Navigheaza pe teren in timp real, te ajutam sa gasesti comoara ascunsa aici! Dupa autentificare.

Cascada Vanatara

Harti, descrieri si comentarii detailate, poze mai mari, posibilitate de cautare, navigare pe teren in timp real catre Cascada Vanatara - dupa inregistrare.

Arcade Biertan
Arcade
Cascada dubla Cascada Lomasita
Cascada dubla
Crucea Ciobanului - textul de pe laterale crucea ciobanului poiana sarata
Crucea Ciobanului - textul de pe laterale
Opreste aici Cascada parau Izvoras Bucegi Sinaia
Opreste aici

Ai ajuns deja in acest loc, si ai reusit sa surprinzi ipostaze deosebite ale acestui geoobiectiv? Incarca pozele tale in albumul foto Cascada Vanatara!

Vizitati Cascada Vanatara si celelalte obiective turistice prezentate. Multe dintre ele sunt locuri inedite, mai putin cunoscute. Va invitam sa le descoperiti!

Cascada Vanatara.. Intra in zona tainica a cautatorilor de comori virtuale, si cauta geocutia terenului de joaca Geotrekking ascunsa aici!

Cea mai apropiata localitate este Sub Piatra, se afla la 1,81 km distanta.
Ce atractii importante si populare sunt in apropierea obiectivului turistic Cascada Vanatara?
(detalii dupa autentificare)
Pestera Huda lui Papara la la 1,3 km.
Cutia nu este foarte usor de gasit deoarece sunt destul de multe locuri care se potrivesc descrierii. Am gasit aceasta geocutie cu ocazia unei excursii in zona.
Cascada La Sipote la la 3,9 km. Am gasit aceasta geocutie cu ocazia unei excursii in zona.
Pestera de la Poarta Zmeilor la la 4,9 km. Am gasit aceasta geocutie cu ocazia unei excursii in zona.
Cheile Plaiului la la 5,6 km.
Apartine de comuna Livezile, satul Izvoarele.
Pasul Ponor la la 6,3 km. Cheile Geogelului la la 6,3 km.
Cheile Rametului la la 8,6 km. Salut zbuciumel. O vizita in Cheile Rametului.
Cetatea Coltesti la la 8,9 km.
In Tukane express TB. Gasit azi de Alex Faur, Cristi Faur si Manu. Cetatea e foarte interesanta, si merita vizitata.
Coltesti la la 9 km. Gasit azi de Alex Faur, Cristi Faur si Manu. L-am gasit, cu ocazia turei de 1 mai Multumim.
Cheile Valisoarei la la 9,5 km.
Raul Aiud isi are izvoarele in extremitatea de nord-est a Muntilor Trascau, strabatand cu apele sale pe o mica distanta Masivul Bedeleu, Depresiunea Trascaului, Depresiunea Poiana Aiudului, Piemontul Trascaului si Culoarul Muresului.
Ardascheia Muntii Trascau la la 10 km.
Varful Ugerului la la 10,1 km.
Mihaela si Robert.
Izbucurile Bujor si Feredeu Posaga la la 10,7 km.
Piatra Cetii la la 11,9 km.
Am depus geokretul geokopacz03. Am lasat un fluier rosu si un micro sd card de 512 mb cu harta romaniei 3d free de pe openmaps preinstalata.
Pestera Studentilor Muntii Trascau la la 12 km. :) am gasit-o azi. Padurea Sloboda la la 12,4 km.
Piatra Secuilor Sud Muntii Trascau la la 12,4 km. Gasita azi de Acasenii. Un peisaj foarte frumos ori unde te uiti.
Piatra Secuilor Nord Muntii Trascaului la la 13,4 km.
Un loc foarte bun, recomand pentru toata lumea. Am gasit-o azi. Gasita azi de Acasenii.
Varful Coltii Trascaului la la 13,6 km.
Cheile Intregalde Muntii Trascau la la 13,6 km. Necesita ceva intretinere, capacul e spart. Gasita la plezneala, avand in vedere ca GPS-ul arata aiurea.
Mina de campie Muntii Trascau la la 13,7 km.
Pe hartile istorice vechi apare denumirea de Eisenhammer (ciocane de fier, furnale) langa Tibloc, Bufnita.
Panorama Scarita-Belioara la la 15,1 km.
Cheile Cetii la la 15,3 km. Am ajuns aici pe o caldura torida, dar a meritat, multumim. Excelent loc, multumim ca ati pus-o acolo pentru ca am avut parte de experiente surprinzatoare prin chei.
La Pietri Cetea la la 15,4 km.
Cele 3 puncte distincte sunt Picuiata, Ierboasa, si Mariuta.
Piatra Bulzului Poiana Galdei la la 15,4 km.
Scarita-Belioara 1 la la 15,6 km. Din pacate nu era nimic de trade in ea si ce am pregatit eu pt trade era prea mare si nu a incaput in geocutie. Am scos o maimuta verde care ulterior a ajuns la Piatra Singuratica. Stanca Bulz Geoagiu de Sus la la 15,7 km. Fagul imparatului Muncelu la la 15,7 km.
Cheile Galzii Muntii Trascau la la 16 km.
Intr-un loc cheile sunt atat de stramti, incat ramane loc doar pentru o singura banda a drumului, langa parau.
Cheile Runcului la la 16,1 km.
Am participat la alegerea ascunzisului si la ascunderea geocutiei.

Cascada Vanatara in limba maghiara - magyarul: Szolcsvai víznyelő

Valori naturale - Judetul Alba

• Urmarire Cascada Vanatara

• Dimineata - Dupa o scurta cautare, am gasit geocutia.
  • Cetatea Cisnadioara: Am lasat un travel bug - Va asteapta sa-l luati si sa-l plimbati mai departe prin Romania, si nu numai.
  • Cetatea Rakoczi - Ghimes-Faget: Ascunzisul e de nota 10 - Satisfactia descoperirii lui face uitat efortul, ramanand doar emotia. Si asta sub ochii intrebatori ai turistilor de peste hotare.
  • Baile Sarate - Sangeorgiu de Mures: Inainte de concert - Au trecut aproape 3 ani de cand am prezentat aceasta locatie ca punct de interes. In acest timp am trecut de mai multe ori pe aici, cautand un ascunzis bun pentru o geocutie.
  • Cascada de apa termala - Toplita: Apa termala de la Cascada Toplita s-a evaporat - Poate, dezamagiti de lipsa de apa - practic, lipsa cascadei, dar, mai ales, de mizeria din jur, n-am depus suficient interes pentru gasirea geocutiei.Pentru cei care vor mai ajunge la cascada atasam cateva fotografii cu aspectul constatat de noi, pentru a mai atenua din eventuala lor deziluzie.
  • Parc aventura Adrenalin Plus - Sovata: Pastele Romano-Catolic II - Din pacate Parcul de Aventura linga lacul Tivoli era inca in repaus. Dormea inca, somnul de iarna.
  • Sibiu: Gasit azi - Found it today.
  • Canionul Dofteana: Canionul Dofteana - Dupa test, mi-am invatat lectia. Nici un indiciu nu e acolo de flori de cuc.
  • Poarta Schei: Efortul si zambetul - In general sunt cam doua feluri de ascunzisuri. Multe geocutii sunt ascunse in mediul urban.
  • Cascada Ciucas: Intr-o zi fierbinte de vara - Am fost la cascada Ciucas cu bicicleta. Este prima mea geocutie gasita fara GPS, numai dupa descriere.
  • Fiasteto: Fiasteto, inainte de furtuna - Am reusit sa parcurgem jumatatea drumului dintre Atia si platou cu masina, apoi am continuat pe jos. Ascunzisul poate fi gasit destul de usor.
  • Gara de linie ingusta Targu Mures: Depozit de gunoi - Ultima data nu am reusit sa ma apropii de ascunzis. Din cauza unor domnisoare care fumau linistite, stand exact pe ascunzis.
  • Biserica din Garciu: Din a doua incercare - De aceasta data am mers direct - conform indicatiilor si fotografiei - la ascunzis, gasind si cutiuta, aflata in buna stare. Atasam o fotografie a jurnalului.
  • Izvorul vietii si Crucea Sfantul Ioan Casian: Completari la descriere - Izvorul nu se afla chiar in Poiana Crucii, ci doar langa, intr-o vale acoperita cu vegetatie deasa. Nici crucea nu se afla chiar langa izvor, ci la marginea poienii denumita Poiana Crucii.
  • Muntele de sare - Praid: Poteca educativa Muntele de sare Praid - Am parcurs poteca educativa din rezervatia naturala Muntele de sare de langa Praid. Traseul educational prezinta locuri interesante, formatiuni din sare si bai cu namol sarat.
  • Darlos: Darlac - Cutiuta interesanta (3x14.5) intr-un loc si mai interesant.
  • Varful Harghita Madaras: Varful Harghita Madaras - Varful Harghita Madaras este una dintre cele mai spectaculoase varfuri din cauza constructiilor religioase.I
  • Poian: Stanci si dealuri verzi - Am urcat la crucea care vegheaza deasupra localitatii, din Poian, pe langa un perete stancos foarte interesant, si pe niste dealuri verzi, care seamana cu niste ghetari. Geocutia poate fi gasita foarte usor, chiar si fara gps.
  • Babele de sub Varful Piatra Mare: Ciuperci de piatra cu refugiu - Destinatia mea de azi a fost Sura de Piatra. Dar varful Pietrei Mari fiind atat de aproape, in apropiere cu o geocutie negasita inca de mine, am urcat si aici.
  • Piatra Scrisa - Piatra Mare: Piatra era la locul ei! - Doar Piatra Scrisa. La locul indicat de GPS am gasit mesajul geotrekking intr-o folie A4 si carnetelul, ambele la baza crevasei.
  • Concretiuni de Feleac: Multumesc - Am gasit cutia impreuna cu dadfac.
  • Capela Sfanta Ana: Ploaie zdravana - Am gasit aceasta geocutie inainte de o ploaie zdravana.
  • Ariusd: Cutie noua pe Dealul Ciocas - Cu ocazia Zilelor Sfantu Gheorghe, m-am plimbat prin zona comunei Valcele, satul Ariusd. Dupa ce pe dealul Ciocas am gasit doar ascunzisul gol, dupa o scurta convorbire cu cel care a ascuns geocutia, am ascuns aici o noua cutiuta.
  • Parcul Colina - Cluj: Colina - Am identificat locatia geocutiutei.

Ai ajuns aici si ai reusit deja sa vizitezi obiectivul Cascada Vanatara? Sau vrei doar sa comentezi, si sa completezi descrierea? Povesteste-ne despre experienta ta!

Stii locuri de vizitat din judetul Alba, frumoase si interesante, dar mai putin cunoscute? Prezinta-ne informatii despre aceste locuri, si da posibilitatea celorlalti sa le cunoasca nemijlocit!