Cheile vaii Morilor

Harti, descrieri si comentarii detailate, poze mai mari, posibilitate de cautare, navigare pe teren in timp real catre Cheile vaii Morilor - dupa inregistrare.

Stanca Izvorul sarat Olteni
Stanca
Inscriptie Cisnadioara calcar
Inscriptie
Poarta Schei
Loc de odihna cu terasa Lupeni Bisericani Bulgareni muntele dealul Gordon
Loc de odihna cu terasa

Ai ajuns deja in acest loc, si ai reusit sa surprinzi ipostaze deosebite ale acestui geoobiectiv? Incarca pozele tale in albumul foto Cheile vaii Morilor!

Cheile vaii Morilor.. Vizitati Cheile vaii Morilor si celelalte obiective turistice prezentate. Multe dintre ele sunt locuri inedite, mai putin cunoscute. Va invitam sa le descoperiti!

Cea mai apropiata localitate este Valea Morii, se afla la 0,87 km distanta.
Ce atractii importante si populare sunt in apropierea obiectivului turistic Cheile vaii Morilor?
(detalii dupa autentificare)
Vulcan la la 12,1 km. Galeriile romane la la 12,9 km. Taul Tarinii Rosia Montana la la 13,1 km. Incinta funerara Taul Gaurii la la 13,7 km. Cariera Cetate la la 13,9 km. Biserica catolica Rosia Montana la la 14 km. Biserica reformata Rosia Montana la la 14 km. Biserica unitariana Rosia Montana la la 14,1 km. Varful Rotunda la la 14,2 km.
Piatra Despicata la la 14,2 km.
Piatra Despicata, Rosia Montana.
Galeria Catalina-Monulesti la la 14,2 km. Sfinxul Carnic Rosia Montana la la 14,3 km. Cariera Carnic-Napoleon la la 14,3 km. Taul Mare Rosia Montana la la 14,4 km.
Piatra Corbului Rosia Montana la la 14,6 km.
Am ramas foarte uimit de peisajul sumbru din zona.
Taul Brazi la la 14,7 km.
Sub Piatra Corbului Rosia Montana la la 14,7 km.
Dupa o vizita efectuata in mina am cautat geocutia, dar am gasit numai locul.
Taul Anghel la la 14,8 km. Taul Cornei la la 14,9 km. Pod natural la la 15,8 km. Cotetul Dobrestilor la la 18,3 km. Biserica scufundata Geamana la la 18,9 km.
Ghetarul de la Scarisoara la la 19,4 km. De aceasta data am abordat urcarea pe drumul nou amenajat fata de alta data cand am urcat cu un autobuz ce gafaia din toate bujiile si pocneau toate pistoanele. Podul natural de la Grohot la la 19,7 km. Detunata Goala la la 19,9 km.
Detunatele la la 20 km. Pentru ca am umblat de curand in cutia cu amintiri nu se poate sa nu pomenesc si de Detunatele, vizitate acum patru ani. Pestera Darnii la la 20,4 km. Hoanca Apei la la 20,8 km. Detunata Flocoasa la la 20,8 km.

Cheile vaii Morilor in limba maghiara - magyarul: Cheile vaii Morilor

Valori naturale - Alte locuri

• Urmarire Cheile vaii Morilor

• Livada Postei: Am gasit-o - Am gasit-o si eu. ;) 0-in 0-out.
  • Pestera Sugau - Muntii Giurgeu: Gasita - Am gasit geocutia.
  • Muzeul locomotivelor - Resita: Muzeul locomotivelor - Resita - Ori de cate ori vin sau trec prin Resita, admir acest minunat muzeu in aer liber al locomotivelor, unic in tara. Astazi, m-am oprit sa caut cutia si cu parere de rau nu am gasit-o, dar in acelasi timp, gustul amar a fost mai pronuntat, stiind cum duduiau odinioara uzinele metalurgice si cum astazi sunt distruse iremediabil.
  • Cetatea Cisnadioara: Poze cu pietrele rotunde - Felicitari pentru gasirea geocutiei. Daca vrei poti sa incarci pe pagina ascunzisului cateva fotografii din gramada de poze.
  • Parcul Pompierilor - Baile Tusnad: Cu placere - Sper ca v-a placut Baile Tusnad, o statiune linistita, dar intr-un cadru natural deosebit, cu o densitate foarte mare de geoobiective. Banuiesc ca nu ati reusit sa cautati chiar toate ascunzisurile, si va invit sa mai reveniti.
  • Manastirea Piatra Scrisa: Manastirea Piatra Scrisa - In urma unor lucrari de reabilitare a locului, clopotnita a fost desfiintata. Ceea ce m-a facut sa schimb cutia in alta parte.
  • Cetatea Ciuchian din Lutoasa: Venind de sus, de pe munte - O privire atenta a fotografiei ascunzisului ajuta decisiv la gasirea sa. Am gasit cutia afectata de umezeala.
  • Cuta - Socond: Voi reveni cu urmatoarea ocazie - Am fost acolo dar nu am gasit cutia, poate din cauza zapezii, sau poate din cauza ca nu am citit atent toate detaliile de aici. Pe gps waypoint-ul era in zona a patru copaci frati care erau cu vreo 2-3m mai jos de ceilalti doi.
  • Lacul fabricii de caramida - Targu Mures: Ultimele zile ale iernii - Cand am ajuns la fata locului, tocmai a inceput ploaia. Cei drept, una nu foarte serioasa.
  • Biserica Neagra Brasov: Nu puteam sa ratam cutia - Nu puteam sa ratam aceasta cutiuta. Vanatoare in grup.
  • Sugas Bai: Tura cu bicicleta - Traseul intre Sfintu Gheorghe si Sugas Bai este ideal pentru o tura cu bicicleta. Este un peisaj foarte frumos.
  • Manastirea Turnu: Manastirea Turnu - Am gasit locatia, dar nu si cutia. Se poate ajunge cu masina in spatele manastirii sau pe jos.
  • Varful Omu - Muntii Bucegi: Cel mai vizitat 2500 - Desi cu a inaltimi apropiate, Vanatoarea lui Buteanu pierde in clasament prin inchiderea Transfagarasanului pentru 8 luni in zona de varf. Fotografia cabanei da un indiciu important in localizarea ascunzisului.
  • Varful Cetatii II - Baile Tusnad: Cucerirea Varfului Cetatii - Am profitat de prima zi din weekend-ul de Paste la Tusnad ca sa cucerim Varful Cetatii, un traseu pe care nu am mai fost pana acum. Dupa ce ne-am documentat la baza cu privire la durata traseului si prezenta ursilor am purces la gasirea cutiilor.
  • Baile Cibre - Frumoasa: Ascunzisul bailor - Fotografia de la Baile Cibre care arata ascunzisul nu mai corespunde intru-totul cu realitatea. Disparand ornamentul cu simbolurile secuiesti, indeosebi soarele.
  • Ulmul din Capeni: Ceea ce era afara, era si inauntru - Am inconjurat ulmul de cateva ori, cautand in toate cavitatile posibile. Copacul este plin cu vietati, furnici, muste si viespi.
  • Gradina Zmeilor: Gradina Zmeilor - Am gasit foarte usor cutia. Pe baza descrierii n-ai cum s-o ratezi.
  • Gara Baile Herculane: Gara Baile Herculane - Este pentru a doua oara cand ajung in acest loc, dar fara succes in a gasi cutia. Vegetatia este foarte inalta, si am dat vina pe acest lucru.
  • Varful Harghita Madaras: Am gasit cutia veche - Cutia veche, cea ascunsa de Dianthus, exista in continuare. Pe aceasta am gasit-o.
  • La Rascruce - Muntii Ciucas: Omuletul albastru din apropierea crematoriului - Am sosit la fata locului venind dinspre culmea Gropsoarele-Zaganu. Trecand pe langa cele doua crematorii, deoarece nu pot sa le numesc altfel.
  • Cetatea Rakoczi - Ghimes-Faget: Nota pentru dificultate - Felicitari. N-am avut intentia sa amenajez un ascunzis dificil.
  • Concretiuni de Feleac: Vreme buna de toamna, peisaj frumos - Cred ca distanta de 35 m de la concretiunea mare este exagerata. Sunt circa 20 m.
  • Vechea cale ferata ingusta Comandau - Covasna: Printre sute de cioate putrezite - Am scotocit cateva cioate dintr-un perimetru rezonabil din jurul punctului indicat de GPS, dar in zadar. Am luat ca amintire din frumoasa poiana aflata nu departe de locatie 4 mici capuse.
  • Cascada Duras - Muntii Tarcaului: Modificari descriere - Din neglijenta am consemnat ca distanta din capatul Negulestilor pana la Cascada Duras 8-9 km. Corect, este vorba despre 6-7 km.

Ai ajuns aici si ai reusit deja sa vizitezi obiectivul Cheile vaii Morilor? Sau vrei doar sa comentezi, si sa completezi descrierea? Povesteste-ne despre experienta ta!

Stii locuri de vizitat din alte locuri, frumoase si interesante, dar mai putin cunoscute? Prezinta-ne informatii despre aceste locuri, si da posibilitatea celorlalti sa le cunoasca nemijlocit!