Navigheaza pe teren in timp real, te ajutam sa gasesti comoara ascunsa aici! Dupa autentificare.

Podul pietonal Garasos hid

Foarte circulat la orice ora, podul e cunoscut de localnici sub numele "Garasos Hid" dupa o taxa ce era perceputa in trecut pentru traversarea sa. Pe malurile raului cresc copaci minunati pentru care locuitorii sunt nevoiti sa se lupte cu proiecte de "reamenajare" care au distrus deja si betonat malurile raului spre est. Atentie : foarte multa discretie va fi foarte utila...

Harti, descrieri si comentarii detailate, poze mai mari, posibilitate de cautare, navigare pe teren in timp real catre Podul pietonal Garasos hid - dupa inregistrare.

Amenajarea fostului izvor Seregeto (Diana) szeregeto turia
Amenajarea fostului izvor Seregeto (Diana)
Sapaturi arheologice cetatea Gurghiu
Sapaturi arheologice
3192
Saua Hornurilor Brana Caprelor Bucegi
Saua Hornurilor

Ai ajuns deja in acest loc, si ai reusit sa surprinzi ipostaze deosebite ale acestui geoobiectiv? Incarca pozele tale in albumul foto Podul pietonal Garasos hid!

Vizitati Podul pietonal Garasos hid si celelalte obiective turistice prezentate. Multe dintre ele sunt locuri inedite, mai putin cunoscute. Va invitam sa le descoperiti!

Podul pietonal peste Cris, Oradea, este un pod pentru pietoni, care leaga malurile raului Crisul Repede chiar in inima orasului Intra in zona tainica a cautatorilor de comori virtuale, si cauta geocutia terenului de joaca Geotrekking ascunsa aici!

Cea mai apropiata localitate este Oradea, se afla la 0,25 km distanta. Repere arheologice pe teritoriul localitatii Oradea: 33
Ce atractii importante si populare sunt in apropierea obiectivului turistic Podul pietonal Garasos hid?
(detalii dupa autentificare)
Pomi cu coroana cubica - Oradea la la 430 m.
Inaltimea copacilor este de 3,3 m, circumferinta trunchiului 25-35 cm.
Oradea la la 740 m. CET Oradea la la 4,5 km. Lacul Paleu la la 6,3 km.
Observator Betfia Dealul Somleu Betfia la la 10,5 km.
Observator Betfia, locul fosilifer de pe dealul Somleu, avenul Betfia.
Lacul Santaul Mic la la 11,6 km. Lacul Apateu la la 12,4 km.
Cetatea de pamant Biharia la la 12,6 km.
Cetatea ei uriasa de pamant, a devenit cel mai impozant monument de aceasta natura a tarii noastre.
Ferma de lavanda Oradea Santaul Mic la la 12,9 km.
In anul 2023, Lavender Farm Oradea din Santaul Mic organizeaza Festivalul Lavandei pe data de 24-25 iunie.
Lacul Livada Livada de Bihor la la 13,1 km. Lacul Les la la 14,1 km. Lacul Valea Viteilor Cetariu la la 15,1 km. Lacul Valea Popii Sisterea la la 16,2 km. Lacul Gepiu la la 17,3 km. Lacul Miersig la la 19,9 km.
Ruinele cetatii Adrian la la 21,9 km.
Ruinele cetatii Adrian, Salard.
Lacul Fegernic la la 22,9 km. Lacul Sintimreu la la 22,9 km.
Parcul natural Cefa la la 26,2 km.
Parcul se desfasoara pe o suprafata de peste 5 mii de hectare si aduna la un loc o diversitate mare de habitate: mlastini, helesteie, canale, balti, padure, saraturi, terenuri cultivate, pasuni si fanete umede.
Poiana cu narcise Padurea Goroniste Gurbediu la la 27,1 km.
Poiana cu narcise de la Padurea Goroniste, Gurbediu.
Colonia de pasari de la Padurea Radvani la la 27,3 km.
Este inclusa in Parcul Natural Cefa, se intinde pe o suprafata de 3 hectare.
Lacul Ianis Martihaz la la 28,1 km.
Strand termal Sannicolau de Munte la la 30,1 km.
In urma acestei descoperiri a fost construita strandul termal de la Sannicolau de Munte.
Turnul Ciunt Salonta la la 34,9 km. Avenul Giloasa la la 35,1 km. Colegiul national Arany Janos Salonta la la 35,3 km.
Memorialul Ginta la la 35,3 km.
Motivul? Lupta cu natura:-), plus ca trebuia sa ma grabesc sa nu ma prinda furtuna.
Lacurile din Alesd la la 35,7 km.
Obiective cultural-istorice - Judetul Bihor
* Detalii despre contextul istoric si semnificatia culturala dupa autentificare.

• Urmarire Podul pietonal Garasos hid

• Dupa o cautare mai indelungata - Am gasit cutia dupa o cautare mai indelungata. Intr-adevar, un loc frumos, si ar fi si mai frumos daca nu ar fi atata mizerie sub pod.
  • Nostalgie - Intr-o plimbare nostalgica la Oradea, am gasit geocutia.
  • Canionul Sapte Scari - Muntii Piatra Mare: 9 din cele 7 scari - Desi am fost si vara, nu puteam rata peisajele unice de iarna. Am vizionat episodul emisiunii Pe poteci de pe net si am ramas nostalgic.
  • Podul Minciunilor: Podul Minciunilor, care spune adevarul - Felicitari si la cat mai multe cutii gasite. Ma bucur ca geocutia mai este la locul ei, locul fiind unul destul de expus.
  • Livada Postei: Livada Postei - Am gasit ascunzisul, dar nu mai era nimic acolo.
  • Scarita-Belioara 1: Am gasit cutia - Am scos o maimuta verde care ulterior a ajuns la Piatra Singuratica.
  • Viscri: Viscri - Am ajuns la biserica fortificata din Viscri in ultimul moment, deoarece din cauza unei pauze de masa, biserica este inchisa intre orele 14 si 16. Am reusit totusi sa vizitez biserica si sa fac cateva poze frumoase.
  • Biserica Neagra Brasov: Cutiuta mica-mica - Am gasit nanocutia, si eu.
  • Suhardul Mic: Precizari suplimentare - Din comentariu inteleg ca ati coborit la baza Suhardului Mic. Ori, geocutia este ascunsa sus, putin mai jos de varf.
  • Casuta de pe muntele Cucu: Puncte auxiliare - Au ajuns. Dar sunt aprobate manual, pentru verificarea corectitudinii coordonatelor.
  • Biserica Reformata Mica - Targu Mures: Quick find - Cutiuta e bine ascunsa dar totusi poate fi gasita foarte usor. Am gasit-o exact dupa ce am gasit o alta cutie, aflata la mica distanta de aceasta.
  • Muntele de sare - Praid: O vizita cu gust putin amar - Din pacate vizita la Canionul de Sare ne-a lasat un gust mai putin sarat si mai mult amar. 1 - N-am gasit geoascunzisul desi ne-am invartit ceva-ceva in jurul obiectivului 4.
  • Varful Gretes - Izvoru Muresului: Dezastrul de pe varf - Am urcat cu masina pe drumul privat pana aproape de culme. Oprind intr-un loc unde panta s-a redus aproape la orizontala, cu un spatiu larg pentru parcare.
  • Gara Mica - Sovata: Fizionomia locului, putin schimbata - Între timp, de la ascunderea geocutiei, s-au facut cateva schimbari in perimetru Garii Mici, precum montarea unui gard. Ocazie cu care a fost mutata piatra in spatele careia banuiam noi ca ar fi fost geocutia.
  • Turnul Negru Brasov: Felicitari - Felicitari pentru prima geocutie gasita. Ascunzisul Turnul Negru Brasov este publicat si pe site-ul com.
  • Stanca Cucului de la Bogata: Altceva! - Desi am incercat eventul (cele trei cutii noi din zona), inserarea a vrut cu totul altceva. A doua zi, pe lumina, sa tot cauti.
  • Camera Patrata - Pietrele Detunate - Masivul Ceahlau: De ziua Micii Unirii - Desi am cautat-o de ziua Marii Uniri, 1 decembrie 2016, ceata si aparatul au fost impotriva. Intreband si eu, ca un turist constient de limitele umane, un fotograf ce cobora muntele, am aflat locul de intrare in traseu.
  • Valea Uzului: La inganatul noptii cu dimineata - În drum spre La Oclos, de unde urma sa urcam pe Șoiu Mare, am trecut pe la capela catolica de la Valea Uzului, sperand sa gasim cutia, chiar daca era inca intuneric. Am gasit-o destul de repede, in buna stare - uscata -, doar creionul s-a cam dezmembrat, iar jurnalul este aproape plin.
  • Capela Sfanta Ana: Cutia de la bisericuta - Am gasit cutia de la bisericuta, am schimbat sacosa de nylon cu una noua si rezistenta. Am luat de acolo o moneda si o litera R albastra,am lasat un mamut din Ice Age, carte de vizita, bancnota de 1 leu.
  • Pasul Sanc - Muntii Bretcului: Inzapeziti pe Inzapezitul Mic - Am gasit cutia intr-o dimineata cetoasa de ianuarie. Planul era sa urcam pe Inzapezitul Mic, insa, bineinteles, muntele s-a dovedit a fi mult prea inzapezit pentru puterile noastre in aceasta perioada a anului.
  • Surducul Varghisului: Pesteri, ursi si lilieci - Zona este o adevarata cutie plina de surprize. Am stat cateva zile in Cheile Varghisului, am parcurs cateva trasee, am vizitat Pestera Mare de la Meresti (Orban Balazs) si am primit la randul nostru vizita unui urs, in fuga, este drept.
  • Santurile Cetatii: Santurile amenajate ale Cetatii - Avand in vedere ca santurile cetatii au fost amenajate, mai mult ca sigur ca ascunzisul a fost distrus in timpul lucrarilor. Intrebare catre cel care a ascuns geocutia.
  • Cetatea Tiborc: Dupa o plimbare placuta in padure - Deoarece nimeni nu a semnalat inca gasirea geocutiei pe site, am sperat sa ajungem la ascunzis primii. Am ajuns la fata locului, unde am reperat cu usurinta ascunzisul.
  • Cetatea Ciuchian din Lutoasa: Cautand ruinele cetatii Ciuchian - M-am bucurat foarte mult, cand am aflat despre acest ascunzis. Deoarece am mai cautat aceste ruine, dar nu le-am gasit.

Ai ajuns aici si ai reusit deja sa vizitezi obiectivul Podul pietonal Garasos hid? Sau vrei doar sa comentezi, si sa completezi descrierea? Povesteste-ne despre experienta ta!

Stii locuri de vizitat din judetul Bihor, frumoase si interesante, dar mai putin cunoscute? Prezinta-ne informatii despre aceste locuri, si da posibilitatea celorlalti sa le cunoasca nemijlocit!