Saua La Apa Cumpanita - Muntii Fagarasului

Harti, descrieri si comentarii detailate, poze mai mari, posibilitate de cautare, navigare pe teren in timp real catre Saua La Apa Cumpanita - Muntii Fagarasului - dupa inregistrare.

Vf. Ciomatul Mare  ciomatul mare bodoc
Vf. Ciomatul Mare
Fereastra Sansimion
Fereastra
Santier in lucru Targu Mures Green Park Parcul Verde Substejeris
Santier in lucru
Floare de lotus Casa fluturilor tropicali Praid
Floare de lotus

Ai ajuns deja in acest loc, si ai reusit sa surprinzi ipostaze deosebite ale acestui geoobiectiv? Incarca pozele tale in albumul foto Saua La Apa Cumpanita Muntii Fagarasului!

>>> Vizitati Saua La Apa Cumpanita - Muntii Fagarasului si celelalte obiective turistice prezentate. Multe dintre ele sunt locuri inedite, mai putin cunoscute. Va invitam sa le descoperiti!

Cea mai apropiata localitate este Sebesu de Sus, se afla la 8,6 km distanta. Repere arheologice pe teritoriul localitatii Sebesu de Sus: 1
Balta lui Raul Cascada Sila
Podul MinciunilorPodul Minciunilor
Datorita faptului ca ascunzisul este destul de expus, vara fiind practic inconjurata de terase, este posibil ca cutiuta sa dispara mai devreme, sau mai tarziu. Am gasit cutia dupa 15 minute de lupta cu GPS-ul. Am gasit destul de greu cutiuta de linga Podul Minciunilor.
Lacul Brancoveanu Ocna Sibiului
Lacul Brancoveanu de la Ocna Sibiului este situat pe locul unei saline ce se afla in exploatare pana in anul 1699, cand infiltratiile de apa au determinat parasirea ei, la adancimea de 140 m.
Mina parasita Piciorul LespezilorMina parasita Piciorul Lespezilor
Desi am observat obiectivul la inceputul unei ture pe Lespezi, am cautat cutia la intoarcere.
HosmanHosman
Apartine de comuna Nocrich.
Cascada Moara Dracilor
Buila-VanturaritaBuila-Vanturarita
Am gasit cutia, putin ruginita, cu jurnalul putin umed, cu pixul, intr-adevar, nefunctional.
Rezervatia de stepa Dealul Zackel
Accesul se face din DJ14 Sibiu - Slimnic, iar din Slimnic pe drum de tara si poteca inca 2 km.
Piatra Tarnovului
Lacul Avrig Am fost la acest POI. Lacul Cerbureni
Cetatea PoienariCetatea Poienari
Turnul donjon in secollul XIII probabil in vremea domnitorului Negru Voda, zidurile de incinta si turnurile semicirculare in secolul XV, in vremea domnitorului Vlad Tepes.
Lacul Malaia
Biserica Sfanta Treime SibielBiserica Sfanta Treime Sibiel
Mi-a placut crucea veche de la Pomana, datand din 1877.
Varful Cheia Bandei Muntii Fagaras
DaiaDaia
Am gasit cutiuta in copac.
Cetatea TalmaciuCetatea Talmaciu
Am gasit cutia + 2 soareci. Am gasit cutia, dar dupa o cautare amanuntita si dupa cateva zgarieturi de spini si urzicaturi. Cand am ajuns sus la cetate am constatat ca ne lipseste gps-ul (uitat jos la masina).
Palatul Brukenthal Avrig
In cadrul concediului, in drum spre Moieciu de Sus, impreuna cu prietenii nostri din Satu Mare (Corina si Puiu) ne-am oprit la Palat sa bem o cafea si sa ne racorim cu o socata la umbra pomilor seculari. Am gasit relativ repede cutia, mai ales ca aceasta se vedea de departe.
Piramidele din valea StancioiuluiPiramidele din valea Stancioiului
Piramidele de pamant din valea Stancioiului reprezinta o rezervatie geologica spectaculoasa, situata in apropierea orasului Ramnicu Valcea, pe valea paraului Stancioi.
Lacul Sacel Cariera de marmura Porumbacu Fereastra Zmeilor Portita Arpaselului
Turnul Olarilor SibiuTurnul Olarilor Sibiu
Am gasit cutiuta. I found the small box, right like in the description. Era bine fixata intre caramizi, are un log si un creion mic.
Biserica evanghelica Turnisor SibiuBiserica evanghelica Turnisor Sibiu
Am avut noroc ca am gasit poarta deschisa.
Izvorul Paraul Calului Muntii Fagaras Piatra cu Gauri
Lacul Verde Ocna Sibiului
Originea lacului este prabusirea a doua saline apropiate, neatestate documentar, ce se exploatau concomitent si care au fost abandonate din cauza infiltratiilor de apa.
Cascada Cataractele Lotrului Lacul Mandra
Cetatea Scurta Orlat
In aceasta zona cercetarile arheologice si mentiunile documentare identifica numeroase situri printre care o asezare neolitica si doua fortificatii cu valuri de pamant: Cetatea Scurta si Cetatea Lunga La Zidu.
Podul Calugarita Varful Mosu Muntii Fagaras
Schitul Pahomie Buila-VanturaritaSchitul Pahomie Buila-Vanturarita
Numele ii provine de la cel al monahului ce l-a infiintat.
Johanniskirche SibiuJohanniskirche Sibiu
Am ajuns la fata locului intr-un moment destul de nepotrivit. In cadrul eventului GeoFest Sibiu-2014, la o plimbare prin oras cu un grup numeros, chiar daca era in timpul slujbei si foarte multa lume am reusit sa gasesc cutia si sa ma loghez.
Troita de la confluenta Cheia-ComarniceTroita de la confluenta Cheia-Comarnice
Intersectia este marcata de prezenta unei troite.
Lacul Caltun Muntii Fagaras Nu poti sa nu te indragostesti iremediabil de acest loc.
AgnitaAgnita
Frumoasa biserica.
Biserica Reformata Ocna Sibiului
Biserica este foarte interesanta prin stilul constructiei sale.
Curmatura Mosului Muntii Fagaras Curmatura Bratilei Ferma de cerbi Poiana Neamtului Avrig
Ocna Pustie de la Ocna Sibiului
Ocna Pustie de la Ocna Sibiului, sau lacul Avram Iancu, s-a format pe locul salinei Fodina Maior (Grosse Grube), exploatata in sistem clopot, prin doua puturi, pana la adancimea de 160 m.
Pomi cu coroana cubica Sibiu
Dupa aplicarea noii tehnici sunt necesare 2-3 ani pana cand coroanele arborilor vor lua forma dorita.
Cindrel
Felicitari pentru gasirea geocutiei. Am luat o moneda de 10 coroane cehe si o bricheta.
Cascada Apa Spanzurata Poiana cu narcise Dumbrava Vadului Cascada Lotrisor
Panoramic Dino Park Valea Avrigului
Trambulina, tobogan gonflabil, leagane, tras cu arcul.
Cascada Scorusu
Dealul Verde Porumbacu de Sus
Pensiunea Dealul Verde este o locatie unica, asezata in mijlocul padurii.
Curmatura Vidrutei Lacul Cristian Ferma vedetelor Porumbacu de Sus Coltul Balaceni Muntii Fagaras
Gura RauluiGura Raului
Am gasit cutiuta.
Turnu Rosu din BoitaTurnu Rosu din Boita
In drum spre eventul de la Campulung Muscel am oprit si la Turnu Rosu unde am cautat si gasit cutia. Pe terenul nostru de joaca gasirea unei geocutii nu trebuie dovedita. Stiu bine ce am gasit.
Bradul urias de 500 de ani Cetatea Slimnic
Varful TurtudanulVarful Turtudanul
Varful Turtudanul, orasul Brezoi.
Saua Chica Fedelesului
Valori naturale - Judetul Valcea

• Urmarire Saua La Apa Cumpanita
  • Localizare pozitie pe harta Muntii Fagarasului

• Biserica lui Stefan cel Mare - Feleac: Excursie pe jos - Cu ocazia unei excursie pe jos, intr-o zi minunata, am gasit aceasta geocutie.
  • Izvoare tamaduitoare - Baile Balvanyos: Dupa o cautare metodica - Nu am folosit gps-ul pentru a gasi aceasta geocutie. Eram oarecum in graba, pentru ca eram asteptat.
  • Piatra cu caldare mare - Piatra Soimului - Oituz: Caldarea Mare din Piatra Soimului a fost cu plin - Cunoscand bine locatia, ne-a fost usor sa gasim ascunzisul. A fost usor de gasit si geocutia.
  • Parcul Pompierilor - Baile Tusnad: Plimbare - Intr-o plimbare alaturi de trekkingklub, am gasit-o.
  • Bastionul Croitorilor - Cluj: Multumesc - Multumesc pentru geocutie.
  • Biserica Sfantul Anton de Padova: Ascunzis gasit fara gps - Cu ajutorul instructiunii ajutatoare acest ascunzis poate fi gasit chiar si fara gps. La fata locului nu ne-a deranjat nimeni.
  • Fantana Nicolae Ioan - Muntii Ciucas: Tablita de marmura - Am ajuns la geoobiectiv urmand traseul ce suie pe valea Berii spre Cabana Ciucas. Acum se poate ajunge aici si cu o masina de forta si garda la sol ale unui Logan.
  • Lacul de acumulare Sub Cetate: Piramida din Apa - Am gasit geocutia cu numele de Piramida din Apa, ascunsa pe varful peninsulei din lacul de acumulare Sub Cetate. Am urcat spre ascunzis, venind dinspre cealalta cutie a lacului.
  • Cetatea Neagra: Cetatea Neagra - Am gasit-o usor, pozele dau cam multe detalii. Nu este nevoie de GPS.
  • Parcul Colina - Cluj: Colina - O plimbare scurta pana la marginea orasului. Multumim.
  • Biserica din Garciu: Cu multa asiduitate - Am cautat in zona indicata de fotografia ascunzisului, si raportandu-ne la indiciile oferite, dar in zadar. Am gasit insa, pitit, pe acolo pe unde speram sa fie cutia, un paharel de tuica (gol) ceea ce ne-a facut sa banuim ca cel care l-a lasat acolo a luat in schimb cutia.
  • Printre pini - Sanpetru: Am gasit doar o scorbura goala - Intr-o drumetie pe Dealul Lempes - cel la poalele caruia se afla localitatea Sanpetru - cu scop floristic. Am ajuns si in paduricea de pini din sectorul sudic al dealului, acolo unde ar fi trebuit sa se afle geocutia.
  • Concretiuni de Feleac: Multumesc - Numai dupa ce am trimis comentariul am vazut limitarile pentru poze. Le-am redus dimensiunea si am trimis doua poze.
  • Transalpina: Intr-o zi de duminica - Datorita noului drum, au devenit accesibile pentru omul de rand locuri, pentru care alta data trebuia sa mergi mult pe jos. Eu am ajuns aici intr-o zi de duminca.
  • Turnul Negru Brasov: Fundatia care va sa zica - Ascunzisul acesta ne-a dat ceva batai de cap, mai ales ca semnalul GPS nu era prea stralucit in padurice. Ne-a luat vreo jumatate de ora sa ne dam seama ca fundatia era mult mai mare decat banuiam noi, dar intr-un final am reusit sa gasim cutia in buna stare si ne-am logat vizita.
  • Piatra Secuilor Nord - Muntii Trascaului: Am gasit-o - Am gasit-o azi.
  • Biserica de lemn Luncani: Biserica de lemn Luncani - Cutia era un pic descoperita, dar in stare buna. Locatie accesibila auto.
  • Planul inclinat: Un ascunzis ce merita gasit - Un ascunzis simplu, dar care nu sare in ochi. Gasirea cutiei oferind o reala satisfactie.
  • Cetatea Ika: Multumiri - Nultumim pentru ascunzis, si ca l-ai reascuns dupa ce buturuga initiala a fost pradata.
  • Cascada Ciucas: Intr-o zi fierbinte de vara - Am fost la cascada Ciucas cu bicicleta. Este prima mea geocutie gasita fara GPS, numai dupa descriere.
  • Turn belvedere - Sumuleul Mare: Multumim frumos - Desi am urcat seara tarziu, a fost minunat. Am amplificat bucuria cu cautarea geocutiei, care este bine ascunsa si totusi usor de gasit.
  • Geotrekking Baile Tusnad: Mingea e la voi - Din scurt? Am anuntat tura acum o luna, pe data de 23 februarie.
  • Pseudosphaera - Targu Mures: Inscriptia de pe statuie - M-ar interesa daca inscriptia Din nimic am creat o alta lume noua a fost vizibila pentru voi? Din cate am inteles, lumina cade astfel pe text, incat se poate vedea doar 2-3 zile pe an, in jurul datei de 3 noiembrie.
  • Lacul Filigeni - Obcina Laposului: Recomandari - Hartile traseelor prezentate pe muntesiflori.ro au o mare problema, sunt rotite.
  • Cetatea Tartod: Cutia nu mai este - Am gasit locul exact, dar cutia nu mai era. Ne-am obosit cu copiii, dar era foarte frumos si doar copiii erau suparati din cauza ca a disparut cutia.
  • Baltile Nemirei: Baltile Nemirei - Dupa un parcurs de 90 minute de la Varful Nemira Mare, pe la crucea metalica a lui Carpinis, pe Scari la vale, pe fostul drum forestier de exploatare in jos, apoi la stanga la intersectia cu drumul de la Balti spre Ciunget. Zona baltilor este propice buretilor de padure.
  • Stanca Kossuth - Harghita-Bai: Dupa ani si ani - Cunosc stanca inca din 2008 de cand vin aici la ski. Din vedere.
  • Varful Harghita Madaras: Varful Harghita Madaras - Varful Harghita Madaras este una dintre cele mai spectaculoase varfuri din cauza constructiilor religioase.I
  • Varful Nemira Mare: Varful Nemira Mare - Localizarea ascunzisului mi-a pus ceva probleme. Am avut de unde alege (in lipsa tehnicii).
  • Biserica Reformata Ocna Sibiului: Biserica Reformata - Ocna Sibiului - Biserica este foarte interesanta prin stilul constructiei sale. Parfumul medieval se simte atat in interior cat si in exterior.

Ai ajuns in Muntii Fagarasului si ai reusit deja sa vizitezi obiectivul Saua La Apa Cumpanita? Sau vrei doar sa comentezi, si sa completezi descrierea? Povesteste-ne despre experienta ta!

Stii locuri de vizitat din judetul Valcea, frumoase si interesante, dar mai putin cunoscute? Prezinta-ne informatii despre aceste locuri, si da posibilitatea celorlalti sa le cunoasca nemijlocit!