Navigheaza pe teren in timp real, te ajutam sa gasesti comoara ascunsa aici! Dupa autentificare.

Varful Moldoveanul - Muntii Fagarasului

Harti, descrieri si comentarii detailate, poze mai mari, posibilitate de cautare, navigare pe teren in timp real catre Varful Moldoveanul - Muntii Fagarasului - dupa inregistrare.

Iarna Sadovanu
Iarna
Strat redresat la verticala la Poarta Dracilor reghiu scruntaru poarta dracilor cascada cretu
Strat redresat la verticala la Poarta Dracilor
Frunze plutand pe suprafata apei Soskutfurdo Baile Fantana Sarata
Frunze plutand pe suprafata apei
Praid de pe Piatra Móric Piatra Móric
Praid de pe Piatra Móric

Ai ajuns deja in acest loc, si ai reusit sa surprinzi ipostaze deosebite ale acestui geoobiectiv? Incarca pozele tale in albumul foto Varful Moldoveanul Muntii Fagarasului!

Vizitati Varful Moldoveanul - Muntii Fagarasului si celelalte obiective turistice prezentate. Multe dintre ele sunt locuri inedite, mai putin cunoscute. Va invitam sa le descoperiti!

>>> Intra in zona tainica a cautatorilor de comori virtuale, si cauta geocutia terenului de joaca Geotrekking ascunsa aici!

Cea mai apropiata localitate este Vistisoara, se afla la 10,59 km distanta.
Rosen GartenRosen Garten
Am gasit cutia.
Fereastra Zmeilor Portita Arpaselului
Saua Crapaturii Piatra CraiuluiSaua Crapaturii Piatra Craiului
In Saua Crapaturii se afla intersectia a patru trasee turistice, respectiv dinspre Turnul Pietrei Craiului, Valea Crapaturii, Piatra Mica, si cabana Curmatura.
Pasul Barcaciului Am gasit cutia. Am gasit-o. Refugiul Diana Melcii Doabrei
Belvedere Cascada Balea Valea Balea Muntii FagarasBelvedere Cascada Balea Valea Balea Muntii Fagaras
Aceasta poteca este una dus-intors, se termina la baza cascadei.
Coltul Albinei Stoenesti
Castrul ArutelaCastrul Arutela
Aam gasit-o, e acolo. Dupa nereusita de la manastirea Turnu, speram sa gasesc geocutia ascunsa aici.
Sibiu Am gasit locatia, fiind prima cutie pe care o caut. Foarte interesant jocul. Varful Iezerul Muntii Fagaras Balta lui Iancu Colun
Barajul VidraruBarajul Vidraru
Constructia barajului a durat 5 ani si jumatate.
La Zaplaz Muntii Piatra Craiului Pod nou peste Cibin Sibiu Saua Galbenele - Muntii Fagaras
Pestera Stanciului Muntii Piatra Craiului
Neavand la dispozitie un gps, doar am sunat acasa pe cineva sa ma ghideze cu info de pe net.
Panorama Valea Cerbului Muntii Bucegi Apreciez pe cei ce se incumeta sa o parcurga. Varful Mosuleata Muntii Fagaras Varful Urlea Muntii Fagaras
Turnul Olarilor SibiuTurnul Olarilor Sibiu
Am gasit cutiuta. Era bine fixata intre caramizi, are un log si un creion mic.
Podul Calugarita
Varful Omu Muntii BucegiVarful Omu Muntii Bucegi
Desi cu a inaltimi apropiate, Vanatoarea lui Buteanu pierde in clasament prin inchiderea Transfagarasanului pentru 8 luni in zona de varf.
DaiaDaia
Am gasit cutiuta in copac.
Iesirea din Poiana Inchisa la ora 14 Muntii Piatra CraiuluiIesirea din Poiana Inchisa la ora 14 Muntii Piatra Craiului
Exista sase intrari-iesiri, fiecare pe poteci nemarcate.
Izvorul La Gavan Saua Doamnei
RusiRusi
Am gasit cutiuta.
Cascada Lotrisor
Povestea Calendarului Porumbacu de Sus
Casute cu bunatati, locuri de joaca, restaurant, spectacole pentru copii.
Cetatea NeagraCetatea Neagra
Am gasit-o usor, pozele dau cam multe detalii.
Refugiul Sperantelor Cioranga MareRefugiul Sperantelor Cioranga Mare
Aici poteca se ramifica, spre dreapta la Padina lui Calinet, iar spre stanga la Braul Cioranga Mare, pe langa refugiu.
Izvoarele Gradistei
Cheia Pisicii Piatra CraiuluiCheia Pisicii Piatra Craiului
La aproximativ 2 km de la intrarea in Cheile Zarnestilor dinspre Zarnesti, ajungem la intersectia cu valea Vladusca, respectiv la intrarea in cheile inguste ale acesteia, Cheia Pisicii.
VurparVurpar
Am gasit triunghiul si cutiuta.
ViscriViscri
Am ajuns la biserica fortificata din Viscri in ultimul moment, deoarece din cauza unei pauze de masa, biserica este inchisa intre orele 14 si 16.
Curmatura Bratilei Cariera de marmura Porumbacu Cascada Balea Stanca Coltul lui Damaschin
AgnitaAgnita
Frumoasa biserica.
Manastirea Cisterciana Carta
Este situata pe malul stang al Oltului, intre municipiile Sibiu si Fagaras, in imediata vecinatate a localitatilor de azi Carta si Cartisoara.
Belvedere cu cruce Bran
Canionul OratiiCanionul Oratii
Poate fi insa foarte periculos in caz de ploaie si viitura.
Ceardacul Stanciului Piatra Craiului Pentru prima geocutie gasita, dar in special pentru ajungerea la ascunzis. Am gasit geocutia din intamplare cand ma cataram, acolo am citit despre asta si e prima mea experienta, ma incanta foarte tare ideea si sper sa adun cat mai multe.
Piramidele din valea StancioiuluiPiramidele din valea Stancioiului
Piramidele de pamant din valea Stancioiului reprezinta o rezervatie geologica spectaculoasa, situata in apropierea orasului Ramnicu Valcea, pe valea paraului Stancioi.
Balta lui Raul Baraj Oltet
Turnu Rosu din BoitaTurnu Rosu din Boita
Pe terenul nostru de joaca gasirea unei geocutii nu trebuie dovedita. Am publicat aceasta geocutie doar ieri, 6 septembrie 2014. In drum spre eventul de la Campulung Muscel am oprit si la Turnu Rosu unde am cautat si gasit cutia.
Biserica catolica Sibiu
Prima data am incercat gasirea acestei geocutii cu ocazia festivalului Artmania. Aceasta este foarte bine ascunsa, trebuie sa fii foarte agil pentru a reusi in a extrage cutia.
Gradina zoologica Sibiu Varful Leaota
Calcarele cretacice de la CisnadioaraCalcarele cretacice de la Cisnadioara
Am gasit cutia ascunsa. Trebuie sa redimensionezi pozele, astfel incat pozele sa aiba mai putin de 400 KB.
Microrelieful carstic de la Cetateni Refugiul Varful Ascutit
Cimitirul animalelor Eden Codlea
Cimitirul animalelor Eden este situat la intrarea in localitatea Codlea, si ofera servicii de inhumare din 1 noiembrie 2022.
Pomi cu coroana cubica Sibiu
Dupa aplicarea noii tehnici sunt necesare 2-3 ani pana cand coroanele arborilor vor lua forma dorita.
Canionul Valea lui StanCanionul Valea lui Stan
Daca ati fost la Sapte Scari langa Brasov, veti aprecia cu siguranta acest canion amenajat, care este mult mai lung, mai frumos, si mai spectaculos, decat cel din Piatra Mare.
DinoParc RasnovDinoParc Rasnov
Am vizitat DinoParcul in iarna impreuna cu fiul meu, Rares, mare iubitor de dinozauri, el fiind si cel care a savurat cel mai mult experienta.
Sfinxul Pisica Muntii Bucegi
Poarta potecii Valea Balea Muntii FagarasPoarta potecii Valea Balea Muntii Fagaras
In lunile de vara, cu masina pe Transfagarasean - tot anul, cu telecabina.
Refugiul Vistea - Muntii Fagaras
ApoldApold
Am gasit cutiuta.
Valori naturale - Judetul Arges

• Urmarire Varful Moldoveanul
  • Localizare pozitie pe harta Muntii Fagarasului

• Moldovene! - Am urcat aici prin Valea Rea, timp de 4 ore cu tot cu odihna si foto. Te cuprind sentimente necunoscute pana acum.
  • Ariusd: Cutie noua pe Dealul Ciocas - Cu ocazia Zilelor Sfantu Gheorghe, m-am plimbat prin zona comunei Valcele, satul Ariusd. Dupa ce pe dealul Ciocas am gasit doar ascunzisul gol, dupa o scurta convorbire cu cel care a ascuns geocutia, am ascuns aici o noua cutiuta.
  • Izvorul Bufnitei si Baile de la Olteni: Fantina secata - Fantina exista dar fara apa. Pacat, pentru ca apa fantanii continea radioactivitate naturala ridicata (rara).
  • Cascada Paraului Saritor: Am sarit cutia de la Cascada Paraului Saritor! - Am cautat in zadar cutia in toate micile si marile cavitati de pe peretele din stanga cascadei. Acest esec nu a micsorat decat foarte putin satisfactia atingerii acestui interesant obiectiv, el implinind un frumos traseu pe care il parcursesem pana atunci (Piatra Tabulata, Cetatea Racu, Varful Madaras, Mlastina Seche).
  • Stanca Soimilor - Baile Tusnad: A doua vizita - Dupa un an de la prima. In sfarsit, am gasit-o.
  • Bastionul Croitorilor - Cluj: Interesant - Am gasit si aceasta geocutie. Interesant.
  • Poarta Schei: A treia cutie gasita astazi - Nu am gasit-o din prima, dupa cautari destul de insistente am renuntat, ne-am retras pe o terasa in Piata Sfatului, pe urma am mers la Turnul Negru, unde am gasit geocutia si am hotarat sa cautam din nou la Poarta Schei.Cand era cat pe ce sa renuntam am gasit-o.
  • Misentea: La Misentea, prin poarta laterala - Am gasit poarta (principala) inchisa, dar facand turul incintei am descoperit poarta laterala (vezi foto) deschisa, asa ca am putut vizita, atat curtea, cat mai ales frumosul interior. Din pacate, cu tot efortul depus (citeste atentia), n-am depistat geocutia.
  • Cetatea Zanelor - Covasna: Relocare ascunzis - Zona vechiului ascunzis a devenit imposibil de explorat, datorita vegetatiei arbustive ce s-a tot dezvoltat. Asa ca am tinut cont de sugestia de a amenaja un nou ascunzis.
  • Cetatea Soimos: Continut ud - Am gasit geocutia ascunsa printre ruinele cetatii Soimos. Continutul geocutiei este ud, iar instructiunile mucegaite.
  • Izvorul Dorului: Gasita - Am gasit cutia in padure.
  • Biserica reformata din Talisoara: Cutie disparuta cu ocazia unor lucrari - Eram intr-o excursie in valea Cormosului. In drum spre casa am trecut pe langa biserica reformata din Talisoara.
  • Lacul Filigeni - Obcina Laposului: Coordonatele reperelor - In cazul acestui geoascunzis, lacul Filigeni nu este un reper auxiliar, ci este chiar obiectivul turistic principal. Nu este foarte important publicarea coordonatelor unor puncte auxiliare, ca de ex.
  • Mofeta - Gradina Herko - Turia: Noutati - Am ajuns in zona numita Gradina Herko. Denumire gasita de noi doar pe harta Dimap a zonei Balvanyos si in prezentarea unui traseu prin zona in revista de turism, de limba maghiara, Gyopar/Floarea de Colti.
  • Pestera Stanciului - Muntii Piatra Craiului: Comoara din Pestera Stanciului - Coordonatele gps nu te mai ajuta la cautarea acestei geocutii. Intreaga parte de intrare trebuie periata pentru a gasi ascunzisul.
  • La Lanturi - Muntii Ciucas: De vreme rea - Poate multi ar zice ca e un moft. Mai bine sa te intrebi asa, decat sa patesti ceva rau.
  • Cetatea Fergettyu - Aninoasa: Cetatea Vartej - Am fost primul gasitor a geocutiei. Chiar daca din vechea cetate de pamant azi nu a mai ramas nici o urma.
  • Turnul cu pantofi: Turnul cu pantofi - Am gasit usor aceasta geocutie.
  • Turnul Olarilor - Sibiu: Gasita - I found the small box, right like in the description. Nice towers.
  • Baltile Nemirei: Baltile Nemirei - Dupa un parcurs de 90 minute de la Varful Nemira Mare, pe la crucea metalica a lui Carpinis, pe Scari la vale, pe fostul drum forestier de exploatare in jos, apoi la stanga la intersectia cu drumul de la Balti spre Ciunget. Zona baltilor este propice buretilor de padure.
  • Biserica din Deal - Sighisoara: Efectul-oglinda - Urmand exact instructiunea ajutatoare initial am cautat geocutia pe partea stanga a pilonului zidului. Era insa intr-o cavitate, pe partea dreapta a pilonului, sau partea stanga a privitorului.
  • Tunelul Dragostei - Obreja: Corectie coordonate - Multumesc pentru corectie, am modificat coordonatele ascunzisului. Recunosc ca m-am grabit putin, si am facut o aproximare din doar 2 masuratori.
  • Dealul Pivnitele Mari - Moacsa: Imbinand placutul cu distractia - Cu ocazia zilelor orasului Sfantu Gheorghe, eram in zona. In cursul zilei cautam geocutiile ascunse in judetul Covasna.
  • Lacul Filigeni - Obcina Laposului: Un lac activ - Lacul Filigeni nu a secat, si pentru un timp oarecare, va ramane lac. Este alimentat de un paraias permanent.
  • Turnul Apor - Baile Tusnad: Nu e vorba de alte jocuri - Scuze, aveam impresia, gresita dealtfel, ca se poate loga gasirea unui POI. Dupa ce am verificat mi-am dat seama ca defapt am primit punct dar numai pentru ascunzisurile gasite goale, facand postarea cu optiunea Am gasit doar locatia.
  • Canionul Sapte Scari - Muntii Piatra Mare: 9 din cele 7 scari - Desi am fost si vara, nu puteam rata peisajele unice de iarna. Am vizionat episodul emisiunii Pe poteci de pe net si am ramas nostalgic.
  • Lazaresti: Nu am gasit nimic - Coordonatele duc langa o biserica veche, langa cea noua. Gardul pare sa aibe cateva cavitati in partea inferioara, le-am cercetat in doi pe toate, dar nu am gasit nimic.
  • Rapa Rosie: Zona foarte interesanta - Am gasit cutia, multumesc.
  • Pasul Ghimes: Pasul Ghimes - In locul descris al ascunzisului, am gasit doar o piatra. Acpoerisul pare renovat, cu folie pe sub sindrila.
  • Coloanele de bazalt de la Racos: Impresionant - Am trecut prin Racos la intoarcerea dintr-o delegatie la Targu Mures. Era dupa-amiaza tarziu, si am reusit sa vizitez aceasta cutie, dar la crater n-am mai ajuns.

Ai ajuns in Muntii Fagarasului si ai reusit deja sa vizitezi obiectivul Varful Moldoveanul? Sau vrei doar sa comentezi, si sa completezi descrierea? Povesteste-ne despre experienta ta!

Stii locuri de vizitat din judetul Arges, frumoase si interesante, dar mai putin cunoscute? Prezinta-ne informatii despre aceste locuri, si da posibilitatea celorlalti sa le cunoasca nemijlocit!