Balta Chisoda - Timisoara

Harti, descrieri si comentarii detailate, poze mai mari, posibilitate de cautare, navigare pe teren in timp real catre Balta Chisoda - Timisoara - dupa inregistrare.

Biserica reformata Caluseri
Biserica reformata
1077 Padurea Mociar Reghin
1077
Biserica calvinã din piațã Dalnic biserica calvina
Biserica calvinã din piațã
Zona de sub baraj baraj Zetea Subcetate lac
Zona de sub baraj

Ai ajuns deja in acest loc, si ai reusit sa surprinzi ipostaze deosebite ale acestui geoobiectiv? Incarca pozele tale in albumul foto Balta Chisoda Timisoara!

>>> Vizitati Balta Chisoda - Timisoara si celelalte obiective turistice prezentate. Multe dintre ele sunt locuri inedite, mai putin cunoscute. Va invitam sa le descoperiti!

Cea mai apropiata localitate este Chisoda, se afla la 0,69 km distanta. Repere arheologice pe teritoriul localitatii Chisoda: 8
Acumularea Topolovatu Mare Lacul din crater Seceani
Belvedere Valea Bosniac Sistarovat
Obiectivul se afla la 2,5 km distanta, vest - sud-vest de biserica ortodoxa din Sistarovat, respectiv la 1,4 km vest de drumul judetean DJ572 Sistarovat-Cuvesdia.
Paradisul Verde Lacul Mailat Vulcan noroios Seceani Fantana cu apa minerala Balta Soimos Lacurile Nitchidorf
Drumul Golgotei RadnaDrumul Golgotei Radna
Am gasit geocutia. Locul e super, cutia e in stare foarte buna, mersi.
Lacul Dudestii Noi
Cetatea medievala de pamant Satchinez
Pe langa geoobiectiv trece drumul judetean DJ 693, Satchinez-Biled.
Lacul Albastra
Muzeul de mineralogie Constantin Gruescu Ocna de Fier
Aici nea Costica a adunat peste 2 mii de flori de mina, din zonele Ocna de Fier, Dognecea, Oravita, Anina, Moldova Noua, dar si de peste hotare.
Lacul Denta Gradina zoologica Timisoara Vulcanii noroiosi Forocici
Cetatea Soimos Am gasit geocutia ascunsa printre ruinele cetatii Soimos.
Plop negru Paulis
Plopul negru se afla la sud-est de Paulis, intre raul Mures si calea ferata.
Dealul Danila Ocna de Fier
Este un loc excelent pentru catarare sportiva, prezentand un perete vertical de aproximativ 50 m inaltime.
Mlastinile Satchinez
Rezervatia naturala ornitologica Mlastinile Satchinez.
Depozitul de cereale Giera Fortificatia de la Cornesti Lacul Ghiroda Lacul Icloda
Minis De fapt, este acoperita doar de putin pamant, putand fi usor gasita si de trecatori. Primul cache gasit de noi.
Movila Sisitac Sanpetru Mare
Movila Sisitac (Sisitak) - Sanpetru Mare.
Lacul Sustra Balta Rosie Carpinis Conacul Birtolon Baratca Lacul Bacova
Pictura murala TimisoaraPictura murala Timisoara
Pictura a fost realizata in anul 2019, si este dedicata Revolutiei din decembrie 1989.
Podul de caramida Foeni Lacul Pescarusul Lacul Otvesti Sanctuarul neolitic Parta
Casa Pianului Jacques Faix Arad
Casa memoriala Jacques Faix, care include si celebrul Salon al Pianului, gazduieste azi evenimente culturale.
Acumularea Murani
Podul Mihai Viteazu Canalul Bega
Arta stradala langa Canalul Bega, in zona podului Mihai Viteazu, Timisoara.
CharlottenburgCharlottenburg
Se remarca prin faptul ca este singurul sat construit in forma de cerc din Banat.
Conacul Gyertyanffy Giera Casa cu lacat Arad Lacul Liebling Lacurile Cornesti Saraturile de la Dinias Lacul Aradul Nou
Biserica de lemn si manastirea Cebza
La marginea de nord a localitatii se afla manastirea de calugarite Cebza, iar in cimitirul din apropiere biserica de lemn a lacasului de cult.
Iazul Zabrani Paulis
Iazul sau Balta Zabrani - se afla pe teritoriul localitatii Paulis.
Lacurile Jimbolia Lacul Ianova Lacul Cicir
Rozariul de la Mandruloc
Gradina de trandafiri Rozariul de la Mandruloc.
Lacul Berini Lacul Uivar
Valori naturale - Judetul Timis

• Urmarire Balta Chisoda
  • Localizare pozitie pe harta Timisoara

• Baile Mikes - Paraul Jombor: Baia Vallato si o mofeta - Dupa ce am gasit geocutia ascunsa la Baia Hammas, mi-am continuat drumul. Prima data am ajuns la Baia Valllato.
  • La stanci - Paraul Boghii: Hrib fara palarie, tobogan, si cap de animal culcat - Dupa ce am vizitat monumentul de pe dealul Cosna, respectiv varful omonim, am decis sa cobor si pana la grupul de stanci din apropiere. Am facut un fel de traseu circuit in valea larga din jurul izvoarelor Paraului Boghii.
  • Cheile Chediului - Muntii Macinului: Nu - Nu, in august, nu. Am fost de vreo trei ori in Cheile Chediului, bujorii gasindu-i cand am fost pe la mijlocul lui mai.
  • Rasuflatorile Calde de sub Varful Tarnita - Muntii Berzunti: Dansand cu serpii - Constatam ca e al doilea scunzis publicat de noi, dupa cel de la Castrul Arutela din judetul Valcea, pazit de un sarpe.
  • Universitatea Babes-Bolyai: On the way back from trekking in Muntii Rodnei - We have visited Cluj for some sightseeing. Took me a while until I found it.
  • Varful Peleaga: Peisaje spectaculoase - Da, cu adevarat Retezatul are peisaje spectaculoase, care depasesc cu mult celelalte grupe ale Carpatiilor. Am pus o geocutie si pe Varful Mare de pe care nu numai dupa parerea mea putem bucura de cea mai detailata priveliste asupra Retezatului.
  • Baia Calugarilor: Cutie noua - Am pus azi o noua cutie in locul celei disparute.
  • Cascada Supanu: Am vazut cascada - Am tinut cont de recomandare si am coborat in albia Supanului in aval de cascada. Astfel ca, premergator descoperirii cascadei, ne-am bucurat si de imaginea pitoreasca a unei succesiuni de praguri.
  • Ruinele bisericii reformate Benic: Benic - Am gasit-o relativ usor pe baza descrierii. Cred ca ruinele sunt pe terenul cuiva.
  • Piatra cu Palarie - Piatra Soimului - Oituz: Jos palaria pentru Piatra cu Palarie - Titlul comentariului se refera la ideea excelenta a administratorului acestui site de a amenaja un ascunzis la interesanta stanca numita de locuitorii Oituzului Piatra cu Palarie. Belvederile de pe ea sunt impresionante.
  • Cetatea Dealu Frumos: Cutia din padure - Am gasit cutia in padure.
  • Fantana cu troaca: Ascunzis drive-in - Am sosit la fata locului, dinspre Dambul Pietros, cu masina. Am oprit chiar langa ascunzis, am deschis portiera.
  • Transalpina: Prima mea cutie gasita - Pe intuneric si fara sa stiu de existenta ei. De multa vreme vreau sa ma implic in aceasta activitate, acum am o motivatie puternica, am gasit un travel bug.
  • Biserica Neagra Brasov: Spor la cautat - Am avut ceva batai de cap dar am gasit-o. Era total in partea opusa a bisericii unde credeam eu ca ar putea fi.
  • Varful Lepsa - Muntii Vrancei: A doua vizita - A doua vizita pentru noi la Varful Lepsa (prima nu cred ca am notat-o aici), de data aceasta in peisaj hibenal. Geocutia sta foarte bine in ascunzis, dar n-a mai fost vizitata de nimeni intre timp.
  • Culmea Iavardi: La vanatoare, cu cartuse oarbe - Am ajuns pe Varful Iavardi odata cu o ploaie marunta dar deasa. Care n-ar fi trebuit sa ne impiedica sa gasim cutia.
  • Geo Negoiu - Muntii Fagaras: La mare altitudine - Am reusit sa ajung in sfirsit si la aceasta cutie aflata pe Negoiu. Am parcurs un frumos traseu.
  • Coltesti: O mica plimbare cu bicicleta - In prima zi din octombrie am facut o mica plimbare cu bicicleta pana la cetatea Coltesti. Un peisaj forte frumos te rasplateste pentru efortul depus.
  • Gura Raului: Gasita - Am gasit cutiuta.
  • Cascada Lomasita - Muntii Calimani: Domnisoara Lomasita si Domnul Lomasel - Ne-am apropiat de locatie de-a lungul paraului Lomasul, trecand prin Poiana Izvor si Poiana Puturosul. Se poate merge cu masina pana la confluenta paraului Lomasita si Cica Mare.
  • Danes: Gasita - Gasita.
  • Cascada Nasolea: Malul drept si stang - Locatia este pe malul drept al raului Uz. Copacul nu mai este, dar radacinile da.
  • Baile Apor: Instructiunile au fost de nota 10 - Cutia are o margine crapata. Noroc ca logbook-ul a fost pus intr-o punga separata.
  • Turnul Negru Brasov: Am trecut si noi pe aici - Harabeck si Iris (UC Team). In Travel bug.
  • Izvoarele Apor si Mikes 2 - Baile Tusnad: Izvoare cu ape minerale - La o plimbare de dupa-amiaza, iarna, am cautat aceste izvoare, venind dinspre hotelul Ciucas. Desi pe indicatoare scria ca vor fi cele cu nr 2, 3 si 4, am gasit functional doar pe Apor.
  • Cabana Ciucas - Muntii Ciucas: Gasita in drum spre varf - Am fost din nou in Ciucas cu intentia sa ajung in varf. Vremea a fost perfecta pentru drumetie, iar zapada topita in cea mai mare parte.
  • Teiul de 500 de ani din Leliceni: GeoKret - E Harghita 40 GeoKret.
  • Piatra Tarcii - Odorheiu Secuiesc: Gasita - Am gasit aceasta geocutie.
  • Biserica Sfantul Anton de Padova: Mergand spre biblioteca - O mica escala in drumul meu spre biblioteca. Am gasit repede cutiuta.
  • Biserica catolica - Petriceni - Sanzieni: Cautand la lumina frontalei - Eram in drum spre casa, nu mai aveam mult timp pana la inserare, dar nu puteam sa trec pe langa cele doua ascunzisuri noi de la Petriceni si Valea Seaca. Cand am ajuns la biserica catolica din Petriceni s-a inserat deja, asa ca nu am vazut mare lucru.

Ai ajuns in Timisoara si ai reusit deja sa vizitezi obiectivul Balta Chisoda? Sau vrei doar sa comentezi, si sa completezi descrierea? Povesteste-ne despre experienta ta!

Stii locuri de vizitat din judetul Timis, frumoase si interesante, dar mai putin cunoscute? Prezinta-ne informatii despre aceste locuri, si da posibilitatea celorlalti sa le cunoasca nemijlocit!