Navigheaza pe teren in timp real, te ajutam sa gasesti comoara ascunsa aici! Dupa autentificare.

Macin

Va sugerez vizitarea Muntilor Macinului in luna mai. Veti observa bujorul de macin, broaste testoase, soparle, caprioare. Va rog, nu deranjati broastele testoase, nu le atingeti...

Harti, descrieri si comentarii detailate, poze mai mari, posibilitate de cautare, navigare pe teren in timp real catre Macin - dupa inregistrare.

Lacul Vidraru 4 lacul barajul Vidraru
Lacul Vidraru 4
Ruinele turnului Cetatea Balvanyos
Ruinele turnului
Deal despadurit Soimeni valea parau Oroci Araci
Deal despadurit
Spre valea Ampoitei Ampoita calcar
Spre valea Ampoitei

Ai ajuns deja in acest loc, si ai reusit sa surprinzi ipostaze deosebite ale acestui geoobiectiv? Incarca pozele tale in albumul foto Macin!

Vizitati Macin si celelalte obiective turistice prezentate. Multe dintre ele sunt locuri inedite, mai putin cunoscute. Va invitam sa le descoperiti!

Muntilor Macin sunt alcatuiti in special din granit, si sunt cei mai batrani din Europa - varsta aproximativa a muntilor Macin este de 250 milioane ani, fata de muntii Carpati in varsta de doar 35 mil ani. Odinioara inalti, acum foarte erodati, muntii Macin au cel mai inalt varf, varful Tutuiatu cu 467m. Intra in zona tainica a cautatorilor de comori virtuale, si cauta geocutia terenului de joaca Geotrekking ascunsa aici!

Cea mai apropiata localitate este Macin, se afla la 4,43 km distanta. Repere arheologice pe teritoriul localitatii Macin: 13
Ce atractii importante si populare sunt in apropierea obiectivului turistic Macin?
(detalii dupa autentificare)
Varful Sulucu Mare - Muntii Macinului la la 730 m. Saua Sulucu - Muntii Macinului la la 760 m. Varful Sulucu Mic - Muntii Macinului la la 820 m. Varful Piatra Raioasa - Muntii Macinului la la 1,1 km. Cariera Macin la la 1,2 km.
Sfinxul Dobrogei - Muntii Macinului la la 1,4 km.
Sfinxul Dobrogei - Saua Serparu.
Varful Vraju - Culmea Pricopanului la la 1,6 km.
Culmea Pricopanului este creasta secundara, dar impunatoare a Muntilor Macin, caracterizata prin uriase formatiuni granitice, stanci semete si panorame vaste de jur imprejur.
Fantana de leac la la 1,9 km. Cariera Greci la la 6 km. Izvor Tutuiatu Muntii Macinului la la 6,5 km. Saua Tutuiatu Muntii Macinului la la 6,5 km. Varful Tutuiatu Muntii Macinului la la 6,8 km.
Copacul lui Bezergheanu Muntii Macinului la la 10,4 km.
Copacul e emblematic si celebru in zona Pietrelor Mariei de langa Muntii Macin.
Sub Pietrele Mariei Muntii Macinului la la 10,6 km.
Pietrele le-am gasit, ascunzisul de asemeni, vant cat cuprinde. Ajungand in muntii Macin, primul geoobiectiv vizitat de mine au fost Pietrele Mariei.
Spinarea dinozaurului Pietrele Mariei la la 10,9 km.
Desi am facut toate delusoarele Pietrelor Mariei si am vazut si creasta dinozaurului, indicatiile prea generale si pietrele din imagini prea multe si asemanatoare nu mi-au dezvaluit geoascunzisul.
Troesmis la la 11,2 km.
Cetatea Troesmis, una din cetatile principale ale getilor, se afla pe malul bratului Macin al Dunarii, in dreptul localitatii Turcoaia, la o distanta de 3 km de aceasta.
Varful Cozluc Muntii Macinului la la 11,5 km.
Dintr-o eroare impardonabila - nostra culpa - am botezat varful Cozluc, unde am instalat o geocutie, cu numele altui varf, Suluc (care sunt, de fapt, doua, Mic si Mare). Planul meu a fost ca dupa parcurgerea Cheilor Chediului sa ajung cumva si pe varful Cozluc, respectiv la geoascunzis.
Cheile Chediului Muntii Macinului la la 11,7 km.
Sunt un mare amator de chei, astfel mi-a facut placere sa pot parcurge niste chei adevarate si in muntii Macinului. Nu, in august, nu.
Stejarul din Valea Cozluk Muntii Macinului la la 12,1 km.
Desi m-am invartit in jurul lui, am cotrobait in toate gaurile din stejar, nu am gasit geocutia.
Lacul Turcoaia la la 12,6 km.
Izvorul Cozluk Muntii Macinului la la 12,7 km.
Nu mi-am propus parcurgerea intregului traseu turistic Cozluk, pe marcajul punct rosu. Soarele mi-a zambit atat de pe piatra cat si de pe copac, harletul era la locul lui, frunzele erau asternute frumos, dar cutiuta a fost de negasit.
Lacul Iacobdeal Turcoaia la la 15,1 km.
Este numit de catre localnici La fantana.
Revarsarea la la 15,2 km. Locul fosilifer Bujoarele la la 15,5 km.
Termele romane Cetatea Dinogetia la la 15,6 km.
Termele romane se afla la aproximativ 150 m distanta, in directia sud-est, de la cetatea antica Dinogetia.
Cetatea antica Dinogetia Garvan la la 15,8 km.
De pe drumul asfaltat se poate ajunge pana la poarta sitului arheologic cu masina, pe un drum de pamant, posibil inundat cu ocazia ploilor.
Castelul de apa Braila la la 17,3 km.
Castelul de apa - Strada Gradinii Publice, Gradina Mare, Braila.
Valori naturale - Judetul Tulcea

• Urmarire Macin

• Un flavor de Macin - Ascunzisul este excentric localizat fata de traseul marcat al culmii Pricopanului ce trece prin apropiere. Ceea ce poate, relativ, deranja.
  • Macin - Dupa o dupa-amiaza petrecuta la Iacobdeal a urmat o tura in Muntii Macin, mai exact Creasta Pricopanului. Am parcurs-o aproape in intregime, o ploicica fugarindu-ne pe drumul de biciclete inapoi la corturi.
  • Scurtatura sa zicem - Ca sa gasim ascunzisul a trebuit sa scurtcircuitam oarecum traseul tuistic al crestei Pricopanului. Insa variatia a fost binevenita chiar daca a venit la pachet cu ceva obstacole suplimentare.
  • Groapa Ruginoasa: Groapa Ruginoasa - Cu ocazia unei excursii cu SCA am gasit aceasta geocutie. Este un loc de neuitat.
  • Livada Postei: mai caut, mai caut - mai caut cateva cutii dupa care abia astept sa trec la ascuns, am ales deja cateva locatii care nu mai sunt pe site.
  • Varful Pietros 2 - Muntii Calimani: Una prea plina, cealalta prea goala! - Am descris traseul care ne-a adus pe Varful Pietrosu in cadrul consemnarii gasirii celeilalte cutii de pe varf. Din pacate, ascunzisul descris aici, era, zicem noi, gol.
  • Cetatea Brasov: Usor de localizat - Am gasit aceasta comoara. Locul este destul de usor de localizat.
  • Conacul Apostoleanu - Izvoru Berheciului: Coordonate ascunzis - Coordonatele indicate sunt ale geobiectivului. Ascunzisul are coordonatele.
  • Cetatea Rakoczi - Ghimes-Faget: Am prins o vreme superbă - Mai greu a fost sa gasesc ascunzisul ascunzisului. Nerecomandat pe ploaie.
  • Ciucevele Cernei: Adevarul despre Ciucevele Cernei - Privind fotografiile atasate obiectivului ai putea crede ca ciucevele sunt reprezentate de micul laculet - e adevarat, pitoresc - de vizavi de placa informativa privind existenta rezervatiei cu numele generic Ciucevele Cernei. Trebuie sa precizam ca rezervatia, ce face parte din Parcul national Domogled-Valea Cernei, se intinde pe o suprafata vasta (zice-se, cca 1.
  • Pe culme - Piatra Soimului - Oituz: Culmea Pietrei Soimului are si o surpriza - Nu mai ajunsesem pe micul platou al Dealului Piatra Soimului de foarte multi ani. Si mai ales nu pe traseul impus de circuitul ascunzisurilor, propus de Trekkingklub.
  • Drumul Golgotei - Radna: Am gasit cu prietena - Locul e super, cutia e in stare foarte buna, mersi. I found it with my girlfriend.
  • Varful Gropsoarele - Muntii Ciucas: Gropsoara mai inalta - Ciucas-Relaxare de la munte. Parafrazand reclama, am inceput relaxarea pe culmea Gropsoarele-Zaganu.
  • Baile Madicea - Carta: Izvoarele de sub parau - In drum spre Piatra Mesei, am vizitat piscina aflata in paragina, si cele doua izvoare cu apa minerala de la Baile Madicea. Cele doua izvoare sunt foarte interesante, deoarece au fost captate de sub nivelul paraului, si trecute prin apa paraului intr-un inel de beton.
  • Gradina Zmeilor: La iarba verde - Am iesit la iarba verde la zmei si din intamplare in timp ce ne cataram din distractie pe stanci am dat din intamplare peste cutie. Am desfacut-o curiosi si am inceput sa citim si sa vedem lucrurile din cutie.
  • Cascada Bucias: Precizari suplimentare - Gasirea acestei geocutii este mai dificila fara un gps, fiind nevoie si de informatia altitudine. Pentru primele zece geocutii, recomand gasirea ascunzisurilor mai usoare.
  • Ruinele castelului Xantusz - Fitod: Am identificat ascunzisul - Aveam de lucru azi, dar am zis sa ies putin la aer, si sa fac o plimbare in padure. Am ales ruinele castelului Xantusz, unde ma astepta o geocutie inca negasita.
  • Mina de petrol - Sarata-Monteoru: Usor de gasit - Insa drumul pana acolo este foarte dificil, cu auto.
  • Varful Nemira Mica: Cutia de pe cel mai frumos varf al Nemirei - Indiciul e suficient pentru descoperirea cutiei. Asta neinsemnand ca satisfactia gasirii ei este diminuata in vreun fel.
  • Coltesti: O mica plimbare cu bicicleta - In prima zi din octombrie am facut o mica plimbare cu bicicleta pana la cetatea Coltesti. Un peisaj forte frumos te rasplateste pentru efortul depus.
  • Biserica de lemn Luncani: Biserica de lemn Luncani - Cutia era un pic descoperita, dar in stare buna. Locatie accesibila auto.
  • Baile Apor: Instructiunile au fost de nota 10 - Cutia are o margine crapata. Noroc ca logbook-ul a fost pus intr-o punga separata.
  • Sicasau: Impreuna cu niste prieteni din Cluj - Ne-am plimbat pe la Stanca Minunilor, apoi am vizitat Liban, Sicasau si Izvoare. Multumim pentru ascunzis.
  • Camera Patrata - Pietrele Detunate - Masivul Ceahlau: Usor de gasit - La vedere, privelistea superba. Usor accesibila cand nu este zapada.

Ai ajuns aici si ai reusit deja sa vizitezi obiectivul Macin? Sau vrei doar sa comentezi, si sa completezi descrierea? Povesteste-ne despre experienta ta!

Stii locuri de vizitat din judetul Tulcea, frumoase si interesante, dar mai putin cunoscute? Prezinta-ne informatii despre aceste locuri, si da posibilitatea celorlalti sa le cunoasca nemijlocit!