Navigheaza pe teren in timp real, te ajutam sa gasesti comoara ascunsa aici! Dupa autentificare.

Varful Goru - Muntii Vrancei

Se mai adauga faptul ca pantele sale nu sunt acoperite de padure - precum cele ale vecinului Lacauti, ci de ienuperi si jnepeni intre care se intercaleaza pajisti de afinis si insule de grohotis marunt. Platoul somital este redus la cativa metri patrati. Din cele spuse se poate intelege ca ofera libertate deplina pentru o panoramare de 360 de grade asupra peisajului inconjurator...

Harti, descrieri si comentarii detailate, poze mai mari, posibilitate de cautare, navigare pe teren in timp real catre Varful Goru - Muntii Vrancei - dupa inregistrare.

Interior distrus Sanpaul fantana apa sarata
Interior distrus
Loc de odihna Izvorul sarat Olteni
Loc de odihna
Localizare pe harta Lacul Filigeni mina Obcina Laposului
Localizare pe harta
Colțești cu Piatra Secuiului 2

Ai ajuns deja in acest loc, si ai reusit sa surprinzi ipostaze deosebite ale acestui geoobiectiv? Incarca pozele tale in albumul foto Varful Goru Muntii Vrancei!

Vizitati Varful Goru - Muntii Vrancei si celelalte obiective turistice prezentate. Multe dintre ele sunt locuri inedite, mai putin cunoscute. Va invitam sa le descoperiti!

Varful Goru, cu cei 1785 m ai sai, este cel mai inalt pisc al Muntilor Vrancei, fiind secondat de mai cunoscutul Varful Lacauti (1776 m). Spre deosebire de acesta din urma, aflat pe culmea principala a Muntilor Vrancei, Goru se desprinde ca un picior, scurt, din aceasta si se inalta singular, impresionant prin alura sa greoaie, ca o spinare de porc (hogback). Intra in zona tainica a cautatorilor de comori virtuale, si cauta geocutia terenului de joaca Geotrekking ascunsa aici!

Cea mai apropiata localitate este Comandau, se afla la 11,55 km distanta.
Ce atractii importante si populare sunt in apropierea obiectivului turistic Varful Goru Muntii Vrancei?
(detalii dupa autentificare)
Saua Tisitei Muntii Vrancei la la 6,7 km. Lacul Negru Muntii Vrancei la la 7,4 km.
Poiana Butuci Muntii Vrancei la la 7,7 km.
Ea se afla cam la jumatatea distantei dintre capetele acestei culmi reprezentate de varfurile Musat și Lacauti.
Varful Bulboace Muntii Vrancei la la 8,1 km. Saua Fantanita Muntii Vrancei la la 8,9 km.
La Ziduri la la 9,4 km.
Pe harta site-ului Muntii Nostri, zub Varful Zarna, apare un punct consemnat cu denumirea La Ziduri.
Varful Zarna Muntii Vrancei la la 10 km.
Din ceea ce, indeobste, este cunoscuta ca fiind culmea principala a muntilor Vrancei - Lacauti - Musat -, se despribnde un puternic si (cel mai) lung picior, ce ajunge pana in Depresiunea Targu Secuiesc: Zarna.
Saua Golici Muntii Vrancei la la 10,5 km. Muntele Laur Comandau la la 11,2 km. Cascada din Horn Muntii Vrancei la la 11,7 km. Comandau la la 11,7 km.
Podul suspendat Comandau la la 12 km.
Podul suspendat de la Comandau.
Paraul Vanatorul la la 12,1 km. Saua Cristianul Muntii Vrancei la la 12,3 km.
Gaterul vechi de la Gyula la la 12,7 km.
Primul gater pentru prelucrarea lemnului de la Comandau a fost amenajat la Gyula, aflat la 6,6 km distanta de Comandau.
Padurea Verdele Cheile Narujei 2 la la 13 km. Cascada Misina Muntii Vrancei la la 13,1 km.
Piatra Rosie Muntisoarele Vrancei la la 13,4 km.
Piatra Rosie este numit versantul stancos etalat spre nord-vest al varfului omonim situat, relativ, in extremitatea vestica a Muntisoarelor Muntilor Vrancei, fiind, poate, cel mai spectaculos dintre acesti muntisori.
Izvorul La Uluce Muntii Vrancei la la 13,6 km.
Vechea cale ferata ingusta Comandau Covasna la la 13,6 km. Am rebaleiat zona ascunzisului, cu acelasi rezultat. Am scotocit cateva cioate dintr-un perimetru rezonabil din jurul punctului indicat de GPS, dar in zadar. Saua Geamana Muntii Vrancei la la 14 km.
Planul inclinat la la 14,4 km.
Am participat la un traseu organizat prin site-ul Munte si Flori, prin imprejurimile statiunii Covasna. Un ascunzis simplu, dar care nu sare in ochi.
Turbaria Ruginosu Zagon la la 15,1 km. Cascada Pastaia Muntii Vrancei la la 15,1 km.
Dealul Din Mijloc Muntii Vrancei la la 15,1 km.
Marcajul banda rosie al culmii principale a Carpatilor nu merge pe ea, pentru ca evita Munceii Buzaului, preferand Siriul, Podu Calului si Penteleul.
Stanca Gurguiata Muntii Vrancei la la 15,2 km.
Unul dintre contraforturile sale, nordic, are si el o imagine penetranta pentru drumetii care strabat Cheile Tisitei, in partea lor amonte, este numit Gurguiata.
Balconul de pe Piatra Ursului Muntii Vrancei la la 15,4 km.
Cetatea Zanelor Covasna la la 15,5 km.
Destul de greu de gasit cutia in noile conditii de mediu constatate. Zona vechiului ascunzis a devenit imposibil de explorat, datorita vegetatiei arbustive ce s-a tot dezvoltat.
Cascada Valea Zanelor Covasna la la 15,7 km.
Valori naturale - Judetul Vrancea

• Urmarire Varful Goru
  • Localizare pozitie pe harta Muntii Vrancei

• Izvorul din paraul Pastravului - Ozunca-Bai: Paraul Pastravului in intuneric - Cand am ajuns in Ozunca Bai era deja intuneric. Deoarece cunosteam locul si am vazut deja si depunerea calcaroasa de langa izvor, m-am dus direct la geocutie.
  • Manastirea Cerbu: Scorburi fara cutie, dar pline cu furnici - Cred ca am gasit copacul despre care se vorbeste in informatia ajutatoare, a se vedea poza atasata, dar toate scorburile erau goale. Scorbura de la baza copacului avea si o piatra langa, probabil folosita pentru camuflare.
  • Panorama Ciucului: Panorama Ciucului - Locatie ce indeamna la relaxare. Mereu descoperi ceva interesant.
  • Mofeta din Baile Tusnad: Fara manusi de sudura - Inca nu a inceput sezonul, zona campingului este goala. Am putut sa caut ascunzisul fara sa fiu deranjat, chiar daca nu a trebuit sa caut mult.
  • Cascada Iavardi: In urma cu 2 ani la cascada Iavardi - Dupa 2 ani, cu ocazia unei ture in zona, mi-am dat seama ca am uitat sa anunt gasirea acestei geocutii. Eram a doua persoana care a gasit acest ascunzis.
  • Sub Muntele Uroi: Cu circa un an in urma - Am gasit geocutia cu circa un an in urma, acum am vazut-o si aici pe site si m-am gandit sa o declar gasita. Locul cache-ului e intr-adevar deosebit, cu o vedere panoramica asupra Muresului.
  • Cetatea Harom - Baile Jigodin: O frumoasa priveliste catre oras - Am gasit geocutia. A fost o experienta interesanta, nici nu stiam de existenta acestei cetati, dealtfel parasita de tot.
  • Lacul Balea: Panorama este de neuitat - Am gasit geocutia. Pot sa recomand pentru toate lumea dornic sa vada ceva frumos si placut pentru ochiul si sufletul omului.
  • Palma lui Dumnezeu - Fundatura Ponorului: In loc de dojana - Am fost foarte dezamagit sa nu gasesc geocutia ascunsa aici, deoarece pentru un loc atat de frumos ar fi fost potrivit si sentimentul oferit de gasirea cu succes a unei geocutii. Coordonatele precizate aratau undeva in lunca paraului, iar conform instructiunii ajutatoare geocutia ar trebui sa fie undeva pe un punct de belvedere.
  • Concretiuni de Feleac: Excursie in zona - Am gasit geocutia cu ocazia unei excursii in zona. Ascunzisul este intr-un loc foarte bun.
  • Ruinele bisericii reformate Benic: Am gasit cutia - Am luat o scoica si o piatra, am pus un breloc racheta de tenis-lanterna si un dinozaur Danonino. Multumim pentru ascunzis.
  • Varful Trei Pietre: Prea multe pietre - In drum spre Crucea Kondra, venind din Lunca de Jos, am cautat geocutia. Am ocolit stancile integral pana am reusit sa gasesc fisurile.
  • Cetatea Rakoczi - Pasul Oituz: Pasul Oituz - Am gasit aceasta cutie pe 5.09.
  • Gradina Zmeilor: Amenajari inutile si oribile - In Gradina Zmeilor, aceasta bijuterie naturala de importanta geologico-peisagistica unica in Romania, putem vedea azi niste amenajari oribile. Pe traseul poteci, care conduce pe liziera padurii de gorun, pe marginea abruptului stancos inalt de 10-12 m, si care ocoleste prin dreapta Gradina Zmeilor, au fost construite trepte in bancul friabil de conglomerate.
  • Piatra ovala - Lacul Sfanta Ana: Dimineata - Am cautat aproape o jumatate de ora printre copaci si pietre, dar nimic. GPS-ul avea semnal foarte slab sau deloc pe acolo asa ca mai mult la plezneala.
  • Piatra Secuilor Sud - Muntii Trascau: Gasita - :) am gasit o azi.
  • Turnul Apor - Baile Tusnad: Am gasit ascunzisul - La prima cautare, am crezut ca lipseste cutia, dar era doar alunecata foarte adanc in scorbura. Inainte de a repune cutia, am asezat cateva pietre in fundul scorburii, cu scopul de a evita o noua alunecare in jos.
  • Fantana Rege - Targu Mures: Ascunzis apropiat - Locuiesc in apropierea acestui ascunzis, asa ca mi-am permis sa fiu mai lejer. Prima data erau prea multi in jurul izvorului.
  • Turnul Olarilor - Sibiu: Bine fixata - Era bine fixata intre caramizi, are un log si un creion mic.
  • Fag sub varful Oituz-Izvor: Fag pazit strasnic de caini - L-am gasit la finele drumetiei noastre. In apropierea lui este o stana cu foarte, foarte multi caini, extrem de rai.
  • Ciuperca de piatra - Nemira Mica: Ciuperca Nemirei Mici isi are acum cutie proprie - Indiciul conduce la sigur, ciuperca fiind in cararea de acces pe varful Nemira Mica. Am reformulat textele de pe cutie si de pe carnetel in conformitate cu realitatea.
  • Coltesti: Tura de 1 mai - L-am gasit, cu ocazia turei de 1 mai Multumim. Multumim si pt leucoplast, ne-a fost de ajutor.
  • Laguna Albastra - Aghiresu: Brooke Shields - Felicitari pentru gasirea geocutiei. Intr-adevar Laguna albastra merita a fi vizitata mai ales vara.
  • Cavitatile de langa Satu Mare: Kolik - Am gasit geocutia ascunsa langa cavitatea Kolik, satul Satu Mare.

Ai ajuns in Muntii Vrancei si ai reusit deja sa vizitezi obiectivul Varful Goru? Sau vrei doar sa comentezi, si sa completezi descrierea? Povesteste-ne despre experienta ta!

Stii locuri de vizitat din judetul Vrancea, frumoase si interesante, dar mai putin cunoscute? Prezinta-ne informatii despre aceste locuri, si da posibilitatea celorlalti sa le cunoasca nemijlocit!