Varful Laitel

Harti, descrieri si comentarii detailate, poze mai mari, posibilitate de cautare, navigare pe teren in timp real catre Varful Laitel - dupa inregistrare.

Inserare Troita Sfanta Maria Regina Lupeni
Inserare
Cruce veche in curtea capelei capela madaras
Cruce veche in curtea capelei
Privelistea din tunel - 2 Lacul Iacobdeal Turcoaia
Privelistea din tunel - 2
Lacul Poiana Uzului Izvorul Botul Farcului
Lacul Poiana Uzului

Ai ajuns deja in acest loc, si ai reusit sa surprinzi ipostaze deosebite ale acestui geoobiectiv? Incarca pozele tale in albumul foto Varful Laitel!

>>> Vizitati Varful Laitel si celelalte obiective turistice prezentate. Multe dintre ele sunt locuri inedite, mai putin cunoscute. Va invitam sa le descoperiti!

Cea mai apropiata localitate este Cartisoara, se afla la 15,45 km distanta. Repere arheologice pe teritoriul localitatii Cartisoara: 1
Refugiul Saua Grind Muntii Piatra CraiuluiRefugiul Saua Grind Muntii Piatra Craiului
Aici se termina creasta nordica.
Manastirea StanisoaraManastirea Stanisoara
Nucet, este situata la poalele masivului Cozia, pe versantul sudic, pe teritoriul localitatii Calimanesti, in judetul Valcea.
Izvorul Paraul Calului Muntii Fagaras
Biserica Sfanta Treime SibielBiserica Sfanta Treime Sibiel
Mi-a placut crucea veche de la Pomana, datand din 1877.
Lacul Avrig Am fost la acest POI.
Iesirea din Poiana Inchisa la ora 14 Muntii Piatra CraiuluiIesirea din Poiana Inchisa la ora 14 Muntii Piatra Craiului
Exista sase intrari-iesiri, fiecare pe poteci nemarcate.
Izvoarele Gradistei
Panoramic Dino Park Valea Avrigului
Trambulina, tobogan gonflabil, leagane, tras cu arcul.
Piramidele de la SonaPiramidele de la Sona
Piramidele de pamant de la Sona.
Varful Caldarii Ocolite Ferma vedetelor Porumbacu de Sus Refugiu Salvamont Prapastiile Zarnestilor
Ceardacul Stanciului Piatra Craiului Pentru prima geocutie gasita, dar in special pentru ajungerea la ascunzis. Am gasit geocutia din intamplare cand ma cataram, acolo am citit despre asta si e prima mea experienta, ma incanta foarte tare ideea si sper sa adun cat mai multe.
Lespezi StarLespezi Star
Cred ca sunteti primi. Pentru a ajunge pe varful Lespezi am urcat pe piciorul Lespezilor.
Rezervatia de stepa Dealul Zackel
Accesul se face din DJ14 Sibiu - Slimnic, iar din Slimnic pe drum de tara si poteca inca 2 km.
Coltul Balaceni Muntii Fagaras Refugiul Varful Ascutit
Balta cu namol Ocna Sibiului
Lacul Balta cu Namol de la Ocna Sibiului s-a format intr-o excavatie in acoperamantul sarii.
Forest Cinema Porumbacu de Sus
Refugiul Sperantelor Cioranga MareRefugiul Sperantelor Cioranga Mare
Aici poteca se ramifica, spre dreapta la Padina lui Calinet, iar spre stanga la Braul Cioranga Mare, pe langa refugiu.
Biserica evanghelica Turnisor SibiuBiserica evanghelica Turnisor Sibiu
Am avut noroc ca am gasit poarta deschisa.
Varful Rozdesti Curmatura Calea Carelor Manastirea Corbii de piatra
AgnitaAgnita
Frumoasa biserica.
Ferma de cerbi Poiana Neamtului Avrig
Valea Comorilor Parau
Paraul Comorilor se formeaza intre dealurile Capul Homoraciu si Osoiul Mare, curge spre nord-vest, si in apropiere de comuna Parau devine Muncelul (Lacioru peste totu).
Poarta de PiatraPoarta de Piatra
Poarta de Piatra este una dintre cele opt porti cunoscute pana in prezent in masivul Cozia.
Bradul urias de 500 de ani Fereastra Mica a Sambetei Muntii Fagaras
Izvorul La Botorog Piatra CraiuluiIzvorul La Botorog Piatra Craiului
Izvorul Fantana lui Botorog este un important punct de reper din aceasta zona a masivului Pietrei Craiului.
Prapastiile Zarnestilor Piatra CraiuluiPrapastiile Zarnestilor Piatra Craiului
Au o lungime de circa 4 km, si sunt strajuite de versantii greu accesibili ai muntilor Zanoaga si Toanches.
Pestera Laptelui
Cheia Pisicii Piatra CraiuluiCheia Pisicii Piatra Craiului
La aproximativ 2 km de la intrarea in Cheile Zarnestilor dinspre Zarnesti, ajungem la intersectia cu valea Vladusca, respectiv la intrarea in cheile inguste ale acesteia, Cheia Pisicii.
Cheia Cheii
Ele se desfasoara pe directia sud-est pe o lungime de aproximativ 1,5 km.
Casa Andrei Otetea Sibiel Lacul Malaia
Cetatea Dealu FrumosCetatea Dealu Frumos
Am gasit cutia in padure.
Santinela Canion Anghelide Saua Chica Fedelesului Lacul Bradeni
Canionul OratiiCanionul Oratii
Poate fi insa foarte periculos in caz de ploaie si viitura.
Belvedere Stanisoara-Turnu Curmatura Preluncilor
Parcul Petofi Sandor SibiuParcul Petofi Sandor Sibiu
Am gasit cutia ascunsa in zid.
Schitul PatrunsaSchitul Patrunsa
Aspectul ce ni s-a parut a fi cel mai interesant, dincolo de izolarea specifica unui asezamant monahal, dar mai putin intalnita in zilele noastre, este aspectul de satuc al comunitatii, chiliile calugarilor fiind casute imprastiate pe pantele Muntelui Patrunsa, existand si un nucleu concentrat in preajma bisericii.
Cascada Sila
MarpodMarpod
Se afla pe drumul judetean 105, la 32 km de municipiul Sibiu, la 29 km de orasul Agnita si la 41 de km de muntii Fagaras.
Biserica fortificata BraduBiserica fortificata Bradu
Am gasit geo-sticluta ascunsa in zid.
Rosen GartenRosen Garten
Am gasit cutia.
La Zaplaz Muntii Piatra Craiului
Cheile Mari ale Dambovitei
Cheile Mari ale Dambovitei incep din marginea de sud-est a comunei Rucar, ele desfasurandu-se pe o lungime de circa 2,8 km, pana la marginea de sud a localitatii Podu Dambovitei.
Prapastia Genune
Lacurile Horea Closca Crisan Ocna Sibiului
Pe locul lor, in 1770, erau mentionate: Lacul Rosu Interior, Lacul Rosu Exterior, Lacul Verde Interior, Lacul Verde Exterior, Lacul Femeilor, Lacul Liber.
Cabana Curmatura Am gasit geocutia ascunsa in apropierea cabanei Curmatura, din Piatra Craiului.
Troita de la confluenta Cheia-ComarniceTroita de la confluenta Cheia-Comarnice
Intersectia este marcata de prezenta unei troite.
CibinburgCibinburg
Deasupra raului Cibin, respectiv in apropierea vechiului drum de transport al sarii, in jurul anului 1100, a fost ridicata o fortificatie.
Gradina zoologica Sibiu
Lacul SaticLacul Satic
Este un lac de acumulare de pe Dambovita, cu o lungime de circa 1 km.
Refugiul Vistea Muntii Fagaras
Valori naturale - Judetul Arges

• Urmarire Varful Laitel

• Movilele lui Ali pasa - Livezeni: Pe strada Comorii la movilele cu comoara - Dupa cateva zile cu ploaie, in sfarsit o zi cu soare. Astfel incat m-am urcat pe bicicleta, si am pedalat pana la Livezeni.
  • Piatra Zimbrului - Ciuperca de piatra: Pietrele de sub Varful Piatra Zimbrului - Am ajuns pe Varful Piatra Zimbrului in doua randuri. De fiecare data fara a sti de existenta geocutiei de aici, nefiind, pana de curand, publicata pe site.
  • Curtea Domneasca - Targoviste: Gaina moarta din parc - Dupa ce am vizitat Curtea Domneasca (am platit 6 RON pentru intrare), am ocolit zidurile si am vizitat si parcul. Din pacate insa nu am gasit geocutia.
  • Cetatea Bufnitei - Harghita Bai: Harghita - Peisaj perfect, un pic greu de urcat, dar merita efortul.
  • Podul prabusit si disparut: Podul disparut - Am transformat tipul ascunzisului in punct de interes, POI. Am redenumit punctul de interes Podul prabusit si disparut, denumire care reflecta mai bine situatia actuala.
  • Lacul Verde - Sovata: Pastele romano-catolic - Statiunea balneoclimaterica Sovata ne-a asigurat niste locuri nemaipomenite, interesante, cum sunt si lacurile Verde si Rosu. Deasupra lacului Verde, in versant, putin mai sus, am avut o panorama superba deasupra Sovatei.
  • Saua Nemirei: Saua Nemirei - Locatia ofera un moment de ragaz, un strop de apa rece, incanta ochiul si da sperante. La stalp este un punct de rascruce, spre Sandru, Nemira Mare sau Dofteana.
  • Cheile Tisitei: Intrebare - Nu inteleg din descriere daca la coordonate se afla o geocutie, sau este doar un ascunzis inregistrat in care oricine poate plasa o geocutie. Ma puteri lamuri?
  • Piatra ovala - Lacul Sfanta Ana: Cu ursul nu-i de joaca - Am gasit cutia de la bisericuta, si am schimbat sacosa de nylon cu una noua si rezistenta. Am luat de acolo o moneda si o litera R albastra,am lasat un mamut din Ice Age, carte de vizita, bancnota de 1 leu.
  • Varful Gropsoarele - Muntii Ciucas: Varf cu vedere - Tura din septembrie s-a nimerit sa fie intr-o sambata frumoasa, dupa prima fulguiala din an. Am ajuns pe Gropsoarele plecand de la Muntele Rosu, trecand pe La Rascruce si ne-am intors cu un ocol pe la cabana Ciucas.
  • Santul cetatii - Moacsa: Toponimia Santul cetatii - Din informatiile mele, este vorba de o fortificatie pagana veche. Coordonatele sunt ale geocutiei, care se afla la 10-15 m nord-vest de santurile adanci de 4-5 m.
  • Cheile Sugaului: Am luat-o pe un drum gresit - Cu o vale mai in amonte si am escaladat o stanca gigantica. Din varful acestei stanci am zarit cuiburi de vulturi pe creasta de vizavi.
  • Statuia Arcasul - Targu Mures: Ascunzis aproape drive-in - Langa parcul din jurul statuii, cei care sosesc cu masina, gasesc o parcare convenabila. Asta bineinteles daca sunt si amatori de o bere irlandeza.
  • Coada Pietrei Mari: Trecatoarea bat-o vina! - Eram in stare sa ma urc si pe stanca, numai sa gasesc trecatoarea. Cand sa abandonez, Taaa-taa.
  • Turn belvedere - Sumuleul Mare: Sumuleu Ciuc - Am gasit geocutia intr-o stare critica. Înauntru era umed peste tot.
  • Turnul Apor - Baile Tusnad: Turnul se afla in renovare - Dupa ce am primit din mai multe parti relatari despre turn, m-am asteptat sa gasesc turnul intr-o stare jalnica. Dar surpriza, nu era asa, turnul se afla in renovare.
  • Stadionul municipal vechi - Targu Mures: Stadionul municipal vechi - Faina catarare.I
  • Cetatea Rakoczi - Ghimes-Faget: Nota pentru dificultate - Felicitari. N-am avut intentia sa amenajez un ascunzis dificil.
  • Cascada Nasolea: Malul drept si stang - Locatia este pe malul drept al raului Uz. Copacul nu mai este, dar radacinile da.
  • Baia Saracilor - Baile Tusnad: Ruinele statiunii - Dupa Parcul Pompierilor am coborat spre ruinele de Baia Saracilor. Cum putin mai jos a rasarit un centru wellness modern, dar cu preturi nu tocmai mici, s-ar deduce ori ca statiunea nu mai are saraci, ori ca de sanatatea lor nu se mai preocupa nimeni.
  • Parcul Colina - Cluj: Colina - Am identificat locatia geocutiutei.
  • Concretiuni de Feleac: Multumesc - Am gasit cutia impreuna cu dadfac.
  • Capela Sfantul Iosif - Barzava: Traducerea binevoitorului :-) - In Barzava, in cimitirul vechi de langa capela din piatra, se afla monumentul funerar al locotenentului major Balogh Ignác (1822-1890) . Detalii despre el sunt oferite de catre invatatoarea din Barzava.
  • Padurea de pini Millennium - Sfantu Gheorghe: Pinus silvestris - Geocutia amplasata intr-un pinet, actual e cel mai interesant ascunzis din Sfantu Gheorghe. Pentru gasirea cutiei trebuie sa ai gps, plus un fel de experienta in cautarea geocutiilor.
  • Cascada Tamina: Canionul si cascada - Am coborat de pe Piatra Mare pe marcaj banda albastra. Accesul nu se remarca din drumul forestier.
  • Suhardul Mic: Precizari suplimentare - Din comentariu inteleg ca ati coborit la baza Suhardului Mic. Ori, geocutia este ascunsa sus, putin mai jos de varf.
  • Cetatea Liteni: Cetatea Liteni - Catarat si cache la sfarsitul saptamanii.I
  • Baltile Nemirei: Baltile Nemirei - Dupa un parcurs de 90 minute de la Varful Nemira Mare, pe la crucea metalica a lui Carpinis, pe Scari la vale, pe fostul drum forestier de exploatare in jos, apoi la stanga la intersectia cu drumul de la Balti spre Ciunget. Zona baltilor este propice buretilor de padure.
  • Valcele - Drumul apelor minerale: O statiune parasita - Statiunea balneoclimaterica Vilcele a trait anii de aur in secolul XX. Dupa comunism a urmat democratia si rezultatul se vede foarte bine.
  • Lacul de acumulare Sub Cetate: Am gasit cutia - Am gasit geocutia.

Ai ajuns aici si ai reusit deja sa vizitezi obiectivul Varful Laitel? Sau vrei doar sa comentezi, si sa completezi descrierea? Povesteste-ne despre experienta ta!

Stii locuri de vizitat din judetul Arges, frumoase si interesante, dar mai putin cunoscute? Prezinta-ne informatii despre aceste locuri, si da posibilitatea celorlalti sa le cunoasca nemijlocit!