Taul Brazi

Harti, descrieri si comentarii detailate, poze mai mari, posibilitate de cautare, navigare pe teren in timp real catre Taul Brazi - dupa inregistrare.

Trecerea Visternei gura dobrogei
Trecerea Visternei
Jurnalul Stanca brazi Stogul piatra
Jurnalul
Stramtura Cheile Rametului
Stramtura
Jurnal iavardi zugo
Jurnal

Ai ajuns deja in acest loc, si ai reusit sa surprinzi ipostaze deosebite ale acestui geoobiectiv? Incarca pozele tale in albumul foto Taul Brazi!

>>> Vizitati Taul Brazi si celelalte obiective turistice prezentate. Multe dintre ele sunt locuri inedite, mai putin cunoscute. Va invitam sa le descoperiti!

Cea mai apropiata localitate este Rosia Montana, se afla la 0,6 km distanta. Repere arheologice pe teritoriul localitatii Rosia Montana: 18
Rezervatia Boholt Lacul Branisca Moloch Punct de belvedere Biserica de sub lac Belis-Fantanele Iezerul Ighiel Cariera Corabia
Sub Muntele Uroi Nu mai este o cutie rotunda si nu este bagata intr-o punga de plastic, dar este in foarte bune conditii. Am gasit geocutia cu circa un an in urma, acum am vazut-o si aici pe site si m-am gandit sa o declar gasita. Biserica unitariana - Rosia Montana Stejarul Tebea Detunata Flocoasa Lacul Filea-Ciurila Piatra Bulzului Poiana Galdei Tunelul Verde al Dragostei
Biserica reformata VisteaBiserica reformata Vistea
Locul cutiei este oarecum expus. Am gasit aceasta geocutie, cu ocazia unei excursie cu bicicleta.
Stanca Bulz Geoagiu de Sus Ardascheia Muntii Trascau
Varful UgeruluiVarful Ugerului
Mihaela si Robert.
Parcul Colina ClujParcul Colina Cluj
Poteca nu stiu cum se poate numi poteca, dar este un loc bunicel. O plimbare scurta pana la marginea orasului. Am identificat locatia geocutiutei.
Varful Rotunda
Poiana Rotunda Padurea Hoia
Se intinde pe o suprafata de aproximativ 295 hectare, iar cel mai inalt punct se afla pe Dealul Hoia, la altitudinea de 506 m.
Lacul Martinesti
Baile termale romane Germisara Geoagiu BaiBaile termale romane Germisara Geoagiu Bai
Mamelonul de travertin si tuf calcaros pe care au fost identificate termele, are o forma aproape circulara, cu diametrul de 90-95 m.
Scarita-Belioara 1 Din pacate nu era nimic de trade in ea si ce am pregatit eu pt trade era prea mare si nu a incaput in geocutie. Am scos o maimuta verde care ulterior a ajuns la Piatra Singuratica.
Mina de campie Muntii Trascau
Pe hartile istorice vechi apare denumirea de Eisenhammer (ciocane de fier, furnale) langa Tibloc, Bufnita.
Pietrele Albe Poiana Ponor
Biserica lui Stefan cel Mare FeleacBiserica lui Stefan cel Mare Feleac
Am oprit pentru scurt timp pe Feleac, autostrada ocolitoare a Clujului fost inchisa temporar, din cauza unui accident. Cu ocazia unei excursie pe jos, intr-o zi minunata, am gasit aceasta geocutie. Deplasandu-ma la Cluj am atacat si aceasta cutie si am descoperit-o.
Salasul Boarilor Muntii Trascau
Muntele Dambau se ridica deasupra orasului Zlatna, varful avand altitudinea de 1369 m, fiind cel mai inalt varf din Muntii Trascau.
Piatra Bulzului Lunca Ampoitei
Coltesti Gasit azi de Alex Faur, Cristi Faur si Manu. L-am gasit, cu ocazia turei de 1 mai Multumim.
La Pietri CeteaLa Pietri Cetea
Cele 3 puncte distincte sunt Picuiata, Ierboasa, si Mariuta.
Lacul baraj Somesul Rece
Groapa Ruginoasa Cu ocazia unei excursii cu SCA am gasit aceasta geocutie. Lacul Luncoiu Lacul Sandulesti Castrul roman Ighiu
Izbucul Gura Apei Valea Gardisoara
Are o dezvoltare de 69 m, si o denivelare totala de 18 m.
Izvorul lui Traian Baia de Cris Piatra Grohotisului Pod natural
Biserica reformata Turda-Veche
Edificiul a fost construit la inceputul secolului al XV-lea, pe vremea imparatului Sigismund de Luxemburg (1387-1437), totodata suveran al Regatului Ungariei, pe amplasamentul unei si mai vechi biserici.
Cascada Ciucas Am fost la cascada Ciucas cu bicicleta. Gradina zoologica Turda Pasul Ponor Lacul Somesul Cald
Pestera Cainilor Bacaia
Denumirea pesterii provine de la o legenda, dupa care pe vremuri se aruncau aici animalele bolnave si puii de caini nedoriti.
Cotetul Dobrestilor
Piatra CorbuluiPiatra Corbului
Am gasit locul, am vazut scorbura cea mai probabila, cutia nici vorba. Din punctul meu de vedere, important este ca ati ajuns in locul respectiv. Multumesc pentru atentionare.
Ponorul din Barsa Cohanului
Crucea Sindului Cheile TurziiCrucea Sindului Cheile Turzii
A fost ridicata in anul 1939.
Hoanca Apei Pestera Cetatea Mica Cheile Turzii Cascada Bohodei
Piatra Despicata Judetul AlbaPiatra Despicata Judetul Alba
Piatra Despicata, Rosia Montana.
Arboretumul din Simeria Din pacate nu am gasit cutia, dar locul mi-a placut foarte mult.
Cheile Valisoarei
Raul Aiud isi are izvoarele in extremitatea de nord-est a Muntilor Trascau, strabatand cu apele sale pe o mica distanta Masivul Bedeleu, Depresiunea Trascaului, Depresiunea Poiana Aiudului, Piemontul Trascaului si Culoarul Muresului.
Pestera Darnii
Castelul Izvorul Ampoiului Botesti
Castelul si ruinele uzinei de  mercur sunt vestigii arhitectonice ale exploatarii cinabrului din zona Zlatna - Izvorul Ampoiului.
Cheile Galzii Muntii TrascauCheile Galzii Muntii Trascau
Intr-un loc cheile sunt atat de stramti, incat ramane loc doar pentru o singura banda a drumului, langa parau.
Lacul Mocirlos
Valori naturale - Judetul Alba

• Urmarire Taul Brazi

• Varful Papusa: A doua - A doua geocutie gasita.
  • Coada Pietrei Mari: Trecatoarea bat-o vina! - Eram in stare sa ma urc si pe stanca, numai sa gasesc trecatoarea. Cand sa abandonez, Taaa-taa.
  • Stanca Bufnitei - Muntele Iavardi: La Stanca Bufnitei, imbufnati - Dupa ce am ratat cutia de pe Varful Iavardi, speram sa o gasim macar pe cea de la Stanca Bufnitei. Aflata pe traseul al carui fotoreportaj l-am publicat pe Munte si Flori.
  • Planul inclinat: Un ascunzis ce merita gasit - Un ascunzis simplu, dar care nu sare in ochi. Gasirea cutiei oferind o reala satisfactie.
  • Cimitirul vechi din Jigodin: Noaptea in cimitirul parasit - Ce poate fi mai interesant, decat sa cauti o geocutie noaptea, intr-un cimitir parasit. Si nu orice geocutie, ci una virgina de 2 ori (o geocutie inca negasita de nimeni, dar si primul ascunzis a celui care a ascuns geocutia).
  • Biserica fortificata - Bradu: Sticluta - Am gasit geo-sticluta ascunsa in zid. Din pacate biserica era inchisa.
  • Baile Fortyogo: Ascunzisul curat, cutia curatata de continut - Noutatile de la fata locului, fata de cele semnalate de gasitorii anteriori sunt.In jurul ascunzisului nu mai erau gunoaie (cum se poate constata in fotografia anexata).
  • Mocanita Sovata - Campu Cetatii: In lastaris - Pe locul ascunzisului a crescut un lastaris verde. Noroc cu coordonatele ca am insistat, si am culcat lastarisul la pamant.
  • Rapa Rosie: Zona foarte interesanta - Am gasit cutia, multumesc.
  • Varful Harghita Madaras: Pe platou - O tura de platou pe varful Madaras ce nu implica un efort prea mare.
  • Biserica catolica fortificata - Bancu: O noua cutie in locul celei disparute - Administrativ vorbind, implicit si istoric, si asa cum apare ea in catalogul monumentelor istorice din judetul Harghita. Biserica fortificata apartine satului Ciucsangiorgiu.
  • Baia Calugarilor: Multumesc - Foarte frumos locul.
  • La Rascruce - Muntii Ciucas: La rascruci de vremuri - Fiind in plin sezon de inflorire a bujorului de munte, zona e plina de admiratori. Nu toti iubesc insa muntele, deoarece la locul ascunzisului erau ascunse doua bidoane de plastic.
  • Baile Balvanyos - Izvorul Transilvania: Treburi mici si mari - Eram in drum spre valea paraului Iadului, dar am oprit la izvor, pentru a gasi geocutia ascunsa aici. In spatele capelei o doamna isi vedea de treaba.
  • Lemnia: Nu sunt sigur - Comparand fotografia cu poza ascunzisului gasit de mine, seamana, dar totusi parca nu e. Aceasta geocutie a fost gasita ultima data acum doi ani.
  • Padurea Trivale: Am gasit comoara ieri duminica - Destul de bogata si bine ascunsa. A fost prima comoara si a fost super distractiv, pe deasupra cred ca am luat microbul asta definitiv.
  • Cascada Tamina: Canionul si cascada - Am coborat de pe Piatra Mare pe marcaj banda albastra. Accesul nu se remarca din drumul forestier.
  • Cetatea Coltesti: O mica plimbare cu bicicleta - In prima zi din octombrie am facut o mica plimbare cu bicicleta pana la cetatea Coltesti. Un peisaj forte frumos te rasplateste pentru efortul depus.
  • Coltesti: O mica plimbare cu bicicleta - In prima zi din octombrie am facut o mica plimbare cu bicicleta pana la cetatea Coltesti. Un peisaj forte frumos te rasplateste pentru efortul depus.
  • Varful Oituz-Izvor: Canina - Confirm prezenta stanelor si a cainilor aferenti in zona, din cauza carora nu m-am putut apropia de ascunzis. Am reusit sa fac fata atacului uneia dintre haitele de caini doar cu ajutorul batului de trekking.
  • Calcarele cretacice de la Cisnadioara: Am gasit cutia - Am gasit cutia.
  • Izvorul Bilascu - Padurea Faget: Am gasit cutia impreuna cu dadfac - Are nevoie de mentenanta. continutul cutiei este imbibat cu apa.
  • Turnul Negru Brasov: Revenind din Piatra Craiului - Revenind dintr-o tura efectuata in Piatra Craiului, ne-am relaxat cu o plimbare in Brasov. Cu aceasta ocazie am trecut si pe langa Turnul Negru.
  • Pasul Calonda: Cautand hotarat - De la intersectia din Pasul Calonda am luat-o pe jos, m-am plimbat putin pana la ascunzis. La prima incercare nu am gasit geocutia.
  • Poarta Schei: Am gasit - Am gasit cutia.
  • Monumentul de pe Dealul Cosna - Plaiurile Nemirei: Acces auto - La monument se poate ajunge si cu masina. Una care suporta drumurile de pamant, din satul Nicoresti sau Oituz.
  • Cozmeni: Am gasit foarte usor copacul - Dar nu si cutia. Ascunzisul e simplu si evident, dar cutia lipseste.
  • Cetatea Ika: Multumiri - Nultumim pentru ascunzis, si ca l-ai reascuns dupa ce buturuga initiala a fost pradata.
  • Cascada Caraslau: Cautand fragi, pe care nu aveam cum sa-i gasesc - Eram in drum spre casa. Am parcat masina chiar langa pod, astfel incat sa nu deranjez masinile care sosesc.
  • Rezervatia Gura Dobrogei: Remediere confuzie creata - Se pare ca coordonatele gps ale geoobiectivelor Pestera La Adam si (rezervatia) Gura Dobrogei au fost schimbate intre ele (anuntate gresit). Nu am fost atent la aprobarea noilor geoobiective la vremea respectiva, si astfel s-a creat o confuzie.

Ai ajuns aici si ai reusit deja sa vizitezi obiectivul Taul Brazi? Sau vrei doar sa comentezi, si sa completezi descrierea? Povesteste-ne despre experienta ta!

Stii locuri de vizitat din judetul Alba, frumoase si interesante, dar mai putin cunoscute? Prezinta-ne informatii despre aceste locuri, si da posibilitatea celorlalti sa le cunoasca nemijlocit!