Lacul Ghiroda

Harti, descrieri si comentarii detailate, poze mai mari, posibilitate de cautare, navigare pe teren in timp real catre Lacul Ghiroda - dupa inregistrare.

Galeata abandonata Cavitate cavitati Sansimion
Galeata abandonata
Barca Weekend Targu Mures
Barca
Biserica Armaseni
Biserica
Expozitie Lazarea castel Lazar
Expozitie

Ai ajuns deja in acest loc, si ai reusit sa surprinzi ipostaze deosebite ale acestui geoobiectiv? Incarca pozele tale in albumul foto Lacul Ghiroda!

>>> Vizitati Lacul Ghiroda si celelalte obiective turistice prezentate. Multe dintre ele sunt locuri inedite, mai putin cunoscute. Va invitam sa le descoperiti!

Cea mai apropiata localitate este Ghiroda, se afla la 1,71 km distanta. Repere arheologice pe teritoriul localitatii Ghiroda: 11
Lacul Otvesti Saraturile de la Dinias Acumularea Murani Lacul Dudestii Noi Gradina zoologica Timisoara Lacul Ianova Paradisul Verde
Belvedere Valea Bosniac Sistarovat
Obiectivul se afla la 2,5 km distanta, vest - sud-vest de biserica ortodoxa din Sistarovat, respectiv la 1,4 km vest de drumul judetean DJ572 Sistarovat-Cuvesdia.
Vulcan noroios Seceani Balta Rosie Carpinis Podul de caramida Foeni Depozitul de cereale Giera Balta Soimos
Pictura murala TimisoaraPictura murala Timisoara
Pictura a fost realizata in anul 2019, si este dedicata Revolutiei din decembrie 1989.
Lacul din crater Seceani
Podul Mihai Viteazu Canalul Bega
Arta stradala langa Canalul Bega, in zona podului Mihai Viteazu, Timisoara.
Casa Pianului Jacques Faix Arad
Casa memoriala Jacques Faix, care include si celebrul Salon al Pianului, gazduieste azi evenimente culturale.
Lacurile Cornesti
Minis De fapt, este acoperita doar de putin pamant, putand fi usor gasita si de trecatori. Primul cache gasit de noi. Lacul Bacova
Tumulul Gramurada lui Ticu Susani
Movila numita Gramurada lui Ticu, situata la 540 m nord de biserica si la 20 m sud de calea ferata, este un sanctuar de epoca hallstattiana.
Lacul Cicir Balta Chisoda Timisoara Lacul Mailat
Muzeul de mineralogie Constantin Gruescu Ocna de Fier
Aici nea Costica a adunat peste 2 mii de flori de mina, din zonele Ocna de Fier, Dognecea, Oravita, Anina, Moldova Noua, dar si de peste hotare.
Lacul Uivar
Drumul Golgotei RadnaDrumul Golgotei Radna
Am gasit geocutia. Locul e super, cutia e in stare foarte buna, mersi.
Rozariul de la Mandruloc
Gradina de trandafiri Rozariul de la Mandruloc.
Conacul Birtolon Baratca Fantana cu apa minerala Fortificatia de la Cornesti Lacul Icloda Lacul Pescarusul Lacul Liebling
Moara Borzak Variasu Mare
A fost construita in anul 1940, a functionat pana in anii 1950, dupa care a fost sechestrata de statul roman.
Iazul Zabrani Paulis
Iazul sau Balta Zabrani - se afla pe teritoriul localitatii Paulis.
Cetatea Soimos Am gasit geocutia ascunsa printre ruinele cetatii Soimos.
Dealul Danila Ocna de Fier
Este un loc excelent pentru catarare sportiva, prezentand un perete vertical de aproximativ 50 m inaltime.
Plop negru Paulis
Plopul negru se afla la sud-est de Paulis, intre raul Mures si calea ferata.
Lacul Albastra Conacul Gyertyanffy Giera Casa cu lacat Arad Sanctuarul neolitic Parta
Biserica de lemn si manastirea Cebza
La marginea de nord a localitatii se afla manastirea de calugarite Cebza, iar in cimitirul din apropiere biserica de lemn a lacasului de cult.
Lacul Denta Lacul Aradul Nou Lacul Sustra
Mlastinile Satchinez
Rezervatia naturala ornitologica Mlastinile Satchinez.
Lacul Berini
CharlottenburgCharlottenburg
Se remarca prin faptul ca este singurul sat construit in forma de cerc din Banat.
Lacurile Nitchidorf
Lacurile Ghioroc
A fost amenajat pe teritoriul unei foste cariere de nisip, in scopuri turistice.
Acumularea Topolovatu Mare
Cetatea medievala de pamant Satchinez
Pe langa geoobiectiv trece drumul judetean DJ 693, Satchinez-Biled.
Movila Sisitac Sanpetru Mare
Movila Sisitac (Sisitak) - Sanpetru Mare.
Lavanda de la tara Fibis
Nu se percepe taxa de intrare, conditia pentru vizita este achizitionarea unui buchet de lavanda sau o sticluta de ulei.
Lacurile Jimbolia Vulcanii noroiosi Forocici
Valori naturale - Judetul Timis

• Urmarire Lacul Ghiroda

• Piatra Crapata - Munceii Uture: Piatra Crapata Runcu - Am urcat pe jos pana la Runcu si de acolo la obiectiv. exista si drumuri petroliere, dar sunt in mare parte parasite si risti sa te blochezi.
  • Podul lui Stefan cel Mare: Monument istoric - Ma trag din apropierea locului respectiv. Spre rusinea mea, am trecut de foarte multe ori prin zona, dar nu am avut niciodata curiozitatea sa vizitez acest loc, acest pod.
  • Parcul Colina - Cluj: Colina - O plimbare scurta pana la marginea orasului. Multumim.
  • Piatra ovala - Lacul Sfanta Ana: Verificare cutie - Cu ocazia unei plimbari scurte, am verificat azi geocutia ascunsa langa lacul Sfanta Ana. Cutia este in stare buna, la locul ei.
  • Valea Uzului: Atractie turistica - Locatia este situata intr-o zona de atractie turistica. Amenajarea microhidrocentralelor nu a afectat peisajul, dar nici nu a electrificat zona.
  • Poiana Mica: Ascunzis interesant - Am gasit o geocutie, ascunsa in Poiana Mica de langa Poiana Brasov.
  • Ulmul din Capeni: Ceea ce era afara, era si inauntru - Am inconjurat ulmul de cateva ori, cautand in toate cavitatile posibile. Copacul este plin cu vietati, furnici, muste si viespi.
  • Cetatea Brasov: Cutie mai mare - Recomand o cutie mai mare, avand in vedere spatiul geolocatiei.
  • Belvedere Piatra Soimului - Oituz: Ascunzis bine ales - Gasirea cutiei oferind emotie si satisfactie. Cutia, cat o eprubeta ceva mai larga, nu permite decat lasarea unor obiecte mici sau pliabile.
  • Parcul Colina - Cluj: Am gasit cutia - Au ajuns ceva rozatoare si au inceput sa roada cutia pe o parte.
  • Dealul Cetatii - Mera: Mera - Aveam in plan de mult timp sa vizitez aceasta cutie din apropierea Clujului.Abia acum mi-am facut timp si a meritat.
  • Biserica Neagra Brasov: Nu puteam sa ratam cutia - Nu puteam sa ratam aceasta cutiuta. Vanatoare in grup.
  • Sub Muntele Uroi: Cu circa un an in urma - Am gasit geocutia cu circa un an in urma, acum am vazut-o si aici pe site si m-am gandit sa o declar gasita. Locul cache-ului e intr-adevar deosebit, cu o vedere panoramica asupra Muresului.
  • Baile Fantana Sarata: A doua oara - Am trecut de mai multe ori in ultima vreme pe langa Baile Fantana Sarata, azi fiind a doua oara cand caut aceasta geocutie. Prima data am incarcat in gps (tableta) coordonatele intr-un format, care nu continea si instructiunea ajutatoare.
  • Padurile biciclistilor - Snagov: Nice - Nice.
  • Santul cetatii - Moacsa: Cetatea Moacsa? - Este vorba sigur despre Cetatea (dacica) Moacsa? Am gasit informatii foarte firave despre ea si chiar am fi vrut sa vedem situl.
  • Stadionul municipal vechi - Targu Mures: Stadionul municipal vechi - Faina catarare.I
  • Trophaeum Traiani: Simpatica cutie - Am trecut din nou pe la monument. De data asta am vizitat si cetatea, si monumentul si muzeul.
  • Cetatea Rasnov: Am gasit cutia - Dar locatia ei nu corespunde descrierii facute de voi. Este pe drum cu scari inainte de a ajunge sus cu destul de mult.
  • Biserica catolica - Ernei: Cautand nuci sub salcam - Era mult mai greu sa scot geocutia din ascunzis, fara sa fiu remarcat, decat sa gasesc ascunzisul. Omul care locuieste chiar vizavi de biserica imi urmarea fiercare pas, stand in poarta casei.
  • Cascada Lomasita - Muntii Calimani: Domnisoara Lomasita si Domnul Lomasel - Ne-am apropiat de locatie de-a lungul paraului Lomasul, trecand prin Poiana Izvor si Poiana Puturosul. Se poate merge cu masina pana la confluenta paraului Lomasita si Cica Mare.
  • Podul si cazematele germane de langa Balta Salcuta: Dupa ce a plecat ciobanul cu turma de oi - Prima data am ajuns la capatul nordic al ramasitelor podului german. Vazand ciobanul si turma de oi care se odihneau chiar langa ascunzis, langa capatul sudic, am decis sa urc mai intai pe dealul Bugeac.
  • Cetatea Racu: O zi minunata - Ziua de azi a fost o zi minunata, nu numai din punct de vedere meteo, ci si din alte considerente. Am ajuns la aceasta cetate, de existenta careia nu stiam pana acum.
  • Varful Nemira Mica: Cutia de pe cel mai frumos varf al Nemirei - Indiciul e suficient pentru descoperirea cutiei. Asta neinsemnand ca satisfactia gasirii ei este diminuata in vreun fel.
  • Capela Sfanta Ana: Cutia de la bisericuta - Am gasit cutia de la bisericuta, am schimbat sacosa de nylon cu una noua si rezistenta. Am luat de acolo o moneda si o litera R albastra,am lasat un mamut din Ice Age, carte de vizita, bancnota de 1 leu.
  • Cetatea Coltesti: L-am gasit, multumim - In Tukane express TB. Ajutati-l sa zboara mai departe.
  • Cascada Varciorog: Cascada Varciorog - Cascada Varciorog este situata in perimetrul comunei Arieseni in apropiere de localitatea Vanvucesti la o altitudine de 1090 m. Un drum forestier de circa 4 km ne conduce la cascada Varciorog de la drumul national DN75, unde exista si un indicator.
  • Rapa Rosie: Zona foarte interesanta - Am gasit cutia, multumesc.
  • Baile Homorod: Copaci rupte - Chiar acolo sunt mai multe copaci rupte in doua, Istvan.
  • Cetatea Heret - Malnas: Cetatea Heret - Nu a fost foarte greu sa gasesc cutia. Am fost cu bicicleta, a fost fain.

Ai ajuns aici si ai reusit deja sa vizitezi obiectivul Lacul Ghiroda? Sau vrei doar sa comentezi, si sa completezi descrierea? Povesteste-ne despre experienta ta!

Stii locuri de vizitat din judetul Timis, frumoase si interesante, dar mai putin cunoscute? Prezinta-ne informatii despre aceste locuri, si da posibilitatea celorlalti sa le cunoasca nemijlocit!