Navigheaza pe teren in timp real, te ajutam sa gasesti comoara ascunsa aici! Dupa autentificare.

Cascadele Ramnuta Mare

Harti, descrieri si comentarii detailate, poze mai mari, posibilitate de cautare, navigare pe teren in timp real catre Cascadele Ramnuta Mare - dupa inregistrare.

Vechiul jurnal si vechiul capacel Viscolul
Vechiul jurnal si vechiul capacel
Pietrosul Bistritei Pietrosu Bistritei
Pietrosul Bistritei
Unelte de gradina Craciunel baia baile Dungo
Unelte de gradina
1080 Varful Cetatii Baile Tusnad
1080

Ai ajuns deja in acest loc, si ai reusit sa surprinzi ipostaze deosebite ale acestui geoobiectiv? Incarca pozele tale in albumul foto Cascadele Ramnuta Mare!

Vizitati Cascadele Ramnuta Mare si celelalte obiective turistice prezentate. Multe dintre ele sunt locuri inedite, mai putin cunoscute. Va invitam sa le descoperiti!

>>> Intra in zona tainica a cautatorilor de comori virtuale, si cauta geocutia terenului de joaca Geotrekking ascunsa aici!

Cea mai apropiata localitate este Tatu, se afla la 6,18 km distanta.
Coloana fara sfarsitColoana fara sfarsit
Coloana fara sfarsit, Targu Jiu.
Bisericile din Plaiul Bulzului Lacul Stevia Muntii Retezat Saua Peleaga Muntii Retezat
Cleantul Gainii Muntele Mic
Am gasit geocutia de pe Muntele Mic.
Lacul Buhui Pestera Popovat Poiana Lunga Belvedere Cazane Lacul Sadu Gornacel Lacul Trei Ape Lacul Caprelor Muntii Retezat Castrul roman de la Bumbesti-Jiu Poiana Pelegii Muntii Retezat Lacul Zanoaga Mare Muntii Retezat Casa vulcanilor Densus Varful Oslea Romaneasca Muntii Godeanu
Pestera Veterani Dubova
Reprezinta o pestera naturala, fosila, amenajata de om.
Lacul Rasucit Muntii Retezat Cornetul Vaii si Valea Manastirii Baia de Arama Belvedere Dubova Muntii Tarcu Pestera Isverna
Cheile CarasuluiCheile Carasului
Raul Caras traverseaza de la est la vest Muntii Aninei, in care a daltuit cu maiestrie si forta, pe o lungime de aproximativ 19 km, unul dintre cele mai frumoase sectoare de chei din tara.
Poarta Bucurei Muntii Retezat Ravena Crouri Varful Tucila Muntii Godeanu
Cascadele Ramnuta Mare Comentariul tau nu are nici o valoare informationala. GPS-ul ne-a invartit printre vreo doi fagi cu trunchiuri multiple. Cascada din Cheile Tasnei Muntii Mehedinti Varful Gugu Muntii Godeanu Lacul Turcelu Muntii Retezat
Manastirea Piatra ScrisaManastirea Piatra Scrisa
In urma unor lucrari de reabilitare a locului, clopotnita a fost desfiintata. Langa podul de cale ferata, respectiv stanca Sfanta Treime exista cate o parcare mare pe ambele sensuri ale drumului.
Coronini Bedina Pestera Comarnic Lacul Zanoguta Muntii Retezat Lacul Peleguta Muntii Retezat Biserica Scarisoara
Crovurile Medved si al Porcului Muntii MehedintiCrovurile Medved si al Porcului Muntii Mehedinti
Crovurile aflate sub culmea Muntilor Mehedinti, intre cheile Tesnei si cele ale Beletinei, sunt microdepresiuni formate in urma dizolvarii calcarului din subsol, numite, stiintific, polii, numele de crov fiind, de fapt, un regionalism.
Lumea Dinozaurilor Transilvania Sibisel Dealul Gornacelu
Biserica din Inelet Valea CerneiBiserica din Inelet Valea Cernei
Satul Inelet are cele 6-8 case imprastiate pe Cracul Inelet, un picior al Culmii Muntilor Cernei indreptat spre valea Cernei.
Lacul Prisaca
Cotul cu Aluni Tismana
Cotul cu Aluni - Tismana.
Cheile CorcoaiaCheile Corcoaia
Cheile Corcoaia, desi lungi de doar 150 m, sunt o adevarata bijuterie peisagistica, rezultata din felul apate, dar nu singular (a se vedea, de exemplu, Cheile Carasului).
Pestera Gura Plaiului Muntii Valcan
Se afla la nord de satul Topesti, pe teritoriul orasului Tismana, in abruptul calcaros al dealului Gura Plaiului.
Poiana Beletina Muntii MehedintiPoiana Beletina Muntii Mehedinti
Poiana Beletina este cel mai mare, ca intindere (cca 1,5 km) dintre crovurile Muntilor Mehedinti, fiind si la extremitatea nordica a lantului de crovuri ce debuteaza la sud cu Plostina.
Castrul Roman Tibiscum
Vestigii istorice, ce definesc radacinile poporului nostru prin influenta culturii romane, aflate in apropierea localitatii Jupa de pe comunicatia Lugoj - Caransebes.
Varful Bucura Doi Muntii Retezat Lacul Rades Muntii Retezat
Biserica de lemn Sfantul Nicolae
Biserica din lemn de stejar a fost edificata in anul 1763, avand aspectul unei casute de lemn, cu pridvor sustinut de patru stalpi.
Lacul Iovanu Varful Bucura Unu Muntii Retezat Lacul Stirbu Muntii Retezat Mlastina Pesteana Locul fosilifer Delinesti
Varful Zascolul Arjanei Muntii CerneiVarful Zascolul Arjanei Muntii Cernei
Este culminatia unei klippe de calcar a culmii Muntilor Cernei, prinsa in relieful inconjurator dominat de sisturi.
Podul de la Megiureca Lacul Secu Saua Plaiului Mic Muntii Retezat Pestera Baluta Varful Tapului Muntii Retezat
Cascada Bigar Fiind aproape de DN57B, a fost destul de usor de gasit.
Valori naturale - Judetul Mehedinti

• Urmarire Cascadele Ramnuta Mare

• Pur si simplu nu l-am dibuit - GPS-ul ne-a invartit printre vreo doi fagi cu trunchiuri multiple. La care s-au mai adaugat si cativa aluni - prin natura lor cu trunchiuri multiple.
  • Salut domnule cavaler :-) - Comentariul tau nu are nici o valoare informationala. Data gasirii geocutiei apare langa comentariu, nu este nevoie sa fie inclusa si in text.
  • Teiul de 500 de ani din Leliceni: Ascunzis nou la Leliceni - Dupa reconstructia portii din spatele cimitirului geoobiectivul Teiul de la Leliceni a ramas fara geocutie. Daca tot am retrecut pe la el si cum aveam la mine o preforma pet, si cum se potrivea perfect diametrului stalpilor metalici din gardul ce inconjura cimitirul, in speta, al celor de linga poarta in cauza, am hotarat sa ascundem intr-unul din stalpii in cauza o noua geocutie.
  • Caciula Dorobantului - Masivul Ceahlau: Dupa 6 ani de la amplasare - Vizitez destul de des Ceahlaul, am fost de cateva ori si aici, dar in ultimii ani nu am trecut prin zona Curmaturii Piatra Lata. Deoarece nimeni nu a mai cautat pana acum acest geoascunzis, geocutia a trebuit sa astepte aproape 6 ani pentru prima gasire.
  • Turnul Apor - Baile Tusnad: Nu e vorba de alte jocuri - Scuze, aveam impresia, gresita dealtfel, ca se poate loga gasirea unui POI. Dupa ce am verificat mi-am dat seama ca defapt am primit punct dar numai pentru ascunzisurile gasite goale, facand postarea cu optiunea Am gasit doar locatia.
  • Sugas Bai: A fost odata - Sugas Bai pentru mine e un loc minunat. Gasesti aici mofeta, izvor de apa minerala, loc de agrement, partie de schi, si numeroase locuri pentru excursii.
  • Biserica de lemn Luncani: Dar nu am gasit cutia - Buna, am ajuns la biserica, am cautat in scorburile a 2-3 nuci ce pareau a fi cel descris, dar nu am avut noroc. Totusi nu-s convins ca am gasit nucul care trebuie.
  • Pestera Zmeului - Androneasa: Fara cutie sau prea bine ascunsa? - Cautat, dar din pacate nu am gasit cutia. In schimb o gramada de urme de urs, si cu toate ca este relativ aproape de sosea, locuri salbatice si splendide.
  • Manastirea Carmelitana din Luncani: Manastirea Carmelitana din Luncani - Am fost pe punctul de a abandona cautarea. Perseverenta a dat roade.
  • Concretiuni de Feleac: Am vizitat zona - Primisem coordonatele de la un prieten, si in dupa-amiaza aceea tocmai plecam din oras si am zis sa fac un mic ocol :) Aveam doar coordonate, fara descriere, fara hint, fara poze, absolut nici o alta informatie. Semnalul de la GPS era slab, incat abia isi lua fix pe sub copaci.
  • Podul lui Stefan cel Mare: Ref cutie Podul lui Stefan cel Mare - In primul rand atentie sa nu treceti peste pod si sa nu realizati. Eu asa am patit.
  • Gurile vechilor mine de sare de la Targu Ocna: Surpriza din ascunzis - Dupa excursia de pe dealul Cosna, mi-a ramas doar putin timp pana la inserare. Pe drumul principal din Targu Ocna o tablita indicatoare ne arata directia spre salina.
  • Baile Cibre - Frumoasa: Poza cu ascunzisul vechi - Fotografia cu pricina arata ascunzisul vechi, cu toate ca in imagine se vede si ascunzisul nou. In martie am ascuns o geocutie noua, in locul celei disparute.
  • Richis: Clopotnita - Cred ca (din pacate) cutiuta a disparut. Am vizitat biserica si clopotnita cu ajutorul clopotarului.
  • Dealul Dracoaia: Eroare - In text apare scris incorect Doftana, corect este Dofteana. Exista o lista oficiala a ariilor protejate, rezervatiilor naturale, pe care Dealul Dracoaia nu apare.
  • Turnul Kendeffy - Muntele Orlea - Subcetate: Azi am gasit Turnul - Salut, dupa ce am urcat amandoi, 30 min, (Lore si Gigelush) pe acest munte am gasit Turnul care, pt noi a fost un mister. Am trecut de multe ori pe acolo, dar nu am reusit sa ajungem din diferite moive (si oricum nu stiam unde se afla.
  • Biserica reformata - Vistea: Pana la urma - Locul cutiei este oarecum expus. Si tot timpul am avut emotii sa nu apara cineva.
  • Monumentul Victoriei - Tisita: Probabil o alta - Am cautat dupa coordonate fara succes. Am luat-o babeste si am ajuns la o cutie situata in al 2-lea suport de steag din dreapta (cu fata la monument).
  • Macin: Macin - Dupa o dupa-amiaza petrecuta la Iacobdeal a urmat o tura in Muntii Macin, mai exact Creasta Pricopanului. Am parcurs-o aproape in intregime, o ploicica fugarindu-ne pe drumul de biciclete inapoi la corturi.
  • Varful Cernegura - Muntii Tarcaului: Varful Cernegura - Gasit geocutia in crapatura de la baza fagului. Dupa ce am rascolit toate stancile si intors o cioata uriasa crezand ca aceasta cutie este una de iaurt de 1 kg.
  • Cetatea Miko Miercurea Ciuc: Trecand prin Miercurea Ciuc - Nu puteam s-o ratez :). Acum cativa ani am vazut o foarte frumoasa expozitie cu pictura lui Munkacs Mihaly in acest castel (acum muzeu).
  • Turnu Rosu din Boita: Proximitate - Am gasit cutiuta ascunsa in zid de radupuscarciuc (10 august) la nici un metru de cutia ascunsa de mine (24 mai) :). Din cauza acestei proximitati cei mai multi cautatori (de pe com) gasesc aceasta cutiuta si se semneaza, dar pe site se logheaza dincolo.
  • Lacul Avrig: Am ajuns aici - Am fost la acest POI.
  • Baile Cibre - Frumoasa: Din nou aici, dar noul ascunzis este gol! - Lamuriti, in urma lecturii precizarilor facute de Trekkingklub, unde se afla ascunzisul. Am cercetat cu mult sarg locul cu pricina.
  • Varful Lepsa - Muntii Vrancei: Varful Lepsa e sub el! - Rugam primul gasitor al acestei cutii sa adauge pe titlului de pe eticheta si de pe coperta jurnalului cuvantul SUB, iar daca suie si pe Varful Lepsa si gaseste cutia de acolo sa taie de pe eticheta aceleia acelasi cuvant. Multumim.
  • Cetatea Deva: Cetatea Deva - Cine nu a vizitat macar o data cetatea Devei. Acum este foarte comod profitand de tehnica avansata - telecabina si mai ales ca e renovata si mult mai sigura de vizitat.
  • Ruinele cetatii Reka: Cetatea Reka, reconstituire - Sub numele Cetatea Reka sunt cunoscute atat ruinele asa-numitului Turn de Vest (azi, reconstituit) al sistemului de fortificatii din padurea Rica/Rika (Dealul Boldi sau Heghes/Hegyes). Cat si ruinele Turnului de Est de pe varful dealului, interfluviu intre paraiele Rica si Nades/Nadasi.
  • Lacul Tivoli - Sovata: Cred ca localizarea a fost incorecta - Din cate observ eu, poza atasata este facuta pe partea din sud-vest a lacului. Iar ascunzisul se afla pe partea din est, intr-o zona mai greu accesibila.
  • Capela Sfantul Anton de la Madaras: In drum spre sarmale - In drum spre festivalul sarmalelor umplute de la Lazarea. Am facut un mic ocol la binecunoscuta capela Sfantul Anton, pentru a gasi geocutia ascunsa aici.
  • Cascada Iavardi: In urma cu 2 ani la cascada Iavardi - Dupa 2 ani, cu ocazia unei ture in zona, mi-am dat seama ca am uitat sa anunt gasirea acestei geocutii. Eram a doua persoana care a gasit acest ascunzis.

Ai ajuns aici si ai reusit deja sa vizitezi obiectivul Cascadele Ramnuta Mare? Sau vrei doar sa comentezi, si sa completezi descrierea? Povesteste-ne despre experienta ta!

Stii locuri de vizitat din judetul Mehedinti, frumoase si interesante, dar mai putin cunoscute? Prezinta-ne informatii despre aceste locuri, si da posibilitatea celorlalti sa le cunoasca nemijlocit!