Mlastinile Satchinez

Harti, descrieri si comentarii detailate, poze mai mari, posibilitate de cautare, navigare pe teren in timp real catre Mlastinile Satchinez - dupa inregistrare.

Cladirea mofetei Sugas Bai
Cladirea mofetei
Izvor amenajat Izvorul Rece Sinaia
Izvor amenajat
Odihna Pasul Ghimes
Odihna
Piatra Mesei 8 piatra stanca mesei carta
Piatra Mesei 8

Ai ajuns deja in acest loc, si ai reusit sa surprinzi ipostaze deosebite ale acestui geoobiectiv? Incarca pozele tale in albumul foto Mlastinile Satchinez!

>>> Vizitati Mlastinile Satchinez si celelalte obiective turistice prezentate. Multe dintre ele sunt locuri inedite, mai putin cunoscute. Va invitam sa le descoperiti!

Cea mai apropiata localitate este Satchinez, se afla la 2,5 km distanta. Repere arheologice pe teritoriul localitatii Satchinez: 38
Lacul Berini Podul de caramida Foeni Lacul Ianova Casa cu lacat Arad
Rozariul de la Mandruloc
Gradina de trandafiri Rozariul de la Mandruloc.
Acumularea Topolovatu Mare Lacul Sustra Lacul din crater Seceani Lacurile Nitchidorf Acumularea Murani
Iazul Zabrani Paulis
Iazul sau Balta Zabrani - se afla pe teritoriul localitatii Paulis.
Lavanda de la tara Fibis
Nu se percepe taxa de intrare, conditia pentru vizita este achizitionarea unui buchet de lavanda sau o sticluta de ulei.
Cetatea Soimos Am gasit geocutia ascunsa printre ruinele cetatii Soimos.
Belvedere Valea Bosniac Sistarovat
Obiectivul se afla la 2,5 km distanta, vest - sud-vest de biserica ortodoxa din Sistarovat, respectiv la 1,4 km vest de drumul judetean DJ572 Sistarovat-Cuvesdia.
Gradina zoologica Timisoara Lacul Bacova Lacul Aradul Nou Lacul Mailat
Podul Mihai Viteazu Canalul Bega
Arta stradala langa Canalul Bega, in zona podului Mihai Viteazu, Timisoara.
Casa Pianului Jacques Faix Arad
Casa memoriala Jacques Faix, care include si celebrul Salon al Pianului, gazduieste azi evenimente culturale.
Minis De fapt, este acoperita doar de putin pamant, putand fi usor gasita si de trecatori. Primul cache gasit de noi. Sanctuarul neolitic Parta Fantana cu apa minerala
Cetatea medievala de pamant Satchinez
Pe langa geoobiectiv trece drumul judetean DJ 693, Satchinez-Biled.
Balta Soimos
CharlottenburgCharlottenburg
Se remarca prin faptul ca este singurul sat construit in forma de cerc din Banat.
Saraturile de la Dinias Lacul Otvesti Lacul Cicir Lacul Uivar Lacurile Jimbolia
Castelul BohusCastelul Bohus
Consta dintr-un singur corp de cladiri, care prezinta 30 de camere.
Fortificatia de la Cornesti Lacul Dudestii Noi Vulcan noroios Seceani
Biserica de lemn si manastirea Cebza
La marginea de nord a localitatii se afla manastirea de calugarite Cebza, iar in cimitirul din apropiere biserica de lemn a lacasului de cult.
Lacul Liebling
Lacurile Ghioroc
A fost amenajat pe teritoriul unei foste cariere de nisip, in scopuri turistice.
Drumul Golgotei RadnaDrumul Golgotei Radna
Locul e super, cutia e in stare foarte buna, mersi. Am gasit geocutia ascunsa langa Manastirea Maria Radna.
Conacul Birtolon Baratca
Pictura murala TimisoaraPictura murala Timisoara
Pictura a fost realizata in anul 2019, si este dedicata Revolutiei din decembrie 1989.
Caramidaria Santana Balta Chisoda Timisoara Lacul Ghiroda Lacurile Cornesti Paradisul Verde
Movila Sisitac Sanpetru Mare
Movila Sisitac (Sisitak) - Sanpetru Mare.
Moara Borzak Variasu Mare
A fost construita in anul 1940, a functionat pana in anii 1950, dupa care a fost sechestrata de statul roman.
Vulcanii noroiosi Forocici Lacul Icloda
Plop negru Paulis
Plopul negru se afla la sud-est de Paulis, intre raul Mures si calea ferata.
Cetatea SiriaCetatea Siria
Cetatea a fost intarita in secolul XV - rolul indeplinit de cetate era unul strategic, de aparare si economic avand arondate 110 sate.
Lacul Albastra
Valori naturale - Judetul Timis

• Urmarire Mlastinile Satchinez

• Parcul Sportiv Universitar Iuliu Hatieganu - Cluj-Napoca: O plimbare placuta - A fost o zi de toamna cu soare si cu aer curat.
  • Biserica unitariana din Calnic: Clopotnita - Clopotnita din lemn din secolul VIII, realizari ale arhitecturii populare locale. Datorita ingeniozitatii cu care au fost realizate, partile componente fiind inbinate exclusiv cu cuie de lemn, sint unicate in judet.
  • Trei Pietre - Munceii Nascalatului: Cele 3 mari si tari! - Intr-o excursie de o zi, cu plecare din halta CFR Tarcau, pe valea Antaloc am ajuns la acest grup statuar de o frumusete aparte. Esti in culme, esti pe culmi, este minunat.
  • Biserica Neagra Brasov: Spor la cautat - Am avut ceva batai de cap dar am gasit-o. Era total in partea opusa a bisericii unde credeam eu ca ar putea fi.
  • Baile Martanus: Reabilitare jurnal - Am gasit ascunzisul si cutia in el. Dar a durat ceva extragerea ei din mica scorbura, careia i s-a ingustat gatul.
  • Varsag: Un nou ascunzis langa turnul de belvedere - Am gasit ascunzisul gol, pietrele care acoperau geocutia aruncate in jur, iar nu departe de copac am gasit si punga albastra. In apropiere de ascunzisul vechi am ascuns o noua geocutie, care sper sa aiba o durata de viata mai lunga.
  • Cascada Vanatara: Dimineata - Dupa o scurta cautare, am gasit geocutia.
  • Izvorul de la Botul Farcului: Izvorul din carare - Urmand indicatiile d-lui profesor, am ajuns aici intr-o zi de toamna autentica. Un soare bland ne-a insotit cararea, istoria ne-a starnit jalea(transee si locasuri de artilerie).
  • Dealul Pivnitele Mari - Moacsa: Imbinand placutul cu distractia - Cu ocazia zilelor orasului Sfantu Gheorghe, eram in zona. In cursul zilei cautam geocutiile ascunse in judetul Covasna.
  • Lacul Filigeni - Obcina Laposului: Un lac activ - Lacul Filigeni nu a secat, si pentru un timp oarecare, va ramane lac. Este alimentat de un paraias permanent.
  • Varful Cetatii I - Baile Tusnad: Am pierdut o lupta - A doua batalie de la Varful Cetatii a fost din pacate o infrangere. Am gasit bolovanii uriasi, punctul de belvedere si cel de odihna, insa nu si copacul trasnit din poza lui trekkingklub.
  • Cetatea Deva: Cetatea Deva - Cine nu a vizitat macar o data cetatea Devei. Acum este foarte comod profitand de tehnica avansata - telecabina si mai ales ca e renovata si mult mai sigura de vizitat.
  • Biserica catolica - Armaseni: Obiectiv de nota 10 - Am avut norocul sa ne vada la poarta bisericii cel care tine cheia (are casa langa biserica). Si care, foarte amabil, ne-a deschis toate usile, astfel ca am putut vedea si interiorul.
  • Concretiuni de Feleac: Plimbare - O frumoasa plimbare cu masina si pe jos impreuna cu copii mei. Pacat ca nu am luat aparatul foto.
  • Livada Postei: Fara creion - Am gasit aceasta cutie. In cutie nu mai este creion, pix.
  • Turnul Apor - Baile Tusnad: In loc de un punct, ofer trei - Care sunt acele cazuri similare? Pe terenul nostru de joaca procedura pentru punctele de interes este acelasi peste tot.
  • Schitul Ostrov: Se pare ca nu am cautat unde trebuia - Dupa nereusitele de la manastirea Turnu, respectiv castrul Arutela. M-am intors din drum, pentru a gasi macar geocutia ascunsa langa schitul Ostrov.
  • Izvorul mineral Feherkoi - Plaiesii de Sus: Inca o incercare - Ieri, pe parcursul unui traseu ce a vizat Varful Ciutacos din Muntii Repatului (parte ai Ciucului), am trecut pe la Izvorul Piatra Alba (Feherko). Unde puseseram cu doi ani in urma o geocutie.
  • Copacul Cerbul Minune - Padurea Faget: Succes - Am gasit si aceasta geocutie.
  • Piatra Tarcii - Odorheiu Secuiesc: Excursie de dupa-masa - Nu as fi crezut ca o sa gasim in apropiere de orasul Odorheiu Secuiesc un loc atat de potrivit pentru o excursie de dupa-masa. Initial am cautat geocutia pe baza coordonatelor date, la aproximativ 28 m de ascunzisul real.
  • Varful Tatalui - Muntii Ciucului: Deocamdata starnit - Disparitia celor doua cutii de pe Muntele Tatalui (varf si Fantana Rece) mai mult m-a starnit, sa mai trec sa verific ascunzisurile - mai ales cand, se intampla, ca aici, - sa fac cate un traseu prin zona. Dar m-a starnit si mai mult ascunderea noilor cutii.
  • Cheile Baciului: Cheile Baciului - Am gasit usor . Loc interesant din punct de vedere geologic.
  • Poian: Stanci si dealuri verzi - Am urcat la crucea care vegheaza deasupra localitatii, din Poian, pe langa un perete stancos foarte interesant, si pe niste dealuri verzi, care seamana cu niste ghetari. Geocutia poate fi gasita foarte usor, chiar si fara gps.
  • Mofeta - Santimbru-Bai: Gasita - Am gasit cutia.
  • Varful Lacauti: Cutie cu geokrety - Varful Lacauti a fost unul din cele doua obiective principale (al doilea Varful Goru) ale unui traseu in circuit de o zi. Cu plecare din valea Bascei Mici (gura paraului Giurgiu), punct accesibil din Comandau, fiind la cca 12 km de acesta.
  • Podul si cazematele germane de langa Balta Salcuta: Podul ce n-a fost - Am vizitat podul ce n-a fost intr-o zi fierbinte de vara. Am profitat de o iesire cu bicicleta in zona pentru a bifa obiectivele semnalate de dl.
  • Ruinele castelului Xantusz - Fitod: Dupa nas, intuitie, si memorie - Am iesit azi cu bicicleta, si am luat-o pe valea paraului Fitod-Hosasau. Din pacate momentan nu m-am putut baza pe ajutorul unui gps.
  • Cetatuia Cucuiata de la Grajdana: Anuntare puncte auxiliare - Textul descrierii ascunzisului contine coordonatele mai multor puncte ajutatoare. Un lucru foarte bun, care ajuta la orientare.
  • Sub podul CFR - Baile Tusnad: Repede si usor - Am gasit repede si usor aceasta geocutie.
  • Stanca Soimilor - Baile Tusnad: A doua vizita - Dupa un an de la prima. In sfarsit, am gasit-o.

Ai ajuns aici si ai reusit deja sa vizitezi obiectivul Mlastinile Satchinez? Sau vrei doar sa comentezi, si sa completezi descrierea? Povesteste-ne despre experienta ta!

Stii locuri de vizitat din judetul Timis, frumoase si interesante, dar mai putin cunoscute? Prezinta-ne informatii despre aceste locuri, si da posibilitatea celorlalti sa le cunoasca nemijlocit!