Saua Podul Giurgiului

Harti, descrieri si comentarii detailate, poze mai mari, posibilitate de cautare, navigare pe teren in timp real catre Saua Podul Giurgiului - dupa inregistrare.

Urma lui Isus Urma lui Isus Ciumani
Urma lui Isus
Amenajarile izvorului Fantana Rece - detaliu
Curiozitate arhitecturala Sighisoara casa coarne cerb
Curiozitate arhitecturala
Marcaje turistice Poiana Alba
Marcaje turistice

Ai ajuns deja in acest loc, si ai reusit sa surprinzi ipostaze deosebite ale acestui geoobiectiv? Incarca pozele tale in albumul foto Saua Podul Giurgiului!

>>> Vizitati Saua Podul Giurgiului si celelalte obiective turistice prezentate. Multe dintre ele sunt locuri inedite, mai putin cunoscute. Va invitam sa le descoperiti!

Cea mai apropiata localitate este Vistisoara, se afla la 11,2 km distanta.
Lacul Verde Ocna Sibiului
Originea lacului este prabusirea a doua saline apropiate, neatestate documentar, ce se exploatau concomitent si care au fost abandonate din cauza infiltratiilor de apa.
Cheile CheiaCheile Cheia
Cheile Cheia, situate in Parcul National Buila-Vanturarita, Muntii Capatinii, sunt unele dintre cele mai inguste si salbatice sectoare de chei din tara.
Lacul Matelor Ocna Sibiului
Salina pe locul careia se afla nu este atestata documentar, insa era exploatata in evul mediu tarziu, cu sistem clopot, la adancimea de peste 80 m, prin, doua puturi.
Caderile de apa ale CaltunuluiCaderile de apa ale Caltunului
La confluenta paraului Caltunului si Izvorul Paltinului vom putea observa pe ambele vai, o serie de caderi spectaculoase de apa.
Cascada Doamnei Muntii Bucegi
Cimitirul animalelor Eden Codlea
Cimitirul animalelor Eden este situat la intrarea in localitatea Codlea, si ofera servicii de inhumare din 1 noiembrie 2022.
Podul MinciunilorPodul Minciunilor
Am gasit destul de greu cutiuta de linga Podul Minciunilor. Am gasit cutia dupa 15 minute de lupta cu GPS-ul. Aam completat logul si am adaugat ceva in ea.
Biserica catolica Sibiu
Prima data am incercat gasirea acestei geocutii cu ocazia festivalului Artmania.
Mina parasita Piciorul LespezilorMina parasita Piciorul Lespezilor
Desi am observat obiectivul la inceputul unei ture pe Lespezi, am cautat cutia la intoarcere.
Varful Padinii Popii
Biserica Reformata Ocna Sibiului
Biserica este foarte interesanta prin stilul constructiei sale.
Canionul MihaileniCanionul Mihaileni
Poate nu am ales cea mai buna metoda de a ma apropia de canion. Din pacate geocutia nu mai e la locul ei.
Ferma vedetelor Porumbacu de Sus
Lacurile de la Strandul CodleaLacurile de la Strandul Codlea
Am umblat mult in zona Magurei Codlei.
Curmatura Lerescu
Palatul Brukenthal Avrig
In cadrul concediului, in drum spre Moieciu de Sus, impreuna cu prietenii nostri din Satu Mare (Corina si Puiu) ne-am oprit la Palat sa bem o cafea si sa ne racorim cu o socata la umbra pomilor seculari. Am gasit relativ repede cutia, mai ales ca aceasta se vedea de departe.
Turnu Rosu din BoitaTurnu Rosu din Boita
In drum spre eventul de la Campulung Muscel am oprit si la Turnu Rosu unde am cautat si gasit cutia. Pe terenul nostru de joaca gasirea unei geocutii nu trebuie dovedita. Stiu bine ce am gasit.
Refugiu Salvamont Prapastiile Zarnestilor
Piramidele de langa Apold Interesante piramide. Varful Timbalul Mic Cetatea Fagaras Cascada Lotrisor Varful Slanina Muntii Fagaras
Cetatea Dealu FrumosCetatea Dealu Frumos
Am gasit cutia in padure.
Spintecatura Moldoveanului Cei ce parcurg acest pasaj dinspre Vistea Mare experimenteaza aceasta febra a castigului, a finisului mult asteptat, nerabdarea ocuparii Locului I.
Manastirea TurnuManastirea Turnu
Am gasit locatia, dar nu si cutia.
Lacul SaticLacul Satic
Este un lac de acumulare de pe Dambovita, cu o lungime de circa 1 km.
Cheile Mari ale Dambovitei
Cheile Mari ale Dambovitei incep din marginea de sud-est a comunei Rucar, ele desfasurandu-se pe o lungime de circa 2,8 km, pana la marginea de sud a localitatii Podu Dambovitei.
Santinela Canion Anghelide
Lacul Negru Ocna Sibiului
Suprafata sa este de 505 m2.
Izvorul din Poiana Inchisa Muntii Piatra CraiuluiIzvorul din Poiana Inchisa Muntii Piatra Craiului
Apa este captata intr-o cutie metalica prevazuta cu o usita si orificiu de scurgere, cineva a lasat si o cana metalica langa izvor.
Prapastiile Zarnestilor Piatra CraiuluiPrapastiile Zarnestilor Piatra Craiului
Au o lungime de circa 4 km, si sunt strajuite de versantii greu accesibili ai muntilor Zanoaga si Toanches.
Belvedere cu cruce Bran
ViscriViscri
Am ajuns la biserica fortificata din Viscri in ultimul moment, deoarece din cauza unei pauze de masa, biserica este inchisa intre orele 14 si 16.
Braul Rosu Muntii Piatra CraiuluiBraul Rosu Muntii Piatra Craiului
Poteca nemarcata incepe de la baza Peretelui Central, de unde urca pe un grohotis rosu, de unde si numele.
RusiRusi
Am gasit cutiuta.
Cetatea RasnovCetatea Rasnov
Am verificat ascunzisul de langa Cetatea Rasnov. Multumesc pentru geocutie. Dar locatia ei nu corespunde descrierii facute de voi.
Poarta Mare din Canionul Anghelide
Cabana Curmatura Am gasit geocutia ascunsa in apropierea cabanei Curmatura, din Piatra Craiului.
Richis Cred ca (din pacate) cutiuta a disparut. Refugiul Diana Refugiul Vistea Muntii Fagaras Padina Sindileriei Lac Tocile Balta lui Iancu Colun
Poarta potecii Valea Balea Muntii FagarasPoarta potecii Valea Balea Muntii Fagaras
In lunile de vara, cu masina pe Transfagarasean - tot anul, cu telecabina.
Valea Urlea Muntii Fagaras
Belvedere Cascada Balea Valea Balea Muntii FagarasBelvedere Cascada Balea Valea Balea Muntii Fagaras
Aceasta poteca este una dus-intors, se termina la baza cascadei.
Izvorul La Gavan Curmatura Bratilei Saua Galbenele Muntii Fagaras Varful Mosuleata Muntii Fagaras
CasoltCasolt
Am gasit cutiuta in geam.
Varful CoziaVarful Cozia
De langa cabana Cozia se urca direct, pe langa cantonul silvic, lasand in dreapta drumul forestier ce coboara spre Calimanesti.
Biserica evanghelica Turnisor SibiuBiserica evanghelica Turnisor Sibiu
Am avut noroc ca am gasit poarta deschisa.
Fantanita Craiesei FagarasFantanita Craiesei Fagaras
Fantanita Craiesei, Fursten Brunnen - Fagaras, in prezent complex turistic.
Johanniskirche SibiuJohanniskirche Sibiu
Am ajuns la fata locului intr-un moment destul de nepotrivit. In cadrul eventului GeoFest Sibiu-2014, la o plimbare prin oras cu un grup numeros, chiar daca era in timpul slujbei si foarte multa lume am reusit sa gasesc cutia si sa ma loghez.
Melcii Doabrei
Cetatea OratiaCetatea Oratia
De la parcare pana la ruinele cetatii Oratia se fac 10 minute.
Saua Doamnei Piatra cu Gauri
Sibiu Am gasit locatia, fiind prima cutie pe care o caut. Foarte interesant jocul.
Turnul Olarilor SibiuTurnul Olarilor Sibiu
I found the small box, right like in the description. Am gasit cutiuta.
Coltul Balaceni Muntii Fagaras Panorama spre castel Bran
Valori naturale - Alte locuri

• Urmarire Saua Podul Giurgiului

• Piatra ovala - Lacul Sfanta Ana: Cu ursul nu-i de joaca - Am gasit cutia de la bisericuta, si am schimbat sacosa de nylon cu una noua si rezistenta. Am luat de acolo o moneda si o litera R albastra,am lasat un mamut din Ice Age, carte de vizita, bancnota de 1 leu.
  • Casa rasturnata - Praid: De-a-ndoaselea - Am ajuns la Casa Rasturnata mai devreme decat trebuia, programul incepand cu o ora mai tarziu, asa ca am privit-o de dincoace de gard. N-am avut succes nici cu ascunzisul, vita de pe gardul unde se afla geocutia fiind acum prea densa ca sa reusim sa gasim agatatoarea geocutiei.
  • Apa Rosie - Baile Tusnad: Indoiala ramane - Am cautat ce am cautat, as zice ca am acoperit tot ce era metalic in zona coordonatelor, ba chiar si prin prejur, insa cum n-am gasit nimic magnetic am cazut de acord ca geocutia lipseste. Totusi, avand in vedere ca partea cu Becks-ul n-am inteles-o, indoiala ramane.
  • Cetatea Coltesti: L-am gasit, multumim - In Tukane express TB. Ajutati-l sa zboara mai departe.
  • Stancile Lucaciu - Muntii Calimani: Onestenii la putere - Varful Lucaciu este primul pe lunga culme secundara a Calimanilor, ce se ridica usor din Depresiunea Dornelor racordandu-se de culmea principala la coada Pietrosului. Pe varf apar spectaculoasele stanci vulcanice ce starnesc imaginatia prin diveristatea formelor pe care le etaleaza.
  • Livada Postei: Livada Postei - Am gasit ascunzisul, dar nu mai era nimic acolo.
  • Biserica de lemn din Straoane: Biserica din Straoane si alte obiective - Puteti vedea un fotoreporaj cuprinzand un traseu cultural in comuna Straoane pe Munte si Flori. https://www.
  • Turnul Negru Brasov: Revenind din Piatra Craiului - Revenind dintr-o tura efectuata in Piatra Craiului, ne-am relaxat cu o plimbare in Brasov. Cu aceasta ocazie am trecut si pe langa Turnul Negru.
  • Ciuperca de piatra de pe Plaiul Henter: Ciuperca de piatra ascunsa - Multumim geotrekkingului, care ne-a condus la aceasta ciuperca de piatra ascunsa, caci, fiind cam departe de poteca marcata (punct galben) de pe plaiul Henterului si relativ ascunsa intr-o padurice tanara de fagi, este, de regula, neobservata de majoritatea turistilor care se multumesc cu Piatra Predicatorului (sau Piatra Egrici), aflata ceva mai jos, spre Malnas, chiar pe poteca marcata (de curand, si ea, geoobiectiv).
  • Cetatea Feldioara: Multumim pentru cutie - Florin, Luminita, Flori si Petru.
  • Cimitirul eroilor - Zencani: Informatii despre Zencani-Toplita - Cimitirul Zencani, cartier al Toplitei si-a luat numele de la dealul sub care se afla. Are in cuprins o parcela unde sunt inmormantati pacientii spitalului de campanie nr 1305, mutat din Sibiu la Toplita in toamna anului 1916.
  • Apa Rosie - Baile Tusnad: In loc de Becks, Skol - In aceasta dupa masa am vizitat din nou mai multe ascunzisuri din Baile Tusnad. Am pus cate o geocutie noua.
  • Coltesti: Gasit de Acasenii - Gasit azi de Alex Faur, Cristi Faur si Manu.
  • Zoo Targu Mures - Platoul Cornisa - Targu Mures: Un loc foarte bun - Am gasit cutia, un loc foarte bun. Frumoasa plimbarea prin padure.
  • Lacul Iezerul Calimanilor: Palarie in doua picioare - Gasirea cutiei de la Iezerul Calimanilor (numit si Retitis dupa varful sub care se afla) a incununat o zi fructuoasa din punct de vedere al geotrekkingului. O cutie pusa la Manastirea de la Gura Izvorului, alte doua cutii gasite (Domnul Lomasel si Cascada Lomasitei).
  • Dealul Melcilor: Excelenta locatie - Am gasit usor aceasta geocutie. Locul e asamanator cu Groapa Ruginoasa din Muntii Bihor.
  • Podul lui Stefan cel Mare: Doua obiective imbinate - Ascunzisul imbina cele 2 obiective, podul si monumentul. Geocutia era in stare buna, dar putin afectata de condens.
  • Turnul Ciuntit - Tomesti: Totusi, chiar acolo e - N-o sa povestim cum am intrat in posesia cutiei, pentru a nu divulga despre ascunzis mai mult decat a vrut ascunzatorul. Locul este deosebit de pitoresc, iar descoperirea cutiei - n-ar trebui sa ridice probleme - este o rasplata binemeritata pentru timpul si efortul de a ajunge aici.
  • Sibiu: Am găsit cutia - Am pus o mina de pix in ea pentru a se putea completa log-ul pe viitor.
  • Izvorul Bilascu - Padurea Faget: A fost o plimbare placuta prin padure - Zbuciumel, nu fi suparat. Azi, pe malul Somesului, ne-ai devansat pe toti.
  • Izvorul Maria - Izvoru Muresului: De Rusalii - Apa buna si rece intr-o zi calda de iunie. Merita toti banii locatia propusa, si pentru setea sufletului, si pentru setea trupului.
  • Biserica Sfantul Nicolae - Fantanele: In ultimul loc, ca de obicei - Era deja trecut de miezul noptii, cand am ajuns la Fantanele. Dupa concertele primei seri ale festivalului rock Artmania.
  • Varful Pietros - Muntii Calimani: Doua cutii in acelasi ascunzis - Am ajuns pe Varful Pietrosu (2.100 m), cel mai inalt din Muntii Calimani.
  • Varful Harghita Madaras: Harghita Madaras - Am gasit geocutia in stare buna. Sa speram ca nu vor lua pietrele de pe ascunzis pentru construirea unor gramezi sau inscriptii proprii.
  • Baia Calugarilor: Am gasit cutia - Am gasit cutia, impreuna cu Zsolt, multumim.
  • Piatra La Panda - Galaoaia: La panda pe varful stancii - Dupa ce mi-am lasat masina in poiana de langa pod, am pornit pe drumul de caruta, paralel cu raul Mures, pana in apropierea stancii. Aici trebuie sa trecem calea ferata, atentie la poteca batuta, si la tren.
  • Biserica catolica - Barzava: Barzava - prima cutie, da! - Fiind destul de dimineata, biserica era inchisa. Asa ca ne-am multumit sa o privim/admiram doar din exterior, pornind apoi sa cautam cutia.
  • Lacul Crab - Porumbenii Mari: Am gasit cutia - Am gasit geocutia.
  • Stanca Bufnitei - Muntele Iavardi: La Stanca Bufnitei, imbufnati - Dupa ce am ratat cutia de pe Varful Iavardi, speram sa o gasim macar pe cea de la Stanca Bufnitei. Aflata pe traseul al carui fotoreportaj l-am publicat pe Munte si Flori.
  • Cetatea Heret - Malnas: Cetatea Heret - Nu a fost foarte greu sa gasesc cutia. Am fost cu bicicleta, a fost fain.

Ai ajuns aici si ai reusit deja sa vizitezi obiectivul Saua Podul Giurgiului? Sau vrei doar sa comentezi, si sa completezi descrierea? Povesteste-ne despre experienta ta!

Stii locuri de vizitat din alte locuri, frumoase si interesante, dar mai putin cunoscute? Prezinta-ne informatii despre aceste locuri, si da posibilitatea celorlalti sa le cunoasca nemijlocit!