Lacul Icloda

Harti, descrieri si comentarii detailate, poze mai mari, posibilitate de cautare, navigare pe teren in timp real catre Lacul Icloda - dupa inregistrare.

4980 Piatra Scrisa Mare
4980
Indicatoare Cozia
Indicatoare
Lacul Serches 8 Serches Sighisoara
Lacul Serches 8
Ciudata creatie a naturii Muntele Cozla Trei Caldari
Ciudata creatie a naturii

Ai ajuns deja in acest loc, si ai reusit sa surprinzi ipostaze deosebite ale acestui geoobiectiv? Incarca pozele tale in albumul foto Lacul Icloda!

>>> Vizitati Lacul Icloda si celelalte obiective turistice prezentate. Multe dintre ele sunt locuri inedite, mai putin cunoscute. Va invitam sa le descoperiti!

Cea mai apropiata localitate este Icloda, se afla la 0,55 km distanta. Repere arheologice pe teritoriul localitatii Icloda: 12
Acumularea Murani Gradina zoologica Timisoara Locul fosilifer Ezeris
Minis De fapt, este acoperita doar de putin pamant, putand fi usor gasita si de trecatori. Primul cache gasit de noi. Acumularea Topolovatu Mare Saraturile de la Dinias Vulcan noroios Seceani Balta Chisoda Timisoara
Muzeul de mineralogie Constantin Gruescu Ocna de Fier
Aici nea Costica a adunat peste 2 mii de flori de mina, din zonele Ocna de Fier, Dognecea, Oravita, Anina, Moldova Noua, dar si de peste hotare.
Plop negru Paulis
Plopul negru se afla la sud-est de Paulis, intre raul Mures si calea ferata.
Depozitul de cereale Giera Podul de caramida Foeni
Drumul Golgotei RadnaDrumul Golgotei Radna
Locul e super, cutia e in stare foarte buna, mersi. Am gasit geocutia ascunsa langa Manastirea Maria Radna.
Tumulul Gramurada lui Ticu Susani
Movila numita Gramurada lui Ticu, situata la 540 m nord de biserica si la 20 m sud de calea ferata, este un sanctuar de epoca hallstattiana.
Belvedere Valea Bosniac Sistarovat
Obiectivul se afla la 2,5 km distanta, vest - sud-vest de biserica ortodoxa din Sistarovat, respectiv la 1,4 km vest de drumul judetean DJ572 Sistarovat-Cuvesdia.
Lacul Denta Locul fosilifer Tarnova
Lavanda de la tara Fibis
Nu se percepe taxa de intrare, conditia pentru vizita este achizitionarea unui buchet de lavanda sau o sticluta de ulei.
Cetatea Haiducilor Jdioara
Constructia facea parte din sistemul de fortificatii al regatului maghiar consolidat dupa 1241.
Rozariul de la Mandruloc
Gradina de trandafiri Rozariul de la Mandruloc.
Mlastinile Satchinez
Rezervatia naturala ornitologica Mlastinile Satchinez.
Lacul Bacova
Muzeul locomotivelor Resita Ori de cate ori vin sau trec prin Resita, admir acest minunat muzeu in aer liber al locomotivelor, unic in tara. Lacul Cicir Lacul Ghiroda Uzina hidroelectrica Grebla
Lacurile Ghioroc
A fost amenajat pe teritoriul unei foste cariere de nisip, in scopuri turistice.
Balta Soimos Casa cu lacat Arad
Casa Pianului Jacques Faix Arad
Casa memoriala Jacques Faix, care include si celebrul Salon al Pianului, gazduieste azi evenimente culturale.
Balta Rosie Carpinis
Dealul Danila Ocna de Fier
Este un loc excelent pentru catarare sportiva, prezentand un perete vertical de aproximativ 50 m inaltime.
Paradisul Verde Lacurile Jimbolia Fortificatia de la Cornesti Lacul Uivar Conacul Gyertyanffy Giera
Biserica de lemn si manastirea Cebza
La marginea de nord a localitatii se afla manastirea de calugarite Cebza, iar in cimitirul din apropiere biserica de lemn a lacasului de cult.
Tumulul Gramurada de la Jupani
Movila antropica numita Gramurada de la Jupani este situata la 610 m est-nordest de Halta Susani-Bega, la 30 m nord de paraului Glavita, pe malul drept.
Vulcanii noroiosi Forocici Lacul Berini
Pictura murala TimisoaraPictura murala Timisoara
Pictura a fost realizata in anul 2019, si este dedicata Revolutiei din decembrie 1989.
Lacul Pescarusul Fantana cu apa minerala Lacul din crater Seceani
Podul Mihai Viteazu Canalul Bega
Arta stradala langa Canalul Bega, in zona podului Mihai Viteazu, Timisoara.
Lacul Sustra
Cetatea Soimos Am gasit geocutia ascunsa printre ruinele cetatii Soimos.
Locul fosilifer Apadia
Locul fosilifer Apadia este situat pe o faneata, in zona colinara a dealurilor interioare, identificata pe ogasele Ursului si Tiganului, din bazinul hidrografic Pogonis.
Lacul Dudestii Noi Conacul Birtolon Baratca Lacul Albastra Lacurile Nitchidorf Lacurile Cornesti Lacul Aradul Nou Lacul Ianova Lacul Mailat Lacul Surduc
Iazul Zabrani Paulis
Iazul sau Balta Zabrani - se afla pe teritoriul localitatii Paulis.
Sanctuarul neolitic Parta Lacul Otvesti Lacul Liebling
Valori naturale - Judetul Timis

• Urmarire Lacul Icloda

• Biserica din Garciu: Din a doua incercare - De aceasta data am mers direct - conform indicatiilor si fotografiei - la ascunzis, gasind si cutiuta, aflata in buna stare. Atasam o fotografie a jurnalului.
  • Lumea pierduta din gradina botanica: I am just curious - How did you found this cache? It is not published anywhere else, and you just registered here today.
  • Casoaia lui Ladas - Androneasa: O tura prin zona - De mult urmaream sa ajung aici. Frumos loc, e usor sa ratacesti cararea, daca nu esti atent.
  • Piatra Colibei: Eskimos Friend The Birdie - Am scos azi din geocutie TB Eskimo's Friend The Birdie.
  • Bastionul Croitorilor - Cluj: Multumesc - Multumesc pentru geocutie.
  • Capul Fagului: Intre cer si pamant, totusi, cerul! - Am urcat cu masina din Misentea (din fata bisericii) spre Hosasau, plecand pe ulita din dreapta. Beneficiind de confirmarea unei batrane, ca ajungem pe acolo la Hosasau.
  • Cascada Duras - Muntii Tarcaului: Modificari descriere - Din neglijenta am consemnat ca distanta din capatul Negulestilor pana la Cascada Duras 8-9 km. Corect, este vorba despre 6-7 km.
  • Dealul Dracoaia: Dealul Dracoaia - Am gasit cutia in stare buna. Cum am ajuns la ea, si cum am coborat, este subiect de roman.
  • Fantana Rece - Valea Boros: Multumiri calduroase pentru cutia de la Fantana Rece - Cred ca am mai trecut pe la Fantana Rece dupa ce am ascuns prima cutie - cea, intre timp, disparuta. De ce oare n-am verificat ascunzisul?
  • Lacul Filigeni - Obcina Laposului: Harti rotite - Pentru mine o harta, fie ea doar o poza Google Earth, ar trebui sa-mi ofere informatii legate de localizarea obiectivelor, a traseelor propuse pentru a fi parcurse, respectiv accesul la locatii. Rotand harta sau poza Google Earth, si ascunderea directiei nordului, ingreuneaza intelegerea informatiilor oferite, mai bine zis ma dezorienteaza.
  • Lacul Tarnita - Muntii Berzunti: Lacul Tarnita - Am gasit ascunzisul la est de lac (tau, bolatau zic localnicii). Gasim un izvor amenajat la 100 m N.
  • Cioboteni: Inauntru, inca nu! - Am cercetat minutios prezumtivul ascunzis (scara acoperita), dar in zadar. Poate vom reveni cu ocazia altei treceri prin zona.
  • Liceul Marton Aron Miercurea Ciuc: Ascunzisul Liceul Marton Aron - Nu am participat la ascunderea acestei geocutii, si totusi, stiam exact unde este ascunzisul. Un ascunzis bine ales, o geocutie pe masura, demna pentru locatia prezentata.
  • Calcarele cretacice de la Cisnadioara: Incarcare poze - Trebuie sa redimensionezi pozele, astfel incat pozele sa aiba mai putin de 400 KB. Iar latimea, respectiv inaltimea sa fie mai mica decat 1024 pixeli.
  • Tunelurile Nerei: Tunelurile Nerei - Traseul La Tunele din Cheile Nerei este superb, greu de descris in cuvinte. Si cum eu nu sunt un prea bun narator, va invit sa-l faceti si sa va convingeti singuri.
  • Cascada Scaricica - Comanesti: Cascada Scaricica - Comanesti - Am nimerit locatia mergand prin padure. Desi afara erau 15 grade Celsius, am avut surpriza sa gasesc cascada inghetata.
  • Manastirea Turnu: Geoascunzis gol de peste 3 ani - Cunosteam deja locatia. Deoarece ultima data cand am plecat intr-o drumetie pe muntele Cozia, mi-am lasat masina in parcarea din curtea manastirii.
  • Tura de lac - Lacul Sfanta Ana: In sfarsit am gasit ascunzisul - Dupa ce am vizitat mai multe obiective din apropiere. Respectiv varful Ciomatu Mare si ramasitele turnului de belvedere de langa tinovul Mohos.
  • Biserica Neagra Brasov: Cutiuta mica-mica - Am gasit nanocutia, si eu.
  • Turn belvedere - Sumuleul Mare: Sumuleu Ciuc - Am gasit geocutia intr-o stare critica. Înauntru era umed peste tot.
  • Parcul Pompierilor - Baile Tusnad: Plimbare - Intr-o plimbare alaturi de trekkingklub, am gasit-o.
  • Casa Rado - Targu Mures: Teamwork - E o cutie destul de bine ascunsa. Ajutat de o buna prietena, am reusit sa gasim cutiuta (de fapt ea a gasit-o).
  • Valea Uzului: Valea Uzului - consideratii istorice - Întrucat geobiectivul este intitulat Valea Uzului si cum se gasesc putine date despre acest catun, merita sa le mentionam pe cele aflate si in ideea ca vor fi completate de cei care stiu sau gasesc mai multe informatii.Ca localitate, prima mentiune de care avem cunostinta dateaza din 1898 ca tinand de Sanmartin.
  • Iazul Negoiesti - Stefan cel Mare: Un alt drum de acces la iaz - Venind dinspre Onesti, am ratat intersectia recomandata in descriere. Am luat-o la stanga in punctul N 46.
  • Avenul Licas: Licas - Am urcat la varf pe marcaj din valea Suhardului, cu trecere pe la refugiul din saua Licas, la varf si apoi la aven. Am prins o zi calduroasa, senina si lunga.
  • Biserica lui Stefan cel Mare - Feleac: Un loc minunat - Deplasandu-ma la Cluj am atacat si aceasta cutie si am descoperit-o. Vizitand multe manastiri si biserici din Moldova, am observat asemanarea acesteia cu cele de mai sus amintite si am admirat elementele ei de arhitectura, care m-au transpus pe plaiuri moldave.
  • Zoo Targu Mures - Platoul Cornisa - Targu Mures: Un loc foarte bun - Am gasit cutia, un loc foarte bun. Frumoasa plimbarea prin padure.
  • Cascada Urlatoarea - Muntii Bucegi: Urlatoarea - Este cea mai accesibila si cea mai vizitata cascada din Romania, cel putin asa se spune. Din povestile familiei am inteles ca la sfarsitul anilor '60 debitul a fost micsorat de stancile carate de o avalansa.
  • Parcul dendrologic Gurghiu: In intuneric - Era deja intuneric cand am ajuns acolo. Am avut o discutie lunga cu portarul pana ne-a lasat sa intram, Istvan.
  • Lacul Filigeni - Obcina Laposului: Localizare lac - Pentru a gasi usor lacul, venind, invers decat cum este descris traseul in prezentarea obiectivului, recomandam accesarea link-ului recomandat. Unde veti gasi si o harta a traseului.

Ai ajuns aici si ai reusit deja sa vizitezi obiectivul Lacul Icloda? Sau vrei doar sa comentezi, si sa completezi descrierea? Povesteste-ne despre experienta ta!

Stii locuri de vizitat din judetul Timis, frumoase si interesante, dar mai putin cunoscute? Prezinta-ne informatii despre aceste locuri, si da posibilitatea celorlalti sa le cunoasca nemijlocit!