Fantana cu apa minerala

Harti, descrieri si comentarii detailate, poze mai mari, posibilitate de cautare, navigare pe teren in timp real catre Fantana cu apa minerala - dupa inregistrare.

Lacul lui Busuioc Lacul Busuioc Schitul Dealu Sarii
Lacul lui Busuioc
Pod peste Olt Mlastina Benes
Pod peste Olt
Bloc urias de piatra cariera piatra Velnita
Bloc urias de piatra
Capra Caluseri
Capra

Ai ajuns deja in acest loc, si ai reusit sa surprinzi ipostaze deosebite ale acestui geoobiectiv? Incarca pozele tale in albumul foto Fantana cu apa minerala!

>>> Vizitati Fantana cu apa minerala si celelalte obiective turistice prezentate. Multe dintre ele sunt locuri inedite, mai putin cunoscute. Va invitam sa le descoperiti!

Cea mai apropiata localitate este Fibis, se afla la 3,36 km distanta. Repere arheologice pe teritoriul localitatii Fibis: 13
Castelul BohusCastelul Bohus
Consta dintr-un singur corp de cladiri, care prezinta 30 de camere.
Gradina zoologica Timisoara
Cetatea Soimos Am gasit geocutia ascunsa printre ruinele cetatii Soimos. Lacul Ghiroda Casa cu lacat Arad
Tumulul Gramurada de la Jupani
Movila antropica numita Gramurada de la Jupani este situata la 610 m est-nordest de Halta Susani-Bega, la 30 m nord de paraului Glavita, pe malul drept.
Lacul Liebling Conacul Birtolon Baratca
Belvedere Valea Bosniac Sistarovat
Obiectivul se afla la 2,5 km distanta, vest - sud-vest de biserica ortodoxa din Sistarovat, respectiv la 1,4 km vest de drumul judetean DJ572 Sistarovat-Cuvesdia.
Lacul Berini Lacurile Nitchidorf Lacul Uivar Lacul Icloda Lacul Albastra Lacul Pescarusul Lacul din crater - Seceani Lacul Sustra Balta Rosie Carpinis
Iazul Zabrani Paulis
Iazul sau Balta Zabrani - se afla pe teritoriul localitatii Paulis.
Balta Soimos Lacul Bacova Lacul Ianova Lacurile Cornesti
Biserica de lemn si manastirea Cebza
La marginea de nord a localitatii se afla manastirea de calugarite Cebza, iar in cimitirul din apropiere biserica de lemn a lacasului de cult.
Balta Chisoda Timisoara Lacul Taut Caramidaria Santana Lacul Cicir Lacul Aradul Nou Lacul Dudestii Noi
Cetatea medievala de pamant Satchinez
Pe langa geoobiectiv trece drumul judetean DJ 693, Satchinez-Biled.
Tumulul Gramurada lui Ticu Susani
Movila numita Gramurada lui Ticu, situata la 540 m nord de biserica si la 20 m sud de calea ferata, este un sanctuar de epoca hallstattiana.
Moara Borzak Variasu Mare
A fost construita in anul 1940, a functionat pana in anii 1950, dupa care a fost sechestrata de statul roman.
Saraturile de la Dinias Lacurile Jimbolia
Casa Pianului Jacques Faix Arad
Casa memoriala Jacques Faix, care include si celebrul Salon al Pianului, gazduieste azi evenimente culturale.
Plop negru Paulis
Plopul negru se afla la sud-est de Paulis, intre raul Mures si calea ferata.
Lacurile Ghioroc
A fost amenajat pe teritoriul unei foste cariere de nisip, in scopuri turistice.
Cetatea SiriaCetatea Siria
Cetatea a fost intarita in secolul XV - rolul indeplinit de cetate era unul strategic, de aparare si economic avand arondate 110 sate.
Mlastinile Satchinez
Rezervatia naturala ornitologica Mlastinile Satchinez.
CharlottenburgCharlottenburg
Se remarca prin faptul ca este singurul sat construit in forma de cerc din Banat.
Movila Sisitac Sanpetru Mare
Movila Sisitac (Sisitak) - Sanpetru Mare.
Sanctuarul neolitic Parta
Parcul de sculptura Casoaia
Este constituita dintr-o tabara veche din epoca comunista, un camping privat cu cabane si vile, si un parc de sculptura amplasat in padure.
Drumul Golgotei RadnaDrumul Golgotei Radna
Am gasit geocutia. Locul e super, cutia e in stare foarte buna, mersi.
Vulcan noroios Seceani
Minis De fapt, este acoperita doar de putin pamant, putand fi usor gasita si de trecatori. Primul cache gasit de noi.
Podul Mihai Viteazu Canalul Bega
Arta stradala langa Canalul Bega, in zona podului Mihai Viteazu, Timisoara.
Fortificatia de la Cornesti Paradisul Verde Lacul Otvesti Acumularea Topolovatu Mare
Rozariul de la Mandruloc
Gradina de trandafiri Rozariul de la Mandruloc.
Lavanda de la tara - Fibis
Nu se percepe taxa de intrare, conditia pentru vizita este achizitionarea unui buchet de lavanda sau o sticluta de ulei.
Lacul Mailat
Pictura murala TimisoaraPictura murala Timisoara
Pictura a fost realizata in anul 2019, si este dedicata Revolutiei din decembrie 1989.
Valori naturale - Judetul Timis

• Urmarire Fantana cu apa minerala

• Turnul Apor - Baile Tusnad: Plimbare - Am facut o plimbare pana la turn impreuna cu tata, care m-a asteptat cu (multa) rabdare pana am scotocit eu dupa cutie.Turnul l-am mai vizitat odata cand era intr-o stare deplorabila, acum insa renovat arata super.
  • Ceardacul Stanciului - Piatra Craiului: Felicitari - Pentru prima geocutie gasita, dar in special pentru ajungerea la ascunzis. Dupa ce in trecutul apropiat salvamontistii au indepartat scara de acces in interiorul cavitatii, accesul la geocutie a devenit imposibila pentru majoritatea drumetilor montani.
  • Ochiul Beului: Ochiul Beului - In drumul spre cascada Beusnita, nu ai cum sa ratezi aceasta locatie superba, Ochiul Beului. Lacul m-a fascinat prin culoarea sa de smarald.
  • Biserica de lemn Luncani: Biserica de lemn Luncani - Cutia era un pic descoperita, dar in stare buna. Locatie accesibila auto.
  • Pestera Sugau - Muntii Giurgeu: Gasita - Am gasit geocutia.
  • Varful Oncesti - Muntii Cindrel: Oncesti - Dupa ce am urcat cu telescaunul, am continuat urcusul pana aici si am ramas impresionat de privelistea oferita din acest loc. O panorama de 360 grade.
  • Biserica reformata fortificata - Ilieni: Ca in povesti - O cetate taraneasca ca in povesti, parca suntem in tinuturi sasesti. Biserica a fost intarita si reconstruita in anii 2000.
  • Bastionul Croitorilor - Cluj: Felicitari - Am gasit geocutiuta pozitionata langa Bastionul Croitorilor. De apreciat locatia ei si recomandarea turistica pe care o face celor care viziteaza orasul si fac efortul sa descopere geocutiuta.
  • Livada Postei: Livada Postei - Am gasit cutia, multumim.
  • Cascada Duras - Muntii Tarcaului: Modificari descriere - Din neglijenta am consemnat ca distanta din capatul Negulestilor pana la Cascada Duras 8-9 km. Corect, este vorba despre 6-7 km.
  • Palatul Cantacuzino: Vizita la castel - De ceva vreme doream sa-l vizitez. Si uite ca, in miez de februarie, am reusit sa iesim din hibernare.
  • Turnu Rosu din Boita: Turnu Rosu din Boita - In drum spre eventul de la Campulung Muscel am oprit si la Turnu Rosu unde am cautat si gasit cutia. Locatia este foarte frumoasa.
  • Stanca Cucului de la Bogata: Altceva! - Desi am incercat eventul (cele trei cutii noi din zona), inserarea a vrut cu totul altceva. A doua zi, pe lumina, sa tot cauti.
  • Dealul Dracoaia: Dealul Dracoaia - Am gasit cutia in stare buna. Cum am ajuns la ea, si cum am coborat, este subiect de roman.
  • Manastirea Piatra Scrisa: Ascunzis aproape drive-in - Langa podul de cale ferata, respectiv stanca Sfanta Treime exista cate o parcare mare pe ambele sensuri ale drumului. Prima data am vizitat schitul, cautand si geocutia.
  • Casuta de pe muntele Cucu: Puncte auxiliare - Au ajuns. Dar sunt aprobate manual, pentru verificarea corectitudinii coordonatelor.
  • Turn belvedere - Sumuleul Mare: Capac crapat - Am gasit cutia dumunica, este intr-o stare buna capacul fiind putin crapat, am inpachetat-o bine intr-o punga pentru a nu patrunde apa.
  • Petersberg - Sanpetru: Spre Dealul Cetatii dinspre Sanpetru - M-am apropiat de Dealul Cetatii dinspre Sanpetru, pe unul dintre numeroasele drumuri de pamant. Din spatele antenei de telecomunicatie, o poteca larga va conduce pana pe varful Dealul Cetatii - Lempes, la geocutie.
  • Clopotnita Tincani - Izvoru Muresului: Despre catun - Am fost motivati in cautarea cutiei de imaginea vechii clopotnite unde se afla ascunzisul. Am aflat de la unul dintre locuitori - langa gospodaria caruia e clopotnita, ca nu e chiar atat de veche, fiind ridicata prin anul 1940.
  • Valcele - Drumul apelor minerale: O statiune parasita - Statiunea balneoclimaterica Vilcele a trait anii de aur in secolul XX. Dupa comunism a urmat democratia si rezultatul se vede foarte bine.
  • Fantana Rege - Targu Mures: Ascunzis apropiat - Locuiesc in apropierea acestui ascunzis, asa ca mi-am permis sa fiu mai lejer. Prima data erau prea multi in jurul izvorului.
  • La stanci - Paraul Boghii: Hrib fara palarie, tobogan, si cap de animal culcat - Dupa ce am vizitat monumentul de pe dealul Cosna, respectiv varful omonim, am decis sa cobor si pana la grupul de stanci din apropiere. Am facut un fel de traseu circuit in valea larga din jurul izvoarelor Paraului Boghii.
  • Lacul Vulturilor - Muntii Siriului: Confirmare esec - Asa cum a mentionat si Sorin Iov, am cautat in zadar cutia, bazandu-ne doar pe coordonatele ascunzisului si pe precizia GPS-ului (neexistand o fotografie), care ne-a tinut langa gardul imprejmuitor al cabanei de langa lac, in apropierea portii. Intre scandurile gardului n-am gasit decat un cpat de bat ce obtura un spatiu gol.
  • Baia Calugarilor: Am gasit cutia - Un ascunzis usor accesibil si interesant. Multumim.
  • Canionul Dofteana: Ascunzis cu nabadai - Nabadaile din titlu inseamna locul, in sine, al ascunzisului, a se miza pe GPS. Respectiv lipsa, cu desavarsire, a pietrelor sub care ar fi trebuit sa fie cutia.
  • Parc aventura Adrenalin Plus - Sovata: Pastele Romano-Catolic II - Din pacate Parcul de Aventura linga lacul Tivoli era inca in repaus. Dormea inca, somnul de iarna.
  • Parcul Central - Odorheiu Secuiesc: Culoarea verde - Am gasit geocutia ascunsa intr-un frumos parc din Odorheiu Secuiesc. Probabil cea mai frumoasa perioada a anului pentru culoarea verde.
  • Biserica Sfantul Nicolae - Fantanele: In ultimul loc, ca de obicei - Era deja trecut de miezul noptii, cand am ajuns la Fantanele. Dupa concertele primei seri ale festivalului rock Artmania.
  • Podul Minciunilor: Sibiu - Participand la eventul GeoFest Sibiu-2014, locul de intalnire fiind Kleine Cafe, a trebuit sa trec peste Podul Minciunilor, asa ca m-am oprit sa caut si aceasta cutie, nuai ca norocul nu a fost de partea mea in a gasi cutia, insa am admirat capodopera Sibiului cu atatea povesti si legende.
  • Piatra Ucigasul: Cutie roasa de soareci - Gasirea cutiei nu a reprezentat o dificultate, caci cunosteam locatia. Semnul X l-am vazut dupa ce am dibuit cavitatea datorita usii din bolovani din fata intrarii.

Ai ajuns aici si ai reusit deja sa vizitezi obiectivul Fantana cu apa minerala? Sau vrei doar sa comentezi, si sa completezi descrierea? Povesteste-ne despre experienta ta!

Stii locuri de vizitat din judetul Timis, frumoase si interesante, dar mai putin cunoscute? Prezinta-ne informatii despre aceste locuri, si da posibilitatea celorlalti sa le cunoasca nemijlocit!