Navigheaza pe teren in timp real, te ajutam sa gasesti comoara ascunsa aici! Dupa autentificare.

Magura Fericei - Muntii Bihor

Atractii turistice <-- Inregistrare

Harti, descrieri si comentarii detailate, poze mai mari, posibilitate de cautare, navigare pe teren in timp real catre Magura Fericei - Muntii Bihor - dupa inregistrare.

Cateva poze din albumul foto Magura Fericei - Muntii Bihor (in total 5 poze):

Inca departe
Munte Mare
Capite
Zoliza

Ai ajuns deja in acest loc, si ai reusit sa surprinzi ipostaze deosebite ale acestui geoobiectiv? Incarca pozele tale in albumul foto Magura Fericei Muntii Bihor!

Vizitati Magura Fericei - Muntii Bihor si celelalte obiective turistice prezentate. Multe dintre ele sunt locuri inedite, mai putin cunoscute. Va invitam sa le descoperiti!

>>> Intra in zona tainica a cautatorilor de comori virtuale, si cauta geocutia terenului de joaca Geotrekking ascunsa aici!

Cea mai apropiata localitate este Ferice, se afla la 3 km distanta.
Sfinxul Carnic Rosia Montana la 58,1 km. Valea Sighistel la 13 km.
Sannicolau de Beius la 34,4 km. Am gasit geocutia. Lacul Somesul Cald la 58,9 km. Cascada si Pestera Vadu Crisului la 35,4 km.
Observator Betfia Dealul Somleu Betfia la 55,7 km.
Avenul Bortig la 13,8 km. Pestera Darnii la 27,5 km. Barajul Dragan-Floroiu la 19,7 km.
Ghetarul de la Scarisoara la 25,4 km. De aceasta data am abordat urcarea pe drumul nou amenajat fata de alta data cand am urcat cu un autobuz ce gafaia din toate bujiile si pocneau toate pistoanele. Izvorul lui Traian Baia de Cris la 53,7 km. Incinta funerara Taul Gaurii la 57,9 km. Avenul Dobru Huda Tatarilor la 56,3 km. Belvedere la 12 km. Pod natural la 29 km. Mina evreilor Agarbiciu la 55 km. Galeria Catalina-Monulesti la 57,8 km. Varful Rotunda la 57,2 km. Cascada Boilor la 29,1 km. Boga la 8,5 km. Pestera Huda Orbului la 20,7 km. Piatra Corbilor Lacul Tarnita la 56,6 km. Taul Tarinii Rosia Montana la 56,5 km. Lacul Fantanele-Belis la 38 km. Cucurbata Mare Muntii Bihor la 24,7 km.
Tacla Gavrii MariselTacla Gavrii Marisel la 44,2 km.
Izvoarele Barcaului la 44 km. Taul Mare Rosia Montana la 57,7 km.
Piatra Galbena la 12,4 km. Am gasit geocutia, impreuna cu elevii, Tornabacsi.
Cetatea Varjuvar la 50,8 km. Ma incapatanez sa ajung la Varjuvar de vreo doi ani. Intr-o excursie cu bicicleta am gasit geocutia de la Varjuvar. Molhasurile de la Izbuce la 16,5 km.
Cetatile Radesei la 11,2 km. Am gasit geocutia ascunsa langa Cetatile Radesei. Biserica catolica Rosia Montana la 57,7 km.
Cascada Varciorog la 20,8 km. Cascada Varciorog este situata in perimetrul comunei Arieseni in apropiere de localitatea Vanvucesti la o altitudine de 1090 m. Varful Carligati la 9,6 km.
La Plese Dancu la 58,8 km.
Groapa Ruginoasa la 15 km. Cu ocazia unei excursii cu SCA am gasit aceasta geocutie. Peretele Zanelor Vadu Crisului la 36,3 km. Taul Cornei la 58,7 km. Pietrele Albe la 21,2 km. Podul natural de la Grohot la 46,8 km. Galeriile romane la 56,7 km. Cascada Iadolina la 9,9 km. Taul Anghel la 58,4 km. Cetatea Cosdeni la 26,2 km.
Varful BohodeiVarful Bohodei la 7 km.
Dealul cu melci la 39,2 km. Stejarul Tebea la 54,7 km. Dealul Pacau la 27,8 km. Cariera Corabia la 56 km. Lacul Tarnita la 55,1 km. Cariera Carnic-Napoleon la 58,1 km.
Piatra DespicataPiatra Despicata la 58,1 km.
Vulcan la 54,2 km. Lacul baraj Somesul Rece la 42,9 km. Pietrele Negre la 15,2 km. Saua Bortigul la 15,2 km. Poiana Ponor la 14,3 km. Lacurile de la Bocsig la 56 km. Taul Brazi la 58,3 km.
Ghetarul Focul Viu la 11,9 km. Am gasit geocutia ascunsa langa Ghetarul Focul Viu. Izbucul Ponor la 14 km. Padis Ponor la 13,9 km. Cetatile Ponorului la 14 km. Peninsula Farcasului Lacul Tarnita la 54,3 km. Lacul Apateu la 59,2 km.
Molhasul Mare de la Izbuc la 17,4 km. Avenul Hoanca Urzicarului la 16,8 km. Biserica de sub lac Belis-Fantanele la 36,1 km. Stanca Barlogul Lupilor Lacul Tarnita la 56,1 km.
Izbucul Gura Apei Valea Gardisoara la 17,9 km.
Cascada Bohodei la 5,9 km. Lacurile din Alesd la 46,4 km. Dosul Laurului la 30,9 km.
Memorialul GintaMemorialul Ginta la 38,9 km.
Motivul? Lupta cu natura:-), plus ca trebuia sa ma grabesc sa nu ma prinda furtuna.
Biserica reformata Rosia Montana la 57,6 km. Belvedere Stanu Carnului la 21,7 km. Pestera Hodobana la 21,7 km. Tunelul Verde al Dragostei la 56,5 km. Cotetul Dobrestilor la 26,5 km. Calcarele cu hipuriti Valea Crisului la 31,7 km. Canionul Rasca Lacul Tarnita la 53,6 km. Hoanca Apei la 24 km. Canyonul minune Canyonul Meduza la 11,3 km.
Biserica de lemn din Bucea la 35,3 km. Am gasit cutiuta in drum spre Cluj. Lacul Miersig la 59,7 km. Avenul Giloasa la 33,3 km. Varful Vladeasa la 21,8 km.
Buteasa Muntii Bihor la 13 km. Este un pic mai mult decat o simpla plimbare, dar merita. Avenul Sohodol la 26,3 km. Lacul Mihoesti la 46,1 km. Pestera Meziad la 14,5 km. Cascada Rachitele la 21,6 km. Balta Rovina la 58,6 km. Cariera Cetate la 57,8 km. Biserica unitariana Rosia Montana la 57,7 km. Izbucul Ursului la 15,2 km.
Pestera Coiba MarePestera Coiba Mare la 20,5 km.
Mina medievala fier Lucaci la 57,1 km.
Pestera Casa Zmeului Vadu CrisuluiPestera Casa Zmeului Vadu Crisului la 36,4 km.
Ponorul din Barsa Cohanului la 14,8 km.
Sub Piatra Corbului Rosia MontanaSub Piatra Corbului Rosia Montana la 58,5 km.
Dupa o vizita efectuata in mina am cautat geocutia, dar am gasit numai locul.
Moloch Punct de belvedere la 11,6 km.
Valori naturale - Judetul Bihor

• Urmarire Magura Fericei
  • Localizare pozitie pe harta Muntii Bihor

• Voi folosi gps-ul - Multumesc. :) De acum voi folosi si eu GPS-ul cand mai merg in hike-uri, si voi fi mai atenta la comori.
  • Trecand prin sat - Me-am oprit la biserica si am gasit cutia. Coordonate foarte bune, avand in vedere si numarul mare de ferestre.
  • La poalele muntelui - Ascunzisul de la poalele muntelui Uroi mi-a oferit acel sentiment, pe care il simt toti cand gasesc o geocutie. Ascunzisul se afla nu foarte departe de drum, si dupa cateva minute de urcus pe deal si cautari printre pietre, veti putea tine in mana geocutia.
  • Culmea Pietrei Soimului are si o surpriza - Nu mai ajunsesem pe micul platou al Dealului Piatra Soimului de foarte multi ani. Si mai ales nu pe traseul impus de circuitul ascunzisurilor, propus de Trekkingklub.
  • Irezistibila cutie - M-am apropiat de varf tiptil, pe ocolite (prin Saua Tigailor), dar cineva a speriat cutia. Noroc cu peisajul inaltator, Ciucasul fiind usor de recunoscut din multe zari, nu si invers.
  • Nostalgie - Intr-o plimbare nostalgica la Oradea, am gasit geocutia.
  • Cetatea Rakoczi de la Oituz/Bretcu - Zidul in care s-a amenajat ascunzisul l-am gasit daramat partial. Am pus cutia in acelasi ascunzis, pietrele ce astupa bine gaura putandu-l totusi semnala - unui ochi atent -, prin relativa artificialitate a dispunerii lor.
  • Gasita - :) am gasit-o azi.
  • Interesant, despre capela - Am aflat, ulterior descoperirii geocutiei, amanunte interesante legate de acest ascunzis. In cimitirul capelei se afla mormantul locotenentului Balogh Ignac (1822-1890), fiu al Barzavei, participant la revolutia din 1848-1849.
  • Schitul Ostrovului - In drum spre Bucuresti, am oprit in acest minunat oras si am intrat pe insula in cautarea cutiei. Dupa un dialog ham-ham intre catelusa mea, Russia si statuia lui Eminescu, am purces la cautarea si gasirea cutiei.
  • La mare altitudine - Am reusit sa ajung in sfirsit si la aceasta cutie aflata pe Negoiu. Am parcurs un frumos traseu.
  • Nu in weekend - Transalpina trebuie neaparat vizitata, dar nu in weekend. Multumesc pentru ascunzis.
  • Baltile Nemirei - Dupa un parcurs de 90 minute de la Varful Nemira Mare, pe la crucea metalica a lui Carpinis, pe Scari la vale, pe fostul drum forestier de exploatare in jos, apoi la stanga la intersectia cu drumul de la Balti spre Ciunget. Zona baltilor este propice buretilor de padure.
  • Fiasteto, inainte de furtuna - Am reusit sa parcurgem jumatatea drumului dintre Atia si platou cu masina, apoi am continuat pe jos. Ascunzisul poate fi gasit destul de usor.

Ai ajuns in Muntii Bihor si ai reusit deja sa vizitezi obiectivul Magura Fericei? Sau vrei doar sa comentezi, si sa completezi descrierea? Povesteste-ne despre experienta ta!

Stii locuri de vizitat din judetul Bihor, frumoase si interesante, dar mai putin cunoscute? Prezinta-ne informatii despre aceste locuri, si da posibilitatea celorlalti sa le cunoasca nemijlocit!