Lacul Livada - Livada de Bihor

Harti, descrieri si comentarii detailate, poze mai mari, posibilitate de cautare, navigare pe teren in timp real catre Lacul Livada - Livada de Bihor - dupa inregistrare.

Cuib de barza Calugareni
Cuib de barza
4184 Valea Bistrii Stanca Cetate
4184
Scara metalica Pestera Sfantul Ioan Casian
Scara metalica
Biserica veche a manastirii Manastirea Caraclau
Biserica veche a manastirii

Ai ajuns deja in acest loc, si ai reusit sa surprinzi ipostaze deosebite ale acestui geoobiectiv? Incarca pozele tale in albumul foto Lacul Livada Livada de Bihor!

>>> Vizitati Lacul Livada - Livada de Bihor si celelalte obiective turistice prezentate. Multe dintre ele sunt locuri inedite, mai putin cunoscute. Va invitam sa le descoperiti!

Cea mai apropiata localitate este Livada de Bihor, se afla la 2,51 km distanta. Repere arheologice pe teritoriul localitatii Livada de Bihor: 3
Pomi cu coroana cubica Oradea
Inaltimea copacilor este de 3,3 m, circumferinta trunchiului 25-35 cm.
Colonia de pasari de la Padurea Radvani
Este inclusa in Parcul Natural Cefa, se intinde pe o suprafata de 3 hectare.
Lacul Valea Popii Sisterea Simian Peretele Zanelor Vadu Crisului Oradea Lacul Santaul Mic
Poiana cu narcise Padurea Goroniste Gurbediu
Poiana cu narcise de la Padurea Goroniste, Gurbediu.
Lacul Cicos CET Oradea Avenul Sohodol
Biserica romano-catolica Abram
Azi apartine bisericii reformate.
Lacul Ianis Martihaz Lacul Adea Lacul Paleu
Cetatea de pamant Biharia
Cetatea ei uriasa de pamant, a devenit cel mai impozant monument de aceasta natura a tarii noastre.
Turnul Ciunt Salonta
Observator Betfia Dealul Somleu Betfia
Observator Betfia, locul fosilifer de pe dealul Somleu, avenul Betfia.
Sannicolau de Beius Am gasit geocutia. Lacul Simian
Ferma de lavanda Oradea Santaul Mic
In anul 2023, Lavender Farm Oradea din Santaul Mic organizeaza Festivalul Lavandei pe data de 24-25 iunie.
Pestera Casa Zmeului Vadu CrisuluiPestera Casa Zmeului Vadu Crisului
In evul mediu se transporta aici pe plute sare si lemn spre Ungaria, turnul indeplinea rolul de punct vamal.
Ruinele cetatii Adrian
Ruinele cetatii Adrian, Salard.
Lacul Salonta Cascada si Pestera Vadu Crisului
Strand termal Sannicolau de Munte
In urma acestei descoperiri a fost construita strandul termal de la Sannicolau de Munte.
Parcul natural Cefa
Parcul se desfasoara pe o suprafata de peste 5 mii de hectare si aduna la un loc o diversitate mare de habitate: mlastini, helesteie, canale, balti, padure, saraturi, terenuri cultivate, pasuni si fanete umede.
Colegiul national Arany Janos Salonta
Podul pietonal Garasos hid Intr-o plimbare nostalgica la Oradea, am gasit geocutia. Am gasit cutia dupa o cautare mai indelungata. Cetatea Cosdeni Dealul Pacau Lacul Apateu Lacul Olosig Lacul Miersig Lacul Les
Statuia Isus Mantuitorul Borumlaca
Copia celei mai mari statui ale lui Isus Cristos din lume, avand dimensiunile unui om, a fost realizata de catre invatatorul Rudolf Docolonansky in anul 1938.
Lacul Valea Viteilor Cetariu Lacurile din Alesd Lacul Fegernic Belvedere Stanu Carnului Avenul Giloasa Acumularea Crestur Lacul Sintimreu
Memorialul GintaMemorialul Ginta
Motivul? Lupta cu natura:-), plus ca trebuia sa ma grabesc sa nu ma prinda furtuna.
Lacurile Socodor
Biserica reformata Marghita
La transformarile si reparatiile bisericii a contribuit si sotia principelui Transilvaniei, Gheorghe Rákóczi I, Zsuzsanna Lórántffy.
Valori naturale - Judetul Bihor

• Urmarire Lacul Livada
  • Localizare pozitie pe harta Livada de Bihor

• Lacul Balea: Multumesc - Multumesc pt ascunzis.
  • Crucea dr Iacomi - Muntele Cernegura: Crucea Dr Iacomi - Gasit geocutia plina de apa in scorbura verticala care probabil se umple la orice ploaie sau ninsoare. Am mutat-o la baza aceluiasi copac, la 30 cm distanta de locul original, intre radacini, la loc uscat, lasand-o usor intredeschisa si pe verticala pentru a se scurge apa si usca in timp.
  • Izvoarele Apor si Mikes 1 - Baile Tusnad: Dimineata pe nemancate - Dimineata zilei de 22 05 2011, pe nemancate, am gasit aceasta geocutie. Un ascunzis bun.
  • Tunelul Mare din Cheile Tisitei: Versantul in cauza - E vorba de versantul opus intrarii in tunel, adica cel aflat in spatele stalpului cu marcaj din a 2-a imagine. Nu e tumulus pentru ca ar atrage atentia, nici de o groapa acoperita cu pietre pentru ca eu insumi sunt satul de scormonit printre pietre dupa geocache-uri.
  • Movilele lui Ali pasa - Livezeni: Pe strada Comorii la movilele cu comoara - Dupa cateva zile cu ploaie, in sfarsit o zi cu soare. Astfel incat m-am urcat pe bicicleta, si am pedalat pana la Livezeni.
  • Vila Franka Sighisoara: Priveliste superba - Great view.
  • Zoo Targu Mures - Platoul Cornisa - Targu Mures: Zoo Targu Mures - Ascunzisul era foarte tare.
  • Monumentul Victoriei - Tisita: Sigur alta, totusi gasita - Cutia este la locul ei si ne-am scris deja numele in ea, iar celelalte portdrapeluri sunt goale. Probabil cineva a considerat ca doua cutii la acest obiectiv sunt prea multe.
  • Lacul de baraj Frumoasa: Lacul Frumoasa - Mai bine mai ascunsa, decat prea expusa. Zona geocutiei potenteaza frumusetea lacului.
  • Cheile Baciului: Cheile Baciului - Am gasit usor . Loc interesant din punct de vedere geologic.
  • Varful Harghita Madaras: Am gasit cutia veche - Cutia veche, cea ascunsa de Dianthus, exista in continuare. Pe aceasta am gasit-o.
  • Monumentul lui Emil Rebreanu - Palanca: Monumentul lui Emil Rebreanu - Palanca - Locatie accesibila, scari lucrate in piatra, loc de aducere aminte. Partea nou construita nu ajuta.
  • Varful Cetatii II - Baile Tusnad: Cucerirea Varfului Cetatii - Am profitat de prima zi din weekend-ul de Paste la Tusnad ca sa cucerim Varful Cetatii, un traseu pe care nu am mai fost pana acum. Dupa ce ne-am documentat la baza cu privire la durata traseului si prezenta ursilor am purces la gasirea cutiilor.
  • Cetatea Soimos: Continut ud - Am gasit geocutia ascunsa printre ruinele cetatii Soimos. Continutul geocutiei este ud, iar instructiunile mucegaite.
  • Trei Caldari: Trei Caldari Piatra Neamt - Gasit mai greu geocutia. Traseu frumos prin padure pe creasta.
  • Lemnia: Nu sunt sigur - Comparand fotografia cu poza ascunzisului gasit de mine, seamana, dar totusi parca nu e. Aceasta geocutie a fost gasita ultima data acum doi ani.
  • Canionul Dofteana: Ascunzis cu nabadai - Nabadaile din titlu inseamna locul, in sine, al ascunzisului, a se miza pe GPS. Respectiv lipsa, cu desavarsire, a pietrelor sub care ar fi trebuit sa fie cutia.
  • Baile Homorod: Copaci rupte - Chiar acolo sunt mai multe copaci rupte in doua, Istvan.
  • Izvorul Sarat - Olteni: Inima pietrei resuscitata - In trecere de la Cetatea Herecz la Izvorul Salus am facut un scurt popas la Izvorul Sarat, caruia i-am gustat apa - baubila, nu foarte sarata - si unde am vrut sa vedem inima pietrei. Intr-adevar un foarte interesant martor de eroziune, pe care il poti remarca doar daca esti geotrekker.
  • Podul pietonal Garasos hid: Dupa o cautare mai indelungata - Am gasit cutia dupa o cautare mai indelungata. Intr-adevar, un loc frumos, si ar fi si mai frumos daca nu ar fi atata mizerie sub pod.
  • Cetatea Salgo - Sibiel: Unii pe jos, altii motorizati - M-am apropiat de locatie dinspre Sibiel. Pe un copac, indicatorul turistic arata inca 2-2,5 ore pe jos, pe un drum de caruta foarte abrupt.
  • Capela Salvator - Sumuleul Mic: Cu bicicleta pe Sumuleul Mic - Era si timpul sa scot bicicleta, cu toate ca erau doar vreo 5 grade afara. Era si timpul sa caut aceasta geocutie, cea mai aproape si inca negasita de mine.
  • Stancile Doisprezece Apostoli - Muntii Calimani: Ruga zadarnica celor 12 Apostoli - Am dedicat o zi speciala vizitarii celor 12 Apostoli si Pietrelor Lucaciului, din cele trei ale expeditiei noastre in Calimani. Si tocmai la 12 Apostoli am dat chix cu gasirea ascunzisului, implicit a geocutiei.
  • Canionul Sapte Scari - Muntii Piatra Mare: 9 din cele 7 scari - Desi am fost si vara, nu puteam rata peisajele unice de iarna. Am vizionat episodul emisiunii Pe poteci de pe net si am ramas nostalgic.
  • Cascada Putnei: Prima cutie geotrekking gasita de noi - Am gasit cutia ieri impreuna cu fiul meu, Rares. :o) In drum spre Cheile Tisitei, unde ne propusesem sa plasam prima noastra cutie, ne-am oprit si la Cascada Putnei, pe care o vizitasem de mai multe ori in trecut, fara sa stiu de existenta jocurilor cu GPS.
  • Buncarul de razboi: Franzela neagra feliata si coenzima Q10 - Cu ocazia Zilelor Sfantu Gheorghe m-am intalnit cu cel care a ascuns aceasta geocutie, respectiv cu primii gasitori. Am aflat ca coordonatele nu sunt precise.
  • Pestera Gaura cu Musca - Coronini: Mergand intr-o excursie - Cu prietenii mei i3senii din Iasi, intr-o excursie pe Clisura Dunarii, am oprit si in zona Pesterii Gaura cu Musca. Odata sa ne racorim la izvorul de langa sosea, si in al doilea rand, de a admira frumusetea locului.
  • Canionul Sapte Scari - Muntii Piatra Mare: Verificare cutie Sapte Scari - Am verificat geocutia, care este in stare buna. Am pus in cutie Trekking GeoKret 2.
  • Pestera Sugau - Muntii Giurgeu: Recomand - Un weekend superb la Pestera Sugau, baietii de treaba, ospitalieri.
  • Turnul Negru Brasov: Felicitari - Felicitari pentru prima geocutie gasita. Ascunzisul Turnul Negru Brasov este publicat si pe site-ul com.

Ai ajuns in Livada de Bihor si ai reusit deja sa vizitezi obiectivul Lacul Livada? Sau vrei doar sa comentezi, si sa completezi descrierea? Povesteste-ne despre experienta ta!

Stii locuri de vizitat din judetul Bihor, frumoase si interesante, dar mai putin cunoscute? Prezinta-ne informatii despre aceste locuri, si da posibilitatea celorlalti sa le cunoasca nemijlocit!