Oradea

Harti, descrieri si comentarii detailate, poze mai mari, posibilitate de cautare, navigare pe teren in timp real catre Oradea - dupa inregistrare.

Detaliu - 1 cimitir eroi poieni
Detaliu - 1
Partea intacta a trunchiului Fag Potiond
Partea intacta a trunchiului
Intrarea Lipova manastire
Intrarea
Castelul de lut Valea Zanelor Castelul de lut Valea Zanelor Porumbacu de Sus
Castelul de lut Valea Zanelor

Ai ajuns deja in acest loc, si ai reusit sa surprinzi ipostaze deosebite ale acestui geoobiectiv? Incarca pozele tale in albumul foto Oradea!

Oradea.. Vizitati Oradea si celelalte obiective turistice prezentate. Multe dintre ele sunt locuri inedite, mai putin cunoscute. Va invitam sa le descoperiti!

Cea mai apropiata localitate este Oradea, se afla la 0,53 km distanta. Repere arheologice pe teritoriul localitatii Oradea: 33
Ce atractii importante si populare sunt in apropierea obiectivului turistic Oradea?
(detalii dupa autentificare)
Pomi cu coroana cubica - Oradea la la 1 km.
Inaltimea copacilor este de 3,3 m, circumferinta trunchiului 25-35 cm.
CET Oradea la la 5,2 km. Lacul Paleu la la 6,6 km.
Observator Betfia Dealul Somleu Betfia la la 9,7 km.
Observator Betfia, locul fosilifer de pe dealul Somleu, avenul Betfia.
Lacul Apateu la la 12 km. Lacul Santaul Mic la la 12,4 km.
Cetatea de pamant Biharia la la 13,1 km.
Cetatea ei uriasa de pamant, a devenit cel mai impozant monument de aceasta natura a tarii noastre.
Lacul Livada Livada de Bihor la la 13,5 km.
Ferma de lavanda Oradea Santaul Mic la la 13,6 km.
In anul 2023, Lavender Farm Oradea din Santaul Mic organizeaza Festivalul Lavandei pe data de 24-25 iunie.
Lacul Les la la 14,2 km. Lacul Valea Viteilor Cetariu la la 15,3 km. Lacul Valea Popii Sisterea la la 16,3 km. Lacul Gepiu la la 17,1 km. Lacul Miersig la la 19,7 km.
Ruinele cetatii Adrian la la 22,1 km.
Ruinele cetatii Adrian, Salard.
Lacul Fegernic la la 22,8 km. Lacul Sintimreu la la 23,2 km.
Parcul natural Cefa la la 26,4 km.
Parcul se desfasoara pe o suprafata de peste 5 mii de hectare si aduna la un loc o diversitate mare de habitate: mlastini, helesteie, canale, balti, padure, saraturi, terenuri cultivate, pasuni si fanete umede.
Poiana cu narcise Padurea Goroniste Gurbediu la la 26,8 km.
Poiana cu narcise de la Padurea Goroniste, Gurbediu.
Colonia de pasari de la Padurea Radvani la la 27,5 km.
Este inclusa in Parcul Natural Cefa, se intinde pe o suprafata de 3 hectare.
Lacul Ianis Martihaz la la 28,2 km.
Strand termal Sannicolau de Munte la la 30,2 km.
In urma acestei descoperiri a fost construita strandul termal de la Sannicolau de Munte.
Avenul Giloasa la la 34,4 km.
Memorialul Ginta la la 34,7 km.
Lupta cu natura:-), plus ca trebuia sa ma grabesc sa nu ma prinda furtuna. Motivul?
Turnul Ciunt Salonta la la 34,9 km. Lacurile din Alesd la la 35,1 km. Colegiul national Arany Janos Salonta la la 35,3 km. Lacul Olosig la la 36,5 km.
Obiective cultural-istorice - Judetul Bihor
* Detalii despre contextul istoric si semnificatia culturala dupa autentificare.

• Urmarire Oradea

• Capul Fagului: Intre cer si pamant, totusi, cerul! - Am urcat cu masina din Misentea (din fata bisericii) spre Hosasau, plecand pe ulita din dreapta. Beneficiind de confirmarea unei batrane, ca ajungem pe acolo la Hosasau.
  • Piatra Ucigasul: Cutie roasa de soareci - Gasirea cutiei nu a reprezentat o dificultate, caci cunosteam locatia. Semnul X l-am vazut dupa ce am dibuit cavitatea datorita usii din bolovani din fata intrarii.
  • Lacul de acumulare Sub Cetate: Am gasit cutia - Am gasit geocutia.
  • Cetatea Tartod: Cutia nu mai este - Am gasit locul exact, dar cutia nu mai era. Ne-am obosit cu copiii, dar era foarte frumos si doar copiii erau suparati din cauza ca a disparut cutia.
  • Cheile Borzesti: Gasita - Am gasit geocutia.
  • Parcul de aventura Balu - Harghita Bai: A fost foarte fain - Am gasit cutia. Am luat Geokrety-ul Mareszka 4.
  • Gara Mica - Sovata: Poza nu ma lamureste - Blocul de culoare gri inchis si de alta forma, care se vede in zoom, nu este acelasi cu blocul de culoare gri deschis din prim planul pozei mele. Din cate se vede, se pare ca acel bloc, dupa care am ascuns geocutia, nu mai e.
  • Viaductul Caracau - Livez-Ciuc: Un loc usor de imaginat - Dar greu de inchipuit, pentru cei care au frica de inaltime. Am vizitat cu cineva drag mie, pentru care sunt profund recunoscatoare si doresc sa-mi exprim multumirea si prin aceste randuri.
  • Biserica de lemn din Straoane: Biserica din Straoane si alte obiective - Puteti vedea un fotoreporaj cuprinzand un traseu cultural in comuna Straoane pe Munte si Flori. https://www.
  • Baile Fantana Sarata: A doua oara - Am trecut de mai multe ori in ultima vreme pe langa Baile Fantana Sarata, azi fiind a doua oara cand caut aceasta geocutie. Prima data am incarcat in gps (tableta) coordonatele intr-un format, care nu continea si instructiunea ajutatoare.
  • Stanca Domnul Lomasel: Jos palaria, Domnule Lomasel! - Un traseu deosebit de frumos, cel de pe valea Lomasitei la Stancile Lomasitei. Cum apar indicate prin ghiduri cele care-l au in pozitie centrala pe Domnul Lomasel.
  • Arboretumul din Simeria: Frumos - Din pacate nu am gasit cutia, dar locul mi-a placut foarte mult. Am petrecut 2 ore plimbindu-ne prin parc.
  • Varful Cetatii II - Baile Tusnad: Cucerirea Varfului Cetatii - Am profitat de prima zi din weekend-ul de Paste la Tusnad ca sa cucerim Varful Cetatii, un traseu pe care nu am mai fost pana acum. Dupa ce ne-am documentat la baza cu privire la durata traseului si prezenta ursilor am purces la gasirea cutiilor.
  • Piatra ovala - Lacul Sfanta Ana: Dupa indelungi cautari - Am gasit geocutia, impreuna cu un prieten, totul era umed dupa ploi recente. Am si alunecat pe un bolovan si m-am taiat binisor de la glezna in sus, insa totul a meritat.
  • Varful Gretes - Izvoru Muresului: Superba zona - La intoarcere am coborat pe partia de schi din Izvor Muresului. Am avut parte si de o intalnire furtunoasa cu cainii de la stana.
  • Dealul Perchiu - Onesti: Gasita - Este acolo, se gaseste usor si intuitiv. Se poate urca pe langa fabrica croco, traseu abrupt sau 500 m mai spre tg ocna, traseu mai usor.
  • Cimitirul german de la Tisita: Park and grab - N-a fost chiar park and grab caci n-am intrat cu masina pe aleea ce duce la cimitir. Am lasat-o in parcarea de la sosea langa containerul mai mult decat plin cu gunoi de acolo.
  • Biserica Reformata Ocna Sibiului: Biserica Reformata - Ocna Sibiului - Biserica este foarte interesanta prin stilul constructiei sale. Parfumul medieval se simte atat in interior cat si in exterior.
  • Parcul Central - Odorheiu Secuiesc: Culoarea verde - Am gasit geocutia ascunsa intr-un frumos parc din Odorheiu Secuiesc. Probabil cea mai frumoasa perioada a anului pentru culoarea verde.
  • Varful Ciucas: Irezistibila cutie - M-am apropiat de varf tiptil, pe ocolite (prin Saua Tigailor), dar cineva a speriat cutia. Noroc cu peisajul inaltator, Ciucasul fiind usor de recunoscut din multe zari, nu si invers.
  • Tunelul Mare din Cheile Tisitei: Versantul in cauza - E vorba de versantul opus intrarii in tunel, adica cel aflat in spatele stalpului cu marcaj din a 2-a imagine. Nu e tumulus pentru ca ar atrage atentia, nici de o groapa acoperita cu pietre pentru ca eu insumi sunt satul de scormonit printre pietre dupa geocache-uri.
  • La Rascruce - Muntii Ciucas: Multumesc pentru precizare - Una dintre cele doua cutii metalice era inchisa cu lacat, cealalta era deschisa. Inauntru mizerie, si nimic din ceea ce ar semana cu o sonda.
  • Cetatea Rasnov: Am gasit cutia - Dar locatia ei nu corespunde descrierii facute de voi. Este pe drum cu scari inainte de a ajunge sus cu destul de mult.
  • Biserica ortodoxa - Fagetel: Ascunzis gol sau nu - Cred ca e la baza piciorului, intre cele doua scanduri din care e format. Cum si eu trec de cateva ori pe an prin zona, odata, am sa fac efortul suplimentar - nici nu e mare lucru - de a trece pe la ascunzis.

Ai ajuns aici si ai reusit deja sa vizitezi obiectivul Oradea? Sau vrei doar sa comentezi, si sa completezi descrierea? Povesteste-ne despre experienta ta!

Stii locuri de vizitat din judetul Bihor, frumoase si interesante, dar mai putin cunoscute? Prezinta-ne informatii despre aceste locuri, si da posibilitatea celorlalti sa le cunoasca nemijlocit!