Lacul Otvesti

Harti, descrieri si comentarii detailate, poze mai mari, posibilitate de cautare, navigare pe teren in timp real catre Lacul Otvesti - dupa inregistrare.

Nu te apropia! pestera sare Meledic Manzalesti
Nu te apropia!
Bunloc GC1W0M6
Bunloc
Interiorul unei camere Castelul de lut Valea Zanelor Porumbacu de Sus
Interiorul unei camere
In Cheile Vaii Stanei - partea cu apa - 1 ciucas chei valea stanei
In Cheile Vaii Stanei - partea cu apa - 1

Ai ajuns deja in acest loc, si ai reusit sa surprinzi ipostaze deosebite ale acestui geoobiectiv? Incarca pozele tale in albumul foto Lacul Otvesti!

>>> Vizitati Lacul Otvesti si celelalte obiective turistice prezentate. Multe dintre ele sunt locuri inedite, mai putin cunoscute. Va invitam sa le descoperiti!

Cea mai apropiata localitate este Otvesti, se afla la 0,69 km distanta.
Fortificatia de la Cornesti Lacul Mailat
Cheile CarasuluiCheile Carasului
Raul Caras traverseaza de la est la vest Muntii Aninei, in care a daltuit cu maiestrie si forta, pe o lungime de aproximativ 19 km, unul dintre cele mai frumoase sectoare de chei din tara.
Minis De fapt, este acoperita doar de putin pamant, putand fi usor gasita si de trecatori. Primul cache gasit de noi.
Cetatea medievala de pamant Satchinez
Pe langa geoobiectiv trece drumul judetean DJ 693, Satchinez-Biled.
CharlottenburgCharlottenburg
Se remarca prin faptul ca este singurul sat construit in forma de cerc din Banat.
Lacul Pescarusul
Pictura murala TimisoaraPictura murala Timisoara
Pictura a fost realizata in anul 2019, si este dedicata Revolutiei din decembrie 1989.
Iazul Zabrani Paulis
Iazul sau Balta Zabrani - se afla pe teritoriul localitatii Paulis.
Sanctuarul neolitic Parta
Podul Mihai Viteazu Canalul Bega
Arta stradala langa Canalul Bega, in zona podului Mihai Viteazu, Timisoara.
Mlastinile Satchinez
Rezervatia naturala ornitologica Mlastinile Satchinez.
Plop negru Paulis
Plopul negru se afla la sud-est de Paulis, intre raul Mures si calea ferata.
Lacurile Nitchidorf
Drumul Golgotei RadnaDrumul Golgotei Radna
Am gasit geocutia. Locul e super, cutia e in stare foarte buna, mersi.
Belvedere Valea Bosniac Sistarovat
Obiectivul se afla la 2,5 km distanta, vest - sud-vest de biserica ortodoxa din Sistarovat, respectiv la 1,4 km vest de drumul judetean DJ572 Sistarovat-Cuvesdia.
Turnul de pe Dealul Cuca Gradinari
Este ramasita fostei biserici de langa cimitirul satului.
Lacurile Jimbolia Lacul Dudestii Noi
Podul turcesc Gradinari
Initial a fost construita de catre turci in secolul VII-lea.
Acumularea Topolovatu Mare Balta Soimos Uzina hidroelectrica Grebla Conacul Gyertyanffy Giera Vulcanii noroiosi Forocici
Tumulul Gramurada lui Ticu Susani
Movila numita Gramurada lui Ticu, situata la 540 m nord de biserica si la 20 m sud de calea ferata, este un sanctuar de epoca hallstattiana.
Lacul Bacova
Biserica de lemn si manastirea Cebza
La marginea de nord a localitatii se afla manastirea de calugarite Cebza, iar in cimitirul din apropiere biserica de lemn a lacasului de cult.
Lacul Secu Lacul Uivar Lacul Denta Lacul Albastra Lacul Liebling Balta Chisoda Timisoara Piatra Alba Cuptoare
Lavanda de la tara Fibis
Nu se percepe taxa de intrare, conditia pentru vizita este achizitionarea unui buchet de lavanda sau o sticluta de ulei.
Podul de caramida Foeni Lavanda Carasova Vulcan noroios Seceani Fantana cu apa minerala
Cetatea Haiducilor Jdioara
Constructia facea parte din sistemul de fortificatii al regatului maghiar consolidat dupa 1241.
Saraturile de la Dinias
Muzeul locomotivelor Resita Ori de cate ori vin sau trec prin Resita, admir acest minunat muzeu in aer liber al locomotivelor, unic in tara. Conacul Birtolon Baratca
Locul fosilifer Apadia
Locul fosilifer Apadia este situat pe o faneata, in zona colinara a dealurilor interioare, identificata pe ogasele Ursului si Tiganului, din bazinul hidrografic Pogonis.
Cetatea CarasCetatea Caras
Am reusit sa ajung la cetate dupa ceva peripetii, cu aceiasi caini cred.
Dealul Danila Ocna de Fier
Este un loc excelent pentru catarare sportiva, prezentand un perete vertical de aproximativ 50 m inaltime.
Lacul Sustra Lacul Aradul Nou Lacul Surduc
Rozariul de la Mandruloc
Gradina de trandafiri Rozariul de la Mandruloc.
Paradisul Verde
Tumulul Gramurada de la Jupani
Movila antropica numita Gramurada de la Jupani este situata la 610 m est-nordest de Halta Susani-Bega, la 30 m nord de paraului Glavita, pe malul drept.
Depozitul de cereale Giera
Muzeul de mineralogie Constantin Gruescu Ocna de Fier
Aici nea Costica a adunat peste 2 mii de flori de mina, din zonele Ocna de Fier, Dognecea, Oravita, Anina, Moldova Noua, dar si de peste hotare.
Lacul Icloda Lacul Ianova Acumularea Murani Lacul Berini Locul fosilifer Tarnova
Valori naturale - Judetul Timis

• Urmarire Lacul Otvesti

• Crucea de pe Plaiul Ugra: Urcare contra cronometru - Trec destul de des prin zona, dar nu a fost inca sa fie, sa am timp sa urc pe plaiul Ugra. Azi, un prieten a venit sa sadeasca niste flori in cimitirul satului, astfel incat am folosit ocazia, sa vin cu el si sa urc pana la cruce.
  • Cheile Dobrogei: Bijuteria Dobrogei - Am facut o tura relaxanta in chei. Nu a fost nici un turist, popandaii au dominat toata zona.
  • Laguna Albastra - Aghiresu: Un pic de verde - Laguna Albastra ne-a privit cu ochi verzi, posibil influentati de inceputul toamnei si de norii de pe cer. Nu am cautat cutia fiind presati de timp.
  • Ruinele bisericii reformate Benic: Relativ usor de gasit - A fost relativ usor de gasit desi nu am mers foarte pregatiti. Am pus inauntru o clema de par, singurul lucru care il aveam la noi.
  • Capela Sfantul Petru si Pavel - Muntele Iavardi: Schimbari la capela - Intr-adevar, cutia ascunsa in tinda capelei nu mai este, asa ca am ascuns alta noua (vezi foto) intr-un loc, poate, mai sigur. Nota 3 pentru dificultatea gasirii noului ascunzis.
  • Varful Pietros - Muntii Calimani: Doua cutii in acelasi ascunzis - Am ajuns pe Varful Pietrosu (2.100 m), cel mai inalt din Muntii Calimani.
  • Turnul cu ceas - Sighisoara: Un ascunzis si un loc deosebit - A trecut deja de ora 8 seara, cand am trecut prin Sighisoara. Totusi, momentul era potrivit pentru a cauta geocutii, fiind in timpul saptamanii si aproape de sfarsitul zilei.
  • La Rascruce - Muntii Ciucas: Omuletul albastru din apropierea crematoriului - Am sosit la fata locului venind dinspre culmea Gropsoarele-Zaganu. Trecand pe langa cele doua crematorii, deoarece nu pot sa le numesc altfel.
  • Cetatea Talmaciu: La vanatoare fara pusca - Cand am ajuns sus la cetate am constatat ca ne lipseste gps-ul (uitat jos la masina). N-am disperat, desi nu mai stiam exact despre ce fel de zid era vorba in indicatia de cautare NV, NE, SE.
  • Cascada Nasolea: Pe o vreme nasoala la Cascada Nasolea - Ascunzisul se afla in amonte fata de cascada, de langa uriasele radacini despre care se vorbeste in indicatie. Putand sa avem o imagine a canalului cu marmite prin care curge Uzul, inainte de a forma cascada.
  • Danes: Gasita - Gasita.
  • Turnul Negru Brasov: Am trecut si noi pe aici - Harabeck si Iris (UC Team). In Travel bug.
  • GK Hotel Szent Kristof: Bardocz1 GeoKret - Am depus aici GeoKret si Eskimo's Friend The Birdie TB.
  • Izvorul Sarat - Olteni: Inima pietrei resuscitata - In trecere de la Cetatea Herecz la Izvorul Salus am facut un scurt popas la Izvorul Sarat, caruia i-am gustat apa - baubila, nu foarte sarata - si unde am vrut sa vedem inima pietrei. Intr-adevar un foarte interesant martor de eroziune, pe care il poti remarca doar daca esti geotrekker.
  • Turnul Zincarilor: De doua ori la Turnul Zincarilor - Prima data nu am reusit sa gasesc geocutia. Dupa ce am cautat inauntru si afara.
  • Cetatea Rakoczi - Pasul Oituz: Pasul Oituz - Am gasit aceasta cutie pe 5.09.
  • Izvorul Recea: Excursie frumoasa - Dupa o frumoasa excursie, am gasit geocutiuta.
  • Cheile Cetii: Usor de gasit - Excelent loc, multumim ca ati pus-o acolo pentru ca am avut parte de experiente surprinzatoare prin chei.
  • Tinovul Mohos: Mohos si atat - Acum vreo trei ani am vazut tinovul dupa o noapte in campingul de la Sfanta Ana, nevizitati de urs. Mohosul este un must have al zonei.
  • Misentea: La Misentea, prin poarta laterala - Am gasit poarta (principala) inchisa, dar facand turul incintei am descoperit poarta laterala (vezi foto) deschisa, asa ca am putut vizita, atat curtea, cat mai ales frumosul interior. Din pacate, cu tot efortul depus (citeste atentia), n-am depistat geocutia.
  • Cetatea Almasului: Tura organizata de Asociatia Carpatina Ardeleana - Am ajuns la Stana cu ocazia unei ture organizate de Asociatia Carpatina Ardeleana. Sambata dimineata peste o suta de persoane s-au indreptat catre Cetatea Almasului.
  • Teiul de 500 de ani din Leliceni: Hargita 50 GeoKret - Am pus in cutie un GeoKret. Ajutati-l sa ajunga in geocutii ascunse pe munte.
  • Coloanele de bazalt de la Racos: Primul meu geoascunzis - Am gasit cutia, a fost primul meu geocache.
  • Cetatea Varjuvar: O zi splendida - Intr-o excursie cu bicicleta am gasit geocutia de la Varjuvar. Era o zi splendida si ar fii fost pacat sa nu exploatez aceasta zi.
  • Sub Muntele Uroi: Foarte frumos view - Nu mai este o cutie rotunda si nu este bagata intr-o punga de plastic, dar este in foarte bune conditii. In citeva monezi si un clip pt coli.
  • Lacul Caltun - Muntii Fagaras: Ochiul magic - Nu poti sa nu te indragostesti iremediabil de acest loc. poate greutate de a ajunge aici il face atat de ravnit.
  • Biserica catolica - Mihaileni: Acoperis renovat - Acoperisului de scandura de la podul intrarii de la biserica a fost renovat. Daca acolo era ascunzisul e posibil sa fi disparut astfel.
  • Lunca de Sus: Buncarul Cetatea Bufnitei din Valea Garbei - Pentru gasirea geocutiei este necesara privirea cu atentie a fotografiei ascunzisului. Felicitari trekkingklubului pentru ideea de a evidentia acest interesant obiectiv.
  • Harghita Racu: Felicitari pentru primul gasitor - Daca iti plac varfurile Harghitei, iti recomand ascunzisul de pe varful Harghita Siculeni, respectiv panorama de pe Varful Tesit din apropiere.
  • Liceul Marton Aron Miercurea Ciuc: Spre acasa - Cu multe dificultati, dar am gasit pana la urma si aceasta geocutie.

Ai ajuns aici si ai reusit deja sa vizitezi obiectivul Lacul Otvesti? Sau vrei doar sa comentezi, si sa completezi descrierea? Povesteste-ne despre experienta ta!

Stii locuri de vizitat din judetul Timis, frumoase si interesante, dar mai putin cunoscute? Prezinta-ne informatii despre aceste locuri, si da posibilitatea celorlalti sa le cunoasca nemijlocit!