Navigheaza pe teren in timp real, te ajutam sa gasesti comoara ascunsa aici! Dupa autentificare.

Banca Marie Thereze - Muntii Bucegi

Harti, descrieri si comentarii detailate, poze mai mari, posibilitate de cautare, navigare pe teren in timp real catre Banca Marie Thereze - Muntii Bucegi - dupa inregistrare.

Harta Piatra Craivei Craivii
Harta
Casa parasita Cheile Rametului
Casa parasita
Lacul in martie fabrica caramida lac
Lacul in martie
La intrarea in cetate cetatea Noviodunum
La intrarea in cetate

Ai ajuns deja in acest loc, si ai reusit sa surprinzi ipostaze deosebite ale acestui geoobiectiv? Incarca pozele tale in albumul foto Banca Marie Thereze Muntii Bucegi!

Vizitati Banca Marie Thereze - Muntii Bucegi si celelalte obiective turistice prezentate. Multe dintre ele sunt locuri inedite, mai putin cunoscute. Va invitam sa le descoperiti!

>>> Intra in zona tainica a cautatorilor de comori virtuale, si cauta geocutia terenului de joaca Geotrekking ascunsa aici!

Cea mai apropiata localitate este Poiana Tapului, se afla la 2,27 km distanta.
Vila Damokos Akos Valcele Varful Turnu
Vama Verde TelegaVama Verde Telega
In urma cu cativa ani a fost un loc salbatic, descoperit si vizitat de catre cei care apreciaza natura exact asa cum este ea.
Prapastia Ursului Piatra Mare
Curtea Domneasca TargovisteCurtea Domneasca Targoviste
Dupa ce am vizitat Curtea Domneasca (am platit 6 RON pentru intrare), am ocolit zidurile si am vizitat si parcul.
Cheile Rasnoavei Lacul Arini Maierus Varful Intre Timbale Varful Vladusca Belvedere cu cruce Bran Varful Pilisca
Cetatea RasnovCetatea Rasnov
Am verificat ascunzisul de langa Cetatea Rasnov. Multumesc pentru geocutie. Dar locatia ei nu corespunde descrierii facute de voi.
Masa Ciobanului Muntii Bucegi
Pietrele Rotunde ChiojduPietrele Rotunde Chiojdu
Pe varful dealului care se ridica vest de satul Chiojdu, in apropierea antenei de telecomunicatii, gasim Pietrele Rotunde, care chiar daca nu sunt asa de cunoscute precum Babele din Bucegi, sunt mai spectaculoase decat faimoasele concretiuni de Feleac.
Belvedere Groapa de Aur Muntii Postavarul
Punct de belvedere langa Avenul Groapa de Aur - Muntii Postavarul.
Cabana Ciucas Muntii CiucasCabana Ciucas Muntii Ciucas
Un loc unde odata ajuns, sigur vei lua o pauza. Am fost din nou in Ciucas cu intentia sa ajung in varf.
Varful Scara Bucegi
Crucea Domnitorului Melicesti
A fost ridicata in onoarea domnitorului Carol I de Hohenzollern, care a vizitat Telega si Melicesti in anul 1866.
Cimitirul animalelor Eden Codlea
Cimitirul animalelor Eden este situat la intrarea in localitatea Codlea, si ofera servicii de inhumare din 1 noiembrie 2022.
Monumentul studentilor eroi sasi FeldioaraMonumentul studentilor eroi sasi Feldioara
Comemoreaza cei 39 de tineri studenti cazuti in batalia desfasurata aici in 1612, sub conducerea judelui Brasovului, Michael Weiss.
Piatra Scrisa Piatra Mare Doar Piatra Scrisa. Am urcat pe creasta Pietrei Mari dinspre Valea Garcinului, pe traseul marcat cu triunghi albastru.
Cetatea NeagraCetatea Neagra
Am gasit-o usor, pozele dau cam multe detalii. Am gasit cutia in buna stare, fara dificultate.
Castelul Szentkereszty Arcus
Accesul de la drumul principal se face pe o alee, langa un sir de plopi.
Dealul Melcilor Destul de complicat. Am gasit usor aceasta geocutie. Refugiu Salvamont Prapastiile Zarnestilor Izvorul La Gavan
Biserica fortificata Rotbav
Pe la 1300 Rotbav era locuit de peste 70 de familii, ceea ce inseamna un sat mare.
Poarta Doamnei Poiana Brasov Este in stare excelenta, am pus in ea un omulet verde si o bricheta. Belvedere la valcel Piatra Mare
Cetatea Fergettyu AninoasaCetatea Fergettyu Aninoasa
Am fost primul gasitor a geocutiei. Dupa ce am gasit geocutia de la Reci, ne-am dus spre Fergettyuvar.
Cetatea Crizbav
Crucea Eroilor - Muntii Bucegi
Crucea Eroilor de pe muntele Caraiman.
Cetatea OratiaCetatea Oratia
De la parcare pana la ruinele cetatii Oratia se fac 10 minute.
Saua Crapaturii Piatra CraiuluiSaua Crapaturii Piatra Craiului
In Saua Crapaturii se afla intersectia a patru trasee turistice, respectiv dinspre Turnul Pietrei Craiului, Valea Crapaturii, Piatra Mica, si cabana Curmatura.
Piscul Baciului Muntii Piatra Craiului Conform logurilor din cutie, am fost al patrulea gasitor. Piscu Vechi
Cheia Cheii
Ele se desfasoara pe directia sud-est pe o lungime de aproximativ 1,5 km.
Cascada Urlatoarea - Muntii BucegiCascada Urlatoarea - Muntii Bucegi
Este cea mai accesibila si cea mai vizitata cascada din Romania, cel putin asa se spune. Sunt foarte multe cascade accesibile si des vizitate in tara.
Varful Omu Muntii BucegiVarful Omu Muntii Bucegi
Desi cu a inaltimi apropiate, Vanatoarea lui Buteanu pierde in clasament prin inchiderea Transfagarasanului pentru 8 luni in zona de varf.
Cascada din Vale Izvorul Dorului Muntii BucegiCascada din Vale Izvorul Dorului Muntii Bucegi
Drumul dintre Sinaia si Targoviste traverseaza paraul pe podul Izvor.
Biserica reformata LisnauBiserica reformata Lisnau
In drum spre Saciova, unde ma asteptau prietenii cu bunatati traditionale, am nimerit la Lisnau.
Umerii Pietrei Craiului
Varful Baiul Mic Muntii BaiuluiVarful Baiul Mic Muntii Baiului
Baiu Mic (1827 m) este unul dintre varfurile de pe culmea principala a Muntilor Baiului, cel mai adesea, ocolite.
Izvorul HonvedIzvorul Honved
Pe teritoriul locului de odihna amenajat gasim trei izvoare, Honved, Csaba, si un al treilea chiar langa parau.
Lacurile de la Strandul CodleaLacurile de la Strandul Codlea
Am umblat mult in zona Magurei Codlei.
Stanca Sfanta AnaStanca Sfanta Ana
La baza stancii se afla o poienita si o mica grota, care a constituit adapostul unui pustnic.
Podul feroviar de la Zorile Doftana
Podul de tip grinzi cu zabrele cu calea sus, inaugurata in anul 1883, a fost scos din uz in anii 1980.
Varful Maciuca Muntii GrohotisVarful Maciuca Muntii Grohotis
Varful marcheaza una dintre extremitatile Muntilor Grohotis, concret, capatul unuia dintre picioarele terminale ale acestor munti impinse inspre Subcarpați.
Izvorul din Poiana Inchisa Muntii Piatra CraiuluiIzvorul din Poiana Inchisa Muntii Piatra Craiului
Apa este captata intr-o cutie metalica prevazuta cu o usita si orificiu de scurgere, cineva a lasat si o cana metalica langa izvor.
Cheile Strambu Muntii Ciucas
Sugas BaiSugas Bai
Sugas Bai pentru mine e un loc minunat. Am gasit geocutia, impreuna cu prietenul meu Marci din Sfantu Gheorghe. Traseul intre Sfintu Gheorghe si Sugas Bai este ideal pentru o tura cu bicicleta.
Gara Sinaia
Refugiul Saua Grind Muntii Piatra CraiuluiRefugiul Saua Grind Muntii Piatra Craiului
Aici se termina creasta nordica.
Varful Ascutit
Ceardacul Stanciului Piatra Craiului Pentru prima geocutie gasita, dar in special pentru ajungerea la ascunzis. Am gasit geocutia din intamplare cand ma cataram, acolo am citit despre asta si e prima mea experienta, ma incanta foarte tare ideea si sper sa adun cat mai multe. Tancul Ascutit Cheile Gradistei Moieciu Lacul Comisani
Biserica fortificata saseasca HarmanBiserica fortificata saseasca Harman
Am sosit in Harman, la primele ore ale diminetii, sperand ca voi reusi sa caut, fara a fi deranjat.
Piatra Laptelui Muntii Ciucas
Poteca Printesei Posada
Traseul Poteca Printesei, avand o lungime de 1,3 km, a fost realizat de Directia Silvica Prahova, prin Ocolul Silvic Sinaia.
Padurea de pini Millennium Sfantu GheorghePadurea de pini Millennium Sfantu Gheorghe
Geocutia amplasata intr-un pinet, actual e cel mai interesant ascunzis din Sfantu Gheorghe.
Saua Calinetului
Ruinele capelei catolice Vama BuzauluiRuinele capelei catolice Vama Buzaului
Dezvoltarea localitatii Vama Buzaului, atestata documentar din anul 1449, este legata de infiintarea aici a vamii comerciale de catre Imperiul Habsburgic in anul 1699, pentru punctul de granita cu Tara Romaneasca existent la izvoarele Buzaului.
Valori naturale - Judetul Prahova

• Urmarire Banca Marie Thereze
  • Localizare pozitie pe harta Muntii Bucegi

• Dealul cu bujori - Ciucurova: Bujori cu boboci - Am reusit destul de usor sa gasim poiana cu bujorii. Nu am gasit exemplare inflorite, numai boboci.
  • Biserica din Garciu: Cu multa asiduitate - Am cautat in zona indicata de fotografia ascunzisului, si raportandu-ne la indiciile oferite, dar in zadar. Am gasit insa, pitit, pe acolo pe unde speram sa fie cutia, un paharel de tuica (gol) ceea ce ne-a facut sa banuim ca cel care l-a lasat acolo a luat in schimb cutia.
  • Via ferrata Pericolul Caprei - Harghita Madaras: Prima data pe un traseu de via ferrata - Am parcurs drumul ce leaga localitatea Izvoare (dinspre Zetea, respectiv Sub Cetate) de statiuna Harghita Madaras, pe un drum, care vara arata ca un rau secat, plin cu stanci. Recomandabil vara doar autoturismelor de teren.
  • Universitatea Babes-Bolyai: On the way back from trekking in Muntii Rodnei - We have visited Cluj for some sightseeing. Took me a while until I found it.
  • Baile Fortyogo: Ascunzisul curat, cutia curatata de continut - Noutatile de la fata locului, fata de cele semnalate de gasitorii anteriori sunt.In jurul ascunzisului nu mai erau gunoaie (cum se poate constata in fotografia anexata).
  • Casa Rado - Targu Mures: Teamwork - E o cutie destul de bine ascunsa. Ajutat de o buna prietena, am reusit sa gasim cutiuta (de fapt ea a gasit-o).
  • Danes: Gasita - Gasita.
  • Cascada Nasolea: Malul drept si stang - Locatia este pe malul drept al raului Uz. Copacul nu mai este, dar radacinile da.
  • Varful Oituz-Izvor: Canina - Confirm prezenta stanelor si a cainilor aferenti in zona, din cauza carora nu m-am putut apropia de ascunzis. Am reusit sa fac fata atacului uneia dintre haitele de caini doar cu ajutorul batului de trekking.
  • Cetatea Heret - Malnas: O cetate extrem de vizitata, dar necercetata - O cutie relativ usor de gasit, cu ajutorul gps-ului. Altfel, trebuie cautat geoascunzisul undeva pe la mijlocul laturii sudice.
  • Crit: Se pare ca nu am avut noroc - Exista o deschidere in zid, dar e semnificativ mai sus de 2m. De pe contrafortul din apropiere se poate arunca o privire, dar nu si intinde mana.
  • Cascada Susarei: Cascada Susara - Locurile sunt superbe si merita vazute. Excursia cu prietenii mei i3senii a continuat si am ajuns si in acest loc mirific.
  • Chirpar: Gasita - Am gasit cutiuta.
  • Biserica catolica - Petriceni - Sanzieni: Cautand la lumina frontalei - Eram in drum spre casa, nu mai aveam mult timp pana la inserare, dar nu puteam sa trec pe langa cele doua ascunzisuri noi de la Petriceni si Valea Seaca. Cand am ajuns la biserica catolica din Petriceni s-a inserat deja, asa ca nu am vazut mare lucru.
  • Statuia generalului Suvorov - Dragosloveni: Istoria - Desi spusa cu jumatate de gura, se pare ca impartasim multe cu armata rusa. Aliati sau inamici avem multe in comun.
  • Cocosul de Aur - Targu Mures: Scormoneala de sambata - In drumul meu spre casa, am trecut pe langa Cocosul de Aur, si mi-am amintit de geocutia care se ascunde aici. Dupa vreo 5 minute de cautare am gasit ascunzatoarea.
  • Baile Homorod: Ultima oprire pe drum inapoi - Fiind aproape de sosea, am zis s-o incercam, nici o sansa. Vis-a-vis de izvor nu este nici o poteca.
  • Orasul de Floci: :) - N-as zice ca e pacat, e doar un motiv de a mai face o excursie in zona.Cat priveste Ester-ul, se pare ca vatra sa a supravietuit prin Targusor, declinul definitiv al localitatii fiind dupa primul razboi mondial cand ajunsese un catun.
  • Cetatea Rupea: Prima cutie - Gasita de clubul nostru, prima comoara din (speram) un lung sir.
  • Stanca La Panda: Piatra La Panda - Am abordat piatra prin atac direct, prin poiana de sub ea. A fost un pic mai dificil, dar ne-am delectat cu fragi si hribi.
  • Izvorul Seregeto - Turia: Dus-intors la un izvor sec - Suind, apoi coborand pe Valea Iadului, spre si de la Gradina Herko - aflata la confluenta cu Paraul Ars. Am observat din masina chioscul ce protejeaza Izvorul Seregeto.
  • Lacul Filigeni - Obcina Laposului: Un lac activ - Lacul Filigeni nu a secat, si pentru un timp oarecare, va ramane lac. Este alimentat de un paraias permanent.
  • Biserica reformata fortificata - Ilieni: Ca in povesti - O cetate taraneasca ca in povesti, parca suntem in tinuturi sasesti. Biserica a fost intarita si reconstruita in anii 2000.
  • Varful lui Alexandru - Soimeni: Neagra ca pamantul - Am ajuns pe Varful lui Alexandru intr-o drumetie in circuit, cu plecare din Armaseni si revenire tot acolo, in jurul paraului Bradului, trecand de pe Mt Tomotu, pe langa Mt Viscolul, pe Mt. Kolos.
  • Scarita-Belioara 1: Am gasit-o sambata - Din pacate nu era nimic de trade in ea si ce am pregatit eu pt trade era prea mare si nu a incaput in geocutie. :( Prima noastra geocutie gasita.
  • Varful Dengheru aronbv: Placerea noastra - Placerea este de partea noastra, a celor care am ascuns-o.
  • Cetatea Miko Miercurea Ciuc: O seara minunata - Sunt prima persoana, care am gasit aceasta geo-cutiuta :). Mi-a oferit o seara minunata, este un ascunzis usor accesibil pentru toti si totusi de cautat.
  • Piatra Colibei: Inlocuire cutie temporara la Piatra Colibei - Am vizitat astazi geocutia Piatra Colibei. Se pare ca geocutia initiala a disparut, deoarece cineva a schimbat geocutia cu una temporara.
  • Schitul Ostrov: Se pare ca nu am cautat unde trebuia - Dupa nereusitele de la manastirea Turnu, respectiv castrul Arutela. M-am intors din drum, pentru a gasi macar geocutia ascunsa langa schitul Ostrov.
  • Lacul de baraj Frumoasa: Geotrekking pur (si simplu) la Lacul Frumoasa - Ascunzisul nu poate fi gasit decat cu ajutorul exclusiv al GPS-ului. Frumusetea peisajului impunea includerea Lacului Frumoasa printre punctele de interes ale jocului.

Ai ajuns in Muntii Bucegi si ai reusit deja sa vizitezi obiectivul Banca Marie Thereze? Sau vrei doar sa comentezi, si sa completezi descrierea? Povesteste-ne despre experienta ta!

Stii locuri de vizitat din judetul Prahova, frumoase si interesante, dar mai putin cunoscute? Prezinta-ne informatii despre aceste locuri, si da posibilitatea celorlalti sa le cunoasca nemijlocit!