Padurea Quercetumul Crujana

Harti, descrieri si comentarii detailate, poze mai mari, posibilitate de cautare, navigare pe teren in timp real catre Padurea Quercetumul Crujana - dupa inregistrare.

Solitar Piatra Corbului
Solitar
Coltul de sud-vest si intrarea de pe latura sudica castru angustia bretcu
Coltul de sud-vest si intrarea de pe latura sudica
Jurnal
Megalit 4  panteon megaliti calimani
Megalit 4

Ai ajuns deja in acest loc, si ai reusit sa surprinzi ipostaze deosebite ale acestui geoobiectiv? Incarca pozele tale in albumul foto Padurea Quercetumul Crujana!

>>> Vizitati Padurea Quercetumul Crujana si celelalte obiective turistice prezentate. Multe dintre ele sunt locuri inedite, mai putin cunoscute. Va invitam sa le descoperiti!

Cea mai apropiata localitate este Dragomirna, se afla la 2,64 km distanta. Repere arheologice pe teritoriul localitatii Dragomirna: 2
Lacul Negreni
Piatra Pinului si Piatra Soimului Gura HumoruluiPiatra Pinului si Piatra Soimului Gura Humorului
Rezervatia naturala Piatra Pinului - Piatra Soimului este situata pe malul drept al raului Moldova la limita sud-estica a Obcinelor Bucovinei, avand o suprafata de aproximativ 2 hectare.
Baltile Siretului Bucecea Manastirea Putna Podul de piatra Cosula
Rezervatia de zimbri Dragos Voda Vanatori-Neamt
La gradina zoologica de la Vanatori-Neamt primii zimbri au fost adusi in anul 1969.
Lacul Rogojesti
Drumul Talienilor Muntii StanisoareiDrumul Talienilor Muntii Stanisoarei
Drumul Talienilor, Crucea Talienilor, Pasul Stanisoara.
Piatra Runcului Masa Talharului
Piatra Runcului - Masa Talharului, Vatra Moldovitei.
Lacul Dragalina Iazul Draguseni Lacul Bosanci Padurea Zamostea-Lunca
Lacul Bolatau Obcina FeredeuluiLacul Bolatau Obcina Feredeului
Lacul Bolatau se afla aproape de obarsia unui afluent al Sadovei, numit Bolatau, cu izvoarele despartite de o cumpana de ape joasa de izvoarele Iezerului, cel pe care s-a format Lacul Iezer.
Pietrele Doamnei Muntii RarauPietrele Doamnei Muntii Rarau
Formatiunea geologica este foarte spectaculoasa morfologic, si reprezinta un martor important al trecutului geologic, cu vegetatie bogata in specii endemice.
Baraj Itcani Lipoveni Chilia lui Daniil Sihastrul Lacul Suharau
Cheile Moara Dracului Muntii RarauCheile Moara Dracului Muntii Rarau
Povestea lor este impresionanta datorita morfologiei masivului Rarau din care fac parte.
Lacul Iezer din Obcina FeredeuluiLacul Iezer din Obcina Feredeului
Lacul Iezer este unul dintre puținele lacuri din Obcinele Bucovinene, un clasic lac de baraj natural format pe valea Iezerului, afluent al Sadovei, nu foarte departe de confluenta paraielor.
Manastirea Moldovita Manastirea Sucevita
Parcul Natural Vanatori-Neamt
In libertate in padurile din zona Parcului, in semi-libertate in tarcul de aclimatizare, si inchis in gradina zoologica.
Codrul secular de la Slatioara Lacul Mileanca Lacul Braesti-Popeni
Manastirea Neamt Vanatori-Neamt
Manastirea Neamt este atestata documentar pentru prima data in 1210, ca rezultatul ctitoriilor domnitorilor Petru Musat, Alexandru cel Bun si Stefan cel Mare, din secolele XIV-XV.
Lacul Tataraseni Fagetul Secular Humosu Dealul Lipovanului Adancata
Podul medieval Soldanesti Falticeni
Podul medieval peste raul Somuzul Mare se afla pe strada Tudor Vladimirescu.
Padurea Tatarusi
Stratele cu Aptycus de la Pojorata
Rezervatia Stratele cu Aptychus de la Pojorata este situata pe Valea Moldovei, pe versantul ei drept, la circa 2 km aval de localitatea Pojorata, in apropiere de halta Sadova.
Fagetul Dragomirna
Casa memoriala Mihail Sadoveanu Vanatori-Neamt
A fost infiintat in 1964, iar dupa restaurare inaugurat in 1966.
Lacul Popeni
Stejarul multisecular Cajvana
Legenda spune ca la umbra stejarului multisecular a poposit Stefan cel Mare, trecand pe aici cu ostenii sai, cand tara era cotropita de necredinciosi, prin 1476.
Saua Ciobanilor Muntii Rarau
Valori naturale - Judetul Suceava

• Urmarire Padurea Quercetumul Crujana

• Pestera Sugau - Muntii Giurgeu: Un loc extraordinar - Inainte de a intra in pestera am cautat geocutia. E o pestera extraordinara, mai ales daca aveti posibilitatea de a o vizita in intregime.
  • La Rascruce - Muntii Ciucas: Omuletul albastru din apropierea crematoriului - Am sosit la fata locului venind dinspre culmea Gropsoarele-Zaganu. Trecand pe langa cele doua crematorii, deoarece nu pot sa le numesc altfel.
  • Manastirea Tiganesti: Observatii - Geocutia finala a disparut si am inlocuit-o. Coordonatele finale sunt aceleasi.
  • Concretiuni de Feleac: In mijlocul padurii - Am gasit o astazi in mijlocul padurii printre peisaje superbe si bine ascunsa. Mi-am marcat doar trecerea in carnetel.
  • Turn belvedere - Sumuleul Mare: Sumuleu Ciuc - Am gasit geocutia intr-o stare critica. Înauntru era umed peste tot.
  • Cheile Banitei: Sunt curios - Intr-adevar, avem o geocutie ascunsa acolo, anul trecut in iulie, dar nu am apucat inca s-o public si aici. Pe versiunea in limba romana a terenului de joaca Geotrekking.
  • Cetatea Harom - Baile Jigodin: Am gasit cutia din intamplare - Cautam cetatea Harom. Ma uitasem pe google earth, si inainte vazusem poza cu pietrele.
  • Mina de petrol - Sarata-Monteoru: Usor de gasit - Insa drumul pana acolo este foarte dificil, cu auto.
  • Tunelurile Nerei: Tunelurile Nerei - Dupa o serie de ascunzisuri negasite din cauza coordonatelor aiurea (Ochiul Beiului, Cascada Beusnitei, Cascada La Vaioaga), in sfarsit o geocutie de calitate. Ascunzisul se afla foarte aproape de Podul Bei, loc la care se poate ajunge si cu masina.
  • Biserica lui Stefan cel Mare - Feleac: Excursie pe jos - Cu ocazia unei excursie pe jos, intr-o zi minunata, am gasit aceasta geocutie.
  • Apa Rosie - Baile Tusnad: Indoiala ramane - Am cautat ce am cautat, as zice ca am acoperit tot ce era metalic in zona coordonatelor, ba chiar si prin prejur, insa cum n-am gasit nimic magnetic am cazut de acord ca geocutia lipseste. Totusi, avand in vedere ca partea cu Becks-ul n-am inteles-o, indoiala ramane.
  • Muntele Fratele: Tabara SCA - Varful Fratele este una din cele mai frumoase locuri din judetul Harghita.
  • Varful Pietros - Muntii Calimani: La prima oră de dimineata - Am gasit cutia chiar la rasarit, dupa camparea chiar pe varf. Cutia e in conditie buna.
  • Gurile vechilor mine de sare de la Targu Ocna: Surpriza din ascunzis - Dupa excursia de pe dealul Cosna, mi-a ramas doar putin timp pana la inserare. Pe drumul principal din Targu Ocna o tablita indicatoare ne arata directia spre salina.
  • Casa Rado - Targu Mures: Teamwork - E o cutie destul de bine ascunsa. Ajutat de o buna prietena, am reusit sa gasim cutiuta (de fapt ea a gasit-o).
  • Capela Sfantul Petru si Pavel - Muntele Iavardi: Capela Sfantul Petru si Pavel - Muntele Iavardi - Am ajuns aici intr-o tura de iarna, cu fulguieli razlete. Accesul in lacas este la indemana celor doritori.
  • Fantana Nicolae Ioan - Muntii Ciucas: Berea e tot apa - N-a fost sa fie. Mergea o bere de pe teava la final de traseu (Muntele Rosu-Gropsoarele-Zaganu-Saua Chirusca-Saua Tigailor-Varful Ciucas-Cabana Ciucas-Cabana Muntele Rosu).
  • Statuia lui Aranka Gyorgy - Targu Mures: Din intamplare - Din intamplare tocmai am trecut prin zona. Din intamplare banca respectiva din micutul parc era libera.
  • Cetatea Ciuchian din Lutoasa: Venind de sus, de pe munte - O privire atenta a fotografiei ascunzisului ajuta decisiv la gasirea sa. Am gasit cutia afectata de umezeala.
  • Lacul Foroja - Muntii Tarcaului: Lacul celor trei sutiene - Venind dinspre zona Ghimesului, am ajuns prima data pana in localitatea Preluci. Cautand cea mai buna modalitate de a aborda valea Foroja.
  • Drumul Golgotei - Radna: Cutia Golgotei - Am gasit geocutia.
  • Cetatea Rupea: Prima cutie - Gasita de clubul nostru, prima comoara din (speram) un lung sir.
  • Bastionul Croitorilor - Cluj: Ascunzis curat - Unul dintre ascunzisurile curate. Atat imprejurimea cat si locul cutiei.
  • Varful Cetatii I - Baile Tusnad: Am pierdut o lupta - A doua batalie de la Varful Cetatii a fost din pacate o infrangere. Am gasit bolovanii uriasi, punctul de belvedere si cel de odihna, insa nu si copacul trasnit din poza lui trekkingklub.
  • Cabana Curmatura: O cutie mare, plina cu cadouri - Am gasit geocutia ascunsa in apropierea cabanei Curmatura, din Piatra Craiului. Continutul cutiei este in stare foarte buna.
  • Vila Anna Baile Tusnad: Ascunzis compromis - Ajungand la fata locului, nu puteam sa-mi inchipui, oare unde ar putea fi ascunzisul? In cladirea vizavi de vila Anna, un grup de fete tineau un curs de aerobic, sau dans modern?
  • Piatra Craivei - Muntii Trascaului: Am urcat azi pe Piatra - Am cautat cutia de acolo, dar nu am gasit-o. Sunt doua posibilitati.
  • Gara Mica - Sovata: Poza nu ma lamureste - Blocul de culoare gri inchis si de alta forma, care se vede in zoom, nu este acelasi cu blocul de culoare gri deschis din prim planul pozei mele. Din cate se vede, se pare ca acel bloc, dupa care am ascuns geocutia, nu mai e.
  • Sibiu: Am gasit cutiuta - Foarte interesant jocul.
  • Varful Oituz-Izvor: Canina - Confirm prezenta stanelor si a cainilor aferenti in zona, din cauza carora nu m-am putut apropia de ascunzis. Am reusit sa fac fata atacului uneia dintre haitele de caini doar cu ajutorul batului de trekking.

Ai ajuns aici si ai reusit deja sa vizitezi obiectivul Padurea Quercetumul Crujana? Sau vrei doar sa comentezi, si sa completezi descrierea? Povesteste-ne despre experienta ta!

Stii locuri de vizitat din judetul Suceava, frumoase si interesante, dar mai putin cunoscute? Prezinta-ne informatii despre aceste locuri, si da posibilitatea celorlalti sa le cunoasca nemijlocit!