Charlottenburg

Harti, descrieri si comentarii detailate, poze mai mari, posibilitate de cautare, navigare pe teren in timp real catre Charlottenburg - dupa inregistrare.

Troita de pe varf colos ciuc
Troita de pe varf
Spre Lespezi Varful Lespezi
Spre Lespezi
Arbori lalea Arcalia parc dendrologic
Arbori lalea
Traseul de vizitare Microcanion bazalt Hoghiz
Traseul de vizitare

Ai ajuns deja in acest loc, si ai reusit sa surprinzi ipostaze deosebite ale acestui geoobiectiv? Incarca pozele tale in albumul foto Charlottenburg!

>>> Vizitati Charlottenburg si celelalte obiective turistice prezentate. Multe dintre ele sunt locuri inedite, mai putin cunoscute. Va invitam sa le descoperiti!

Cea mai apropiata localitate este Charlotenburg, se afla la 0,29 km distanta.
Poiana cu narcise Rovina
Poiana cu narcise de la Rovina.
Fortificatia de la Cornesti Casa de vanatoare Savarsin Lacul Surduc Acumularea Topolovatu Mare Acumularea Murani
Pictura murala TimisoaraPictura murala Timisoara
Pictura a fost realizata in anul 2019, si este dedicata Revolutiei din decembrie 1989.
Lacul Aradul Nou Lacul Pescarusul
Cetatea Soimos Am gasit geocutia ascunsa printre ruinele cetatii Soimos. Lacurile Nitchidorf
Podul Mihai Viteazu Canalul Bega
Arta stradala langa Canalul Bega, in zona podului Mihai Viteazu, Timisoara.
Lacul Liebling Lacul Otvesti Conacul Birtolon Baratca Vulcan noroios Seceani Lacul Dudestii Noi Balta Rosie Carpinis Lacurile de la Bocsig
Movila Sisitac Sanpetru Mare
Movila Sisitac (Sisitak) - Sanpetru Mare.
Caramidaria Santana Lacul Bacova
Cetatea medievala de pamant Satchinez
Pe langa geoobiectiv trece drumul judetean DJ 693, Satchinez-Biled.
Fantana cu apa minerala Casa cu lacat Arad Lacul Icloda Lacul din crater Seceani
Cetatea SiriaCetatea Siria
Cetatea a fost intarita in secolul XV - rolul indeplinit de cetate era unul strategic, de aparare si economic avand arondate 110 sate.
Rozariul de la Mandruloc
Gradina de trandafiri Rozariul de la Mandruloc.
Biserica de lemn si manastirea Cebza
La marginea de nord a localitatii se afla manastirea de calugarite Cebza, iar in cimitirul din apropiere biserica de lemn a lacasului de cult.
Lacul Albastra
Plop negru Paulis
Plopul negru se afla la sud-est de Paulis, intre raul Mures si calea ferata.
Lacul Berini Paradisul Verde Lacul Ianova Saraturile de la Dinias Lacurile Socodor
Parcul de sculptura Casoaia
Este constituita dintr-o tabara veche din epoca comunista, un camping privat cu cabane si vile, si un parc de sculptura amplasat in padure.
Lacurile Cornesti Lacul Ghiroda
Drumul Golgotei RadnaDrumul Golgotei Radna
Am gasit geocutia. Locul e super, cutia e in stare foarte buna, mersi.
Tumulul Gramurada de la Jupani
Movila antropica numita Gramurada de la Jupani este situata la 610 m est-nordest de Halta Susani-Bega, la 30 m nord de paraului Glavita, pe malul drept.
Lacul Mailat Lacul Uivar
Mlastinile Satchinez
Rezervatia naturala ornitologica Mlastinile Satchinez.
Casa Pianului Jacques Faix Arad
Casa memoriala Jacques Faix, care include si celebrul Salon al Pianului, gazduieste azi evenimente culturale.
Balta Chisoda Timisoara
Belvedere Valea Bosniac Sistarovat
Obiectivul se afla la 2,5 km distanta, vest - sud-vest de biserica ortodoxa din Sistarovat, respectiv la 1,4 km vest de drumul judetean DJ572 Sistarovat-Cuvesdia.
Sanctuarul neolitic Parta Gradina zoologica Timisoara
Lacurile Ghioroc
A fost amenajat pe teritoriul unei foste cariere de nisip, in scopuri turistice.
Moara Borzak Variasu Mare
A fost construita in anul 1940, a functionat pana in anii 1950, dupa care a fost sechestrata de statul roman.
Tumulul Gramurada lui Ticu Susani
Movila numita Gramurada lui Ticu, situata la 540 m nord de biserica si la 20 m sud de calea ferata, este un sanctuar de epoca hallstattiana.
Castelul regal Savarsin
Iazul Zabrani Paulis
Iazul sau Balta Zabrani - se afla pe teritoriul localitatii Paulis.
Lacul Cicir
Castelul BohusCastelul Bohus
Consta dintr-un singur corp de cladiri, care prezinta 30 de camere.
Vulcanii noroiosi Forocici Lacul Taut
Minis De fapt, este acoperita doar de putin pamant, putand fi usor gasita si de trecatori. Primul cache gasit de noi. Lacul Sustra Balta Soimos Balta Rovina
Obiective cultural-istorice - Judetul Timis
* Detalii despre contextul istoric si semnificatia culturala dupa autentificare.

• Urmarire Charlottenburg

• Urma de picior a lui Hristos - Culmea Avas: Gocutie lipsa - Se poate ajunge la ascunzis, pe varful dealului, chiar si cu o masina cu garda nu prea joasa. Din pacate piatra care contine urma de picior a lui Hristos a fost pozitionata cu urmele in partea de jos.
  • Lacul Andreoaie - Boistea: Cutie noua la Lacul Andreoaie - În trecere pe la lac am constatat devalizarea ascunzisului si disparitia geocutiei. Cum aveam la mine una goala am reamenajat ascunzisul, ascunzand mai bine cutia.
  • Cheile Dofteanei: Nu am gasit cheile, nici cutia dar a meritat 100% - Dupa 2 zile de analizat harti, am decis sa incercam sa ajungem la chei plecand din Slanic Moldova. Am luat-o pe un drum forestier la iesirea din slanic, pe dreapta (dupa cabanele de camping de pe stanga).
  • Santurile Cetatii: Santurile amenajate ale Cetatii - Avand in vedere ca santurile cetatii au fost amenajate, mai mult ca sigur ca ascunzisul a fost distrus in timpul lucrarilor. Intrebare catre cel care a ascuns geocutia.
  • Capela Sfantul Iosif - Barzava: A doua cutie, da! - Capela este la doi pasi de cealalta biserica a Barzavei. Am ajuns la capela odata cu femeia ce are in grija curatenia.
  • Bastionul Croitorilor - Cluj: In drum spre serviciu - Am gasit geocutia pe la ora 8:00, in drum spre serviciu. Multumesc.
  • Sicasau: Felicitari pentru ascunzis - Intr-o dimineata cu soare, cu prietenul meu, am gasit aceasta geocutie.
  • Apa Imputita - Paraul Lupului: Un loc ascuns cu o atmosfera aparte - M-am apropiat de ascunzis dinspre intrarea in parcul cu animale salbatice, urmand paraul Lupului. Nu exista o poteca clar batuta, astfel incat a trebuit sa inaintez prin padure, respectiv pe malul paraului.
  • Lacul Filigeni - Obcina Laposului: Coordonatele reperelor - In cazul acestui geoascunzis, lacul Filigeni nu este un reper auxiliar, ci este chiar obiectivul turistic principal. Nu este foarte important publicarea coordonatelor unor puncte auxiliare, ca de ex.
  • Cetatea Rakoczi - Ghimes-Faget: Neglijenta impardonabila - Exista, intr-adevar, o confuzie in descriere. Intre est si sud, din pacate, esentiala.
  • Lacul Rosu: Am urmat indicatiile de traseu - In aceasta perioada lacul era inghetat, avand un farmec aparte. Cutia era bine ambalata, dar cu ceva condens.
  • Piatra Galbena: Impreuna cu elevi - Am gasit geocutia, impreuna cu elevii, Tornabacsi.
  • Dealul Melcilor: Priveliste frumoasa - Am gasit cutia. Privelistea este, intr-adevar foarte frumoasa.
  • Altarul - Stogul de piatra: La Altar am gasit geo-ofranda - Geocutia a fost gasita de nepoata noastra mai mica - 10 ani - doar pe baza indicatiilor, era OK. Ne-am inscris primii in jurnal.
  • Varful Simon - Muntii Stanisoarei: Varful Simon - Traseu frumos Zapada tare pe alocuri portiuni fara Ceata sa risipit un pic pe varf Gasit ascunzisul Scotocit bine sub pietrele respective ce ies din pamant langa fagul cu pricina din poza dar banuiesc ca a mai sapat un animal ceva acolo caci nu am gasit kinderul. Ori a cazut din locas si panta fiind mare sa tot dus Ramane sa il mai caut la primavara :)Recomand coborarea pe partea opusa a VF Simon si imediat stanga la vale din saua ce urmeaza langa mesteceni pentru a face un circuit pe forestierul ce iese la Bisericani.
  • Bastionul Croitorilor - Cluj: Ascunzis curat - Unul dintre ascunzisurile curate. Atat imprejurimea cat si locul cutiei.
  • Cetatea Rasnov: Am gasit - Multumesc pentru geocutie.
  • Fantana Nicolae Ioan - Muntii Ciucas: Tablita de marmura - Am ajuns la geoobiectiv urmand traseul ce suie pe valea Berii spre Cabana Ciucas. Acum se poate ajunge aici si cu o masina de forta si garda la sol ale unui Logan.
  • Varful Biliboc - Muntii Tarcaului - Zona Ghimes: Varful Biliboc - Pe o vreme de toamna ca in basme, intr-un peisaj reconfortant, am ajuns la varful si monumentul Biliboc. Merita urcusul.
  • Turnul Apor - Baile Tusnad: In sfarsit, in al treilea an de cautari - Am gasit-o, dar tot cu aventuri. Adica in sfarsit am gasit copacul cu pricina, la vreo 25m de coordonatele originale.
  • Mlastina Harman: Din pacate - Biserica a fost deja inchisa, cand am sosit la fata locului. Programul de vizitare este afisat la intrare.
  • Varful Baba Mare - Muntii Bucegi: In carca bunicii! - Cum altitudinea este o variabila (nu o certitudine) la majoritatea aparatelor cu GPS. Am cautat cutia pe la baza stancii.
  • Biserica de lemn din Bucea: Cruce - Am gasit cutiuta in drum spre Cluj. La drum e o biserica mai mare, pe linga care am parcat apoi am urcat la biserica mica.
  • Surducul Varghisului: Felicitari pentru ascunzis - Intr-un loc minunat am gasit geocutia.
  • Saua Nemirei: Saua Nemirei - Locatia ofera un moment de ragaz, un strop de apa rece, incanta ochiul si da sperante. La stalp este un punct de rascruce, spre Sandru, Nemira Mare sau Dofteana.
  • Piatra ovala - Lacul Sfanta Ana: Dupa indelungi cautari - Am gasit geocutia, impreuna cu un prieten, totul era umed dupa ploi recente. Am si alunecat pe un bolovan si m-am taiat binisor de la glezna in sus, insa totul a meritat.
  • Agnita: Biserica - Frumoasa biserica.
  • Cetatea Feldioara: Cetatea e superba - Am fost la Feldioara, cetatea e superba si impresionanta. Cache-ul nu mai exista, am gasit doar 2 pungi de plastic si instructiunile plastifiate in romana si magiara, toate pe jos in noroi.
  • Izvorul de la Botul Farcului: Izvorul din carare - Urmand indicatiile d-lui profesor, am ajuns aici intr-o zi de toamna autentica. Un soare bland ne-a insotit cararea, istoria ne-a starnit jalea(transee si locasuri de artilerie).
  • Pestera Sugau - Muntii Giurgeu: Cutie noua - Am inlocuit cutia sparta cu o cutie noua.

Ai ajuns aici si ai reusit deja sa vizitezi obiectivul Charlottenburg? Sau vrei doar sa comentezi, si sa completezi descrierea? Povesteste-ne despre experienta ta!

Stii locuri de vizitat din judetul Timis, frumoase si interesante, dar mai putin cunoscute? Prezinta-ne informatii despre aceste locuri, si da posibilitatea celorlalti sa le cunoasca nemijlocit!