Navigheaza pe teren in timp real, te ajutam sa gasesti comoara ascunsa aici!
Parcul Knopfler - Cristesti - Ghid turistic atractii turistice - Autentificare/Inregistrare

Parcul Knopfler - Cristesti

Parcul Knopfler - Cristesti, atractii turistice

Parcul Knopfler - Cristesti..

Harti, descrieri si comentarii detailate, poze, posibilitate de cautare, navigare pe teren in timp real - dupa autentificare.

Cateva poze din albumul foto Parcul Knopfler - Cristesti:

Ai ajuns deja in acest loc, si ai reusit sa surprinzi ipostaze deosebite ale acestui geoobiectiv? Incarca pozele tale in albumul foto Parcul Knopfler Cristesti! In prezent avem in total 12140 poze pe site.

Geotrekking, sau geodrumetie pe romaneste, este un ghid turistic, respectiv o activitate pentru timpul liber in care se pune accentul pe drumetii si excursii. Utilizatorii cauta atractii turistice, valori naturale sau obiective cultural-istorice, mai mult sau mai putin cunoscute, care merita a fi vizitate.

Vizitati Parcul Knopfler - Cristesti si celelalte obiective turistice prezentate. Multe dintre ele sunt locuri inedite, mai putin cunoscute. Va invitam sa le descoperiti! Merita sa fii inregistrat!

>>> Intra in zona tainica a cautatorilor de comori virtuale, si cauta geocutia terenului de joaca Geotrekking ascunsa aici!

Cea mai apropiata localitate este Cristesti, se afla la 0,55 km distanta. Repere arheologice pe teritoriul localitatii Cristesti: 7
Ce atractii importante si populare sunt in apropierea obiectivului turistic Parcul Knopfler Cristesti?
(detalii dupa autentificare)
350 m. Geocutie neagra. Ascunzisul poate fi gasit chiar si fara gps, numai pe baza instructiunii ajutatoare.
1,4 km. Ascunzis protejat. In apropierea ascunzisului, m-am intalnit cu un agent de paza si cainele lui.
3 km. A fost construita probabil in anul 1708, conform inscriptiei de pe tablita memorativa partial distrusa, de la intrare.
3,8 km. Cimitirul se afla pe dealul din spatele Fabricii de conserve, parte din teritoriu donata satului de catre contesa Bissingen, Lazar Nora.
4,3 km. Lacul este limitat la sud de un perete argilos, abrupt, deasupra careia locuiesc romii din strada Dealului. Ultimele zile ale iernii. Cand am ajuns la fata locului, tocmai a inceput ploaia.
4,6 km. Pe poarta mica. Am sosit la Nazna dinspre Sancraiu de Mures, unde am ascuns o geocutie la Pestisorul de Aur, chiar daca o lebada neagra a incercat sa protesteze din rasputeri :-) Nu stiu daca era domnisor sau domnisoara, dar isi proteja vizibil teritoriul.
4,8 km.
5,4 km.
5,5 km.
5,7 km.
5,8 km. Apa nepotabila. Am ajuns la fata locului in jurul amiezii.
5,8 km. Depozit de gunoi. Ultima data nu am reusit sa ma apropii de ascunzis, din cauza unor "domnisoare" care fumau linistite, stand exact pe ascunzis. Locatie in stare deplorabila. Locul este plin cu gunoi, este locuinta si toaleta boschetarilor.
5,9 km. Ascunzis drive-in. Am sosit la fata locului, dinspre Dambul Pietros, cu masina.
5,9 km.
6,1 km. Unul este al contelui Bethlen Farkas, el a murit in anul 1763.
6,2 km.
6,4 km.
6,8 km.
6,9 km. Initial a adapostit sediul Centralei Cooperativelor de Consum Hangya, cooperative care au aparut incepand cu anul 1898. Din doua incercari. Prima data am incercat sa gasesc geocutia, dupa miezul noptii.
6,9 km.
7 km.
7 km. Stadionul municipal vechi. Faina catarare.
7 km. Urcus...pe scari. Cutie gasita de GQ5, cu ajutorul lui Andrixnet.
7,1 km. Cu spatele la ascunzis. Mi-am verificat ascunzisul duminica trecuta, cu ocazia concertului Uriah Heep. Expusa dar totusi ascunsa. Cutie gasita in cadrul GQ5, cu ajutorul lui Andrixnet.
7,2 km. Teamwork. E o cutie destul de bine ascunsa.
7,2 km.
7,3 km. Ascunzis apropiat. Locuiesc in apropierea acestui ascunzis, asa ca mi-am permis sa fiu mai lejer.
7,3 km. La inceputul secolului trecut, in 1910, a fost reconstruita in stil Art Nouveau.
7,4 km. Quick stop. Am gasit-o astazi in timp ce ma-ndreptam spre biserica. Din intamplare. Din intamplare tocmai am trecut prin zona.
7,4 km. Mergand spre biblioteca. O mica escala in drumul meu spre biblioteca. Ascunzis gasit fara gps. Cu ajutorul instructiunii ajutatoare acest ascunzis poate fi gasit chiar si fara gps.
7,4 km.
7,4 km. Cladirea a fost construita de berarul Albert Bürger, un prosper om de afaceri, in stil neobaroc, cu elemente secesioniste. Scormoneala de sambata. In drumul meu spre casa, am trecut pe langa Cocosul de Aur, si mi-am amintit de geocutia care se ascunde aici.
7,4 km. Quick find. Cutiuta e bine ascunsa dar totusi poate fi gasita foarte usor.
7,5 km.
7,5 km. Lipsa de ocupatie.... Trecand prin zona, mi-am adus aminte ca am citit despre aceasta cutie si,din fericire, mi-am adus aminte si care era indiciul acestei cutii. Multumiri pentru geocutie. Odata ajuns la fata locului, m-am oprit chiar langa ascunzis.
7,5 km. A fost ridicat in anul 2002, cu ocazia comemorarii a 200 de ani de la nasterea marelui matematician Bolyai János. Cautarile in grup. Un alt aspect al acestei probleme este cautarea in grup. Pseudosphaera. A cautat ceva timp, dar pana la urma am gasit cutia. Geocutie vizibila dintr-un anume unghi. Acest ascunzis este destul de usor de gasit.
7,6 km.
7,7 km.
7,8 km. Bulevardul Durilor. Am ajuns la fata locului, dupa-masa la ora 5.
7,9 km. Raspuns. Am gasit 10 cutiute in oras. Transformat in punct de interes. Ascunzisul a fost transformat in punct de interes anul trecut, in noiembrie. Cutiuta a disparut. Cutiuta nu mai e la locul ei si nu e nici in vecinatatea ascunzisului.
7,9 km. A fost un mare sustinator al crestinatatii, turnul Bisericii din Cetatea Targu Mures fiind construit gratie contributiei sale financiare.

Parcul Knopfler Cristesti in limba maghiara - magyarul: Knöpfler kastélykert Maroskeresztúr

Valori naturale - Judetul Mures
* Detalii dupa inregistrare. Fotografiile sunt vizibile dupa autentificare.

Posibilitatile utilizatorilor inregistrati

• Comentariu si anuntare geoobiectiv nou