta geocutie doar ieri, 6 septembrie 2014. In drum spre eventul de la Campulung Muscel am oprit si la Turnu Rosu unde am cautat si gasit cutia.
Troita de la confluenta Cheia-ComarniceTroita de la confluenta Cheia-Comarnice
Intersectia este marcata de prezenta unei troite.
Pestera Iedului Baia de Fier
Este o cavitate cu o adancime de 300 m.
Varful Parangul Mic Muntii Parang
Biserica evanghelica Turnisor SibiuBiserica evanghelica Turnisor Sibiu
Am avut noroc ca am gasit poarta deschisa.
Casa Andrei Otetea Sibiel
Poarta de PiatraPoarta de Piatra
Poarta de Piatra este una dintre cele opt porti cunoscute pana in prezent in masivul Cozia.
Stanca Dintele Aninoasa
Parcul Natural Dumbrava SibiuluiParcul Natural Dumbrava Sibiului
In drum spre Paltinis, noaptea.
Cetatea Scurta Orlat
In aceasta zona cercetarile arheologice si mentiunile documentare identifica numeroase situri printre care o asezare neolitica si doua fortificatii cu valuri de pamant: Cetatea Scurta si Cetatea Lunga La Zidu.
Portita Avrigului
Pasul Urdele Muntii Parang
Pasul Urdele - Drumul Regilor.
Cascada Moara Dracilor
Lacul Vrajitoarelor Ocna Sibiului
Lacul Vrajitoarelor de la Ocna Sibiului este un lac mic, pe cale de inmlastinire cu apa dulce provenita din precipitatii, cu adancimea de 0,25 m.
Lacul Mandra Muntii ParangLacul Mandra Muntii Parang
Este lacul situat la cea mai mare altitudine din Parang, 2158 m.
Schitul OstrovSchitul Ostrov
Am gasit-o usor. In drum spre Bucuresti, am oprit in acest minunat oras si am intrat pe insula in cautarea cutiei.
HosmanHosman
Apartine de comuna Nocrich.
Cindrel
Am luat o moneda de 10 coroane cehe si o bricheta. Am gasit cutia de pe virful Cindrel.
Oul ArsiteiOul Arsitei
Oul Arsitei este o rezervatie geologica care se afla in partea de nord-est a Muntilor Sureanu, pe versantul estic al dealului Arsitei si se intinde pe o suprafata de 0,20 ha.
Varful CarjaVarful Carja
De pe varf avem o priveliste frumoasa, spre vest catre valea Jiului de Vest, si spre est catre varful Parangul Mare, respectiv mai multe lacuri glaciale.
Casa Intoarsa Brambura Park Avrig
Dar gasim aici si un mini zoo, teren de joaca pentru copii, si un restaurant in aer liber.
Catedrala romano-catolica din Alba Iulia Iezerul Muntinului
Rosen GartenRosen Garten
Am gasit cutia.
Biserica Sfanta Treime SibielBiserica Sfanta Treime Sibiel
Mi-a placut crucea veche de la Pomana, datand din 1877.
Cetatea Capalna
Culele de la MaldarestiCulele de la Maldaresti
In satul Maldaresti, la 4 km sud de orasul Horezu, se afla o filiala a Muzeului Judetean Valcea, Complexul Muzeal Culele de la Maldaresti, organizata pe seama culelor Greceanu si Duca si aflata in incinta casei memoriale IG Duca.
MoardasMoardas
Pana la Agnita si pana la Medias sunt circa 30 km, iar pana la Sibiu, 50 km.
Lacul Matelor Ocna Sibiului
Salina pe locul careia se afla nu este atestata documentar, insa era exploatata in evul mediu tarziu, cu sistem clopot, la adancimea de peste 80 m, prin, doua puturi.
Lacul Randunica
Salina a fost exploatata intre anii 1722-1877, in sistem clopot, cu doua puturi pana la adancimea de 80 m.
Varful Badea Muntii Parang Varful Dengheru Muntii Parang
Lacurile Horea Closca Crisan Ocna Sibiului
Pe locul lor, in 1770, erau mentionate: Lacul Rosu Interior, Lacul Rosu Exterior, Lacul Verde Interior, Lacul Verde Exterior, Lacul Femeilor, Lacul Liber.
Cetatea Cugir
Varful Dengheru aronbvVarful Dengheru aronbv
Am ajuns in statiunea Ranca intr-o zi de duminica, dupa masa. Placerea este de partea noastra, a celor care am ascuns-o. Foarte spectaculos loc.
Piatra cu Gauri
Turnul rotund Crivadia
Incepand din secolul XVI acesta strajuia vechiul drum ce lega Transilvania cu Tara Romaneasca prin pasul Valcan.
Belvedere Stanisoara-Turnu Lacul Pasari
Poarta Raiului Fundatura PonoruluiPoarta Raiului Fundatura Ponorului
Este unul dintre cele mai frumoase catune de munte, paradisul fotografilor.
Manastirea StanisoaraManastirea Stanisoara
Nucet, este situata la poalele masivului Cozia, pe versantul sudic, pe teritoriul localitatii Calimanesti, in judetul Valcea.
Iezeru Mare Muntii Cindrel
Valori naturale - Judetul Sibiu

• Urmarire Varful Rozdesti

• Fanatele Clujului: O plimbare - Un ascunzis interesant.
  • Biserica catolica - Imeni: Biserica renovata si ascunzisul indepartat - Conform informatiilor primite de la colegi de joaca, biserica catolica din Imeni a fost renovata in exterior. Cu aceasta ocazie a fost schimbata decorul ferestrelor, cu un decor mai nereusit dupa parerea mea.
  • Vila Franka Sighisoara: Priveliste superba - Great view.
  • Cazemata de pe Dealul Bugeac: Vara nu-i ca iarna - Am trecut Dunarea cu bacul, de la Galati la comuna IC Bratianu, unde am amenajat un geoascunzis. Am oprit prima data langa ramasitele podului si cazematele germane de langa Balta Salcuta.
  • Liceul Marton Aron Miercurea Ciuc: Spre acasa - Cu multe dificultati, dar am gasit pana la urma si aceasta geocutie.
  • Casa rasturnata - Praid: La mintea cocosului, intr-o lume rasturnata - Iar eu am ajuns la Casa Rasturnata mai tarziu decat trebuia, programul s-a terminat deja, asa ca am privit-o si eu de dincoace de gard. Dar macar am ascuns o geocutie.
  • Biserica unitariana - Craciunel: Am gasit-o - Am gasit si acesata geocutie cu o mica cautare in plus ca de obicei.
  • Varful Ciomatu Mare - Muntii Bodoc: Pe urmele ursilor - Avand atatea locuri frumoase de vizitat in tara, am cam neglijat locurile apropiate. Pe nemeritate, imprejurimile lacului Sfanta Ana sunt locuri de care nu poti sa te plictisesti.
  • Monumentul Siculicidium - Siculeni: Se gaseste destul de usor - Dupa indepartarea pietrelor din teava balustradei a monumentului.
  • Ghetarul de la Scarisoara: Ghetarul Scarisoara - De aceasta data am abordat urcarea pe drumul nou amenajat fata de alta data cand am urcat cu un autobuz ce gafaia din toate bujiile si pocneau toate pistoanele. Chiar daca efortul a fost sustinut, a meritat.
  • Ruinele bisericii reformate Benic: Acces usor - Locatie frumoasa pentru o iesire cu copii mici. Cutia in stare foarte buna.
  • Memorialul Ginta: Surpriza - Motivul? Prima geocutie virgina pe care am gasit-o de cand particip la acest interesant joc.
  • Bastionul Croitorilor - Cluj: A fost fun - Azi am gasit cutia. Am mai incercat sa o gasesc pana acuma, dar nu am reusit.
  • Varful Papusa: Ceata pe varf - Din ceata de pe Papusa a crescut varful Peleaga.
  • Sibiu: Gasit azi - Found it today.
  • Piatra Corbului - Rosia Montana: Piatra Corbului - Am ramas foarte uimit de peisajul sumbru din zona. Munti intregi rasi si parca tot pamantul este intors pe dos.
  • Piatra Craivei - Muntii Trascaului: Am urcat azi pe Piatra - Am cautat cutia de acolo, dar nu am gasit-o. Sunt doua posibilitati.
  • Treptele Rakoczi - Targu Mures: Dimineata pe racoare - Dimineata pe racoare, mergand spre scoala, am urcat tretele Rakoczi. Prin nu stiu ce minune imi aduc aminte ca undeva de-a lungul scarilor este o cutiuta magnetica.
  • Baile Martanus: Un lac de un verde intens - Ajungand la fata locului, am cautat intai geocutia, apoi am vizitat baile. Am gasit ascunzisul destul de repede, dar era gol.
  • Cetatea Coltesti: Gasit din intamplare - Am gasit-o din intamplare (instinct).
  • Sibiu: In trecere - Am gasit cutia in trecere prin Sibiu. Jurnalul original este plin.
  • Cetatea Cisnadioara: Pietrele rotunde din zidul cetatii - In curtea bisericii, respectiv in zidurile cetatii se afla o multime de pietre imense, rotunde. Legenda spune ca fiecare baiat, inainte de casatorie, trebuia sa duca pana sus in cetate, o piatra mare de rau, dovedandu-si astfel barbatia.
  • Livada Postei: Am gasit-o - Am gasit-o si eu. ;) 0-in 0-out.
  • Schitul Ostrov: Schitul Ostrovului - In drum spre Bucuresti, am oprit in acest minunat oras si am intrat pe insula in cautarea cutiei. Dupa un dialog ham-ham intre catelusa mea, Russia si statuia lui Eminescu, am purces la cautarea si gasirea cutiei.
  • Pasul Calonda: Cautand hotarat - De la intersectia din Pasul Calonda am luat-o pe jos, m-am plimbat putin pana la ascunzis. La prima incercare nu am gasit geocutia.
  • Cozmeni: Am gasit foarte usor copacul - Dar nu si cutia. Ascunzisul e simplu si evident, dar cutia lipseste.
  • Mestecanisul Reci: Ostasul impietrit - De atitea ori am trecut in fata ostasului sus amintit spre Covasna. Am gasit si geocutia de mai multe ori, asa ca era si timpul sa anunt si pe acest site.
  • Piatra Scrisa - Piatra Mare: Piatra era la locul ei! - Doar Piatra Scrisa. La locul indicat de GPS am gasit mesajul geotrekking intr-o folie A4 si carnetelul, ambele la baza crevasei.
  • Biserica reformata - Turia de Sus: S-a aruncat apa cu tot cu copil - Biserica-cetate a catolicilor reformati (calvini) din Turia a fost construita in secolul al XVI-lea si reconstruita in secolul al XIX-lea. Recent s-a inlocuit acoperisul de dranita de pe micuta tinda de la intrarea in incinta, sub care se afla ascunsa cutia.
  • Cascada Supanu: La a doua tentativa - La a doua tentativa, am reusit. Ca un facut, iarasi am uitat plansele cu foto acasa.

Ai ajuns aici si ai reusit deja sa vizitezi obiectivul Varful Rozdesti? Sau vrei doar sa comentezi, si sa completezi descrierea? Povesteste-ne despre experienta ta!

Stii locuri de vizitat din judetul Sibiu, frumoase si interesante, dar mai putin cunoscute? Prezinta-ne informatii despre aceste locuri, si da posibilitatea celorlalti sa le cunoasca nemijlocit!