Fortificatia de la Cornesti

Harti, descrieri si comentarii detailate, poze mai mari, posibilitate de cautare, navigare pe teren in timp real catre Fortificatia de la Cornesti - dupa inregistrare.

Izvorul din paraul Komlos Baile Tusnad izvor apa minerala santul Komlos Komlosaroki
Izvorul din paraul Komlos
Hipodrom Hipodrom Targu Mures
Hipodrom
Creatia naturii Ciuperca Piatra Zimbrului
Creatia naturii
7213 Valea Iavardi
7213

Ai ajuns deja in acest loc, si ai reusit sa surprinzi ipostaze deosebite ale acestui geoobiectiv? Incarca pozele tale in albumul foto Fortificatia de la Cornesti!

>>> Vizitati Fortificatia de la Cornesti si celelalte obiective turistice prezentate. Multe dintre ele sunt locuri inedite, mai putin cunoscute. Va invitam sa le descoperiti!

Cea mai apropiata localitate este Cornesti, se afla la 2,64 km distanta. Repere arheologice pe teritoriul localitatii Cornesti: 16
Lacul Icloda Lacul Berini Saraturile de la Dinias Balta Rosie Carpinis
CharlottenburgCharlottenburg
Se remarca prin faptul ca este singurul sat construit in forma de cerc din Banat.
Moara Borzak Variasu Mare
A fost construita in anul 1940, a functionat pana in anii 1950, dupa care a fost sechestrata de statul roman.
Casa Pianului Jacques Faix Arad
Casa memoriala Jacques Faix, care include si celebrul Salon al Pianului, gazduieste azi evenimente culturale.
Plop negru Paulis
Plopul negru se afla la sud-est de Paulis, intre raul Mures si calea ferata.
Parcul de sculptura Casoaia
Este constituita dintr-o tabara veche din epoca comunista, un camping privat cu cabane si vile, si un parc de sculptura amplasat in padure.
Lacul Dudestii Noi
Castelul BohusCastelul Bohus
Consta dintr-un singur corp de cladiri, care prezinta 30 de camere.
Lacul Otvesti Lacul Uivar
Movila Sisitac Sanpetru Mare
Movila Sisitac (Sisitak) - Sanpetru Mare.
Lacul Aradul Nou
Lacurile Ghioroc
A fost amenajat pe teritoriul unei foste cariere de nisip, in scopuri turistice.
Acumularea Murani
Lavanda de la tara Fibis
Nu se percepe taxa de intrare, conditia pentru vizita este achizitionarea unui buchet de lavanda sau o sticluta de ulei.
Rozariul de la Mandruloc
Gradina de trandafiri Rozariul de la Mandruloc.
Casa cu lacat Arad Balta Chisoda Timisoara
Iazul Zabrani Paulis
Iazul sau Balta Zabrani - se afla pe teritoriul localitatii Paulis.
Conacul Birtolon Baratca
Podul Mihai Viteazu Canalul Bega
Arta stradala langa Canalul Bega, in zona podului Mihai Viteazu, Timisoara.
Vulcanii noroiosi Forocici
Minis De fapt, este acoperita doar de putin pamant, putand fi usor gasita si de trecatori. Primul cache gasit de noi.
Biserica de lemn si manastirea Cebza
La marginea de nord a localitatii se afla manastirea de calugarite Cebza, iar in cimitirul din apropiere biserica de lemn a lacasului de cult.
Lacurile Jimbolia Lacul Cicir Lacul Mailat
Pictura murala TimisoaraPictura murala Timisoara
Pictura a fost realizata in anul 2019, si este dedicata Revolutiei din decembrie 1989.
Cetatea Soimos Am gasit geocutia ascunsa printre ruinele cetatii Soimos. Acumularea Topolovatu Mare Gradina zoologica Timisoara Sanctuarul neolitic Parta Lacul din crater Seceani
Cetatea medievala de pamant Satchinez
Pe langa geoobiectiv trece drumul judetean DJ 693, Satchinez-Biled.
Lacul Liebling Caramidaria Santana Lacul Ghiroda
Belvedere Valea Bosniac Sistarovat
Obiectivul se afla la 2,5 km distanta, vest - sud-vest de biserica ortodoxa din Sistarovat, respectiv la 1,4 km vest de drumul judetean DJ572 Sistarovat-Cuvesdia.
Fantana cu apa minerala Lacul Pescarusul Lacul Sustra Lacul Bacova Paradisul Verde Lacul Ianova Lacurile Nitchidorf
Mlastinile Satchinez
Rezervatia naturala ornitologica Mlastinile Satchinez.
Balta Soimos
Cetatea SiriaCetatea Siria
Cetatea a fost intarita in secolul XV - rolul indeplinit de cetate era unul strategic, de aparare si economic avand arondate 110 sate.
Lacul Albastra Lacurile Cornesti Vulcan noroios Seceani Podul de caramida Foeni
Obiective cultural-istorice - Judetul Timis
* Detalii despre contextul istoric si semnificatia culturala dupa autentificare.

• Urmarire Fortificatia de la Cornesti

• Turn belvedere - Sumuleul Mare: Multumim frumos - Desi am urcat seara tarziu, a fost minunat. Am amplificat bucuria cu cautarea geocutiei, care este bine ascunsa si totusi usor de gasit.
  • Capela Sfanta Ana: Cutia de la bisericuta - Am gasit cutia de la bisericuta, am schimbat sacosa de nylon cu una noua si rezistenta. Am luat de acolo o moneda si o litera R albastra,am lasat un mamut din Ice Age, carte de vizita, bancnota de 1 leu.
  • Limanu: Foarte usor de gasit - Dupa o vizita la pestera Limanu din apropiere, am incercat si aceasta cutie.
  • Stanca Soimilor - Baile Tusnad: A doua vizita - Dupa un an de la prima. In sfarsit, am gasit-o.
  • Printre pini - Sanpetru: Deasupra localitatii Sanpetru - Ascunzisul a fost destul de usor de gasit. Ajungand in apropiere, am observat de la o oarecare distanta cutiuta de culoare alba.
  • Ghetarul de la Scarisoara: Ghetarul Scarisoara - De aceasta data am abordat urcarea pe drumul nou amenajat fata de alta data cand am urcat cu un autobuz ce gafaia din toate bujiile si pocneau toate pistoanele. Chiar daca efortul a fost sustinut, a meritat.
  • Monumentul lui Rupert Mayer - Cosnea: Cu lanterna - Dupa terminarea turei prin zona, cu putinele indicatii date de ascunzator, am purces la cautarea obiectivului. La lumina lanternei, fara beneficiul pozelor, mi-a luat ceva timp.
  • Cetatea Balvanyos - Baile Balvanyos: O cutie plina - O geocutie plina cu lucruri interesante (mai putin tigarile). In - bricheta, Out - bricheta.
  • Cetatea Fergettyu - Aninoasa: Cetatea Vartej - Am fost primul gasitor a geocutiei. Chiar daca din vechea cetate de pamant azi nu a mai ramas nici o urma.
  • Cheile Borzesti: Gasita - Am gasit geocutia.
  • Piatra Secuilor Nord - Muntii Trascaului: De doua ori pe Piatra Secuilor - In acel sfarsit de saptamana, am urcat de doua ori pe Piatra Secuilor. Odata sambata, dinspre Pestera Studentilor.
  • Panorama Ciucului: Foarte frumos loc de belvedere - Cel mai mult mi-a placut cum se vede spre Sumuleu Ciuc. Am luat GK si va pleca spre Cluj.
  • Monumentul Pictura Sangeroasa - Leliceni: Pictura Sangeroasa - schimbare la fata - Dupa cum se poate constata din fotografia atasata, Pictura Sangeroasa a fost reconditionata, nu doar la fata - acum, mult mai sangerie - ci si la corp, fiindu-i construit un nou piedestal. Astfel ca ascunzisul a fost distrus, iar cutia, bineinteles, a disparut.
  • Cetatea Fetei - Olteni: O cetate interesanta - Cetatea se afla pe un platou, si are o terasa spre sud. La Cetatea Fetei a functionat o asezare neolitica (cultura Ariusd-Cucuteni).
  • Tunelurile Nerei: Postare fotografii - Site-ul nostru permite postarea pozelor cu dimensiunea maxima a fisierului de 400 KB, latime sau inaltime maxima de 1024 pixeli. Recomandam publicarea pozelor cu latimea sau inaltimea minima de 640 pixeli.
  • Limanu: O mica povestioara - Well, aseara stateam si ma uitam la renumitul film cu gc. Am ramas foarte placut impresionat de acest joc.
  • GK Hotel Szent Kristof: TB si GeoKret - Cereti geocutia la receptie. Am pus in cutie un TB, Eine Pfote geht auf Reisen si un GeoKret.
  • Rapa Rosie: Inca una - Intr-una din zilele de concediu, trecand din Fagaras spre Cluj, ne-am oprit la Sebes pentru o raita pe la Rapa Rosie. Rezervatie geologica si peisagistica, cu relief specific de siroire, Rapa Rosie ne-a primit cu mare caldura (la propriu) si ne-a colorat specific dupa-amiaza.
  • Partia Csipike - Harghita-Bai: Izvoarele din apropierea partiei de schi Csipike - In apropierea partiei de schi Csipike se afla mai multe izvoare minerale. Este interesant, ca cel mai aproape se afla izvorul Piricske, iar izvorul cu numele de Csipike se afla putin mai departe in padure.
  • La Rascruce - Muntii Ciucas: La rascruci de vremuri - Fiind in plin sezon de inflorire a bujorului de munte, zona e plina de admiratori. Nu toti iubesc insa muntele, deoarece la locul ascunzisului erau ascunse doua bidoane de plastic.
  • Izvorul Seregeto - Turia: Dus-intors la un izvor sec - Suind, apoi coborand pe Valea Iadului, spre si de la Gradina Herko - aflata la confluenta cu Paraul Ars. Am observat din masina chioscul ce protejeaza Izvorul Seregeto.
  • Salistioara - Brad: Mersi - Sper sa fie gasita de cate mai multe persoane.
  • Avenul Licas: Licas - Am urcat la varf pe marcaj din valea Suhardului, cu trecere pe la refugiul din saua Licas, la varf si apoi la aven. Am prins o zi calduroasa, senina si lunga.
  • Coloanele de bazalt de la Racos: Am gasit cutia - Era in stare foarte buna. Prima mea cutie.
  • Biserica de lemn din Straoane: Biserica din Straoane si alte obiective - Puteti vedea un fotoreporaj cuprinzand un traseu cultural in comuna Straoane pe Munte si Flori. https://www.
  • Iazul Negoiesti - Stefan cel Mare: Iazul Negoiesti - Stefan cel Mare - Surprins de frumusetea peisajului, era sa uit de cealalta comoara. Noroc cu buretii de cioata.
  • Biserica Sfanta Treime - Sibiel: Crucea, fantana, si cantarul - Mi-a placut crucea veche de la Pomana, datand din 1877. Daca eu ar fi trebuit sa ascund geocutia aici, probabil as fi ales acelasi ascunzis.
  • Cetatea Deva: Am gasit-o impreuna cu prietena - Am gasit-o impreuna cu prietena mea Alina si niste amici. Foarte buna ascunzatoare.
  • Biserica Neagra Brasov: Spor la cautat - Am avut ceva batai de cap dar am gasit-o. Era total in partea opusa a bisericii unde credeam eu ca ar putea fi.
  • Varful Harghita Madaras: Frumos loc - Relativ frumoasa vreme, mersi.

Ai ajuns aici si ai reusit deja sa vizitezi obiectivul Fortificatia de la Cornesti? Sau vrei doar sa comentezi, si sa completezi descrierea? Povesteste-ne despre experienta ta!

Stii locuri de vizitat din judetul Timis, frumoase si interesante, dar mai putin cunoscute? Prezinta-ne informatii despre aceste locuri, si da posibilitatea celorlalti sa le cunoasca nemijlocit!