Lacul Victoria

Harti, descrieri si comentarii detailate, poze mai mari, posibilitate de cautare, navigare pe teren in timp real catre Lacul Victoria - dupa inregistrare.

Cantonul de paza Cetatea Rakoczi Ghimes
Cantonul de paza
Suhardul Suhardul mic
Suhardul
Solitar Piatra Corbului
Solitar
De pe mica terasa Cheile Banitei
De pe mica terasa

Ai ajuns deja in acest loc, si ai reusit sa surprinzi ipostaze deosebite ale acestui geoobiectiv? Incarca pozele tale in albumul foto Lacul Victoria!

>>> Vizitati Lacul Victoria si celelalte obiective turistice prezentate. Multe dintre ele sunt locuri inedite, mai putin cunoscute. Va invitam sa le descoperiti!

Cea mai apropiata localitate este Prunet, se afla la 0,7 km distanta.
Balta Milcov Lacul Buzatu Lacul Parscoveni Lacul Ionele Lacul Babiciu Locul fosilifer Bucovat Lacul Milcov Lacul Draghiceni Acumularea Fantanele Lacul Gologan Caracal Lacul Cornu Padurea Tisa Mare Lungesti Lacul Ghercesti Lacul Cilieni Bailesti
Valea Rea Radovan
Se afla la o distanță de 2,5 km față de comuna Radovan, pe 20 ha, între Pădurea Radovan și Ferma Valea Rea.
Lacul Frasinet Balta Garii Bals Lacul Caraula
Dunele de nisip de la Dabuleni La Cetate
Pe malul stâng al Dunării, la 15 km de Bechet, între localitățile Călărași și Dăbuleni, pe o suprafață de 8 ha, se întinde aria protejata Dunele Dăbuleni.
Pajistea Gogosu-Stefanel
Pajistea se află în Podișul Getic, pe platforma Desnățuiului, la granița cu Câmpia Olteniei.
18 cruci de piatra Rast
18 cruci de piatra, care se afla in satul Rast, in curtea bisericii Sfantul Nicolae.
Pajistea halofila Gighera
Datorita unor specii de plante si animale adaptate la aceste conditii, din 550 hectare 4 sunt arie protejata.
Locul fosilifer Dranic Lacul Marica Lacul Teslui Lacul Preajba-Facai
Valori naturale - Judetul Dolj

• Urmarire Lacul Victoria

• Piatra Zimbrului - Ciuperca de piatra: Pietrele de sub Varful Piatra Zimbrului - Am ajuns pe Varful Piatra Zimbrului in doua randuri. De fiecare data fara a sti de existenta geocutiei de aici, nefiind, pana de curand, publicata pe site.
  • Varful Cetatii I - Baile Tusnad: Am pierdut o lupta - A doua batalie de la Varful Cetatii a fost din pacate o infrangere. Am gasit bolovanii uriasi, punctul de belvedere si cel de odihna, insa nu si copacul trasnit din poza lui trekkingklub.
  • Piatra Tabulata - Siculeni: Muzeu forestier la Stogul de Piatra - Am urcat azi pe varful Harghita Siculeni. Am oprit la Piatra Tabulata, pentru a verifica geocutia.
  • Biserica catolica - Petriceni - Sanzieni: Cautand la lumina frontalei - Eram in drum spre casa, nu mai aveam mult timp pana la inserare, dar nu puteam sa trec pe langa cele doua ascunzisuri noi de la Petriceni si Valea Seaca. Cand am ajuns la biserica catolica din Petriceni s-a inserat deja, asa ca nu am vazut mare lucru.
  • Borsaros: Posibil sa lipseasca - Nu am gasit cutia. Am cautat in amplasamentul de la coordonate, dupa instructiuni, dar cutia nu am gasit-o.
  • Poiana Mica: Ascunzis interesant - Am gasit o geocutie, ascunsa in Poiana Mica de langa Poiana Brasov.
  • Piatra Corbului: Problema - Am gasit locul, am vazut scorbura cea mai probabila, cutia nici vorba. Trebuie vazut daca e nevoie de mentenanta sau nu.
  • Stanca Panaghia - Masivul Ceahlau: Prima tura de munte a anului - A fost dorinta unui prieten, sa urce pe renumitele scari de pe Ceahlau, despre care se poate citi atat de mult in ultimul timp. Noua scara de acces pe varful Toaca a fost inaugurata in 2018, de atunci nu am mai fost nici eu aici, astfel incat am ales ca prima tura de munte a anului, Ceahlaul.
  • Teiul de 500 de ani din Leliceni: GeoKret - E Harghita 40 GeoKret.
  • Valea Viilor: Gasita - Am gasit cutia.
  • Varful Baba Mare - Muntii Bucegi: In carca bunicii! - Cum altitudinea este o variabila (nu o certitudine) la majoritatea aparatelor cu GPS. Am cautat cutia pe la baza stancii.
  • Santul cetatii - Moacsa: Toponimia Santul cetatii - Din informatiile mele, este vorba de o fortificatie pagana veche. Coordonatele sunt ale geocutiei, care se afla la 10-15 m nord-vest de santurile adanci de 4-5 m.
  • Biserica ortodoxa - Fagetel: Ascunzis gol sau nu - Cred ca e la baza piciorului, intre cele doua scanduri din care e format. Cum si eu trec de cateva ori pe an prin zona, odata, am sa fac efortul suplimentar - nici nu e mare lucru - de a trece pe la ascunzis.
  • Crucea dr Iacomi - Muntele Cernegura: Crucea Dr Iacomi - Gasit geocutia plina de apa in scorbura verticala care probabil se umple la orice ploaie sau ninsoare. Am mutat-o la baza aceluiasi copac, la 30 cm distanta de locul original, intre radacini, la loc uscat, lasand-o usor intredeschisa si pe verticala pentru a se scurge apa si usca in timp.
  • Biserica romano-catolica din Nicolesti - Frumoasa: Biserica romano-catolica din Nicolesti - Frumoasa - Un obiectiv impunator, bine intretinut, merita vizitat. Geocutia prezenta urme de condens.
  • Livada Postei: Am gasit-o - Am gasit-o si eu. ;) 0-in 0-out.
  • Cheile Rametului: Atat de putin ii trebuie unui om sa fie fericit - O vizita in Cheile Rametului. Nu ratati ocazia, mergeti in chei si fiti fericiti.
  • Rapa Rosie: Zona foarte interesanta - Am gasit cutia, multumesc.
  • Vechea cale ferata ingusta Comandau - Covasna: Printre sute de cioate putrezite - Am scotocit cateva cioate dintr-un perimetru rezonabil din jurul punctului indicat de GPS, dar in zadar. Am luat ca amintire din frumoasa poiana aflata nu departe de locatie 4 mici capuse.
  • Sub Varful Lepsa: GeoStana de sub Varful Lepsa - Desi am trecut de vreo trei ori cu bicicleta pe drumul ce trece pe sub varf, deabia iarna acesta am reusit, in sfarsit, sa caut geocutia. De doua sezoane ascunzisul a devenit locul preferat de stana al ciobanilor din zona (probabil privelistea-i de vina).
  • Planul inclinat: Un ascunzis ce merita gasit - Un ascunzis simplu, dar care nu sare in ochi. Gasirea cutiei oferind o reala satisfactie.
  • Sub Muntele Uroi: Mount Urui - Venind dinspre Parcul Dendrologic din Simeria. Am avut ambitia, dupa un urcus usor, sa gasesc si aceasta cutie si am reusit.
  • Cabana Curmatura: O cutie mare, plina cu cadouri - Am gasit geocutia ascunsa in apropierea cabanei Curmatura, din Piatra Craiului. Continutul cutiei este in stare foarte buna.
  • Cetatea Vityal: Excursie de tabara - Am gasit cutia cu ocazia unei excursii de tabara cu copiii (cca 45 persoane). Am gasit punguta cu medalioane, 2foi laminate cu regulament de joc, agenda, pix.
  • Sicasau: Felicitari pentru ascunzis - Intr-o dimineata cu soare, cu prietenul meu, am gasit aceasta geocutie.
  • Parangul Mare: Am gasit cutia rotunda sambata - Starea ei este perfecta, e nevoie de ceva de scris, un pix, creion ceva. Noi am scris in jurnal cu o mina de creion de 0.
  • Varful Pietros - Muntii Calimani: Doua cutii in acelasi ascunzis - Am ajuns pe Varful Pietrosu (2.100 m), cel mai inalt din Muntii Calimani.
  • Baile Barzava: A treia cutie, nu! - Cadrul natural al bailor este unul de un pitoresc aparte (a se vedea foto atasata). Pacat ca drumul de acces nu a fost modernizat.
  • Cetatea Bufnitei - Harghita Bai: Harghita - Peisaj perfect, un pic greu de urcat, dar merita efortul.
  • Varful Tuguiata Batrana - Podisul Babadagului: Scop atins - Atingerea acestui obiectiv, sau a celui apropiat, Varful Tuguiata, de un alt participant la joc demonstreaza utilitatea si frumusetea jocului. Sunt locuri in tara noastra atat de interesante, din multe puncte de vedere, dar atat de putin cunoscute.

Ai ajuns aici si ai reusit deja sa vizitezi obiectivul Lacul Victoria? Sau vrei doar sa comentezi, si sa completezi descrierea? Povesteste-ne despre experienta ta!

Stii locuri de vizitat din judetul Dolj, frumoase si interesante, dar mai putin cunoscute? Prezinta-ne informatii despre aceste locuri, si da posibilitatea celorlalti sa le cunoasca nemijlocit!