Navigheaza pe teren in timp real, te ajutam sa gasesti comoara ascunsa aici! Dupa autentificare.

Necropola tumulara - Dealul Pietros

Harti, descrieri si comentarii detailate, poze mai mari, posibilitate de cautare, navigare pe teren in timp real catre Necropola tumulara - Dealul Pietros - dupa inregistrare.

Pista pentru motocross Miercurea-Ciuc parc agrement
Pista pentru motocross
Cruce biserica sfantul anton padova Targu Mures
Cruce
Fanatele
Tigla smaltuita de Zsolnay Targu Mures Turnul cu Ceas
Tigla smaltuita de Zsolnay

Ai ajuns deja in acest loc, si ai reusit sa surprinzi ipostaze deosebite ale acestui geoobiectiv? Incarca pozele tale in albumul foto Necropola tumulara Dealul Pietros!

Vizitati Necropola tumulara - Dealul Pietros si celelalte obiective turistice prezentate. Multe dintre ele sunt locuri inedite, mai putin cunoscute. Va invitam sa le descoperiti!

>>> Intra in zona tainica a cautatorilor de comori virtuale, si cauta geocutia terenului de joaca Geotrekking ascunsa aici!

Cea mai apropiata localitate este Ocland, se afla la 1,59 km distanta. Repere arheologice pe teritoriul localitatii Ocland: 7
Biserica fortificata saseasca HarmanBiserica fortificata saseasca Harman
Am sosit in Harman, la primele ore ale diminetii, sperand ca voi reusi sa caut, fara a fi deranjat.
Izvorul Maria Baile HomorodIzvorul Maria Baile Homorod
  Sub forma de bai pentru afectini ale aparatului cardiovascular.
Izvorul parcarii MagheraniIzvorul parcarii Magherani
Izvorul de langa parcare a fost asigurat cu perete din piatra, putand astfel lua apa intr-un mod mai comod.
Izvorul principal al Trotusului Tipia Ormenisului Racos
Buncarul cu stalactite Dealul BeleuBuncarul cu stalactite Dealul Beleu
Scopul construirii buncarelor a fost, sa impiedice inamicul sa ajunga in Ciuc.
Gradinita - OclandGradinita - Ocland
Langa cladirea gradinitei, care are peste o suta de ani, se afla un pavilion sau pridvor acoperit, interesant.
MisenteaMisentea
Am gasit poarta (principala) inchisa, dar facand turul incintei am descoperit poarta laterala (vezi foto) deschisa, asa ca am putut vizita, atat curtea, cat mai ales frumosul interior.
Dealul Kolcza Sfantu Gheorghe Am gasit aceasta geocutie impreuna cu meli.
Lavenderland Chendu
In fiecare an aici se organizeaza festivalul cultural Lavenderland Fest, cu programe si activitati pentru copii, concerte, si targ cu produse specifice.
Cascada Tigai Comana de SusCascada Tigai Comana de Sus
Caderea de apa se afla la sud de Dealul Cerbului, pe valea Tigaii (pe hartile vechi Valea Cerbului), chiar langa drum.
Turnul Fierarilor SighisoaraTurnul Fierarilor Sighisoara
A ars in anul 1676, apoi a fost reparat.
Muntele Frumos Am gasit usor cutia, aflata in buna stare.
Valea paraului PericulosValea paraului Periculos
Valea paraului este adanca, intunecata, nu este practicabila nici cu automobile de teren.
Fantana Printesei Indurerate Porumbenii MariFantana Printesei Indurerate Porumbenii Mari
Am ascultat cu rasuflarea taiata povestea si cantecul trist, pe care femeia a prezentat-o atat de frumos, incat si adultii au lacrimat.
Biserica catolica PolonitaBiserica catolica Polonita
Biserica a fost sfintita in anul 1533, iar in anul 1802 se cladeste o alta biserica, in stil gotic vechi.
Lacul Ursu Sovata Izvorul de langa paraul Loc
Baile Arinul RotundBaile Arinul Rotund
Accesul este destul de dificil din cauza drumului destul de prost.
Viaductul feroviar Caracau Livezi-CiucViaductul feroviar Caracau Livezi-Ciuc
A fost dat in folosinta la 18 octombrie 1897.
Turn belvedere Sumuleul MareTurn belvedere Sumuleul Mare
Desi am urcat seara tarziu, a fost minunat. Un urcus foarte frumos pentru o dupa amiaza. Am luat-o pe calea directa.
Biserica romano-catolica SanzieniBiserica romano-catolica Sanzieni
Am trecut de mai multe ori prin zona, cautand diferite geoobiective.
Baile Fantana Puturoasa RupeaBaile Fantana Puturoasa Rupea
In prezent ruinele fostelor cladiri au fost demolate, iar fostul rezervor de apa este acoperit si inchis.
Via ferrata Soim Calator Surducul VarghisuluiVia ferrata Soim Calator Surducul Varghisului
Dar sa pastram linistea si curatenia, pentru ca viata soimilor sa fie netulburata.
Muntele de sare Praid Din pacate vizita la Canionul de Sare ne-a lasat un gust mai putin sarat si mai mult amar. Am parcurs poteca educativa din rezervatia naturala Muntele de sare de langa Praid.
Biserica unitariana - OclandBiserica unitariana - Ocland
Am gasit si aceasta geocutie.
Pasul VlahitaPasul Vlahita
Am trecut de foarte multe ori pe langa acest loc.
Drumul Targului Delnita Barzava FrumoasaDrumul Targului Delnita Barzava Frumoasa
Acum 4-500 de ani, locuitorii Ciucului de Sus tineau targuri regulate in locul numit Poarta Targului, care se afla la nord de biserica romano-catolica Sfantul Ioan Botezatorul din Delnita, in punctul culminant al drumului de exploatare Drumul Targului.
Piatra cu belvedere Magura CodleiPiatra cu belvedere Magura Codlei
Daca primul, o ingramadire de stanci peste care poteca aproape ca paseste, ocolind-o totusi printr-un pasaj delicat, nu poate scapa vederii, al doilea aflat in treimea superioara a culmii, este mai putin vizibil.
Cetatea NeagraCetatea Neagra
Am gasit cutia in buna stare, fara dificultate. Am gasit-o usor, pozele dau cam multe detalii.
Cloasterf Dupa o mica deviere de la soseaua nationala. Piatra Mica a Bufnitei Harghita-Bai
Gara Mica SovataGara Mica Sovata
Blocul de culoare gri inchis si de alta forma, care se vede in zoom, nu este acelasi cu blocul de culoare gri deschis din prim planul pozei mele. Poza incarcata in albumul geoobiectivului, pe care se vede noul gard montat, nu-mi este de ajutor. Între timp, de la ascunderea geocutiei, s-au facut cateva schimbari in perimetru Garii Mici, precum montarea unui gard.
Apa minerala Julis Tusnadu NouApa minerala Julis Tusnadu Nou
Apa minerala Julis se afla in partea de est a satului Tusnadu Nou, langa strada care duce spre gara.
Biserica catolica Sfantul Anton din Padua CiceuBiserica catolica Sfantul Anton din Padua Ciceu
Pelerinajul anual are loc in ziua de 13 iunie.
Piatra SicloduluiPiatra Siclodului
La inceput urmarim un drum de caruta, apoi o poteca prin padure.
Mofeta Baile BalvanyosMofeta Baile Balvanyos
Cladirea nu este intr-o stare foarte buna, dar mofeta si baia pentru picioare pot fi inca utilizate.
Stancile TurnuriStancile Turnuri
Dupa un urcus pronuntat am ajuns la aceasta geocutie. Urmand noile marcaje, triunghi albastru, ar trebui sa fie destul de usor de ajuns.
Piata Ratustelor SighisoaraPiata Ratustelor Sighisoara
Pe piata se afla si cladirea consistoriului districtual evanghelic.
Statuia marelui povestitor Benedek Elek Nu am putut sa caut linistit.
Biserica reformata fortificata Sfantu GheorgheBiserica reformata fortificata Sfantu Gheorghe
Am fost prima persoana care a gasit geocutia de la biserica reformata fortificata.
Cetatea Turia Si daca ursul nu doarme, iar tu tocmai explorezi pestera din Piatra Zimbrului din apropiere? Dupa ce am pierdut timpul cu obiectivele de vizitat de pe Valea Iadului, ne-a mai ramas doar putin timp pana la inserare.
Castelul Szentkereszty Arcus
Accesul de la drumul principal se face pe o alee, langa un sir de plopi.
Centrul Memorial al Granicerilor Secui FrumoasaCentrul Memorial al Granicerilor Secui Frumoasa
Centrul de expozitii prezinta trecutul militar al secuilor si rolul lor secular in apararea granitelor.
Lacurile Rotbav
Sunt lacuri clasice de crescatorie, cunoscute pentru speciile de pesti ce populeaza aceasta zona, si pentru vegetatia bogata din jur.
Piatra cu Gaura Corund Frumos loc, interesanta Gaura.
Buncarul de razboi Cu ocazia Zilelor Sfantu Gheorghe m-am intalnit cu cel care a ascuns aceasta geocutie, respectiv cu primii gasitori.
Fantana cu paduchi Dupa ce cu ocazia minivacantei de 1 mai, am avut mai multe intalniri cu vipere, caini, capuse.
Lacul Nimanui Miercurea CiucLacul Nimanui Miercurea Ciuc
Lacul Nimanui se gaseste la vest de oras, si este locul preferat al pescarilor din localitate.
Turnul Apor Baile Tusnad Am facut o plimbare pana la turn impreuna cu tata, care m-a asteptat cu (multa) rabdare pana am scotocit eu dupa cutie. La prima cautare, am crezut ca lipseste cutia, dar era doar alunecata foarte adanc in scorbura.
Baile HomorodBaile Homorod
Fiind aproape de sosea, am zis s-o incercam, nici o sansa. Am gasit si aceasta geocutie.
Capela din Deal Bancu In drum spre Varful Uriasul, trecand prin cimitirul de pe Dealul Calvarului, am zis sa verific starea cutiei. Despre capela din Deal n-am reusit sa aflam mai nimic.
Cimitirul JimborCimitirul Jimbor
Cimitirul din Jimbor se afla deasupra satului, pe versantul de deal dintre biserica evanghelica si cetatea taraneasca.
Stanca Ariciul OrmenisStanca Ariciul Ormenis
Formatiunea spectaculoasa de stanca se afla la doar cativa pasi de drumul astfaltat care traverseaza localitatea, in spatele unor case de romi.
Inima fagului Ozunca-BaiInima fagului Ozunca-Bai
Unul are circumferinta de 4,5 m, iar pe trunchi are o umflatura rotunda.
Varful Bodoc Muntii BodocVarful Bodoc Muntii Bodoc
Am plecat de la coada Lacului Padureni.
Clopotnita Tincani Izvoru MuresuluiClopotnita Tincani Izvoru Muresului
Am fost motivati in cautarea cutiei de imaginea vechii clopotnite unde se afla ascunzisul.
Biserica catolica Valea Seaca SanzieniBiserica catolica Valea Seaca Sanzieni
Era deja intuneric bezna cand am ajuns in Valea Seaca.
Arboretul Chamaecyparis Lawsonia
Pasul Calonda De la intersectia din Pasul Calonda am luat-o pe jos, m-am plimbat putin pana la ascunzis.
Liceul Marton Aron Miercurea Ciuc Cu multe dificultati, dar am gasit pana la urma si aceasta geocutie. Nu am participat la ascunderea acestei geocutii, si totusi, stiam exact unde este ascunzisul.
Stanca Capul de om Valea paraului Bradul MareStanca Capul de om Valea paraului Bradul Mare
Este denumita Capul de om de la Bodvaj, denumire care provine de la cei care au lucrat la marcajele turistice din zona.
Lunca de Sus Cu ocazia zilei femeilor am vizitat inca o data Cetatea Bufnitei, care este un loc plin de istorie. Pentru gasirea geocutiei este necesara privirea cu atentie a fotografiei ascunzisului.
Obiective cultural-istorice - Judetul Harghita
* Detalii despre contextul istoric si semnificatia culturala dupa autentificare.

• Urmarire Necropola tumulara
  • Localizare pozitie pe harta Dealul Pietros

• Lacul Culpiu: Lac de pescuit cu insula - Am participat impreuna cu posesorul geocutiei ascunse langa lacul Culpiu la o mica excursie de cautat geocutii. Deoarece am pierdut mult timp la ascunzisul din Ceuasu de Campie, am avut timp doar sa mai caut doar o singura geocutie pana la inserare.
  • Muzeul de apa minerala Tusnad: Muzeu Tusnad Sat - La prima trecere de pietoni, venind dinspre Tusnad Bai, pe partea stanga a drumului, sunt amenajate izvorul si muzeul apelor minerale. Parcarea este in spatele muzeului, dar accesul este permis doar daca vii dinspre Sansimion (linie continua).
  • Printre pini - Sanpetru: Am gasit doar o scorbura goala - Intr-o drumetie pe Dealul Lempes - cel la poalele caruia se afla localitatea Sanpetru - cu scop floristic. Am ajuns si in paduricea de pini din sectorul sudic al dealului, acolo unde ar fi trebuit sa se afle geocutia.
  • Santul cetatii - Moacsa: Toponimia Santul cetatii - Din informatiile mele, este vorba de o fortificatie pagana veche. Coordonatele sunt ale geocutiei, care se afla la 10-15 m nord-vest de santurile adanci de 4-5 m.
  • Bastionul Croitorilor - Cluj: Felicitari - Am gasit geocutiuta pozitionata langa Bastionul Croitorilor. De apreciat locatia ei si recomandarea turistica pe care o face celor care viziteaza orasul si fac efortul sa descopere geocutiuta.
  • Capela Sfanta Ana: Ploaie zdravana - Am gasit aceasta geocutie inainte de o ploaie zdravana.
  • Cabana Ciucas - Muntii Ciucas: Cabana din munte - Un loc unde odata ajuns, sigur vei lua o pauza. Pentru masa, pentru odihna sau pentru poze.
  • Lacul Crab - Porumbenii Mari: Am gasit cutia - Am gasit geocutia.
  • Tinovul Mohos: Mohos si atat - Acum vreo trei ani am vazut tinovul dupa o noapte in campingul de la Sfanta Ana, nevizitati de urs. Mohosul este un must have al zonei.
  • Biserica catolica - Pauleni-Ciuc: La Pauleni-Ciuc publicitate nu mai e - De sus, de pe promontoriul pe care este cocotata cocheta biserica a Paulenilor, am urmarit joaca, din curtea scolii de jos, a doi sateni costumati in stravechi straie de luptatori mongoli, ce-i invatau pe copii sa traga cu arcul.Cat despre cutie, nu mai e, pentru ca panoul publicitar unde ar fi trebuit sa fie nu mai e (dovada in fotografia atasata).
  • Pestera Gaura cu Musca - Coronini: Mergand intr-o excursie - Cu prietenii mei i3senii din Iasi, intr-o excursie pe Clisura Dunarii, am oprit si in zona Pesterii Gaura cu Musca. Odata sa ne racorim la izvorul de langa sosea, si in al doilea rand, de a admira frumusetea locului.
  • Biserica Neagra Brasov: A fost super experienta. - Am gasit cutia.
  • Izvoarele Apor si Mikes 1 - Baile Tusnad: Ce faci cand astepti? - Cand astepti sa se umple o sticla de 5 litri la izvor, ce altceva poti sa faci? Sa te plictisesti?
  • Gradina Zmeilor: La iarba verde - Am iesit la iarba verde la zmei si din intamplare in timp ce ne cataram din distractie pe stanci am dat din intamplare peste cutie. Am desfacut-o curiosi si am inceput sa citim si sa vedem lucrurile din cutie.
  • Biserica reformata fortificata - Ilieni: Ca in povesti - O cetate taraneasca ca in povesti, parca suntem in tinuturi sasesti. Biserica a fost intarita si reconstruita in anii 2000.
  • GK Hotel Szent Kristof: Ultima zi din Tusvanyos - In cursul diminetii am vizitat hotelul. Foarte usor de gasit si persoana de la receptie a fost foarte amabila.
  • Baia Calugarilor: Cutie noua - Am pus azi o noua cutie in locul celei disparute.
  • Piscul Baciului - Muntii Piatra Craiului: Piscul Baciului - Conform logurilor din cutie, am fost al patrulea gasitor. Am urcat pe creasta Pietrei Craiului dinspre Prapastiile Zarnestilor, trecand pe langa cabana Curmatura.
  • Stanca cu turnulet - Nascalat: Pe Nascalat iarna - Am ales cel mai scurt drum pentru a ajunge la geoobiectiv. Imediat dupa cascada Zugo, un drum de caruta urca pe Nascalat, iar serpentinele ne duc pana la stana de langa Stanca cu turnulet.
  • Cheile Chediului - Muntii Macinului: Chei superbe cu bujori deasupra - Sunt un mare amator de chei, astfel mi-a facut placere sa pot parcurge niste chei adevarate si in muntii Macinului. Dupa ce am vizitat izvorul Cozluk, geoascunzis, si am ascuns o noua cutiuta la stejarul remarcabil de langa drum, am pornit sa strabat Cheile Chediului.
  • Universitatea Babes-Bolyai: Duminica dupa masa - Felicitari pentru ascunzis. Este un loc foarte ingenios.
  • Parcul natural rezervatia Cheile Tisitiei: Cea mai de succes cutie - Cred ca e cea mai de succes cutie din cate am vazut. Poti sa gasesti de toate inauntru.
  • Canionul Dofteana: Ascunzis cu nabadai - Nabadaile din titlu inseamna locul, in sine, al ascunzisului, a se miza pe GPS. Respectiv lipsa, cu desavarsire, a pietrelor sub care ar fi trebuit sa fie cutia.
  • Cetatea Deva: Am gasit-o impreuna cu prietena - Am gasit-o impreuna cu prietena mea Alina si niste amici. Foarte buna ascunzatoare.
  • Salina Praid: Salina Praid - O locatie foarte frumoasa unde as fi ramas o zi intreaga si tot nu m-as fi plictisit. O salina dotata cu de toate.
  • Planul inclinat: Un ascunzis ce merita gasit - Un ascunzis simplu, dar care nu sare in ochi. Gasirea cutiei oferind o reala satisfactie.
  • Turnul cu ceas - Sighisoara: Un ascunzis si un loc deosebit - A trecut deja de ora 8 seara, cand am trecut prin Sighisoara. Totusi, momentul era potrivit pentru a cauta geocutii, fiind in timpul saptamanii si aproape de sfarsitul zilei.
  • Bucin: Gasita - Am gasit geocutia.
  • Sugas Bai: A fost odata - Sugas Bai pentru mine e un loc minunat. Gasesti aici mofeta, izvor de apa minerala, loc de agrement, partie de schi, si numeroase locuri pentru excursii.
  • Biserica reformata - Turia de Sus: S-a aruncat apa cu tot cu copil - Biserica-cetate a catolicilor reformati (calvini) din Turia a fost construita in secolul al XVI-lea si reconstruita in secolul al XIX-lea. Recent s-a inlocuit acoperisul de dranita de pe micuta tinda de la intrarea in incinta, sub care se afla ascunsa cutia.

Ai ajuns in Dealul Pietros si ai reusit deja sa vizitezi obiectivul Necropola tumulara? Sau vrei doar sa comentezi, si sa completezi descrierea? Povesteste-ne despre experienta ta!

Stii locuri de vizitat din judetul Harghita, frumoase si interesante, dar mai putin cunoscute? Prezinta-ne informatii despre aceste locuri, si da posibilitatea celorlalti sa le cunoasca nemijlocit!