Lacul Lipanesti

Harti, descrieri si comentarii detailate, poze mai mari, posibilitate de cautare, navigare pe teren in timp real catre Lacul Lipanesti - dupa inregistrare.

Panorama din zona cabanei cabana ciucas panorama
Panorama din zona cabanei
Troita manastire Plopana
Troita
Partea estica Frumoasa Garciu cariera pietris nisip
Partea estica
7488 Gorodis Garados Sandominic
7488

Ai ajuns deja in acest loc, si ai reusit sa surprinzi ipostaze deosebite ale acestui geoobiectiv? Incarca pozele tale in albumul foto Lacul Lipanesti!

>>> Vizitati Lacul Lipanesti si celelalte obiective turistice prezentate. Multe dintre ele sunt locuri inedite, mai putin cunoscute. Va invitam sa le descoperiti!

Cea mai apropiata localitate este Sipotu, se afla la 1,96 km distanta.
Grota Casoaia Valea Cerbului Braesti
Banca Marie Thereze Muntii Bucegi
Pe spatarul bancii este inscripţionat numele bunicii si data 7 septembrie 1888, probabil data construirii.
ChiojduChiojdu
Localitatea nu este chiar o asezare de poveste, cum suna reclama, dar in jurul comunei putem descoperi cateva atractii turistice deosebite.
Lacurile Movilita Lacurile Ciocarlia Castrul roman Pietroasele
Stanca Sfanta AnaStanca Sfanta Ana
La baza stancii se afla o poienita si o mica grota, care a constituit adapostul unui pustnic.
Cataractele de la SetuCataractele de la Setu
Dintre numeroasele formatiuni stancoase - martori ai eroziunii raului Buzau care i-au rezistat cat de cat - formand repezisuri, praguri, cataracte, zdrumicandu-i cursul, cele mai spectaculoase par cele de la Setu.
Lacul Tunari
Lacul Zorile Doftana
Lacul Zorile s-a format in cavitatea salinei Doftana abandonata in 1900, are o adancime de 24 m si o salinitate scazuta.
Chilia lui Dionisie Nucu
Cetatea dacica de la Gruiul DariiCetatea dacica de la Gruiul Darii
Gruiul Darii este un deal situat la nord de satul Pietroasele (locatia vestitului tezaur Closca cu puii de aur), pe la baza sa curgand paraiasul Dara.
Lacul Balbaitoarea
Calcarele de la BadilaCalcarele de la Badila
Multa mizerie in jurul obiectivului - rezervatie naturala in custodia cuiva - nesemnalat si ca atare, fara nici o prezentare la locul cu pricina, desi este foarte interesant, macar prin insolit in peisaj.
Lacul Ochiul Boului Lacul Buftea Buciumeni
Biserica fostei Manastiri BraduBiserica fostei Manastiri Bradu
Traditia locului atribuie constructia unei cetati pe locul manastirii de catre Doamna Neaga, sotia domnitorului Mihnea Turcitu.
Cabana Ciucas Muntii CiucasCabana Ciucas Muntii Ciucas
Un loc unde odata ajuns, sigur vei lua o pauza. Am fost din nou in Ciucas cu intentia sa ajung in varf.
Varful Baiul Mic Muntii BaiuluiVarful Baiul Mic Muntii Baiului
Baiu Mic (1827 m) este unul dintre varfurile de pe culmea principala a Muntilor Baiului, cel mai adesea, ocolite.
Stanca Franz JosefStanca Franz Josef
Sambata am ajuns la Stanca Franz Josef, facand un mic popas langa Stana Regala din motive de ploaie si masa.
Plaiul Domnesc
Necropola tracica Naeni
Necropola tracica se afla la sud-vest de satul Varf, comuna Naeni, in imediata apropiere a Bisericii dintr-o Piatra.
Poduri din piatra Saranga
Doua poduri din piatra, aflate pe DJ 205 Pietroasele - Merei, Drumul Cramelor, langa satul Saranga.
Lacul Mihailesti
Varful Maciuca Muntii GrohotisVarful Maciuca Muntii Grohotis
Varful marcheaza una dintre extremitatile Muntilor Grohotis, concret, capatul unuia dintre picioarele terminale ale acestor munti impinse inspre Subcarpați.
Culmea Ghiocei Ruginoasa
Radacini de stanca SinaiaRadacini de stanca Sinaia
Radacinile copacilor de deasupra se afla practic in aer, dar totusi inclestati peste si intre straturile rocii din care este format peretele de stanca.
Grote preistorice Naeni
Au fost descoperite in timpul exploatarilor de calcar.
Poteca Printesei Posada
Traseul Poteca Printesei, avand o lungime de 1,3 km, a fost realizat de Directia Silvica Prahova, prin Ocolul Silvic Sinaia.
Lacul Petrachioaia
Cimitirul penitenciarului Doftana
Cimitirul penitenciarului Doftana se afla la sud-vest de cladirile inchisorii, in padure, la est de raul Doftana.
Lacul Lucianca Niculesti
La Lanturi Muntii CiucasLa Lanturi Muntii Ciucas
Titlul comentariului aduce un indiciu suplimentar pentru gasirea geocutiei asa ca nu-l mai comentam. Poate multi ar zice ca e un moft.
Lacul Moara Salciile
Lacul Vulturilor Muntii SiriuluiLacul Vulturilor Muntii Siriului
Asa cum a mentionat si Sorin Iov, am cautat in zadar cutia, bazandu-ne doar pe coordonatele ascunzisului si pe precizia GPS-ului (neexistand o fotografie), care ne-a tinut langa gardul imprejmuitor al cabanei de langa lac, in apropierea portii. Intr-o drumetie postata pe site-ul munte si flori, urmand traseul triunghi albastru pe apa Crasna Urlatoare din jud.
Biserica din Stanila NehoiuBiserica din Stanila Nehoiu
Satul e compus din case mai mult sau mai putin razlete, cele mai multe parasite (ar mai fi sub 20 de locuitori) si pare asezat in mijlocul unei livezi salbatice de pruni, ce acopera cea mai mare parte a dealurilor ce-l inconjoara.
Podul de Arama Muntii CiucasPodul de Arama Muntii Ciucas
Este numit impropriu, din cauza lichenilor rosi care acopera peretele stancii.
Lacul Parepa-Manastire Parcul Dimitrie Ghica Sinaia Cheile Zanoaga Mare Cheile Brateiului Muntii Bucegi
Cascada CasocaCascada Casoca
La aproximativ 6 km distanta, in mijlocul padurii descoperim micuta, dar frumoasa cascada Casoca, o cadere de apa de aproape zece metri.
Balta Saraturi Salciile Cheile Strambu Muntii Ciucas Piatra ingaurita
Varful Gropsoarele Muntii CiucasVarful Gropsoarele Muntii Ciucas
Tura din septembrie s-a nimerit sa fie intr-o sambata frumoasa, dupa prima fulguiala din an. Ciucas-Relaxare de la munte.
Barajul Paltinu Seciuri
Barajul este folosit pentru alimentare cu apa, producere energie electrica, si pentru irigatii.
Lacul Ilfoveni
Palatul Cantacuzino Foarte frumos fotoreportaj. De ceva vreme doream sa-l vizitez. Lacul Paulesti Lacul Zmeu Crevedia
UrlatoareleUrlatoarele
La baza depozitelor de conglomerate cretacic inferioare apar panze de ape subterane, care alimenteaza izvoarele.
Padurea de tisa
Ansamblul schiturilor rupestre Bozioru
Pestera lui Dionisie, Piatra lui Iosif, Bucataria, Schitul rupestru Piatra Soimului I, Schitul rupestru Piatra Soimului II, Schitul rupestru Agatonul Nou.
Malul de rasuna Bezdead
Izvorul Rece SinaiaIzvorul Rece Sinaia
Izvorul Rece a fost restaurat in anul 2021, prin grija primarului orasului Sinaia, Vlad Oprea.
Castelul Peles Lacul Comisani Rapa Rosie Maneciu
Valori naturale - Judetul Prahova

• Urmarire Lacul Lipanesti

• Biserica lui Stefan cel Mare - Feleac: Un loc minunat - Deplasandu-ma la Cluj am atacat si aceasta cutie si am descoperit-o. Vizitand multe manastiri si biserici din Moldova, am observat asemanarea acesteia cu cele de mai sus amintite si am admirat elementele ei de arhitectura, care m-au transpus pe plaiuri moldave.
  • Parcul Sportiv Universitar Iuliu Hatieganu - Cluj-Napoca: In drum spre casa - O plimbare prin parc in drum spre casa.
  • Belvedere Piatra Soimului - Oituz: Ascunzis bine ales - Gasirea cutiei oferind emotie si satisfactie. Cutia, cat o eprubeta ceva mai larga, nu permite decat lasarea unor obiecte mici sau pliabile.
  • Podul pietonal Garasos hid: Dupa o cautare mai indelungata - Am gasit cutia dupa o cautare mai indelungata. Intr-adevar, un loc frumos, si ar fi si mai frumos daca nu ar fi atata mizerie sub pod.
  • Orasul de Floci: O piedica in calea vitezei - In drum spre/dinspre mare, trecem negresit in goana pe langa acest obiectiv. Daca te rupi din zona de confort si acorzi o ora pentru vizitarea sit-ului si a muzeului aferent (1,5 lei), constati ca te integrezi mai degraba vremurilor cand timpul avea rabdare decat secolului vitezei.
  • Grota sulfatara Turia: Sfat pentru cautatori - La mai putin de 10 m exista si o geocutie publicata pe un alt teren de joaca. Atentie sa nu confundati.
  • Podul prabusit si disparut: Podul disparut - Am transformat tipul ascunzisului in punct de interes, POI. Am redenumit punctul de interes Podul prabusit si disparut, denumire care reflecta mai bine situatia actuala.
  • Livada Postei: mai caut, mai caut - mai caut cateva cutii dupa care abia astept sa trec la ascuns, am ales deja cateva locatii care nu mai sunt pe site.
  • Liceul Marton Aron Miercurea Ciuc: Ascunzisul Liceul Marton Aron - Nu am participat la ascunderea acestei geocutii, si totusi, stiam exact unde este ascunzisul. Un ascunzis bine ales, o geocutie pe masura, demna pentru locatia prezentata.
  • Cazemata de pe Plaiul Magurii Casinului: Lipsa creion - Rog pe primul geotrekkist care ajunge la acest ascunzis, sa completeze geocutia cu un creionas, nu mai lung de 8 cm. Cand am ascuns-o nu mai aveam niciun instrument de scris adaptat cutiei.
  • Copacul lui Tarzan - Lacul Sfanta Ana: Fara manusi - Fiind persoana care am publicat prima data acest ascunzis, trebuie sa spun ca am cautat si eu la randul meu un loc potrivit pentru a ascunde o cutie, in jurul sau in apropierea copacului. Am renuntat insa, deoarece nu am gasit un ascunzis sigur.
  • Izvoarele Apor si Mikes 2 - Baile Tusnad: Izvoare cu ape minerale - La o plimbare de dupa-amiaza, iarna, am cautat aceste izvoare, venind dinspre hotelul Ciucas. Desi pe indicatoare scria ca vor fi cele cu nr 2, 3 si 4, am gasit functional doar pe Apor.
  • Parcul Indragostitilor - Targu Mures: Noaptea - Am gasit in urma unei plimbari, noaptea.
  • Parcul dendrologic Gurghiu: In intuneric - Era deja intuneric cand am ajuns acolo. Am avut o discutie lunga cu portarul pana ne-a lasat sa intram, Istvan.
  • Coloanele de bazalt de la Racos: Cutie in perfecta stare - Am gasit cutia in perfecta stare. Vine iarna asa ca m-am gandit sa pun cutia intr-o sacosa de plastic.
  • Cascada Iavardi: In urma cu 2 ani la cascada Iavardi - Dupa 2 ani, cu ocazia unei ture in zona, mi-am dat seama ca am uitat sa anunt gasirea acestei geocutii. Eram a doua persoana care a gasit acest ascunzis.
  • Cetatea Vityal: Excursie de tabara - Am gasit cutia cu ocazia unei excursii de tabara cu copiii (cca 45 persoane). Am gasit punguta cu medalioane, 2foi laminate cu regulament de joc, agenda, pix.
  • Poarta Schei: Fara gps - Am gasit aceasta geocutie, fara gps.
  • Gurile vechilor mine de sare de la Targu Ocna: Sare versus frigider - Cum metodele de conservare au evoluat, sarea nu mai are mare cautare, decat pentru industrie sau iarna la drumuri. Deci si fondurile pentru lucrari de conservare sau ecologizare sunt sub semnul incertitudinii.
  • Cetatea Almasului: Intr-o zi splendida - In cadrul unei excursie cu bicicleta, intr-o zi splendida am gasit si aceasta geocutie.
  • Santul cetatii - Moacsa: Várhányásnak - Várhányásnak este o forma gramaticala a denumiriii de Várhányás. Inseamna a cetatii (Várhányás).
  • Podul lui Stefan cel Mare: Podul domnitorului - Am (re)gasit locatia, mereu in alte straie. Sunt a 4 oara in preajma ei, fara succes in a gasi comoara.
  • Parcul Colina - Cluj: Am gasit cutia - Au ajuns ceva rozatoare si au inceput sa roada cutia pe o parte.
  • Varful Gropsoarele - Muntii Ciucas: Varf cu vedere - Tura din septembrie s-a nimerit sa fie intr-o sambata frumoasa, dupa prima fulguiala din an. Am ajuns pe Gropsoarele plecand de la Muntele Rosu, trecand pe La Rascruce si ne-am intors cu un ocol pe la cabana Ciucas.
  • Lemnia: Un ascunzis aproape drive-in - Biserica din Lemnia - Biserica construita pe un loc bine ales, cu o priveliste deosebita. Ascunzisul poate fi cautat chiar si fara gps.
  • Sub Muntele Uroi: Era mai bine pe varf - Tu ai gasit geocutia ascunsa in parcul dendrologic din Simeria? Eu din pacate nu :-(.
  • Sugas Bai: Tura cu bicicleta - Traseul intre Sfintu Gheorghe si Sugas Bai este ideal pentru o tura cu bicicleta. Este un peisaj foarte frumos.
  • Ochiul Huitoarei: Pe fruntea Huitoarei - Un GPS bun te conduce cu exactitate la ascunzis. Dar, din copacul ce apare in imaginea acestuia a mai ramas doar o cioata.
  • Parcul Pompierilor - Baile Tusnad: Plimbare - Intr-o plimbare alaturi de trekkingklub, am gasit-o.
  • Manastirea Carmelitana din Luncani: Manastirea Carmelitana din Luncani - Am fost pe punctul de a abandona cautarea. Perseverenta a dat roade.

Ai ajuns aici si ai reusit deja sa vizitezi obiectivul Lacul Lipanesti? Sau vrei doar sa comentezi, si sa completezi descrierea? Povesteste-ne despre experienta ta!

Stii locuri de vizitat din judetul Prahova, frumoase si interesante, dar mai putin cunoscute? Prezinta-ne informatii despre aceste locuri, si da posibilitatea celorlalti sa le cunoasca nemijlocit!