Lacul Dudestii Noi

Harti, descrieri si comentarii detailate, poze mai mari, posibilitate de cautare, navigare pe teren in timp real catre Lacul Dudestii Noi - dupa inregistrare.

Craterul - 7 -
Dealurile Corunca belvedere turn observatie Corunca Targu Mures
Dealurile Corunca
Iesirea la exterior a hornului barlogul ursului pestera poiana sarata
Iesirea la exterior a hornului
Turnisor Turnisor biserica evanghelica Sibiu
Turnisor

Ai ajuns deja in acest loc, si ai reusit sa surprinzi ipostaze deosebite ale acestui geoobiectiv? Incarca pozele tale in albumul foto Lacul Dudestii Noi!

>>> Vizitati Lacul Dudestii Noi si celelalte obiective turistice prezentate. Multe dintre ele sunt locuri inedite, mai putin cunoscute. Va invitam sa le descoperiti!

Cea mai apropiata localitate este Dudestii Noi, se afla la 1,11 km distanta. Repere arheologice pe teritoriul localitatii Dudestii Noi: 57
Lacurile Nitchidorf
Lavanda de la tara Fibis
Nu se percepe taxa de intrare, conditia pentru vizita este achizitionarea unui buchet de lavanda sau o sticluta de ulei.
Lacul Uivar Lacul din crater Seceani Podul de caramida Foeni Casa cu lacat Arad Vulcanii noroiosi Forocici
Biserica de lemn si manastirea Cebza
La marginea de nord a localitatii se afla manastirea de calugarite Cebza, iar in cimitirul din apropiere biserica de lemn a lacasului de cult.
Mlastinile Satchinez
Rezervatia naturala ornitologica Mlastinile Satchinez.
Conacul Gyertyanffy Giera Balta Rosie Carpinis Balta Chisoda Timisoara Fortificatia de la Cornesti Saraturile de la Dinias Depozitul de cereale Giera
Movila Sisitac Sanpetru Mare
Movila Sisitac (Sisitak) - Sanpetru Mare.
Lacul Sustra
Iazul Zabrani Paulis
Iazul sau Balta Zabrani - se afla pe teritoriul localitatii Paulis.
Lacurile Ghioroc
A fost amenajat pe teritoriul unei foste cariere de nisip, in scopuri turistice.
Acumularea Murani Lacul Ianova Acumularea Topolovatu Mare Gradina zoologica Timisoara Lacul Liebling Lacul Ghiroda Conacul Birtolon Baratca Lacul Aradul Nou Paradisul Verde
Cetatea medievala de pamant Satchinez
Pe langa geoobiectiv trece drumul judetean DJ 693, Satchinez-Biled.
Lacurile Jimbolia
Moara Borzak Variasu Mare
A fost construita in anul 1940, a functionat pana in anii 1950, dupa care a fost sechestrata de statul roman.
Vulcan noroios Seceani Lacul Albastra
Pictura murala TimisoaraPictura murala Timisoara
Pictura a fost realizata in anul 2019, si este dedicata Revolutiei din decembrie 1989.
Lacurile Cornesti
Plop negru Paulis
Plopul negru se afla la sud-est de Paulis, intre raul Mures si calea ferata.
CharlottenburgCharlottenburg
Se remarca prin faptul ca este singurul sat construit in forma de cerc din Banat.
Lacul Bacova Fantana cu apa minerala
Podul Mihai Viteazu Canalul Bega
Arta stradala langa Canalul Bega, in zona podului Mihai Viteazu, Timisoara.
Drumul Golgotei RadnaDrumul Golgotei Radna
Locul e super, cutia e in stare foarte buna, mersi. Am gasit geocutia ascunsa langa Manastirea Maria Radna.
Casa Pianului Jacques Faix Arad
Casa memoriala Jacques Faix, care include si celebrul Salon al Pianului, gazduieste azi evenimente culturale.
Belvedere Valea Bosniac Sistarovat
Obiectivul se afla la 2,5 km distanta, vest - sud-vest de biserica ortodoxa din Sistarovat, respectiv la 1,4 km vest de drumul judetean DJ572 Sistarovat-Cuvesdia.
Lacul Berini
Rozariul de la Mandruloc
Gradina de trandafiri Rozariul de la Mandruloc.
Cetatea Soimos Am gasit geocutia ascunsa printre ruinele cetatii Soimos. Balta Soimos Lacul Icloda Lacul Denta
Minis De fapt, este acoperita doar de putin pamant, putand fi usor gasita si de trecatori. Primul cache gasit de noi. Lacul Mailat Lacul Otvesti
Valori naturale - Judetul Timis

• Urmarire Lacul Dudestii Noi

• Stancile Turnuri: Urcand pe valea Minerului - Urmand noile marcaje, triunghi albastru, ar trebui sa fie destul de usor de ajuns. Nu e chiar asa.
  • Poian: Stanci si dealuri verzi - Am urcat la crucea care vegheaza deasupra localitatii, din Poian, pe langa un perete stancos foarte interesant, si pe niste dealuri verzi, care seamana cu niste ghetari. Geocutia poate fi gasita foarte usor, chiar si fara gps.
  • Parangul Mare: Prima cutie gasita de mine - Cu ocazia unei excursii in muntii Parang-Capatina, intr-o vreme de iarna, am gasit aceasta geocutie. Eram foarte bucuros pentru ca era prima geocutie gasita de mine.
  • Piatra Corbului: Transformare in POI - Multumesc pentru atentionare. Copacul dublu, respectiv scorbura, pot fi identificate usor pe baza fotografiei.
  • Cetatea de pamant uitata: Cetatea Mihaileni? - Se pare, asa cum ni s-a sugerat din partea Trekkingklub-ului, ca ceea ce ei numesc Cetatea de pamant uitata este Cetatea geto-dacica ce apare consemnata in lista oficiala a siturilor arheologice din Romania ca fiind localizata in punctul Var. Din pacate nu se fac precizari legate de acest punct.
  • Piatra Ucigasul: Cutie roasa de soareci - Gasirea cutiei nu a reprezentat o dificultate, caci cunosteam locatia. Semnul X l-am vazut dupa ce am dibuit cavitatea datorita usii din bolovani din fata intrarii.
  • Padurea Trivale: Am gasit comoara ieri duminica - Destul de bogata si bine ascunsa. A fost prima comoara si a fost super distractiv, pe deasupra cred ca am luat microbul asta definitiv.
  • Surducul Varghisului: Felicitari pentru ascunzis - Intr-un loc minunat am gasit geocutia.
  • Salina Praid: Salina Praid - O locatie foarte frumoasa unde as fi ramas o zi intreaga si tot nu m-as fi plictisit. O salina dotata cu de toate.
  • Lacul fabricii de caramida - Targu Mures: Ultimele zile ale iernii - Cand am ajuns la fata locului, tocmai a inceput ploaia. Cei drept, una nu foarte serioasa.
  • Izvor pe malul Oltului - Sfantu Gheorghe: Nu ma tem, adica da - Ajungand la fata locului, am constatat, ca de fapt izvorul este o captare de apa. Zona fiind una de protectie cu regim sever.
  • Biserica Sfanta Treime - Sibiel: Crucea, fantana, si cantarul - Mi-a placut crucea veche de la Pomana, datand din 1877. Daca eu ar fi trebuit sa ascund geocutia aici, probabil as fi ales acelasi ascunzis.
  • Lacul Rosu: Am urmat indicatiile de traseu - In aceasta perioada lacul era inghetat, avand un farmec aparte. Cutia era bine ambalata, dar cu ceva condens.
  • Ariusd: Cutie noua pe Dealul Ciocas - Cu ocazia Zilelor Sfantu Gheorghe, m-am plimbat prin zona comunei Valcele, satul Ariusd. Dupa ce pe dealul Ciocas am gasit doar ascunzisul gol, dupa o scurta convorbire cu cel care a ascuns geocutia, am ascuns aici o noua cutiuta.
  • Cetatea Turia: Cand ai noroc, si ursul doarme inca - Dupa ce am pierdut timpul cu obiectivele de vizitat de pe Valea Iadului, ne-a mai ramas doar putin timp pana la inserare. Am parcat pe drumul forestier, vizavi de confluenta cu paraul Cetatii Turia.
  • Trovantii din Ulmet: Oare catina? - Am cautat ascunzisul indicat de coordonate cu multa asiduitate in ciuda tufelor de catina vie dimprejur dar impiedicat de o gramada de catina taiata in urma curatarii potecii si aruncata exact unde ar fi putut fi ascunzisul. Obiectivul este unul, nu doar de nota 5, ci de cel putin 10.
  • Capela Sfanta Ana: Am gasit-o usor - Intoarcerea din turul tarii (dupa cutii), dupa o noapte de groaza, in masina, la Balvanyos, alaturi de ursoaica si puii ei. Apa foarte buna, dimineata, o baita superba, apoi da-i cu cautatul.
  • Biserica reformata - Bezid: Supravegheat de un vecin - Poarta de intrare in curtea bisericii este ferecata doar cu o cuie, se poate intra. Nu stiu insa care este modalitatea de a vizita si interiorul bisericii.
  • Liceul Marton Aron Miercurea Ciuc: Ascunzisul Liceul Marton Aron - Nu am participat la ascunderea acestei geocutii, si totusi, stiam exact unde este ascunzisul. Un ascunzis bine ales, o geocutie pe masura, demna pentru locatia prezentata.
  • Pe malul lacului - Bezidu Nou: Am gasit doar butelii de bere goale - Eram in graba, si doar prin trecere. Dar am zis sa nu plec fara a cauta acest ascunzis.
  • Cetatea Balvanyos - Baile Balvanyos: O cutie plina - O geocutie plina cu lucruri interesante (mai putin tigarile). In - bricheta, Out - bricheta.
  • Sugas Bai: A fost odata - Sugas Bai pentru mine e un loc minunat. Gasesti aici mofeta, izvor de apa minerala, loc de agrement, partie de schi, si numeroase locuri pentru excursii.
  • Piatra Predicatorului - Muntii Bodoc: Cerb vs tap, ciuta vs caprioara - Probabil sunt 4 caprioare (datorita taliei). Doar daca ai vazut ca primul individ avea cornite, atunci este vorba despre un tap.
  • Rezervatia Gura Dobrogei: Pestera cu doua intrari - Am urcat de la manastire printre stanjenei pitici si alte flori de primavara. Am gasit intrarea in pestera, si locul geocutiei, dar fara cutie.
  • Stanca Cucului de la Bogata: Altceva! - Desi am incercat eventul (cele trei cutii noi din zona), inserarea a vrut cu totul altceva. A doua zi, pe lumina, sa tot cauti.
  • Coada Pietrei Mari: Trecatoarea bat-o vina! - Eram in stare sa ma urc si pe stanca, numai sa gasesc trecatoarea. Cand sa abandonez, Taaa-taa.
  • Dealul Crucii: Spre Dealul Crucii dinspre Capeni - M-am apropiat de ascunzis dinspre Capeni, unde am lasat masina la o distanta de 2,5 km de geocutie. Urmand un drum de caruta, am ajuns lejer pe platoul Dealul Crucii, care este cel mai inalt punct al creastei vestice a Muntilor Baraolt (821 m).
  • Parcul dendrologic Gurghiu: Dupa o ploaie zdravana - Timp in care am stat sub un pavilion, am gasit poteca ce duce sus pe deal. Superbe privelisti asupra zonelor inconjuratoare, doar ca sunt cam multi copaci, si pozele nu au iesit prea grozave.
  • Sannicolau de Beius: Sannicolau de Beius - Am gasit geocutia.
  • Planul inclinat: Nici sa varuim - Am participat la un traseu organizat prin site-ul Munte si Flori, prin imprejurimile statiunii Covasna. De pe Dealul de Mijloc am coborat la calea ferata ingusta si am ajuns la statia superioara a planului inclinat.

Ai ajuns aici si ai reusit deja sa vizitezi obiectivul Lacul Dudestii Noi? Sau vrei doar sa comentezi, si sa completezi descrierea? Povesteste-ne despre experienta ta!

Stii locuri de vizitat din judetul Timis, frumoase si interesante, dar mai putin cunoscute? Prezinta-ne informatii despre aceste locuri, si da posibilitatea celorlalti sa le cunoasca nemijlocit!