Navigheaza pe teren in timp real, te ajutam sa gasesti comoara ascunsa aici! Dupa autentificare.

Biserica catolica Calugareni

Harti, descrieri si comentarii detailate, poze mai mari, posibilitate de cautare, navigare pe teren in timp real catre Biserica catolica Calugareni - dupa inregistrare.

Biserica de lemn Ponoare biserica ponoare
Biserica de lemn Ponoare
Captura imagine satelit Banutii Dobrogei atoli monede
Captura imagine satelit
Biserica din Stanila biserica stanila nehoiu
Biserica din Stanila
Piatra Altarului Piatra Poienii cabina panoramica
Piatra Altarului

Ai ajuns deja in acest loc, si ai reusit sa surprinzi ipostaze deosebite ale acestui geoobiectiv? Incarca pozele tale in albumul foto Biserica catolica Calugareni!

Vizitati Biserica catolica Calugareni si celelalte obiective turistice prezentate. Multe dintre ele sunt locuri inedite, mai putin cunoscute. Va invitam sa le descoperiti!

>>> Intra in zona tainica a cautatorilor de comori virtuale, si cauta geocutia terenului de joaca Geotrekking ascunsa aici!

Cea mai apropiata localitate este Calugareni, se afla la 0,16 km distanta. Repere arheologice pe teritoriul localitatii Calugareni: 6
Cetatea VityalCetatea Vityal
Am gasit cutia cu ocazia unei excursii de tabara cu copiii (cca 45 persoane).
Pe malul lacului Bezidu Nou Eram in graba, si doar prin trecere.
Harta palpabila Cetatea Targu MuresHarta palpabila Cetatea Targu Mures
Pe harta palpabila pot fi identificate elementele ansamblului de monumente din cadrul cetatii, zidurile, bastioanele, biserica reformata.
Lacul din spatele castelului Teleki
Izvorul Doisprezece BucinIzvorul Doisprezece Bucin
Apa izvorului care se afla la jumatatea distantei dintre localitatea Bucin care apartine de comuna Praid, si partia de schi Bogdan, este numai buna de baut.
Padurea de larice Posmus
Padurea de larice, de la marginea localitatii Posmus, este o arie naturala protejata, de tip botanic, care se intinde pe o suprafata de 2 hectare.
Biserica unitariana SabedBiserica unitariana Sabed
Biserica unitariana din Sabed, sat apartinand de comuna Ceuasu de Campie, se afla pe un deal la sud-est de localitate.
Glodeni Lacurile Mihesu de Campie Poiana cu narcise Gurghiu
Faneata Iadului Am ajuns la fata locului dupa inserare, dar ascunzisul poate fi cautat si noaptea.
Pseudosphaera Targu MuresPseudosphaera Targu Mures
M-ar interesa daca inscriptia Din nimic am creat o alta lume noua a fost vizibila pentru voi? Un alt aspect al acestei probleme este cautarea in grup. A cautat ceva timp, dar pana la urma am gasit cutia.
Casa cu picioare Targu MuresCasa cu picioare Targu Mures
Ramasitele unei case, constructia interesanta se afla la coltul strazilor Liviu Rebreanu si Tudor Vladimirescu, langa paraul Poclos.
Biserica reformata Goagiu
Izvorul de sub Piatra Tare Campu CetatiiIzvorul de sub Piatra Tare Campu Cetatii
Apa izvorului este folosita cu precadere de localnici, dar vin multi si din localitatile vecine.
Grota zmeilor Boiu Arboretul Chamaecyparis Lawsonia
Castelul Lazar LazareaCastelul Lazar Lazarea
Vizitarea castelului este suspendata pentru o perioada nedeterminata.
Oaza Nicoleni Lacurile Tonciu
Piatra Tarcii Odorheiu SecuiescPiatra Tarcii Odorheiu Secuiesc
Am gasit aceasta geocutie.
Belvedere Veresvirag CiumaniBelvedere Veresvirag Ciumani
Suseni, aflat la 3 km este o mica localitate care - împreuna cu Paraul Sumuleului - a aparut din casele construite de-a lungul timpurilor de locuitorii Ciumanului în apropierea padurilor si pasunilor montane.
Stejarul singuratic ReghinStejarul singuratic Reghin
Stejarul secular a fost plantat in 1849, in memoria revolutiei din 1848.
Baile Sarate JabenitaBaile Sarate Jabenita
Accesul se face pe soseaua catre Lapusna, la 5 km de Reghin, spre Jabenita, prin comuna Solovastru.
Statuia Sfantul Nicolae Gheorgheni Stejarul de balta de 600 de ani Posmus
Casa Michael von Melas SighisoaraCasa Michael von Melas Sighisoara
El s-a confruntat in anul 1800, la Marengo - Italia, cu Napoleon Bonaparte.
Strandul Banffy ToplitaStrandul Banffy Toplita
Dupa deziluzia de la Cascada Termala (al carei soclu de travertin s-a prabusit in ianuarie 2015) a urmat inca una.
Biserica leprosilor SighisoaraBiserica leprosilor Sighisoara
Pe peretele bisericii a fost amplasat un amvon exterior, numit Pesthanzel, din care se predica leprosilor.
Biserica catolica Suseni
Trambulina Polonita
Trambulina din Odorhei se afla vizavi de Baile Seiche, pe cealalta parte a drumului principal, pe partea stanga a drumului catra Polonita.
Clopotnita Lazarea
Primaria SighisoaraPrimaria Sighisoara
Cu aceasta ocazie a fost demolat si Turnul dogarilor.
Lacul Paraschiva SovataLacul Paraschiva Sovata
Unul dintre cele mai frumoase lacuri dintre cele de la Sovata este Lacul Paraschiva.
Varful Baesul Am gasit geocutia ascunsa pe varful Baesul de langa orasul Toplita.
Parcul Knopfler Cristesti Eram prin trecere prin Cristesti, asa ca am facut o mica pauza pentru a vizita fosta gradina a castelului Knopfler, ars pana in temelii in anul 1932.
Babele GurghiuluiBabele Gurghiului
Un loc cu o frumoasa priveliste, care te lasa cu dorinta sa mai mergi pe acolo.
Lacul Dumbravioara
Lacul Mierlei SovataLacul Mierlei Sovata
Exista o multitudine de alei si poteci, marcate si nemarcate, in padurea in care afla lacurile Sovatei.
Manastirea de la Gura Izvorului CalimaniManastirea de la Gura Izvorului Calimani
A primit hramul Duminica Tuturor Sfintilor, sarbatoare ortodoxa celebrata la o saptamana dupa Rusalii.
Laleaua pestrita de la Valenii de Mures
Zona din apropierea paraului Agris este una cu umiditate ridicata in perioada ianuarie-mai si septembrie-decembrie.
Lacul Serches Sighisoara Cetatuia Ideciu de Jos
Casa Richter SighisoaraCasa Richter Sighisoara
MS-II-m-A-16010.
Castelul Teleki Posmus
Ceasul solar hiperbolicCeasul solar hiperbolic
Ultimul ascunzis al zilei de miercuri a fost cel de la Ceasul solar hiperbolic din strada Verii.
Padurea Mociar M-am apropiat de ascunzis dinspre Beica de Sus. Era o excursie foarte interesanta noaptea.
Piatra PacuraruluiPiatra Pacurarului
Piatra Pacurarului se ridica deasupra vaii paraului Iuhodul Praidului, la poalele sudic al muntelui Coltul lui Elemer, la nord-est de cetatea Rabsonne.
Muntele de sare Praid Din pacate vizita la Canionul de Sare ne-a lasat un gust mai putin sarat si mai mult amar. Am parcurs poteca educativa din rezervatia naturala Muntele de sare de langa Praid.
Turnul Croitorilor SighisoaraTurnul Croitorilor Sighisoara
Cu ocazia incendiului din 1676 s-a distrus partea superioara.
Fereastra de sub Casoaia AndroneasaFereastra de sub Casoaia Androneasa
Am trecut si pe aici, facand traseul din jurul pesterii Ladas.
Lacul Saulia
Lacul Lebedelor FaragauLacul Lebedelor Faragau
Pescarii pe care i-am intrebat nu cunosteau vreo denumire speciala pentru lac.
Biserica evanghelica Hundorf ViisoaraBiserica evanghelica Hundorf Viisoara
Biserica evanghelica-luterana este monument istoric, avand codul 120227 in repertoriul arheologic.
Lacul Iernut
Biserica unitariana Sanvasii Ajungand la fata locului, am intrat in gradina bisericii pe poarta de jos. Padureni Izvor Poiana Iod Muntii Gurghiu
Biserica unitariana si reformata FiliasBiserica unitariana si reformata Filias
Biserica mentionata pentru prima data in 1630, a fost initial o biserica medievala catolica, care a devenit unitariana in timpul Reformei.
Obiective cultural-istorice - Judetul Mures
* Detalii despre contextul istoric si semnificatia culturala dupa autentificare.

• Urmarire Biserica catolica Calugareni

• Turnul bisericii si un cuib de barza - Am admirat cladirea bisericii catolice din Calugareni doar din exterior. Mi-a placut turnul bisericii, intrarea cu coloane, scara exterioara, si ornamentele zidurilor cladirii.
  • Varful Harghita Madaras: Frumos loc - Relativ frumoasa vreme, mersi.
  • Parcul Colina - Cluj: Colina - O plimbare scurta pana la marginea orasului. Multumim.
  • Monumentul lui Gheorghe Donici - Stefan cel Mare: Monumentul lui Gheorghe Donici - Pe atunci conducatorii erau in frunte. Azi se codesc.
  • Biserica Sfanta Treime - Sibiel: Crucea, fantana, si cantarul - Mi-a placut crucea veche de la Pomana, datand din 1877. Daca eu ar fi trebuit sa ascund geocutia aici, probabil as fi ales acelasi ascunzis.
  • Livada Postei: mai caut, mai caut - mai caut cateva cutii dupa care abia astept sa trec la ascuns, am ales deja cateva locatii care nu mai sunt pe site.
  • Biserica din Grossau - Cristian: Gasita - Am gasit cutiuta.
  • Izvorul Recea: Excursie frumoasa - Dupa o frumoasa excursie, am gasit geocutiuta.
  • Varful Simon - Muntii Stanisoarei: Varful Simon - Traseu frumos Zapada tare pe alocuri portiuni fara Ceata sa risipit un pic pe varf Gasit ascunzisul Scotocit bine sub pietrele respective ce ies din pamant langa fagul cu pricina din poza dar banuiesc ca a mai sapat un animal ceva acolo caci nu am gasit kinderul. Ori a cazut din locas si panta fiind mare sa tot dus Ramane sa il mai caut la primavara :)Recomand coborarea pe partea opusa a VF Simon si imediat stanga la vale din saua ce urmeaza langa mesteceni pentru a face un circuit pe forestierul ce iese la Bisericani.
  • Palatul Cantacuzino: Vizita la castel - De ceva vreme doream sa-l vizitez. Si uite ca, in miez de februarie, am reusit sa iesim din hibernare.
  • Muntele Mic - Frumoasa: Gasit la inceput de iunie - Cutia era ravasita, probabil gasita de animale salbatice.
  • Cabana Ciucas - Muntii Ciucas: Gasita in drum spre varf - Am fost din nou in Ciucas cu intentia sa ajung in varf. Vremea a fost perfecta pentru drumetie, iar zapada topita in cea mai mare parte.
  • Izvorul Koncsag - Baile Tusnad: Buna apa de izvor - Dupa insuccesul de la podul CFR, am mers la izvorul Koncsag sa ne refacem rezervele de apa inainte sa urcam spre Stancile Turnuri. Dupa ce ne-a delectat cu apa de la cele trei izvorase amenajate, am cautat cutia, pe care am gasit-o in buna stare.
  • Cetatea Deva: Ai dreptate - Sorry, ai dreptate, nu m-am gindit.
  • Coloanele de bazalt de la Racos: Cutie in perfecta stare - Am gasit cutia in perfecta stare. Vine iarna asa ca m-am gandit sa pun cutia intr-o sacosa de plastic.
  • Imeni: Informatii in plus - Eu personal nu am avut inca ocazia sa caut aceasta geocutie, asa ca poate nu ar trebui sa comentez. Din informatiile primite de la diverse persoane, am aflat insa urmatoarele.
  • Ciuperca de piatra - Nemira Mica: Ciuperca de piatra - Nemira Mica - Desi nu deschide orizonturi, este un obiectiv la fel de fotografiat ca varfurile de munte. Se aseamana cu Babele din Bucegi, dar parca ar fi zidita de un mester iscusit.
  • Concretiuni de Feleac: Am gasit-o! - Este prima noastra comoara gasita. Am urmat exact traseul din descriere si totul a mers bine.
  • Dealul Dracoaia: Multumiri pentru semnalizarea erorilor - Denumirea gresita a localitatii Dofteana a aparut din cauza unei greseli de dactilografiere. Am corectat descrierea.
  • Parcul natural rezervatia Cheile Tisitiei: Cea mai de succes cutie - Cred ca e cea mai de succes cutie din cate am vazut. Poti sa gasesti de toate inauntru.
  • Podul lui Stefan cel Mare: Cutie noua la Podul lui Stefan cel Mare - Locatia stabilita tine cont de o hotarare recenta a Consiliului Comunal Stefan cel Mare de a considera monumentul istoric obiectiv turistic (sic). Ceea ce permite alocarea unor fonduri pentru reabilitara sa.
  • Fortareata de piatra - Piatra Soimului - Oituz: Am cucerit fortareata - Inca un obiectiv interesant de pe Piatra Soimului pe care il stiam de mult. Am dat surprinzator de repede peste ascunzis.
  • Turnul Olarilor - Sibiu: Bine fixata - Era bine fixata intre caramizi, are un log si un creion mic.
  • Podul si cazematele germane de langa Balta Salcuta: Podul ce n-a fost - Am vizitat podul ce n-a fost intr-o zi fierbinte de vara. Am profitat de o iesire cu bicicleta in zona pentru a bifa obiectivele semnalate de dl.
  • Gara Mica - Sovata: Fizionomia locului, putin schimbata - Între timp, de la ascunderea geocutiei, s-au facut cateva schimbari in perimetru Garii Mici, precum montarea unui gard. Ocazie cu care a fost mutata piatra in spatele careia banuiam noi ca ar fi fost geocutia.
  • Sanmartin: Trecand prin sat - Me-am oprit la biserica si am gasit cutia. Coordonate foarte bune, avand in vedere si numarul mare de ferestre.
  • Pasul Cavnic: Cutia din pas - Am gasit geocutia.
  • Bucin: Un loc splendid - Am gasit, cu prietenul meu, si aceasta geocutie. Un loc splendid, linistit si cu aer curat.
  • Varful Gropsoarele - Muntii Ciucas: Gropsoara mai inalta - Ciucas-Relaxare de la munte. Parafrazand reclama, am inceput relaxarea pe culmea Gropsoarele-Zaganu.
  • Turnul Olarilor - Sibiu: Gasita - I found the small box, right like in the description. Nice towers.

Ai ajuns aici si ai reusit deja sa vizitezi obiectivul Biserica catolica Calugareni? Sau vrei doar sa comentezi, si sa completezi descrierea? Povesteste-ne despre experienta ta!

Stii locuri de vizitat din judetul Mures, frumoase si interesante, dar mai putin cunoscute? Prezinta-ne informatii despre aceste locuri, si da posibilitatea celorlalti sa le cunoasca nemijlocit!