Lacurile Bercu Nou

Harti, descrieri si comentarii detailate, poze mai mari, posibilitate de cautare, navigare pe teren in timp real catre Lacurile Bercu Nou - dupa inregistrare.

Memorial Ginta
Memorial
Belvedere de pe dealul perchiu belvedere perchiu
Belvedere de pe dealul perchiu
Fereastra de pe creasta Saua Gemanarea Parang
Fereastra de pe creasta
Detaliu (7) kontumac ghimes
Detaliu (7)

Ai ajuns deja in acest loc, si ai reusit sa surprinzi ipostaze deosebite ale acestui geoobiectiv? Incarca pozele tale in albumul foto Lacurile Bercu Nou!

>>> Vizitati Lacurile Bercu Nou si celelalte obiective turistice prezentate. Multe dintre ele sunt locuri inedite, mai putin cunoscute. Va invitam sa le descoperiti!

Cea mai apropiata localitate este Bercu Nou, se afla la 1,46 km distanta.
Catedrala romano-catolica Satu Mare Lacul Odoreu
Rozeta de piatra Ilba
Monument al naturii, este o arie protejata, rezervatie naturala de tip geologic, paleontologic si peisagistic.
Gradina Romei Satu Mare Capela Sfanta Treime Carei Castanii de langa Tautii-Magheraus Lacul Motis Lacul lui Goe Adrian
Casa muzeala svabeasca Petresti
Casa muzeala svabeasca din Petresti este una dintre cele mai reprezentative pentru arhitectura populara svabeasca.
Cuta SocondCuta Socond
Am fost acolo dar nu am gasit cutia, poate din cauza zapezii, sau poate din cauza ca nu am citit atent toate detaliile de aici.
Lacul Calinesti Lacul Satulung Lacul Nistru Dealul Comorii Batarci Turnul de apa Carei
Satu MareSatu Mare
Am gasit azi cu usurinta, geocutia.
Lacul Firiza Biserica reformata Cu lanturi Satu Mare Lacul Vama Lacurile Oar Coloanele de la Limpedea Dunele de nisip de la Foieni Lacul Dara
Cetatea Ardud
Cetatea Ardud, construita in 1481 de viitorul voievod al Transilvaniei Bartolomeu Dragffy, de plan poligonal cu bastioane de colt, a fost una dintre cele mai puternice fortarete seniorale din nordul Transilvaniei.
Biserica reformata Tasnad Turnul Pompierilor Satu Mare Mlastina Poiana Brazilor Rezervatia de stejar Bavna-Cogna Lucacesti Taul lui Dumitru
Capela Kigye Petresti
Este singura constructie ramasa din satul depopulat Chighie in anii 1703-1711.
Balta Porumbesti Balta Adrian
Valori naturale - Judetul Satu Mare

• Urmarire Lacurile Bercu Nou

• Cetatea Cisnadioara: Gasita - Am gasit cutia ascunsa.
  • Varful Bodoc - Muntii Bodoc: Pe cel mai spectaculos varf al Muntilor Bodoc - Am plecat de la coada Lacului Padureni. Unde ne-am si intors dupa ce am inconjurat, doar pe culme, toata valea Padurenilor.
  • La Deget - Munceii Uture: Bucuria descoperirii - Urmand indicatiile am avut bucuria sa descopar locatia. Cei 500 m fata de Piatra cu ceaun au fost hotaratori.
  • Cetatea Deva: Am gasit-o azi in stare buna - Foarte ingenioasa ascunzatoarea.
  • Biserica Reformata Ocna Sibiului: Biserica Reformata - Ocna Sibiului - Biserica este foarte interesanta prin stilul constructiei sale. Parfumul medieval se simte atat in interior cat si in exterior.
  • Pestera Gaura cu Musca - Coronini: Mergand intr-o excursie - Cu prietenii mei i3senii din Iasi, intr-o excursie pe Clisura Dunarii, am oprit si in zona Pesterii Gaura cu Musca. Odata sa ne racorim la izvorul de langa sosea, si in al doilea rand, de a admira frumusetea locului.
  • Padurea Trivale: Am gasit comoara - Nu am luat nimic. nu am adaugat nimic.
  • Parc aventura Adrenalin Plus - Sovata: Dupa exact o luna - Avand in vedere seria de geoascunzisuri noi, amenajate la Sovata, am decis sa le caut intr-o dupa-masa. In urma cu 11 ani ascundeam aici prima geocutie a parcului de aventura, o preforma pet infipta dupa tampoanele platformei tirolianei.
  • Treptele Rakoczi - Targu Mures: Dimineata pe racoare - Dimineata pe racoare, mergand spre scoala, am urcat tretele Rakoczi. Prin nu stiu ce minune imi aduc aminte ca undeva de-a lungul scarilor este o cutiuta magnetica.
  • Parcul Indragostitilor - Targu Mures: Ale tineretii valuri, frumoase amintiri - Am gasit cutia, si am retrait momentele tineretii. Intr-un parc asemanator din localitatea Onesti ma plimbam pe alei si faceam declaratii de dragoste fetei ce astazi imi este sotie.
  • Stanca Soimilor - Baile Tusnad: A doua vizita - Dupa un an de la prima. In sfarsit, am gasit-o.
  • Izvorul Recea: Izvoare faine - Al trei-lea izvor faimos, despre care pana acum nu am stiut ca exista in imprejurimile Clujului, vizitat astazi. Izvorul Rajka (Concretiuni de Feleac), izvorul Bilascu si izvorul Recea.
  • Capul Fagului: Update la geoascunzis - Drumetind pe interfluviul Fisag-Fitod am trecut si pe langa troita aflata pe interfluviului in capul drumului ce suie din Misentea si ajunge la antena GSM de pe Varful Capul Fagului. Cu gandul de a verifica existenta geocutiei de aici.
  • Lacul Zervesti: Pe malul lacului - Am gasit geocutia ascunsa pe malul lacului de acumulare Zervesti. Am ocolit lacul pe la baraj.
  • Manastirea Bogdana: Manastirea Bogdana - Manastirea este o bijuterie. Am vazut la ascultare multe maici- cu drujba, cu roaba, cu lopata.
  • Varful Bistriciorul: Felicitari - Acu multi ani si eu intamplator am gasit primul ascunzis pe Padis. Pe vremea acela inca nu aveam GPS si au trecut cativa ani pana mi-am cumparat una si am inceput sa ma joc.
  • Podul prabusit si disparut: Cutia a disparut de 2 ori - Apoi am abandonat acel ascunzis, in schimb a fost inlocuita de o alta cutie, apropiata. Intre timp, podul prabusit a fost canibalizat si furat, pentru ca structura metalica a disparut integral.
  • Biserica reformata - Lisnau: Contrar legilor lui Murphy - In drum spre Saciova, unde ma asteptau prietenii cu bunatati traditionale, am nimerit la Lisnau. Nu eram chiar pe drumul cel bun, dar macar am putut sa caut si aceasta geocutie.
  • Salina Turda: Salina Turda - In momentul vizitarii salinei, nu am stiut ca exista o cutie in acest loc, dar cele vazute m-au incantat si consider acest loc o realizare a statului roman, fiind unica in tara. Asa cum este reamenajata, atrage foarte multi turisti si nu numai romani, ci din toate colturile lumii.
  • Casuta de pe muntele Cucu: Coordonate intersectie - Iata coordonatele intersectiei despre care e vorba in comentariul anterior. Le-am trimis si sub forma unui punct auxiliar, dar poate n-au ajuns.
  • Baile Cibre - Frumoasa: Din nou aici, dar noul ascunzis este gol! - Lamuriti, in urma lecturii precizarilor facute de Trekkingklub, unde se afla ascunzisul. Am cercetat cu mult sarg locul cu pricina.
  • Cheile Baciului: Cheile Baciului - Am gasit usor . Loc interesant din punct de vedere geologic.
  • Dealul Crucii: Spre Dealul Crucii dinspre Capeni - M-am apropiat de ascunzis dinspre Capeni, unde am lasat masina la o distanta de 2,5 km de geocutie. Urmand un drum de caruta, am ajuns lejer pe platoul Dealul Crucii, care este cel mai inalt punct al creastei vestice a Muntilor Baraolt (821 m).
  • Cazemata de pe Dealul Bugeac: Felicitari pentru drumetie - Si pentru gasirea geocutiei. Ce pacat ca nu ati anuntat gasirea cutiutei mai devreme.
  • Nou - Neudorf: Gasita - Am gasit cutiuta.
  • Sicasau: Felicitari pentru ascunzis - Intr-o dimineata cu soare, cu prietenul meu, am gasit aceasta geocutie.
  • Livada Postei: Nice - Nice.
  • Cascada Duruitoarea - Muntii Ceahlau: Intr-o zi de luni - Aceasta excursie a fost o idee brusca, colegul meu de drumetie nu a mai fost aici, astfel am ales Ceahlaul. In majoritatea cazurilor, urcam pe Ceahlau dinspre Izvorul Muntelui, azi insa am urcat din Durau.
  • Biserica Ursuline si Biserica Franciscana - Sibiu: Ursulina si Franciscana - Sibiu - Cu ajutorul acestei cutii, am reusit sa vizitez aceste obiective istorice, insa numai pe dinafara. Cu prima ocazie, la sosirea in Sibiu voi face de asa natura sa reusesc in timpul zilei sa patrund in aceste vestigii istorice.
  • Sonda straveche de la Poieni - Targu Ocna: Sonda straveche de la Poieni - Targu Ocna - Desi zona e intens circulata, trebuie sa ne gandim ca asa a inceput dezvoltarea industriala a Vaii Trotusului - cu extractia bogatiilor subsolului (sare, carbune, petrol). Geocutie in stare buna.

Ai ajuns aici si ai reusit deja sa vizitezi obiectivul Lacurile Bercu Nou? Sau vrei doar sa comentezi, si sa completezi descrierea? Povesteste-ne despre experienta ta!

Stii locuri de vizitat din judetul Satu Mare, frumoase si interesante, dar mai putin cunoscute? Prezinta-ne informatii despre aceste locuri, si da posibilitatea celorlalti sa le cunoasca nemijlocit!