Navigheaza pe teren in timp real, te ajutam sa gasesti comoara ascunsa aici! Dupa autentificare.

Cheile Zugreni

Harti, descrieri si comentarii detailate, poze mai mari, posibilitate de cautare, navigare pe teren in timp real catre Cheile Zugreni - dupa inregistrare.

Lacul Cuiejdel 3 Lacul Cuiejdel
Lacul Cuiejdel 3
Craterul vulcanic crater vulcanic Racos
Craterul vulcanic
Vedere de sus, din marginea satului cimitir eroi poieni
Vedere de sus, din marginea satului
Impozanta poarta de intrare Manastirea Cerbu
Impozanta poarta de intrare

Ai ajuns deja in acest loc, si ai reusit sa surprinzi ipostaze deosebite ale acestui geoobiectiv? Incarca pozele tale in albumul foto Cheile Zugreni!

Vizitati Cheile Zugreni si celelalte obiective turistice prezentate. Multe dintre ele sunt locuri inedite, mai putin cunoscute. Va invitam sa le descoperiti!

>>> Intra in zona tainica a cautatorilor de comori virtuale, si cauta geocutia terenului de joaca Geotrekking ascunsa aici!

Cea mai apropiata localitate este Sunatori, se afla la 2,31 km distanta.
Pasul Tihuta
Tinovul Mare Poiana Stampei
Are o suprafata de 682 hectare.
Stratele cu Aptycus de la Pojorata
Rezervatia Stratele cu Aptychus de la Pojorata este situata pe Valea Moldovei, pe versantul ei drept, la circa 2 km aval de localitatea Pojorata, in apropiere de halta Sadova.
Varful Bistriciorul
Faptul ca am gasit aceasta geocutie, pentru ca am gasit-o intamplator in timp de adunam servetelele si alte gunoaie lasate de altii pe Varful Bistriciorul, la 1990 m. Acu multi ani si eu intamplator am gasit primul ascunzis pe Padis.
Lacul Lala Mic Muntii Rodnei Tinovul Gaina-Lucina Obcina Mestecanis
Saua Curatel Muntii Rodnei
Saua Curatel, refugiul Ancuta.
Polita cu Flori Masivul Ceahlau Pasul Prislop
Varful Omu Muntii Suhard
Cel mai inalt pisc este Varful Omu, avand 1932 m.
Cascada Cailor Varful Gargalau Muntii Rodnei
Baia O-saros BorsecBaia O-saros Borsec
Astfel orasul a facut un prim pas spre redobandirea statutului de statiune balneoclimaterica.
Mesteacanul pitic BorsecMesteacanul pitic Borsec
Borsecul este zona cea mai sudica unde se mai gaseste.
Ulita copilariei Toplita
Este vorba de o strada din Toplita, a carei zid de beton a fost pictata de copii in anul 2020, in cadrul proiectului Ulita copilariei.
Piatra Fantanele Muntii Calimani Piatra Tibaului Muntii Tibau Saua Ineu Muntii Rodnei Varful Tatarului Pasul Rotunda Muntii Rodnei
Stejaris Tulghes
Speciile insotitoare obisnuite la altitudini joase sunt teiul pucios, jugastrul, si alunul.
Varful Tihu Muntii CalimaniVarful Tihu Muntii Calimani
Varful Tihu, 1799 m, este un con secundar ce domina o regiune periferica din flancul sudic al Muntilor Calimani.
Obcina Feredeului
Parcul Natural Vanatori-Neamt
In libertate in padurile din zona Parcului, in semi-libertate in tarcul de aclimatizare, si inchis in gradina zoologica.
Varful Baesul Am gasit geocutia ascunsa pe varful Baesul de langa orasul Toplita.
Varful Toaca Masivul CeahlauVarful Toaca Masivul Ceahlau
Zona cea mai inalta a muntelui este reprezentata de un platou central, cu o latime de 1 km si lungime de 6 km, dispus pe directia nord-sud.
Manastirea Putna
Strandul Urmanczy ToplitaStrandul Urmanczy Toplita
Pana in anul 1850 strandul era vizitat doar de membrii familiei si invitatiilor lor.
Mlastina de la Paraul Rusilor Bilbor
Ocupa lunca de pe partea dreapta a Bistricioarei, are o suprafata de 15-16 hectare.
Lacul Iezerul CalimanilorLacul Iezerul Calimanilor
Gasirea cutiei de la Iezerul Calimanilor (numit si Retitis dupa varful sub care se afla) a incununat o zi fructuoasa din punct de vedere al geotrekkingului.
Stanca Dochiei Masivul CeahlauStanca Dochiei Masivul Ceahlau
Este o stanca mare, impresionanta, care se afla intr-un luminis.
Lacul Lala Mare Muntii Rodnei
Varful Highes Muntii HasmasuluiVarful Highes Muntii Hasmasului
Saua Obcina Rotunda - Dealul Tablei.
Cabana Fantanele Masivul CeahlauCabana Fantanele Masivul Ceahlau
Acces spre cabana dinspre Durau, pe traseul marcat cu banda rosie, sau prin cascada Duruitoarea pe cruce rosie, apoi pe triunghi galben.
Belvedere asupra Duraului Piatra Borcuta
Stancile Lucaciu Muntii Calimani Varful Lucaciu este primul pe lunga culme secundara a Calimanilor, ce se ridica usor din Depresiunea Dornelor racordandu-se de culmea principala la coada Pietrosului.
Cetatuia si Calugarii Masivul CeahlauCetatuia si Calugarii Masivul Ceahlau
Cetatuia si Calugarii sunt denumirile date unor turnuri de stanca care se inalta la vest de Detunate, deasupra potecii marcate cu banda albastra.
Stancariile Salhoi Zambroslavele Borsa
Manastirea Secu Vanatori-Neamt
Biserica isi are inceputurile legate de existenta aici a unui schit intemeiat in 1530.
Stancile Pietrei Rosii Varful Pietrele Rosii a fost primul al culmii, imediat ce am ajuns pe ea.
Casa memoriala Mihail Sadoveanu Vanatori-Neamt
A fost infiintat in 1964, iar dupa restaurare inaugurat in 1966.
Saua Gaja Muntii Rodnei
Cariera de travertin BorsecCariera de travertin Borsec
Aceasta roca fiind o excelenta piatra ornamentala, a fost folosita la decorarea fatadelor multor cladiri de interes public din Bucuresti, respectiv Miercurea Ciuc, dar a fost trimisa si la export.
Cascada de apa termala Toplita Poate, dezamagiti de lipsa de apa - practic, lipsa cascadei, dar, mai ales, de mizeria din jur, n-am depus suficient interes pentru gasirea geocutiei.
Cetatea BufniteiCetatea Bufnitei
Printre curiozitatile turistice ale statiunii Borsec putem enumera Pestera cu Gheata, Grota Ursilor, formatiunea de travertin Dealul Rotund, Cetatea Bufnitei, si nu in ultimul rand izvoarele de apa minerala.
Polita cu Arinis Masivul Ceahlau Codrul secular de la Slatioara
Piatra Teiului Roseni Poiana TeiuluiPiatra Teiului Roseni Poiana Teiului
Piatra Teiului este o stanca solitara, ce se afla in albia raului Bistrita, in amonte de Viaductul Poiana Teiului.
Lacul Colibita Cascada Izvorul Cailor Borsa
Piatra Runcului Masa Talharului
Piatra Runcului - Masa Talharului, Vatra Moldovitei.
Stancile Doisprezece Apostoli Muntii CalimaniStancile Doisprezece Apostoli Muntii Calimani
Am dedicat o zi speciala vizitarii celor 12 Apostoli si Pietrelor Lucaciului, din cele trei ale expeditiei noastre in Calimani.
Castelul omului simplu CorbuCastelul omului simplu Corbu
Are mai multe usi, ferestre, balcoane si turnulete - constructia este clar o carpeala, dar totusi una atractiva, cu putina fantezie am putea sa-i zicem castel.
Izvorul de apa minerala Dobreanu Bilbor
Claia Mare din Poiana Mare Muntele HighesClaia Mare din Poiana Mare Muntele Highes
Mai multe stanci izolate sunt imprastiate in cuprinsul ei, printre care si Claia Mare, nume ce ne apartine.
Belvedere Detunate
Manastirea Piatra TaieturiiManastirea Piatra Taieturii
A fost infiintat dupa primul razboi mondial si reinfiintat in 1992.
Varful Cearcanu Muntii Maramuresului
Piatra Laptariei Bilbor
La sud-vest de varful aflat la o altitudine de 1450 m, gasim o stanca cu dinti ascutite, denumita (probabil mai recent) Stanca lui Codrean.
Varful Pietros Muntii CalimaniVarful Pietros Muntii Calimani
Am gasit cutia chiar la rasarit, dupa camparea chiar pe varf. Am ajuns pe Varful Pietrosu (2. Imi cer scuze, a fost prima mea cutie gasita.
Mofeta BorsecMofeta Borsec
Gasim peste tot mese si banci, cosuri pentru gunoi, vetre de foc, toalete si tomberoane.
Varful Coasta Neteda Muntii Rodnei
Valori naturale - Judetul Suceava

• Urmarire Cheile Zugreni

• Biserica Neagra Brasov: Loc fain - Florin, Lumi si usmile. Nice place.
  • Cheile Dobrogei: Cheile fara comori - Am explorat Cheile Dobrogei de la nord spre sud. Am vizitat mai intai Pestera La izvor, apoi stancariile din partea de nord-est a cheilor.
  • Fereastra de sub Casoaia - Androneasa: Fereastra - Am trecut si pe aici, facand traseul din jurul pesterii Ladas.
  • Lacul Culpiu: Lac de pescuit cu insula - Am participat impreuna cu posesorul geocutiei ascunse langa lacul Culpiu la o mica excursie de cautat geocutii. Deoarece am pierdut mult timp la ascunzisul din Ceuasu de Campie, am avut timp doar sa mai caut doar o singura geocutie pana la inserare.
  • Cimitirul Zathureczky - Baraolt: Cimitir reamenajat - Planuiam demult sa vizitez aceasta locatie, azi a venit si ocazia asteptata. Cimitirul a fost recent reamenajat.
  • Parcul zoologic Cozla - Piatra Neamt: Parcul Zoo - Acces usor de la Colibele Haiducilor sau Zoo. Gasit usor geocutia dupa indiciile foto.
  • Cascada Paraului Saritor: Unde-s doi - Cu un an in urma, cand am trecut prima oara pe la cascada, am fost foarte aproape de ascunzis, dar nu am insistat aproape convins fiind ca fizionomia ascunzisului s-a transformat radical in urma prabusirii stancilor.Doar in parte am avut dreptate (vezi foto atasata), caci ascunzisul propriu-zis a ramas intact, iar geocutia la locul ei.
  • Cascadele Ramnuta Mare: Pur si simplu nu l-am dibuit - GPS-ul ne-a invartit printre vreo doi fagi cu trunchiuri multiple. La care s-au mai adaugat si cativa aluni - prin natura lor cu trunchiuri multiple.
  • Biserica reformata - Lisnau: Contrar legilor lui Murphy - In drum spre Saciova, unde ma asteptau prietenii cu bunatati traditionale, am nimerit la Lisnau. Nu eram chiar pe drumul cel bun, dar macar am putut sa caut si aceasta geocutie.
  • Zoo Targu Mures - Platoul Cornisa - Targu Mures: In sfarsit - In sfarsit am gasit si eu cutia.
  • Izvorul Pierre Curie - Borsec: Justificare gasire cu dovada foto - Am acceptat poza atasata comentariului. Dar intentia a fost ca pentru justificarea gasirii unui geoobiectiv fara geocutie sa folosim poze facute cu o aplicatie de geotagging.
  • Varful Ciucas: Irezistibila cutie - M-am apropiat de varf tiptil, pe ocolite (prin Saua Tigailor), dar cineva a speriat cutia. Noroc cu peisajul inaltator, Ciucasul fiind usor de recunoscut din multe zari, nu si invers.
  • Biserica romano-catolica din Poian: Rapid ca fulgerul - Nu am crezut ca o sa fie chiar asa de usor si rapid. Poarta de langa turn a fost deschisa, iar paratraznetul chiar in fata.
  • Salina Praid: Salina Praid - O locatie foarte frumoasa unde as fi ramas o zi intreaga si tot nu m-as fi plictisit. O salina dotata cu de toate.
  • Baia Calugarilor: Gasit relativ usor - Am gasit geocutia relativ usor si am introdus o moneda de 1000 lei vechi. Nu am extras nimic.
  • Pasul Ghimes: Trasee de drumetie prin Pasul Ghimes - Iata doua trasee de drumetie in circuit, avand Pasul Ghimes ca punct de tranzit. Si care trec si pe la cateva alte geoascunzisuri.
  • Cetatea Deva: Am gasit-o azi in stare buna - Foarte ingenioasa ascunzatoarea.
  • Spintecatura Moldoveanului: Febra Aurului - Cei ce parcurg acest pasaj dinspre Vistea Mare experimenteaza aceasta febra a castigului, a finisului mult asteptat, nerabdarea ocuparii Locului I. Este binemeritata, oripeunde ai ajuns aici.
  • Trei Pietre - Munceii Nascalatului: Cele 3 mari si tari! - Intr-o excursie de o zi, cu plecare din halta CFR Tarcau, pe valea Antaloc am ajuns la acest grup statuar de o frumusete aparte. Esti in culme, esti pe culmi, este minunat.
  • Turnu Rosu din Boita: Felicitari pentru gasirea ascunzisului - Pe terenul nostru de joaca gasirea unei geocutii nu trebuie dovedita. Mai mult decat atat, nici gasirea geocutiei nu este obligatoriu.
  • Stanca La Panda: Piatra La Panda - Am abordat piatra prin atac direct, prin poiana de sub ea. A fost un pic mai dificil, dar ne-am delectat cu fragi si hribi.
  • Trophaeum Traiani: Simpatica cutie - Am trecut din nou pe la monument. De data asta am vizitat si cetatea, si monumentul si muzeul.
  • Piatra Corbului: Transformare in POI - Multumesc pentru atentionare. Copacul dublu, respectiv scorbura, pot fi identificate usor pe baza fotografiei.
  • Movilele lui Ali pasa - Livezeni: Pe strada Comorii la movilele cu comoara - Dupa cateva zile cu ploaie, in sfarsit o zi cu soare. Astfel incat m-am urcat pe bicicleta, si am pedalat pana la Livezeni.
  • Faneata Iadului: Faneata Iadului, primul - Am ajuns la fata locului dupa inserare, dar ascunzisul poate fi cautat si noaptea. Deoarece pe hartia din cutiuta nu mai figura altcineva, se pare ca sunt primul gasitor.
  • Biserica catolica Calugareni: Turnul bisericii si un cuib de barza - Am admirat cladirea bisericii catolice din Calugareni doar din exterior. Mi-a placut turnul bisericii, intrarea cu coloane, scara exterioara, si ornamentele zidurilor cladirii.
  • Poian: Stanci si dealuri verzi - Am urcat la crucea care vegheaza deasupra localitatii, din Poian, pe langa un perete stancos foarte interesant, si pe niste dealuri verzi, care seamana cu niste ghetari. Geocutia poate fi gasita foarte usor, chiar si fara gps.
  • Universitatea Babes-Bolyai: On the way back from trekking in Muntii Rodnei - We have visited Cluj for some sightseeing. Took me a while until I found it.
  • Treptele Rakoczi - Targu Mures: Cutiuta a disparut - Cutiuta nu mai e la locul ei si nu e nici in vecinatatea ascunzisului. Sesizez proprietarul ascunzisului sa puna o cutiuta noua.
  • Buncarele de pe Piciorul Mare - Lunca de Jos: Buncar-ascunzis - In loc sa urc pe muchia Piciorului Mare, mi-am continuat drumul de la vechiul cimitir evreiesc pe poteca larga de pe curba de nivel. Cu ajutorul gps-ului insa nu puteam sa ratez buncarul nr.

Ai ajuns aici si ai reusit deja sa vizitezi obiectivul Cheile Zugreni? Sau vrei doar sa comentezi, si sa completezi descrierea? Povesteste-ne despre experienta ta!

Stii locuri de vizitat din judetul Suceava, frumoase si interesante, dar mai putin cunoscute? Prezinta-ne informatii despre aceste locuri, si da posibilitatea celorlalti sa le cunoasca nemijlocit!