Navigheaza pe teren in timp real, te ajutam sa gasesti comoara ascunsa aici! Dupa autentificare.

Stanca Gurguiata - Muntii Vrancei

Harti, descrieri si comentarii detailate, poze mai mari, posibilitate de cautare, navigare pe teren in timp real catre Stanca Gurguiata - Muntii Vrancei - dupa inregistrare.

Poarta de intrare Bezid biserica reformata
Poarta de intrare
Monumente comemorative Monument Emil Rebreanu Palanca
Monumente comemorative
Scurgeri parietale Viaduct Mina Valea Garbea
Scurgeri parietale
Vedere de pe platoul rezervatiei peste Visterna ruine asezare orasul Ester
Vedere de pe platoul rezervatiei peste Visterna

Ai ajuns deja in acest loc, si ai reusit sa surprinzi ipostaze deosebite ale acestui geoobiectiv? Incarca pozele tale in albumul foto Stanca Gurguiata Muntii Vrancei!

Vizitati Stanca Gurguiata - Muntii Vrancei si celelalte obiective turistice prezentate. Multe dintre ele sunt locuri inedite, mai putin cunoscute. Va invitam sa le descoperiti!

>>> Intra in zona tainica a cautatorilor de comori virtuale, si cauta geocutia terenului de joaca Geotrekking ascunsa aici!

Cea mai apropiata localitate este Lepsa, se afla la 6,54 km distanta.
Izvoarele sarate JitiaIzvoarele sarate Jitia
Chiar inainte de a intra in satul Jitia, putin mai sus de baza versantului pe care suie drumul asfaltat spre Dealu Sarii, se afla unul dintre cele doua izvoare sarate ce constituie geoobiectivul.
Piatra Laptelui Muntii Ciucas
Monumentul Eroilor Magura Ocnei Targu OcnaMonumentul Eroilor Magura Ocnei Targu Ocna
Monumentul Eroilor de pe Magura Ocnei din orasul Targu Ocna este un monument comemorativ al militarilor romani morti in Primul Razboi Mondial.
Schitul Sfantul Alexie DragusaniSchitul Sfantul Alexie Dragusani
Administrativ, schitul apartine satului Dragusani-Parava.
Reci Am gasit geocutia pe baza coordonatelor primite de la cel care a ascuns cutia cu o zi inainte.
Planul inclinatPlanul inclinat
Am participat la un traseu organizat prin site-ul Munte si Flori, prin imprejurimile statiunii Covasna. Un ascunzis simplu, dar care nu sare in ochi.
Biserica catolica CatalinaBiserica catolica Catalina
Am gasit ascunzisul fara nici un fel de dificultati.
Rezervatia geologica Reghiu-ScruntaruRezervatia geologica Reghiu-Scruntaru
Circa 30 km est de Focsani.
Groapa cu pini Coza Tulnici
Groapa cu pini este o arie protejata, care se afla in satul Coza, comuna Tulnici, si este inclusa in Parcul Natural Putna - Vrancea.
Poiana cu belvedere de sub Inzapezitul MarePoiana cu belvedere de sub Inzapezitul Mare
Reprezinta un reper esential pentru a nu iesi de pe aceasta culme in cazul parcurgerii ei de la nord la sud.
Santul din Poiana Berzete Muntii BodocSantul din Poiana Berzete Muntii Bodoc
Muntele pe care se afla este numit Budos, de sub el izvorand vai ce curg spre paraul Padureni si spre localitatea Dalnic.
Biserica catolica Petriceni SanzieniBiserica catolica Petriceni Sanzieni
Eram in drum spre casa, nu mai aveam mult timp pana la inserare, dar nu puteam sa trec pe langa cele doua ascunzisuri noi de la Petriceni si Valea Seaca.
Imeni Eu personal nu am avut inca ocazia sa caut aceasta geocutie, asa ca poate nu ar trebui sa comentez. Desi am baleiat pe o raza suficient de generoasa, dar nu exagerata, n-am putut dibui ascunzisul.
Castelul Szentkereszty Arcus
Accesul de la drumul principal se face pe o alee, langa un sir de plopi.
Altarul Sfanta Maria Intr-un final, am ajuns si la altarul Sfanta Maria.
Pestera Kolik OjdulaPestera Kolik Ojdula
, 1965) si apoi in Cadastrul Pesterilor din Romania (Cristian Goran, 1982), unde se specifica drept roca de cantonament, aglomeratele vulcanice - aspect fals - si fara alte caracteristici de localizare sau morfometrice.
Izvorul Sarat OlteniIzvorul Sarat Olteni
In trecere de la Cetatea Herecz la Izvorul Salus am facut un scurt popas la Izvorul Sarat, caruia i-am gustat apa - baubila, nu foarte sarata - si unde am vrut sa vedem inima pietrei.
Piatra Floarei Muntele StoguPiatra Floarei Muntele Stogu
Piatra Floarei reprezinta un vast perete de stanca, aproape vertical, aflat pe una dintre cele doua terminatii ale Muntelui Stogu din Muntii Berzunti.
Chilia lui Dionisie Nucu
Casa Szocs Matyas Targu SecuiescCasa Szocs Matyas Targu Secuiesc
Cladirea-monument istoric se afla pe strada Garii 16.
Cascada CernicaCascada Cernica
Cascada Cernica este o cadere de apa formata din mai multe trepte, care se afla pe parul Cernica, aproape de localitatea Poiana Sarata.
Cascada Fata Moarta
Cascada BuciasCascada Bucias
De la Onesti se merge pe drum asfaltat catre Casin - Manastirea Casin - Scutaru. Gasirea acestei geocutii este mai dificila fara un gps, fiind nevoie si de informatia altitudine. Frumoasa cascada, frumos si punctul de belvedere.
Capela Sfantul Stefan Dealul PerkoCapela Sfantul Stefan Dealul Perko
Citind informatiile de pe site, inainte de a pleca pe teren, pentru a cauta cutia de pe Dealul Perko, am constatat cu oarecare surprindere ca era ultimul ascunzis publicat.
Trovantii din UlmetTrovantii din Ulmet
Am cautat ascunzisul indicat de coordonate cu multa asiduitate in ciuda tufelor de catina vie dimprejur dar impiedicat de o gramada de catina taiata in urma curatarii potecii si aruncata exact unde ar fi putut fi ascunzisul.
Fantana din mijlocul drumului NicorestiFantana din mijlocul drumului Nicoresti
La intersectia celor doua strazi mentionate, gasim indicatorul, care ne arata directia spre dealul Cosna.
Panorama Saciova
Cimitirul german de la TisitaCimitirul german de la Tisita
N-a fost chiar park and grab caci n-am intrat cu masina pe aleea ce duce la cimitir.
Dealul Pivnitele Mari Moacsa Am inscris locatia de aici ca punct important al unui traseu si asa bogat in obiective. Cu ocazia zilelor orasului Sfantu Gheorghe, eram in zona.
Crucea Eroilor PoienitaCrucea Eroilor Poienita
O monumentala cruce de beton a fost ridicata in satul Poienita, comuna Dumitresti in cinstea eroilor din Primul Razboi Mondial.
Cetatea Comorii Muntii BodocCetatea Comorii Muntii Bodoc
In apropierea varfului Bodoc se afla un altul, cu un profil usor sesizabil - trapezoidal, datorita largii platforme somitale - numit Varful Comorii.
Tunelul Mare din Cheile TisiteiTunelul Mare din Cheile Tisitei
Am baleiat destul de constiincios bazele celor doi versanti ai Tisitei. E vorba de versantul opus intrarii in tunel, adica cel aflat in spatele stalpului cu marcaj din a 2-a imagine.
Ciuperca de piatra Nemira MicaCiuperca de piatra Nemira Mica
Indiciul conduce la sigur, ciuperca fiind in cararea de acces pe varful Nemira Mica. Desi nu deschide orizonturi, este un obiectiv la fel de fotografiat ca varfurile de munte.
Izvorul Salus Muntii BodocIzvorul Salus Muntii Bodoc
Am trecut pe la izvorul mineral Salus de la Baile Sutei, cu prilejul unei drumetii cu multe geoobiective, curiosi sa vedem amenajarea din 2011 realizata de asociatia ungara Ars Topia.
Mofeta Baile BalvanyosMofeta Baile Balvanyos
Cladirea nu este intr-o stare foarte buna, dar mofeta si baia pentru picioare pot fi inca utilizate.
Monumentul Victoriei TisitaMonumentul Victoriei Tisita
Am cautat dupa coordonate fara succes. Cutia este la locul ei si ne-am scris deja numele in ea, iar celelalte portdrapeluri sunt goale.
Cetatea Zanelor CovasnaCetatea Zanelor Covasna
Zona vechiului ascunzis a devenit imposibil de explorat, datorita vegetatiei arbustive ce s-a tot dezvoltat. Destul de greu de gasit cutia in noile conditii de mediu constatate.
Cascada Pirusca Muntii Ciucas
Biserica catolica ImeniBiserica catolica Imeni
Aceasta geocutie a mai fost gasita de alte 5 persoane inaintea mea, ascunzisul fiind preluat si pe interfata in limba maghiara a acestui site. Conform informatiilor primite de la colegi de joaca, biserica catolica din Imeni a fost renovata in exterior.
PoianPoian
Am urcat la crucea care vegheaza deasupra localitatii, din Poian, pe langa un perete stancos foarte interesant, si pe niste dealuri verzi, care seamana cu niste ghetari.
Piatra Corbu LargaPiatra Corbu Larga
Piatra Corbu reprezinta o inpresionanta faleza de gresie, aflata la extremitatea celui mai zdravan contrafort al Culmii Berzuntilor - Stogu -, la confluenta paraului Larga cu Trotusul.
Stanca lui Camara Pagubeni Cascada Valea Zanelor Covasna
Manastirea Sihastru PloscuteniManastirea Sihastru Ploscuteni
Interesanta si prin prezenta unei populatii majoritar, 95 la suta, catolica intr-o zona eminamente ortodoxa.
Lazaresti
Coordonatele duc langa o biserica veche, langa cea noua.
Balta DraculuiBalta Dracului
Balta Dracului din orasul Covasna este un monument al naturii, ivire naturala de apa minerala si gaz mofetic, martor al activitatilor postvulcanice cu numeroase eruptii in trecut.
Vulcanii noroiosi Paclele de la Beciu
Momentan cutia este dezactivata.
Saua Cristianul - Muntii Vrancei
Monumentul Ecaterinei Teodoroiu StraoaneMonumentul Ecaterinei Teodoroiu Straoane
In drum spre Soveja ne-am oprit si la acest ascunzis foarte accesibil la prima vedere.
Varful Lacauti Varful Lacauti a fost unul din cele doua obiective principale (al doilea Varful Goru) ale unui traseu in circuit de o zi. Am ajuns aici prin Comandau, in cadrul unei drumetii organizate de Munte si flori -Onesti.
Cimitirul de onoare BordestiCimitirul de onoare Bordesti
Este cunoscut ca cimitirul ostasilor romani si germani.
Piatra ingaurita Masa lui Bucur
Manastirea Poiana MaruluiManastirea Poiana Marului
Manastirea Poiana Marului este una dintre cele mai cunoscute și mai vechi manastiri buzoiene.
Dealul Din Mijloc Muntii VranceiDealul Din Mijloc Muntii Vrancei
Marcajul banda rosie al culmii principale a Carpatilor nu merge pe ea, pentru ca evita Munceii Buzaului, preferand Siriul, Podu Calului si Penteleul.
Ruinele Bisericii VeresRuinele Bisericii Veres
Asa numita Ruinele Bisericii Veres se afla in perimetrul satului Calnic, apartinand comunei Valea Crisului.
Piatra Zimbrului Ciuperca de piatra Dupa ce am cautat fara succes geocutia ascunsa in cavitatea din Stanca Piatra Zimbrului, pe care am si inlocuit-o, am urcat pe varful propriu-zis. Am ajuns pe Varful Piatra Zimbrului in doua randuri.
Piatra cu caldare mare Piatra Soimului OituzPiatra cu caldare mare Piatra Soimului Oituz
Cunoscand bine locatia, ne-a fost usor sa gasim ascunzisul.
Cetatea Ciuchian din Lutoasa O privire atenta a fotografiei ascunzisului ajuta decisiv la gasirea sa. M-am bucurat foarte mult, cand am aflat despre acest ascunzis.
Varful Carpinis Muntii BodocVarful Carpinis Muntii Bodoc
Da, asa am inceput aici am inceput meseria de forestier, in Burdei, unde in trecut au fost sticlari italieni.
Valori naturale - Judetul Vrancea

• Urmarire Stanca Gurguiata
  • Localizare pozitie pe harta Muntii Vrancei

• Parcul Central - Odorheiu Secuiesc: Culoarea verde - Am gasit geocutia ascunsa intr-un frumos parc din Odorheiu Secuiesc. Probabil cea mai frumoasa perioada a anului pentru culoarea verde.
  • Stancile Lucaciu - Muntii Calimani: Onestenii la putere - Varful Lucaciu este primul pe lunga culme secundara a Calimanilor, ce se ridica usor din Depresiunea Dornelor racordandu-se de culmea principala la coada Pietrosului. Pe varf apar spectaculoasele stanci vulcanice ce starnesc imaginatia prin diveristatea formelor pe care le etaleaza.
  • Varful Gropsoarele - Muntii Ciucas: Gropsoara mai inalta - Ciucas-Relaxare de la munte. Parafrazand reclama, am inceput relaxarea pe culmea Gropsoarele-Zaganu.
  • Cetatea Colt: Cetatea Colt - Dupa un efort sustinut am ajuns si la cetate, dupa ce am vizitat Manastirea Colt. La fel ca toate celelalte cetati si aceasta este in uitare si neamenajata.
  • Concretiuni de Feleac: Intr-o excursie cu bicicleta - Impreuna cu copiii mei am gasit comoara. Pacat ca a venit ploaia, si a trebuit sa ne grabim inapoi.
  • Varful Bistriciorul: A fost o revelatie - Faptul ca am gasit aceasta geocutie, pentru ca am gasit-o intamplator in timp de adunam servetelele si alte gunoaie lasate de altii pe Varful Bistriciorul, la 1990 m. Uitandu-ma dupa chestii albe pe jos, am vazut ceva sub niste pietre unde e tabla veche cu varful Bistriciorul si asa am descoperit comoara.
  • Baile Fantana Sarata: A doua oara - Am trecut de mai multe ori in ultima vreme pe langa Baile Fantana Sarata, azi fiind a doua oara cand caut aceasta geocutie. Prima data am incarcat in gps (tableta) coordonatele intr-un format, care nu continea si instructiunea ajutatoare.
  • Lacul Andreoaie - Boistea: Cutie noua la Lacul Andreoaie - În trecere pe la lac am constatat devalizarea ascunzisului si disparitia geocutiei. Cum aveam la mine una goala am reamenajat ascunzisul, ascunzand mai bine cutia.
  • Lacul Culpiu: Lac de pescuit cu insula - Am participat impreuna cu posesorul geocutiei ascunse langa lacul Culpiu la o mica excursie de cautat geocutii. Deoarece am pierdut mult timp la ascunzisul din Ceuasu de Campie, am avut timp doar sa mai caut doar o singura geocutie pana la inserare.
  • Zoo Targu Mures - Platoul Cornisa - Targu Mures: GeoKrety out - Am gasit cutia la locul indicat.
  • Gara Mica - Sovata: Blocul de beton - Poza incarcata in albumul geoobiectivului, pe care se vede noul gard montat, nu-mi este de ajutor. Geocutia nu a fost ascunsa dupa o piatra, ci dupa un bloc mare de beton.
  • Bunloc: Zona cu vile - Am gasit o geocutie, ascunsa langa partia de schi din Bunloc. Cutia este in stare buna.
  • Piatra Corbului: Transformare in POI - Multumesc pentru atentionare. Copacul dublu, respectiv scorbura, pot fi identificate usor pe baza fotografiei.
  • Biserica catolica - Imeni: Biserica renovata si ascunzisul indepartat - Conform informatiilor primite de la colegi de joaca, biserica catolica din Imeni a fost renovata in exterior. Cu aceasta ocazie a fost schimbata decorul ferestrelor, cu un decor mai nereusit dupa parerea mea.
  • Stadionul municipal vechi - Targu Mures: Stadionul municipal vechi - Faina catarare.I
  • Cindrel: Gasita - Am gasit cutia de pe virful Cindrel. Multumesc.
  • Lacul Filigeni - Obcina Laposului: Harti rotite - Pentru mine o harta, fie ea doar o poza Google Earth, ar trebui sa-mi ofere informatii legate de localizarea obiectivelor, a traseelor propuse pentru a fi parcurse, respectiv accesul la locatii. Rotand harta sau poza Google Earth, si ascunderea directiei nordului, ingreuneaza intelegerea informatiilor oferite, mai bine zis ma dezorienteaza.
  • Cetatea Zanelor - Covasna: Relocare ascunzis - Zona vechiului ascunzis a devenit imposibil de explorat, datorita vegetatiei arbustive ce s-a tot dezvoltat. Asa ca am tinut cont de sugestia de a amenaja un nou ascunzis.
  • Macin: Un flavor de Macin - Ascunzisul este excentric localizat fata de traseul marcat al culmii Pricopanului ce trece prin apropiere. Ceea ce poate, relativ, deranja.
  • Varful Harghita Madaras: Pe platou - O tura de platou pe varful Madaras ce nu implica un efort prea mare.
  • Biserica catolica - Mihaileni: Acoperis renovat - Acoperisului de scandura de la podul intrarii de la biserica a fost renovat. Daca acolo era ascunzisul e posibil sa fi disparut astfel.
  • Piatra Corbului: Cireasa de pe tort - Din punctul meu de vedere, important este ca ati ajuns in locul respectiv. Geocutia este doar cireasa de pe tort, o valoare adaugata drumetiilor.
  • Detunatele: Amintiri - Pentru ca am umblat de curand in cutia cu amintiri nu se poate sa nu pomenesc si de Detunatele, vizitate acum patru ani. Ajungeam acolo uluiti de Sarmizegetusa Regia unde petrecusem o noapte foarte aproape de cetate.
  • Stanca Soimilor - Baile Tusnad: O noua cutie intr-un loc nou - Am ascuns o noua geocutie, intr-un loc nou. Dupa ce ascunzisul initial a fost devastat de 4 ori.
  • Muntele Frumos: Intamplari noi pe Muntele Frumos - Am gasit usor cutia, aflata in buna stare. Carnetelul fiind putin umed, iar pixul, la inceput, incapatanat.
  • Manastirea Carmelitana din Luncani: Manastirea Carmelitana din Luncani - Am fost pe punctul de a abandona cautarea. Perseverenta a dat roade.
  • Salina Praid: Salina Praid - O locatie foarte frumoasa unde as fi ramas o zi intreaga si tot nu m-as fi plictisit. O salina dotata cu de toate.
  • Biserica romano-catolica din Nicolesti - Frumoasa: Dupa ce am sarit gardul inutil - Fotografiind cladirea de langa biserica, am pornit in directia gresita, astfel incat la un moment dat a trebuit sa sar peste un gard, sa inconjor cladirea, pana sa ajung in interiorul curtii bisericii. Recomand poarta care se deschide din strada laterala.
  • Podul Minciunilor: Am gasit cutiuta magnetica - Aam completat logul si am adaugat ceva in ea. In afara logului si a unui creion, nu mai era nimic.
  • Cetatea Racu: Revalorizare - Am ajuns la cetatea Racu pe un traseu neconventional ce porneste din Siculeni si trece pe la Piatra Tabulata. Am avut astfel posibilitatea sa remarcam peretele sudic (natural) al cetatii.

Ai ajuns in Muntii Vrancei si ai reusit deja sa vizitezi obiectivul Stanca Gurguiata? Sau vrei doar sa comentezi, si sa completezi descrierea? Povesteste-ne despre experienta ta!

Stii locuri de vizitat din judetul Vrancea, frumoase si interesante, dar mai putin cunoscute? Prezinta-ne informatii despre aceste locuri, si da posibilitatea celorlalti sa le cunoasca nemijlocit!