Cetatea Tilisca

Harti, descrieri si comentarii detailate, poze mai mari, posibilitate de cautare, navigare pe teren in timp real catre Cetatea Tilisca - dupa inregistrare.

Huda lui Papara Huda Papara
Huda lui Papara
Platoul din varf Bucegi Baba Mare
Platoul din varf
Statuia lui Stefan Ludwig Roth Mosna Meschen
Statuia lui Stefan Ludwig Roth
Pietrele Doamnei - 3 Pietrele Doamnei Rarau
Pietrele Doamnei - 3

Ai ajuns deja in acest loc, si ai reusit sa surprinzi ipostaze deosebite ale acestui geoobiectiv? Incarca pozele tale in albumul foto Cetatea Tilisca!

>>> Vizitati Cetatea Tilisca si celelalte obiective turistice prezentate. Multe dintre ele sunt locuri inedite, mai putin cunoscute. Va invitam sa le descoperiti!

Cea mai apropiata localitate este Tilisca, se afla la 0,43 km distanta. Repere arheologice pe teritoriul localitatii Tilisca: 3
Varful Rozdesti
Richis Cred ca (din pacate) cutiuta a disparut. Cariera Bolii Ruinele castrului roman Jiguru Mare
Parangul MareParangul Mare
Cu ocazia unei excursii in muntii Parang-Capatina, intr-o vreme de iarna, am gasit aceasta geocutie.
Stanca Dintele Aninoasa Iezerul Ighiel Lacul Oasa Cascada Cataractele Lotrului
Lacul Verde Muntii ParangLacul Verde Muntii Parang
Suprafata apei straluceste printre gramezile de stanci si digurile de morena, pe partea de nord a crestei de munte Slivei.
Lacul Sacel
Lacul fara fund Ocna Sibiului
Lacul fara Fund, sau lacul Lemnelor de la Ocna Sibiului s-a format pe locul salinei Francisc Grube, parasita in 1775 datorita infiltratiilor de apa.
Hornul Lacurilor Muntii Parang Iezeru Mare Muntii Cindrel Biserica fortificata Axente Sever
Turnul Zincarilor
Prima data nu am reusit sa gasesc geocutia.
Johanniskirche SibiuJohanniskirche Sibiu
Am ajuns la fata locului intr-un moment destul de nepotrivit. In cadrul eventului GeoFest Sibiu-2014, la o plimbare prin oras cu un grup numeros, chiar daca era in timpul slujbei si foarte multa lume am reusit sa gasesc cutia si sa ma loghez.
Cetatea Piatra Rosie Lacul Dostat
DaiaDaia
Am gasit cutiuta in copac.
TransalpinaTransalpina
Pe intuneric si fara sa stiu de existenta ei. Datorita noului drum, au devenit accesibile pentru omul de rand locuri, pentru care alta data trebuia sa mergi mult pe jos. Transalpina trebuie neaparat vizitata, dar nu in weekend.
Cetatea Aiudului Cetatea Capalna
Ruinele bisericii reformate BenicRuinele bisericii reformate Benic
Dupa ce ne-am furisat prin gardul din livada, ne-am intepat prin urzici si salcami, am gasit-o in final intr-o locatie cum nu se putea mai potrivita. A fost relativ usor de gasit desi nu am mers foarte pregatiti. Locatie frumoasa pentru o iesire cu copii mici.
Santurile CetatiiSanturile Cetatii
Avand in vedere ca santurile cetatii au fost amenajate, mai mult ca sigur ca ascunzisul a fost distrus in timpul lucrarilor.
Pestera Laptelui
Povestea Calendarului Porumbacu de Sus
Casute cu bunatati, locuri de joaca, restaurant, spectacole pentru copii.
Piatra CetiiPiatra Cetii
Am depus geokretul geokopacz03. Am lasat un fluier rosu si un micro sd card de 512 mb cu harta romaniei 3d free de pe openmaps preinstalata.
Dealul Verde Porumbacu de Sus
Pensiunea Dealul Verde este o locatie unica, asezata in mijlocul padurii.
Cetatea Salgo SibielCetatea Salgo Sibiel
M-am apropiat de locatie dinspre Sibiel.
Casa Intoarsa Brambura Park Avrig
Dar gasim aici si un mini zoo, teren de joaca pentru copii, si un restaurant in aer liber.
Lacul Austel Ocna Sibiului
Supra­fata lacului este de 254 m2 si adancimea maxima de 2,50 m.
Parcul Natural Dumbrava SibiuluiParcul Natural Dumbrava Sibiului
In drum spre Paltinis, noaptea.
Lacul Galcescu Muntii Parang Saua Chica Fedelesului
Lacul Carja Muntii ParangLacul Carja Muntii Parang
Pitorescul lac are o suprafata de jumatate de hectar.
Baile termale romane Germisara Geoagiu BaiBaile termale romane Germisara Geoagiu Bai
Mamelonul de travertin si tuf calcaros pe care au fost identificate termele, are o forma aproape circulara, cu diametrul de 90-95 m.
Melcii Doabrei
Poarta Raiului Fundatura PonoruluiPoarta Raiului Fundatura Ponorului
Este unul dintre cele mai frumoase catune de munte, paradisul fotografilor.
Biserica Reformata Ocna Sibiului
Biserica este foarte interesanta prin stilul constructiei sale.
Balta lui Raul
Lacul Avrig Am fost la acest POI.
Turnu Rosu din BoitaTurnu Rosu din Boita
In drum spre eventul de la Campulung Muscel am oprit si la Turnu Rosu unde am cautat si gasit cutia. Am publicat aceasta geocutie doar ieri, 6 septembrie 2014. Stiu bine ce am gasit.
Ocna Pustie de la Ocna Sibiului
Ocna Pustie de la Ocna Sibiului, sau lacul Avram Iancu, s-a format pe locul salinei Fodina Maior (Grosse Grube), exploatata in sistem clopot, prin doua puturi, pana la adancimea de 160 m.
Cheile Intregalde Muntii Trascau Necesita ceva intretinere, capacul e spart. Gasita la plezneala, avand in vedere ca GPS-ul arata aiurea.
Podul MinciunilorPodul Minciunilor
Am gasit destul de greu cutiuta de linga Podul Minciunilor. Datorita faptului ca ascunzisul este destul de expus, vara fiind practic inconjurata de terase, este posibil ca cutiuta sa dispara mai devreme, sau mai tarziu. Aam completat logul si am adaugat ceva in ea.
Varful Parangul Mic Muntii Parang
Lacul Inului Ocna Sibiului
Lacul Inului, sau lacul Panzelor de la Ocna Sibiului isi are originea pe locul salinei Josef, exploatata cu doua puturi si abandonata in anul 1770, datorita unor infiltratii puternice de ape prin pereti.
Cetatea Scurta Orlat
In aceasta zona cercetarile arheologice si mentiunile documentare identifica numeroase situri printre care o asezare neolitica si doua fortificatii cu valuri de pamant: Cetatea Scurta si Cetatea Lunga La Zidu.
Curmatura Sureanu Cetatea Blidaru Piatra cu Gauri Lacul Lancram Lacul Ciugud Piatra Bulzului Lunca Ampoitei
Cascada Scorusu
Balta cu namol Ocna Sibiului
Lacul Balta cu Namol de la Ocna Sibiului s-a format intr-o excavatie in acoperamantul sarii.
Cetatea medievala de la Cucuis Forest Cinema Porumbacu de Sus Castrul roman Ighiu
Turnul FalkenhaynTurnul Falkenhayn
Am ajuns in orasul Sibu, cu ocazia festivalului rock Artmania, la ora 18 seara.
Cariera de marmura Porumbacu
CasoltCasolt
Am gasit cutiuta in geam.
Cheile Galzii Muntii TrascauCheile Galzii Muntii Trascau
Intr-un loc cheile sunt atat de stramti, incat ramane loc doar pentru o singura banda a drumului, langa parau.
Obiective cultural-istorice - Alte locuri
* Detalii despre contextul istoric si semnificatia culturala dupa autentificare.

• Urmarire Cetatea Tilisca

• Sub Varful Lepsa: GeoStana de sub Varful Lepsa - Desi am trecut de vreo trei ori cu bicicleta pe drumul ce trece pe sub varf, deabia iarna acesta am reusit, in sfarsit, sa caut geocutia. De doua sezoane ascunzisul a devenit locul preferat de stana al ciobanilor din zona (probabil privelistea-i de vina).
  • Dealul Dracoaia: Dealul Dracoaia - Am gasit cutia in stare buna. Cum am ajuns la ea, si cum am coborat, este subiect de roman.
  • Lacul Cuiejdel - I: Lacul Cuejdel I - Am gasit foisorul presupunand ca este cel din coada lacului adica din extremitatea nordica a lui conform pozei Mam uitat sub el unde lipsea o scandura Iam dat ocol cautand la baza lui dar presupun ca a fost aruncata la gunoi odata cu ecologizarea/ curatenia ce sa facut la lac asta vara.
  • Izvoarele Apor si Mikes 1 - Baile Tusnad: Dimineata pe nemancate - Dimineata zilei de 22 05 2011, pe nemancate, am gasit aceasta geocutie. Un ascunzis bun.
  • Cernobil Targu Mures: Ascunzis protejat - In apropierea ascunzisului, m-am intalnit cu un agent de paza si cainele lui. Probabil am fost suspect, cautand prin zona.
  • Pasul Cavnic: Cutia din pas - Am gasit geocutia.
  • Stanca Bufnitei - Muntele Iavardi: Cutie noua la Stanca Bufnitei - Am fost din nou la Stanca Bufnitei. Prilej cu care am cautat din nou cutia, dar tot fara succes.
  • Cetatea Deva: Am gasit-o azi in stare buna - Foarte ingenioasa ascunzatoarea.
  • Universitatea Babes-Bolyai: Duminica dupa masa - Felicitari pentru ascunzis. Este un loc foarte ingenios.
  • : Un loc nesemnificativ, dar gasit - Am asteptat altceva nu serviciul de ambulanta. Dupa coordonate.
  • Izvorul Recea: Excursie frumoasa - Dupa o frumoasa excursie, am gasit geocutiuta.
  • Piatra Secuilor Sud - Muntii Trascau: Pe un traseu clasic - Cu doua zile in urma, sambata, am urcat in acest loc dinspre Pestera Studentilor. Nu recomand acest traseu nimanui, poteca nu exista, iar traseul este unul foarte abrupt.
  • Pasul Sanc - Muntii Bretcului: Curatenie si recuperare - Cu ocazia unui traseu in zona, am verificat ascunzisul, cutia pusa de noi cu ceva ani in urma aratand jalmic (aflaseram, de altfel, de la Peter de starea cutiei). Am extras, dar definitiv, aceasta cutie, cea noua, pusa de Peter, fiind in stare perfecta.
  • Cetatea Heret - Malnas: Cetatea Heret - Nu a fost foarte greu sa gasesc cutia. Am fost cu bicicleta, a fost fain.
  • Sugas Bai: Am gasit cutia - Am pus un cercel inauntru. Multumim.
  • Dealul Perchiu - Onesti: Dealul Perchiu - Onesti - Pe canicula am preferat urcusul cu aer conditionat, 4x4 si muzica in surdina. Drum accesibil si dinspre Caraclau spre stalpii metalici de energie electrica.
  • Arboretumul din Simeria: Frumos - Din pacate nu am gasit cutia, dar locul mi-a placut foarte mult. Am petrecut 2 ore plimbindu-ne prin parc.
  • Melcul de la Codlea: Un loc de aterizare - Da da, am vrut sa vedem un loc de aterizare circulara intr-un loc neumblat de mine. Asteptam niste extraterastri, cum era in filmul francez cu Louis de Funes.
  • Biserica de la Kontumac - Ghimes: Biserica Kontumac - Ascunzisul este foarte expus in zilele cu vizitatori. Chiar daca nu vorbesc romana, pot dauna grav geocutiei.
  • Zoo Targu Mures - Platoul Cornisa - Targu Mures: Plimbare prelungita de sambata seara - In timpul unei plimbari prelungite de sambata seara tarziu, care s-a intins cu o plimbare in jurul gradinii zoologice, am trecut si pe aici. Cutia a fost usor de gasit si continutul era in regula.
  • Parcul Arpad - Turia: Nu 8, ci 9! - Gasirea cutiei nu ridica nici un fel de probleme. Am gasit-o intr-o stare foarte buna.
  • Lacul Filigeni - Obcina Laposului: Harti rotite - Pentru mine o harta, fie ea doar o poza Google Earth, ar trebui sa-mi ofere informatii legate de localizarea obiectivelor, a traseelor propuse pentru a fi parcurse, respectiv accesul la locatii. Rotand harta sau poza Google Earth, si ascunderea directiei nordului, ingreuneaza intelegerea informatiilor oferite, mai bine zis ma dezorienteaza.
  • Lacurile La amurii albi - Dumbraveni: Lacuri de pescuit intr-un peisaj mirific - Lacurile de pescuit La amurii albi se afla langa drumul judetean dintre Dumbraveni si Bahnea, intre dealuri, papura si stuf. Lacurile insumeaza 1,7 ha luciu de apa.
  • Liceul Marton Aron Miercurea Ciuc: Ascunzisul Liceul Marton Aron - Nu am participat la ascunderea acestei geocutii, si totusi, stiam exact unde este ascunzisul. Un ascunzis bine ales, o geocutie pe masura, demna pentru locatia prezentata.
  • Varful Dengheru aronbv: Placerea noastra - Placerea este de partea noastra, a celor care am ascuns-o.
  • Cimitirul german de la Tisita: Park and grab - N-a fost chiar park and grab caci n-am intrat cu masina pe aleea ce duce la cimitir. Am lasat-o in parcarea de la sosea langa containerul mai mult decat plin cu gunoi de acolo.
  • Trovantii de la Viisoara - Muntii Berzunti: Trovantii de la Viisoara si mai mult decat atat! - Felicitari initiatorului care a consemnat pe site acest punct de interes. Recomandam prelungirea vizitei la trovanti cu un circuit al dealurilor din jur, ce ofera privelisti deosebite.
  • Piatra Cetii: Geokret - Am depus geokretul geokopacz03.
  • Chiurus: Cu ocazia sarbatorilor pascale - Cutia ascunsa in padure a necesitat putina rabdare, dar pana la urma am gasit-o.
  • Pestera La Adam: Pestera de langa Visterna - Pestera este un loc foarte interesant. Geocutia nu mai exista, dar locul merita vizitat.

Ai ajuns aici si ai reusit deja sa vizitezi obiectivul Cetatea Tilisca? Sau vrei doar sa comentezi, si sa completezi descrierea? Povesteste-ne despre experienta ta!

Stii locuri de vizitat din alte locuri, frumoase si interesante, dar mai putin cunoscute? Prezinta-ne informatii despre aceste locuri, si da posibilitatea celorlalti sa le cunoasca nemijlocit!