Navigheaza pe teren in timp real, te ajutam sa gasesti comoara ascunsa aici! Dupa autentificare.

Cetatea de calcar de pe Dealul Edirlen

Harti, descrieri si comentarii detailate, poze mai mari, posibilitate de cautare, navigare pe teren in timp real catre Cetatea de calcar de pe Dealul Edirlen - dupa inregistrare.

Piatra Mica Saua Crapaturii Piatra Craiului
Piatra Mica
Noaptea 2 treptele pasajul Rakoczi
Noaptea 2
the toy toy colina
the toy
Manastirea Piatra Taieturii Manastirea Piatra Taieturii
Manastirea Piatra Taieturii

Ai ajuns deja in acest loc, si ai reusit sa surprinzi ipostaze deosebite ale acestui geoobiectiv? Incarca pozele tale in albumul foto Cetatea de calcar de pe Dealul Edirlen!

Vizitati Cetatea de calcar de pe Dealul Edirlen si celelalte obiective turistice prezentate. Multe dintre ele sunt locuri inedite, mai putin cunoscute. Va invitam sa le descoperiti!

>>> Intra in zona tainica a cautatorilor de comori virtuale, si cauta geocutia terenului de joaca Geotrekking ascunsa aici!

Cea mai apropiata localitate este Trestenic, se afla la 3,95 km distanta. Repere arheologice pe teritoriul localitatii Trestenic: 10
Cetatea Beroe
Cismea cu apa nepotabila Babadag
Conform afisului lipit pe zidul cismelei, apa nu este buna de baut.
Biserica catolica din MalcociBiserica catolica din Malcoci
Satul Malcoci a fost infiintat in anul 1843 de 25 de familii germane, care purtau numele stramosilor lor originari din Alsacia, Valea Rinului, Baden, precum Weideman, Klein, Kress, Frank, fiind primul sat german catolic din Dobrogea.
Templul societatii meseriasilor Galati
Cladirea dateaza din 1896, si a fost construita de Societatea Meseriasilor.
Tabia VecheTabia Veche
Panoramele satelitare realizate de Google Earth evidentiaza insa si alte amprente ale solului specifice urmelor unor cetati antice, precum cea numita Tabia Veche.
Lacul Vanatori Manastirea Celic Dere Cetatea Traian
Valea Mahomencea Casimcea
Acces pe drumuri agricole, din dreptul localitatii Corugea, din drumul dintre Rahman si Casimcea.
Locul fosilifer Bujoarele
Termele romane Cetatea DinogetiaTermele romane Cetatea Dinogetia
Termele romane se afla la aproximativ 150 m distanta, in directia sud-est, de la cetatea antica Dinogetia.
Varful Tutuiatu Muntii Macinului Saua Sulucu Muntii Macinului
Dealul cu bujori CiucurovaDealul cu bujori Ciucurova
Sosind dinspre nord, am gresit intersectia. Am reusit destul de usor sa gasim poiana cu bujorii.
Copacul lui Bezergheanu Muntii MacinuluiCopacul lui Bezergheanu Muntii Macinului
Copacul e emblematic si celebru in zona Pietrelor Mariei de langa Muntii Macin.
Bazilica paleo-crestina Niculitel
A fost ridicata la sfarsitul secolului al IV-lea, in timpul domniei imparatilor Valens si Valentinianus, si a suferit modificari in secolul al V-lea, in timpul domniei imparatului Theodosius al II-lea.
MacinMacin
Ascunzisul este excentric localizat fata de traseul marcat al culmii Pricopanului ce trece prin apropiere. Dupa o dupa-amiaza petrecuta la Iacobdeal a urmat o tura in Muntii Macin, mai exact Creasta Pricopanului. Ca sa gasim ascunzisul a trebuit sa scurtcircuitam oarecum traseul tuistic al crestei Pricopanului.
Izvorul Carmazau Niculitel
Izvorul Carmazau se afla la est de satul Niculitel, la aproximativ 3,3 km distanta, in linie dreapta.
Locul fosilifer Tirighina Barbosi Varful Secarul
Stejarul din Valea Cozluk Muntii MacinuluiStejarul din Valea Cozluk Muntii Macinului
Desi m-am invartit in jurul lui, am cotrobait in toate gaurile din stejar, nu am gasit geocutia.
Pod feroviar din piatra Mihai ViteazuPod feroviar din piatra Mihai Viteazu
Linia de cale ferata ocoleste satul prin vest, si trece peste paraul care strabate localitatea de la vest spre est, pe un pod realizat din piatra.
Moara de apa Stefan Nuca Valea Teilor
Este fosta moara de apa a lui Stefan Nuca, lasata in paragina.
Izvorul Cozluk Muntii MacinuluiIzvorul Cozluk Muntii Macinului
Nu mi-am propus parcurgerea intregului traseu turistic Cozluk, pe marcajul punct rosu. Soarele mi-a zambit atat de pe piatra cat si de pe copac, harletul era la locul lui, frunzele erau asternute frumos, dar cutiuta a fost de negasit.
Gura PortiteiGura Portitei
Gura Portitei este un loc salbatic, locuit de lipoveni, unde este amenajat satul de vacanta Eden.
Rezervatia geologica Agighiol Lacul Catusa
Cetatea EnisalaCetatea Enisala
Dupa descoperirea plajei de la Vadu cu minunatul ei cadou de bun venit.
Podul si cazematele germane de langa Balta SalcutaPodul si cazematele germane de langa Balta Salcuta
Am vizitat podul ce n-a fost intr-o zi fierbinte de vara. Prima data am ajuns la capatul nordic al ramasitelor podului german. Desi am mai vizitat ruinele podului german, carora de altfel le-am admirat trainicia, nu stiam ca au si secrete.
Cetatea Ibida Slava RusaCetatea Ibida Slava Rusa
Este singura cetate al carei spatiu fortificat este strabatut de un curs de apa, si prezinta lucrari de indiguire, canalizare, poduri.
Varful Piatra Raioasa Muntii Macinului Ruinele cetatii Halmyris
Varful Vraju Culmea PricopanuluiVarful Vraju Culmea Pricopanului
Culmea Pricopanului este creasta secundara, dar impunatoare a Muntilor Macin, caracterizata prin uriase formatiuni granitice, stanci semete si panorame vaste de jur imprejur.
Castelul de apa Braila
Castelul de apa - Strada Gradinii Publice, Gradina Mare, Braila.
Varful Sulucu Mare Muntii Macinului Cariera Greci Revarsarea Varful Sulucu Mic Muntii Macinului Rezervatia de liliac Fantana Mare
Cheile Chediului Muntii MacinuluiCheile Chediului Muntii Macinului
Sunt un mare amator de chei, astfel mi-a facut placere sa pot parcurge niste chei adevarate si in muntii Macinului. Nu, in august, nu. Ascunzisul a fost amenajat in august, si accesand muntesiflori.
Gradina publica Galati Cetatea Cius Garliciu Cariera Macin
Mormantul lui Gazi Ali Pasa Babadag
Este o cladire avand o forma hexagonala, ce dateaza din secolul al XVII-lea.
Fantana Zmeului Niculitel
Din acest deal izvoreste o apa limpede si racoroasa, si care se scurge spre vatra satului.
Cismeaua Kalaigi Babadag
Apa izvorului este folosita de catre pelerinii musulmani pentru spalarea rituala.
TroesmisTroesmis
Cetatea Troesmis, una din cetatile principale ale getilor, se afla pe malul bratului Macin al Dunarii, in dreptul localitatii Turcoaia, la o distanta de 3 km de aceasta.
Ceasul public Braila
Ceasul public - Piata Traian, Braila.
Malul Dunarii langa IC BratianuMalul Dunarii langa IC Bratianu
Profitand de vremea frumoasa de dupa revelion, am trecut Dunarea dupa cutiutele ascunse , cele mai apropiate.
Sub Pietrele Mariei Muntii MacinuluiSub Pietrele Mariei Muntii Macinului
Pietrele le-am gasit, ascunzisul de asemeni, vant cat cuprinde. Ajungand in muntii Macin, primul geoobiectiv vizitat de mine au fost Pietrele Mariei.
Cetatea antica Dinogetia GarvanCetatea antica Dinogetia Garvan
De pe drumul asfaltat se poate ajunge pana la poarta sitului arheologic cu masina, pe un drum de pamant, posibil inundat cu ocazia ploilor.
Fortificatia Babadag
Situl arheologic Fortificatia romana de la Babadag.
Fantana de leac
Manastirea ColiliaManastirea Colilia
Datand din anul 2006, manastirea a preluat, reconstruind-o in cea mai mare parte, o veche biserica evanghelica, ce a apartinut unei comunitati germane care a locuit, pana in anul 1942, in satul Colilia.
Cetatea Noviodunum IsacceaCetatea Noviodunum Isaccea
Cetatea antica se afla in vestul Isaccei, pe malul Dunarii, la 2 km distanta, ajungandu-se la ea pe un drum neintretinut.
Varful Tuguiata Podisul BabadaguluiVarful Tuguiata Podisul Babadagului
Am gasit geocutia foarte usor, dar am constatat ca aceasta este deteriorata.
Cetatea ArgamumCetatea Argamum
Ruinele cetatii Argamum se afla in apropierea localitatii lipovene Jurilovca, pe Capul Dolosman, pe malul lacului Razim, la 20 de km sud-vest de bratul Sfantu Gheorghe si la aproximativ 40 km de Histria.
Dealul ConsulDealul Consul
Pentru masivitate, vigurozitate si zveltete, pentru salbaticia reliefului isi merita renumele de munte, chiar daca are doar 333 m.
Balta Albina
Sfinxul Dobrogei Muntii Macinului
Sfinxul Dobrogei - Saua Serparu.
Obiective cultural-istorice - Judetul Tulcea
* Detalii despre contextul istoric si semnificatia culturala dupa autentificare.

• Urmarire Cetatea de calcar de pe Dealul Edirlen

• Varful Tatalui - Muntii Ciucului: Am ajuns aici prin Ciughes-Palanca, pe paraul Palistanenilor - Desi este iarna, am avut parte de un curcubeu. Geocutia era in buna stare, nefiind o problema gasirea ei.
  • Vurpar: Gasita - Am gasit triunghiul si cutiuta.
  • Parcul de aventura Balu - Harghita Bai: Mareszka 4 GeoKret - Am pus in geocutie un GeoKret, Mareszka 4. Ajutati-l sa ajunga la destinatie.
  • Zoo Targu Mures - Platoul Cornisa - Targu Mures: Zoo Targu Mures - Ascunzisul era foarte tare.
  • Cascada Lolaia: O splendoare - De la cabana Carnic, unde am lasat masina, am luat-o pe jos pana la cascada si am inspirat aerul curat, cu iz de cetina, al muntelui si m-am bucurat de racoarea padurii. Ajuns la destinatie, mi-am dat seama ca efortul a meritat, cascada fiind o splendoare.
  • Varful Peleaga: Varful Peleaga la a doua incercare - Prima data am incercat sa ajung pe varful Peleaga in data de 19 septembrie 2007. Muntele insa nu mi-a permis sa ajung acolo, intre Coltii Pelegii si varf o cornisa impiedicand inaintarea.
  • Fortareata de piatra - Piatra Soimului - Oituz: Am cucerit fortareata - Inca un obiectiv interesant de pe Piatra Soimului pe care il stiam de mult. Am dat surprinzator de repede peste ascunzis.
  • Bunloc: Zona cu vile - Am gasit o geocutie, ascunsa langa partia de schi din Bunloc. Cutia este in stare buna.
  • Cetatea Neagra: Cetatea Neagra - Am gasit-o usor, pozele dau cam multe detalii. Nu este nevoie de GPS.
  • Stanca Faraonul - Valea Supanului - Comanesti: Stanca Faraonul - Valea Supanului - Comanesti - Zona e interesanta, mai ales vara. Desi e accesibila si auto, putini cunosc locurile.
  • Piatra ovala - Lacul Sfanta Ana: In ploaie - Dar am gasit si aceasta geocutie. Este un ascunzis foarte bun.
  • Lacul Caltun - Muntii Fagaras: Ochiul magic - Nu poti sa nu te indragostesti iremediabil de acest loc. poate greutate de a ajunge aici il face atat de ravnit.
  • Cetatea Brasov: La cetate - Am gasit cutia. Ne-a placut foarte mult cetatea.
  • Capela Sfanta Ana: Am gasit-o usor - Intoarcerea din turul tarii (dupa cutii), dupa o noapte de groaza, in masina, la Balvanyos, alaturi de ursoaica si puii ei. Apa foarte buna, dimineata, o baita superba, apoi da-i cu cautatul.
  • Cascada Bucias: Cascada Bucias - Frumoasa cascada, frumos si punctul de belvedere. Doar informatia de inaltime a GPS-ului m-a deranjat.
  • Izvorul Ozsvath: Atentie la urcus mai degraba - Se urca pe cararea de langa izvor. Este destul de abrupt.
  • Baile Cibre - Frumoasa: Poza cu ascunzisul vechi - Fotografia cu pricina arata ascunzisul vechi, cu toate ca in imagine se vede si ascunzisul nou. In martie am ascuns o geocutie noua, in locul celei disparute.
  • Muntele de sare - Praid: O vizita cu gust putin amar - Din pacate vizita la Canionul de Sare ne-a lasat un gust mai putin sarat si mai mult amar. 1 - N-am gasit geoascunzisul desi ne-am invartit ceva-ceva in jurul obiectivului 4.
  • Cetatea Deva: Am gasit-o azi in stare buna - Foarte ingenioasa ascunzatoarea.
  • Varful Bistriciorul: A fost o revelatie - Faptul ca am gasit aceasta geocutie, pentru ca am gasit-o intamplator in timp de adunam servetelele si alte gunoaie lasate de altii pe Varful Bistriciorul, la 1990 m. Uitandu-ma dupa chestii albe pe jos, am vazut ceva sub niste pietre unde e tabla veche cu varful Bistriciorul si asa am descoperit comoara.
  • Biserica Sfanta Treime - Sibiel: Crucea, fantana, si cantarul - Mi-a placut crucea veche de la Pomana, datand din 1877. Daca eu ar fi trebuit sa ascund geocutia aici, probabil as fi ales acelasi ascunzis.
  • Muzeul locomotivelor - Resita: Muzeul locomotivelor - Resita - Ori de cate ori vin sau trec prin Resita, admir acest minunat muzeu in aer liber al locomotivelor, unic in tara. Astazi, m-am oprit sa caut cutia si cu parere de rau nu am gasit-o, dar in acelasi timp, gustul amar a fost mai pronuntat, stiind cum duduiau odinioara uzinele metalurgice si cum astazi sunt distruse iremediabil.
  • Podul lui Stefan cel Mare: Ref cutie Podul lui Stefan cel Mare - In primul rand atentie sa nu treceti peste pod si sa nu realizati. Eu asa am patit.
  • Biserica catolica - Mihaileni: Acoperis renovat - Acoperisului de scandura de la podul intrarii de la biserica a fost renovat. Daca acolo era ascunzisul e posibil sa fi disparut astfel.
  • Cheile Borzesti: Zona este rezervatie naturala - Intr-o splendida zi de toamna am facut o excursie cu bicicleta in Cheile Borzesti. In jurul orei 14:00 am gasit aceasta geocutie.
  • Piatra ovala - Lacul Sfanta Ana: Lipsa semnal gsm - Sfat pentru cei care ajung, si vor sa gaseasca cutiutele. Salvati-va detaliile despre ascunzis, foto, etc.
  • Biserica armeneasca - Dumbraveni: Orasul armenesc - O biserica foarte frumoasa. Ar trebui restaurata.
  • Castrul Arutela: Cutie Arutela - Aam gasit-o, e acolo. Se ajunge usor, din soseaua principala se face pe varianta ocolitoare a Caciulatei, Calimanestiului.
  • Macin: Scurtatura sa zicem - Ca sa gasim ascunzisul a trebuit sa scurtcircuitam oarecum traseul tuistic al crestei Pricopanului. Insa variatia a fost binevenita chiar daca a venit la pachet cu ceva obstacole suplimentare.
  • Parcul Indragostitilor - Targu Mures: Am gasit-o - Am gasit geocutia, cu zozo si malna.

Ai ajuns aici si ai reusit deja sa vizitezi obiectivul Cetatea de calcar de pe Dealul Edirlen? Sau vrei doar sa comentezi, si sa completezi descrierea? Povesteste-ne despre experienta ta!

Stii locuri de vizitat din judetul Tulcea, frumoase si interesante, dar mai putin cunoscute? Prezinta-ne informatii despre aceste locuri, si da posibilitatea celorlalti sa le cunoasca nemijlocit!