Navigheaza pe teren in timp real, te ajutam sa gasesti comoara ascunsa aici! Dupa autentificare.

Biserica catolica - Pauleni-Ciuc

Pana în 1989 era sat suburban, din punct de vedere administrativ parte a municipiului resedinta de judet. Azi, ca si centru comunal apartin de el Delnita si Soimenii. Comuna este un centru de mestesuguri populare, una din locurile unde se mai produc tesaturile traditionale de lana si covoarele de lana vopsite caracteristice zonei...

Harti, descrieri si comentarii detailate, poze mai mari, posibilitate de cautare, navigare pe teren in timp real catre Biserica catolica - Pauleni-Ciuc - dupa inregistrare.

Iazul Iazul Negoiesti
Iazul
Bastion Biserica reformata fortificata Sfantu Gheorghe
Bastion
Casa din Cloasterf 1 Closdorf Cloasterf biserica evenghelica fortificata
Casa din Cloasterf 1
Intrare Corund Dealul Melcului
Intrare

Ai ajuns deja in acest loc, si ai reusit sa surprinzi ipostaze deosebite ale acestui geoobiectiv? Incarca pozele tale in albumul foto Biserica catolica Pauleni-Ciuc!

Vizitati Biserica catolica - Pauleni-Ciuc si celelalte obiective turistice prezentate. Multe dintre ele sunt locuri inedite, mai putin cunoscute. Va invitam sa le descoperiti!

Pauleni-Ciuc se afla în estul depresiunii Ciucului de Mijloc, la nord de Sumuleu. Distanta pana la Miercurea-Ciuc este de numai 5 km. Intra in zona tainica a cautatorilor de comori virtuale, si cauta geocutia terenului de joaca Geotrekking ascunsa aici!

Cea mai apropiata localitate este Pauleni-Ciuc, se afla la 0,38 km distanta. Repere arheologice pe teritoriul localitatii Pauleni-Ciuc: 8
Ce atractii importante si populare sunt in apropierea obiectivului turistic Biserica catolica Pauleni-Ciuc?
(detalii dupa autentificare)
Capela romano-catolica din Delnita Judetul Harghita la la 1,6 km.
Am gasit geocutia putin dizlocata din locul ei, pe partea cealalta a gardului.
Biserica Sfantul Ioan Botezatorul - Delnita la la 1,9 km.
In peripluul nostru pe la bisericile din satele secuiesti (multumita informatiilor trekkingklubului), popasul la biserica din Delnita era unul obligatoriu.
Drumul Targului Delnita Barzava Frumoasa Judetul Harghita la la 1,9 km.
Acum 4-500 de ani, locuitorii Ciucului de Sus tineau targuri regulate in locul numit Poarta Targului, care se afla la nord de biserica romano-catolica Sfantul Ioan Botezatorul din Delnita, in punctul culminant al drumului de exploatare Drumul Targului.
Biserica Soimeni - Pauleni-Ciuc la la 2 km.
Cutia ascunsa de tine a ramas la locul ei? Ajungand la fata locului, mi-am dat seama ca de fapt aceasta este a doua geocutie a bisericii din Soimeni.
Basorelieful palpabil Sumuleu Ciuc Judetul Harghita la la 2,1 km.
Placheta din bronz se afla pe un soclu din andezit, pe care nevazatorii gasesc informatii scrise in Braille.
Capela Salvator Sumuleul Mic la la 2,2 km.
Era si timpul sa scot bicicleta, cu toate ca erau doar vreo 5 grade afara.
Baia Calugarilor la la 2,2 km.
Un ascunzis usor accesibil si interesant. Foarte frumos locul. Foarte interesant locul si ansamblul bailor.
Cariera - Delnita la la 2,7 km.
Turn belvedere - Sumuleul Mare la la 2,9 km.
Desi am urcat seara tarziu, a fost minunat. Am gasit cutia dumunica, este intr-o stare buna capacul fiind putin crapat, am inpachetat-o bine intr-o punga pentru a nu patrunde apa. Un urcus foarte frumos pentru o dupa amiaza.
Biserica catolica - Toplita-Ciuc la la 3,1 km. Dealul Cetatii Soimeni-Ciuc la la 3,2 km.
Ciotul plopului negru Toplita-Ciuc la la 3,3 km.
Mai exact doar ramasitele copacului, deoarece plopul a fost taiat.
Conacul Lazar Toplita-Ciuc la la 3,4 km.
Conacul Lazar - Toplita-Ciuc, Miercurea Ciuc.
Baile Arinul Rotund la la 3,5 km.
Accesul este destul de dificil din cauza drumului destul de prost.
Valea paraului Pustnicul Soimeni-Ciuc la la 3,7 km.
Loc fain de picnic in valea paraului Pustnicul, langa Soimeni-Ciuc.
Casa de studii a piaristilor Miercurea Ciuc la la 3,7 km.
Cladirea se afla in spatele Liceului Teoretic Márton Áron din Miercurea Ciuc.
Baile Barzava la la 3,7 km.
Cadrul natural al bailor este unul de un pitoresc aparte (a se vedea foto atasata).
Gradina Micurin Miercurea Ciuc la la 3,8 km.
Gradina Micurin este un loc legendar, dar mai mult pentru cei care au terminat scoala in liceul Márton Áron din Miercurea Ciuc.
Capela Sfantul Iosif Barzava la la 3,8 km.
Capela este la doi pasi de cealalta biserica a Barzavei. Am aflat, ulterior descoperirii geocutiei, amanunte interesante legate de acest ascunzis. In Barzava, in cimitirul vechi de langa capela din piatra, se afla monumentul funerar al locotenentului major Balogh Ignác (1822-1890) .
Fantana Fontana Toplita Ciuc la la 3,9 km.
In Toplita Ciuc a fost gasita o apa minerala usor gazoasa, cu aroma placuta, avand temperatura de aproximativ 18-20 grade C, care s-a dovedit a fi potabila.
Liceul Marton Aron Miercurea Ciuc la la 3,9 km. Cu multe dificultati, dar am gasit pana la urma si aceasta geocutie. Nu am participat la ascunderea acestei geocutii, si totusi, stiam exact unde este ascunzisul.
Biserica catolica Barzava la la 4 km.
Fiind destul de dimineata, biserica era inchisa.
Biserica catolica Sfantul Anton din Padua Ciceu la la 4,5 km.
Pelerinajul anual are loc in ziua de 13 iunie.
Lacul Suta la la 4,7 km.
Dupa ce ne-am invartit mult si bine prin Miercurea-Ciuc pentru a putea iesi din oras spre lacul Suta, Leliceni, Misentea etc.
Terenul de airsoft Ciceu la la 4,9 km.
Terenul de airsoft si paintball din Ciceu.

Biserica catolica Pauleni-Ciuc in limba maghiara - magyarul: Katolikus templom Csíkpálfalva

Obiective cultural-istorice - Judetul Harghita
* Detalii despre contextul istoric si semnificatia culturala dupa autentificare.

• Urmarire Biserica catolica
  • Localizare pozitie pe harta Pauleni-Ciuc

• La Pauleni-Ciuc publicitate nu mai e - De sus, de pe promontoriul pe care este cocotata cocheta biserica a Paulenilor, am urmarit joaca, din curtea scolii de jos, a doi sateni costumati in stravechi straie de luptatori mongoli, ce-i invatau pe copii sa traga cu arcul.Cat despre cutie, nu mai e, pentru ca panoul publicitar unde ar fi trebuit sa fie nu mai e (dovada in fotografia atasata).
  • Dealul Melcilor: Foarte frumos loc - Destul de complicat. Grupul Mihai, Dana, Alex, Sebi.
  • Varful Simon - Muntii Stanisoarei: Varful Simon - Traseu frumos Zapada tare pe alocuri portiuni fara Ceata sa risipit un pic pe varf Gasit ascunzisul Scotocit bine sub pietrele respective ce ies din pamant langa fagul cu pricina din poza dar banuiesc ca a mai sapat un animal ceva acolo caci nu am gasit kinderul. Ori a cazut din locas si panta fiind mare sa tot dus Ramane sa il mai caut la primavara :)Recomand coborarea pe partea opusa a VF Simon si imediat stanga la vale din saua ce urmeaza langa mesteceni pentru a face un circuit pe forestierul ce iese la Bisericani.
  • Ulmul din Capeni: Ceea ce era afara, era si inauntru - Am inconjurat ulmul de cateva ori, cautand in toate cavitatile posibile. Copacul este plin cu vietati, furnici, muste si viespi.
  • Stanca Faraonul - Valea Supanului - Comanesti: Nu am reusit sa vad faraonul, dar am vazut doua capete - Urmand sugestiile am rezolvat mai intai prima problema, gasirea ascunzisului. E putin incomod sa cobori si sa stai langa ascunzis, astfel am notat terenul avand 2 stele.
  • Treptele Rakoczi - Targu Mures: Transformat in punct de interes - Ascunzisul a fost transformat in punct de interes anul trecut, in noiembrie. Avand in vedere ca acest ascunzis iarna este mai expus, deocamdata nu voi ascunde acolo o noua cutiuta.
  • Valcele - Drumul apelor minerale: O statiune parasita - Statiunea balneoclimaterica Vilcele a trait anii de aur in secolul XX. Dupa comunism a urmat democratia si rezultatul se vede foarte bine.
  • Trei Caldari: Caldarile din piatra seaca - Se zice ca scoti apa si din piatra seaca. Deocamdata am gasit cu ce sa scoatem apa - (cu cele 3 caldari.
  • Cetatea Coltesti: La castel in poarta oare cine bate? - Noi suntem, noi suntem, am venit sa-i prezentam omagiile contelui de Trascau in cetatea ridicata la Coltesti.Bun amplasament, uite ce panorama frumoasa aveti spre Piatra Secuiului.
  • Baile Fantana Sarata: Baile Soskutfurdo - Probabil perioada de iarna a facut ca locatia sa arate neingrijit. Trebuie putina renovare.
  • Lacul Filigeni - Obcina Laposului: Localizare lac - Pentru a gasi usor lacul, venind, invers decat cum este descris traseul in prezentarea obiectivului, recomandam accesarea link-ului recomandat. Unde veti gasi si o harta a traseului.
  • Lacul Filigeni - Obcina Laposului: De acord, dar cu nuante - Din multe puncte de vedere, sunt de acord cu tine. Fiind invitati in casa (citeste, site-ul) ta (tau) e de bun simt sa-ti respectam regulile (si recomandarile).
  • Sibiu: Cred ca o sa merg mai departe - Am gasit locatia, fiind prima cutie pe care o caut. N-am fost pregatit nici macar cu un pix, noroc cu un bar din apropiere.
  • Cetatea Deva: Am gasit-o azi in stare buna - Foarte ingenioasa ascunzatoarea.
  • La stanci - Paraul Boghii: Hrib fara palarie, tobogan, si cap de animal culcat - Dupa ce am vizitat monumentul de pe dealul Cosna, respectiv varful omonim, am decis sa cobor si pana la grupul de stanci din apropiere. Am facut un fel de traseu circuit in valea larga din jurul izvoarelor Paraului Boghii.
  • Stanca cu brazi - Stogul de piatra: Stanca cu brazi - Stogul de piatra - Dupa drumul din toamna la Piatra cu ceaun, am crezut ca voi realiza obiectivele din zona relativ usor. Nu a fost chiar simplu sa ajung la Stogul de piatra datorita drumului de aceasta data inghetat, copacilor rupti de zapada cazuti pe traseu si nu in ultimul rand puscasilor ce pazeau zona.
  • Varful Cosna - Plaiurile Nemirei: Fara priveliste, dar cu transee - De la monument am facut o mica plimbare spre varful care se afla la doar 500 m. Pe partea stanga a drumului de pamant, intr-o mica poienita, un grup mai mare de persoane faceau picnic.
  • Dealurile biciclistilor Cocorastii Mislii: Efortul a meritat - Am gasit cutita mergand dinspre Bordeienii Mari. Un traseu destul de greu , printre niste arbusti plini cu spini.
  • Varful Ciucas: Irezistibila cutie - M-am apropiat de varf tiptil, pe ocolite (prin Saua Tigailor), dar cineva a speriat cutia. Noroc cu peisajul inaltator, Ciucasul fiind usor de recunoscut din multe zari, nu si invers.
  • Parcul de aventura Balu - Harghita Bai: Mareszka 4 GeoKret - Am pus in geocutie un GeoKret, Mareszka 4. Ajutati-l sa ajunga la destinatie.
  • Orasul de Floci: Tasli Bair - Locatia Esterului pare a fi stabilita (de arheologi) pe dealul de vizavi de Gura Dobrogei (Tasli Bair). Am fost vara aceasta pe acolo si am vazut ceea ce au scos arheologii la iveala.
  • Podul vechi de piatra Sancraiu: O adevarata bijuterie ascunsa - Am mai fost la Sancraiu, dar despre acest pod vechi de piatra nu am stiut. Podul se afla la capatul satului, dupa o mica curba dubla, si dupa cativa metri parcursi in albia paraului.
  • Teiul de 500 de ani din Leliceni: Cartitele calatoare Hargita 40 si 50 - Da, locul este unul deosebit. Mai ales daca este timp frumos.
  • Cetatea Deva: Am gasit-o impreuna cu prietena - Am gasit-o impreuna cu prietena mea Alina si niste amici. Foarte buna ascunzatoare.

Ai ajuns in Pauleni-Ciuc si ai reusit deja sa vizitezi obiectivul Biserica catolica? Sau vrei doar sa comentezi, si sa completezi descrierea? Povesteste-ne despre experienta ta!

Stii locuri de vizitat din judetul Harghita, frumoase si interesante, dar mai putin cunoscute? Prezinta-ne informatii despre aceste locuri, si da posibilitatea celorlalti sa le cunoasca nemijlocit!