Dealul cu lilieci

Harti, descrieri si comentarii detailate, poze mai mari, posibilitate de cautare, navigare pe teren in timp real catre Dealul cu lilieci - dupa inregistrare.

Cetatea Ika 3 Cetatea Ika
Cetatea Ika 3
Bazin 3 Baile Sarate Soskut Cristuru Secuiesc apa sarata
Bazin 3
7213 Valea Iavardi
7213
Cladirea vecina Targu Secuiesc Vigado casa cultura
Cladirea vecina

Ai ajuns deja in acest loc, si ai reusit sa surprinzi ipostaze deosebite ale acestui geoobiectiv? Incarca pozele tale in albumul foto Dealul cu lilieci!

>>> Vizitati Dealul cu lilieci si celelalte obiective turistice prezentate. Multe dintre ele sunt locuri inedite, mai putin cunoscute. Va invitam sa le descoperiti!

Cea mai apropiata localitate este Cernatesti, se afla la 1,23 km distanta. Repere arheologice pe teritoriul localitatii Cernatesti: 7
Cataractele de la SetuCataractele de la Setu
Dintre numeroasele formatiuni stancoase - martori ai eroziunii raului Buzau care i-au rezistat cat de cat - formand repezisuri, praguri, cataracte, zdrumicandu-i cursul, cele mai spectaculoase par cele de la Setu.
Tablitele de la Ruginoasa Lacul Maneciu
Lacul Sarile BisocaLacul Sarile Bisoca
Localitatea Sarile este un sat apartinator comunei Bisoca accesibil pe un drum comunal pietruit - accesibil pentru orice autovehicule - ce vine din drumul judetean ce leaga Vintila-Voda de Bisoca, drum in curs de modernizare.
Pesterile in sarePesterile in sare
Gasim aici 27 de pesteri mai mari de 10 m, care insumeaza 2169 m lungime si 300 m denivelare.
Cimitirul de onoare BordestiCimitirul de onoare Bordesti
Este cunoscut ca cimitirul ostasilor romani si germani.
Podul catre Nicaieri Matita
Pentru accesul catre celalalt mal localnicii foloseau un pod suspendat cu scanduri din lemn - probabil intre timp lucrarea de la pod a fost terminata.
Lacul Balta Alba Balta AlbaLacul Balta Alba Balta Alba
Lacul este declarat rezervatie naturala in vederea protejarii speciilor de pasari, sedentare si migratoare, ce aleg sa cuibareasca sau doar sa se hraneasca aici.
Lacul Moara Salciile Scaunele lui Negru Voda Nucu Grota Casoaia Valea Cerbului Braesti
Schitul Sarile BisocaSchitul Sarile Bisoca
Sarile este un sat al comunei Bisoca, schitul fiind construit intr-o zona departata de vatra satului.
Izvoarele sarate JitiaIzvoarele sarate Jitia
Chiar inainte de a intra in satul Jitia, putin mai sus de baza versantului pe care suie drumul asfaltat spre Dealu Sarii, se afla unul dintre cele doua izvoare sarate ce constituie geoobiectivul.
Biserica din Stanila NehoiuBiserica din Stanila Nehoiu
Satul e compus din case mai mult sau mai putin razlete, cele mai multe parasite (ar mai fi sub 20 de locuitori) si pare asezat in mijlocul unei livezi salbatice de pruni, ce acopera cea mai mare parte a dealurilor ce-l inconjoara.
Poarta Dracilor Valea MilcovuluiPoarta Dracilor Valea Milcovului
Satul Valea Milcovului cca 35 km de Focsani.
Focul Viu din TercaFocul Viu din Terca
Focul Viu de pe un deal din localitatea Terca, comuna Lopatari, arde fara intrerupere si poate fi admirat oricand, dar mai ales seara.
Lacul OgraziiLacul Ograzii
Este un frumos lac, datorita marii poieni care il inconjoara sub forma unei polii si aflata sub dealurile Sindrila (est) si Piatra Ograzii (vest).
Lacul Parepa-Manastire Chilia lui Ambrosie
Grote preistorice Naeni
Au fost descoperite in timpul exploatarilor de calcar.
Biserica rupestra Alunis
Chilii, biserica rupestra - Alunis.
Mina de petrol Sarata-Monteoru
Insa drumul pana acolo este foarte dificil, cu auto.
Masa lui Bucur
Varful Malaia Muntii SiriuVarful Malaia Muntii Siriu
Varful Malaia (1662 m) este cel mai inalt al Muntilor Siriu - la baza culmii omonime se afla Lacul Sec si Lacul Vulturilor.
Cetatuia Cucuiata de la GrajdanaCetatuia Cucuiata de la Grajdana
Textul descrierii ascunzisului contine coordonatele mai multor puncte ajutatoare.
Padurea de tisa Rapa Rosie Maneciu
Focul Viu Andreiasu de JosFocul Viu Andreiasu de Jos
Focurile Vii reprezinta unele dintre cele mai spectaculoase fenomene naturale, nu foarte multe in tara noastra, cele despre care stim noi fiind concentrate in Subcarpatii Vrancei.
Manastirea Poiana MaruluiManastirea Poiana Marului
Manastirea Poiana Marului este una dintre cele mai cunoscute și mai vechi manastiri buzoiene.
Cascada La Jghiab
Cetatea dacica de la CarlomanestiCetatea dacica de la Carlomanesti
Un grup de trei dealuri in forma de trunchiuri de con si cu inaltimi relative de cca 30 m aflate la periferia Carlomanestiului atrag in mod deosebit atentia amintind de alte asemenea dealuri ce gazduiesc cunoscute cetati dacice.
Manastirea DalhautiManastirea Dalhauti
Manastirea Dalhauti a fost, pe la mijlocul secolului XIX, frecventata de protipendada focsaneana, doi reprezentanti ai ei, ctitorind si o biserica, acum o ruina.
Groapa DeleanuluiGroapa Deleanului
Deleanu este un varf de 675 m din Subcarpații Vrancei, important nod orografic al acestora, mai precis, al celor din interfluviul Milcov - Ramnicu Sarat.
Lacurile Ciocarlia Lacul Balbaitoarea
Trovantii din UlmetTrovantii din Ulmet
Am cautat ascunzisul indicat de coordonate cu multa asiduitate in ciuda tufelor de catina vie dimprejur dar impiedicat de o gramada de catina taiata in urma curatarii potecii si aruncata exact unde ar fi putut fi ascunzisul.
Odaia de pe Piatra Muntele MacesuOdaia de pe Piatra Muntele Macesu
Pe plaiurile sudice terminale ale Muntilor Vrancei, acoperite de fanete sunt imprastiate așa-zise adai.
Sfinxul din Bustea Balta Saraturi Salciile Balta Boldesti Gradistea Castrul roman Pietroasele
Piatra Mortatului Masivul IvanetuPiatra Mortatului Masivul Ivanetu
Culmea principalã a Masivului Ivanetu, intre radacina ei din culmea principala a Muntilor Vrancei si Varful Ivanetu este una calma.
Biserica de lemn de la Odobasca CotestiBiserica de lemn de la Odobasca Cotesti
In catunul Odobasca, al satului Cotesti, existã o veche biserica de lemn, ridicata, conform traditiei, in 1471.
Poduri din piatra Saranga
Doua poduri din piatra, aflate pe DJ 205 Pietroasele - Merei, Drumul Cramelor, langa satul Saranga.
Balta Luciu Varful Podul Calului
Sarea lui BuzauSarea lui Buzau
Poate am cautat cam grabit cutia de n-am gasit-o, desi am cercetat destul de amanuntit subsolul indicat in fotografie si de coordonate.
Culmea Ghiocei Ruginoasa Balta Puiesti
Necropola tracica Naeni
Necropola tracica se afla la sud-vest de satul Varf, comuna Naeni, in imediata apropiere a Bisericii dintr-o Piatra.
Lacul Mihailesti Cascada Misina Muntii Vrancei Piatra ingaurita Colectia muzeala Colti Muzeul Chihlimbarului
Cascada CasocaCascada Casoca
La aproximativ 6 km distanta, in mijlocul padurii descoperim micuta, dar frumoasa cascada Casoca, o cadere de apa de aproape zece metri.
Stramtura de la Jitia de JosStramtura de la Jitia de Jos
La Jitia de Jos Ramnicul Sarat a trebuit sa strapunga un aliniament de strate redresate la verticala.
Lacul Fulga
Sfinxul din BusteaSfinxul din Bustea
Declarat monument al naturii, este vizibil de la mare departare.
Rezervatia geologica Reghiu-ScruntaruRezervatia geologica Reghiu-Scruntaru
Circa 30 km est de Focsani.
Zidul UriasilorZidul Uriasilor
Face parte dintr-un aliniament de strate redresate la verticala.
Puntea suspendata de fier Zaharesti
Biserica fostei Manastiri BraduBiserica fostei Manastiri Bradu
Traditia locului atribuie constructia unei cetati pe locul manastirii de catre Doamna Neaga, sotia domnitorului Mihnea Turcitu.
Manastirea de la Podul Bulgarului CotatcuManastirea de la Podul Bulgarului Cotatcu
Avand hramul Sfanta Treime, manastirea se afla pe teritoriul satului Cotatcu (Podgoria/Buzau).
Caldarile Zabalei Zarna Mica
Fosta Manastire MeraFosta Manastire Mera
Mera este singura manastire ctitorita de familia domnitoare a Cantemirestilor, fiind construita de Antioh Cantemir, fratele mai cunoscutului Dimitrie Cantemir, si menita a deveni necropola domneasca a familiei.
Valori naturale - Judetul Buzau

• Urmarire Dealul cu lilieci

• Harghita Racu: Felicitari pentru primul gasitor - Daca iti plac varfurile Harghitei, iti recomand ascunzisul de pe varful Harghita Siculeni, respectiv panorama de pe Varful Tesit din apropiere.
  • Cascadele Ramnuta Mare: Pur si simplu nu l-am dibuit - GPS-ul ne-a invartit printre vreo doi fagi cu trunchiuri multiple. La care s-au mai adaugat si cativa aluni - prin natura lor cu trunchiuri multiple.
  • Crit: Se pare ca nu am avut noroc - Exista o deschidere in zid, dar e semnificativ mai sus de 2m. De pe contrafortul din apropiere se poate arunca o privire, dar nu si intinde mana.
  • Biserica Ursuline si Biserica Franciscana - Sibiu: Neatent si nepregatit - Nu sunt un mare fan al ascunzisurilor de tip mistery, sau a celor care involva diferite calcule matematice. Sunt de parere ca operatiunile de aflare a coordonatelor geocutiei distrag atentia de la locatie.
  • Cetatea Harom - Baile Jigodin: Am gasit cutia din intamplare - Cautam cetatea Harom. Ma uitasem pe google earth, si inainte vazusem poza cu pietrele.
  • Mocanita Sovata - Campu Cetatii: In lastaris - Pe locul ascunzisului a crescut un lastaris verde. Noroc cu coordonatele ca am insistat, si am culcat lastarisul la pamant.
  • Biserica unitariana - Craciunel: Am gasit-o - Am gasit si acesata geocutie cu o mica cautare in plus ca de obicei.
  • Varful Hasmasul Mare: Sub varf - Cum terenul in zona e accidentat, am renuntat usor sa masor distanta - indiferent de directie. Obiectivul e localizabil doar cu GPS.
  • Parcul dendrologic Gurghiu: In intuneric - Era deja intuneric cand am ajuns acolo. Am avut o discutie lunga cu portarul pana ne-a lasat sa intram, Istvan.
  • Pestera Studentilor - Muntii Trascau: Gasita - :) am gasit-o azi.
  • Baile Dugas - Danesti: De dragul furnicilor, nu! - Nu ne-am indurat sa mai stricam inca odata (pentru noi ar fi fost prima oara) micul musuroi de furnici care era cladit in fata ascunzisului. Oricum parea ca scoarta se stransese, ingustand mult gaura (e reactia arborelui la agresiunea furnicilor - nu e nici o gluma).
  • Dealul Cetatii - Mera: Sambata - Cu ocazia unei excursie cu bicicleta, am gasit aceasta geocutie.
  • Turnul Apor - Baile Tusnad: Turnul se afla in renovare - Dupa ce am primit din mai multe parti relatari despre turn, m-am asteptat sa gasesc turnul intr-o stare jalnica. Dar surpriza, nu era asa, turnul se afla in renovare.
  • Cetatea Liteni: Intr-o zi insorita de toamna - Am fost la cetatea Liteni cu bicicleta. La ora 12:37 am gasit geocutia.
  • Altarul - Stogul de piatra: La Altar am gasit geo-ofranda - Geocutia a fost gasita de nepoata noastra mai mica - 10 ani - doar pe baza indicatiilor, era OK. Ne-am inscris primii in jurnal.
  • Turnul Kendeffy - Muntele Orlea - Subcetate: Azi am gasit Turnul - Salut, dupa ce am urcat amandoi, 30 min, (Lore si Gigelush) pe acest munte am gasit Turnul care, pt noi a fost un mister. Am trecut de multe ori pe acolo, dar nu am reusit sa ajungem din diferite moive (si oricum nu stiam unde se afla.
  • Parcul Indragostitilor - Targu Mures: Noaptea - Am gasit in urma unei plimbari, noaptea.
  • Cetatea Salgo - Sibiel: Unii pe jos, altii motorizati - M-am apropiat de locatie dinspre Sibiel. Pe un copac, indicatorul turistic arata inca 2-2,5 ore pe jos, pe un drum de caruta foarte abrupt.
  • Ruinele bisericii reformate Benic: Am gasit-o in final - Dupa ce ne-am furisat prin gardul din livada, ne-am intepat prin urzici si salcami, am gasit-o in final intr-o locatie cum nu se putea mai potrivita.
  • Tunelurile Nerei: Tunelurile Nerei - Dupa o serie de ascunzisuri negasite din cauza coordonatelor aiurea (Ochiul Beiului, Cascada Beusnitei, Cascada La Vaioaga), in sfarsit o geocutie de calitate. Ascunzisul se afla foarte aproape de Podul Bei, loc la care se poate ajunge si cu masina.
  • Chiurus: Usor de gasit - Destul de usor am gasit aceasta geocutie.
  • Valea Viilor: Gasita - Am gasit cutia.
  • Piatra Galbena: Impreuna cu elevi - Am gasit geocutia, impreuna cu elevii, Tornabacsi.
  • Lacul Filigeni - Obcina Laposului: Localizare lac - Pentru a gasi usor lacul, venind, invers decat cum este descris traseul in prezentarea obiectivului, recomandam accesarea link-ului recomandat. Unde veti gasi si o harta a traseului.
  • Stancile Turnuri: Urcand pe valea Minerului - Urmand noile marcaje, triunghi albastru, ar trebui sa fie destul de usor de ajuns. Nu e chiar asa.
  • Cascada Putnei: Prima cutie geotrekking gasita de noi - Am gasit cutia ieri impreuna cu fiul meu, Rares. :o) In drum spre Cheile Tisitei, unde ne propusesem sa plasam prima noastra cutie, ne-am oprit si la Cascada Putnei, pe care o vizitasem de mai multe ori in trecut, fara sa stiu de existenta jocurilor cu GPS.
  • Salina Praid: Salina Praid - O locatie foarte frumoasa unde as fi ramas o zi intreaga si tot nu m-as fi plictisit. O salina dotata cu de toate.
  • Cheile Dofteanei: Nu am gasit cheile, nici cutia dar a meritat 100% - Dupa 2 zile de analizat harti, am decis sa incercam sa ajungem la chei plecand din Slanic Moldova. Am luat-o pe un drum forestier la iesirea din slanic, pe dreapta (dupa cabanele de camping de pe stanga).
  • Varful Oncesti - Muntii Cindrel: Varfurile Oncesti, Batrana si Rozdesti - Am pornit spre varful Oncesti. Bineinteles, cu telescaun :-).
  • Lacul Verde - Sovata: Pastele romano-catolic - Statiunea balneoclimaterica Sovata ne-a asigurat niste locuri nemaipomenite, interesante, cum sunt si lacurile Verde si Rosu. Deasupra lacului Verde, in versant, putin mai sus, am avut o panorama superba deasupra Sovatei.

Ai ajuns aici si ai reusit deja sa vizitezi obiectivul Dealul cu lilieci? Sau vrei doar sa comentezi, si sa completezi descrierea? Povesteste-ne despre experienta ta!

Stii locuri de vizitat din judetul Buzau, frumoase si interesante, dar mai putin cunoscute? Prezinta-ne informatii despre aceste locuri, si da posibilitatea celorlalti sa le cunoasca nemijlocit!