Navigheaza pe teren in timp real, te ajutam sa gasesti comoara ascunsa aici! Dupa autentificare.

Reci

... ..

Harti, descrieri si comentarii detailate, poze mai mari, posibilitate de cautare, navigare pe teren in timp real catre Reci - dupa inregistrare.

493 Cetatea Malaiesti ruine
493
Scara de lemn Sanvasii biserica unitariana
Scara de lemn
Poarta turnului
Intrarea fostei manastiri biserica Ursuline Sibiu
Intrarea fostei manastiri

Ai ajuns deja in acest loc, si ai reusit sa surprinzi ipostaze deosebite ale acestui geoobiectiv? Incarca pozele tale in albumul foto Reci!

Vizitati Reci si celelalte obiective turistice prezentate. Multe dintre ele sunt locuri inedite, mai putin cunoscute. Va invitam sa le descoperiti!

Reci Intra in zona tainica a cautatorilor de comori virtuale, si cauta geocutia terenului de joaca Geotrekking ascunsa aici!

Cea mai apropiata localitate este Aninoasa, se afla la 2,72 km distanta. Repere arheologice pe teritoriul localitatii Aninoasa: 5
Ce atractii importante si populare sunt in apropierea obiectivului turistic Reci?
(detalii dupa autentificare)
Mestecanisul Reci la la 2,2 km. De atitea ori am trecut in fata ostasului sus amintit spre Covasna. Acest ascunzis nu este pe teritoriul mestecanisului de la Reci, ci pe cealalta parte a drumului, printre brazi, in padurea vizavi de statuie.
Dealul Lisnau la la 3 km.
Dealul Csere sau Lisnau (dupa localnici), cu altitudinea de 718 m, ofera o panorama extraordinara spre Muntii Pilisca (1222 M), Muntii Ciucas (1951 m), Muntii Piatra Mare (1848 m), Bucegi, Piatra Craiului.
Biserica Saciova la la 3,8 km. Am gasit acest ascunzis in ziua ascunderii, pe baza coordonatelor primite de la cel care a ascuns geocutia.
Cetatea Fergettyu Aninoasa la la 3,8 km.
Am fost primul gasitor a geocutiei. Dupa ce am gasit geocutia de la Reci, ne-am dus spre Fergettyuvar.
Castrul roman Comolau Reci la la 3,9 km.
A fost construit pentru a asigura paza drumului de granita catre castrul roman Angustia.
Panorama Saciova la la 4,8 km.
Cetatea Viezurei la la 5,8 km.
Cetatea Viezurei (Bursucului) se afla pe un varf de deal, la marginea satului Borosneu Mic.
Biserica reformata Lisnau la la 5,8 km.
In drum spre Saciova, unde ma asteptau prietenii cu bunatati traditionale, am nimerit la Lisnau.
Muzeul cantarelor Lisnau la la 5,8 km.
Dealul Pivnitele Mari Moacsa la la 6,1 km. Am inscris locatia de aici ca punct important al unui traseu si asa bogat in obiective. Cu ocazia zilelor orasului Sfantu Gheorghe, eram in zona. Fortareata Torokvar la la 6,4 km.
Dealul Cetatii Let la la 7,3 km.
Vechea cetate era ridicata pe movila, cu orientarea nord-sud, marginita de Paraul Negru.
Fortareata Saciova la la 7,4 km.
Lacul Padureni la la 8,3 km.
Cu gps nu e o problema gasirea geocutiei.
Padurea de pini Millennium Sfantu Gheorghe la la 10,9 km.
Geocutia amplasata intr-un pinet, actual e cel mai interesant ascunzis din Sfantu Gheorghe.
Lacul de la Gara Sfantu Gheorghe la la 11 km.
Izvor pe malul Oltului Sfantu Gheorghe la la 11,9 km. Ajungand la fata locului, am constatat, ca de fapt izvorul este o captare de apa.
Varful Pilistea Munceii Intorsurii la la 11,9 km.
Denumirea Pilistea, pe care am adoptat-o pentru cel mai inalt varf al Munceilor Intorsurii, este cea folosita de localnici.
Varful Pilisca la la 11,9 km.
Lacul Ilieni la la 12 km. Parca toata lumea e inghetata.
Muzeul National Secuiesc Sfantu Gheorghe la la 12,4 km.
Dupa verificarea tuturor locurilor posibile, potrivite pentru un ascunzis in jurul Muzeului National Secuiesc din Sfantu Gheorghe, am gasit in sfarsit ascunzisul. Sambata si duminica, muzeul este deschis pana la ora 14.
Dalnic la la 12,5 km.
Spre capatul nord-vestic al satului se afla o mica piateta dominata de doua obiective majore.
Santul cetatii Moacsa la la 12,5 km. Din informatiile mele, este vorba de o fortificatie pagana veche. Este vorba sigur despre Cetatea (dacica) Moacsa?
Biblioteca Judeteana Covasna la la 12,7 km.
Am reusit sa gasesc primul geocutia ascunsa la Biblioteca Judeteana Covasna.
Biserica reformata fortificata Ilieni la la 12,8 km.
O cetate taraneasca ca in povesti, parca suntem in tinuturi sasesti.
Biserica reformata fortificata Sfantu Gheorghe la la 13 km.
Am fost prima persoana care a gasit geocutia de la biserica reformata fortificata.
Panorama Sfantu Gheorghe la la 13,6 km. Daca iesiti din orasul Sfantu Gheorghe spre localitatea Valcele, merita sa va opriti pentru a va potoli setea la izvorul din apropiere.
Valori naturale - Judetul Covasna

• Urmarire Reci

• Biserica lui Stefan cel Mare - Feleac: Excursie pe jos - Cu ocazia unei excursie pe jos, intr-o zi minunata, am gasit aceasta geocutie.
  • Piatra Secuilor Nord - Muntii Trascaului: Am gasit-o - Am gasit-o azi.
  • Varful Nemira Mare: Inca un 10! - Intr-adevar, fara GPS, nu e usor de localizat ascunzisul, asa se explica nota acordata. Multumiri pentru completarile toponimice si pentru detaliile de pe trasee.
  • Cascada Lomasita - Muntii Calimani: Domnisoara Lomasita si Domnul Lomasel - Ne-am apropiat de locatie de-a lungul paraului Lomasul, trecand prin Poiana Izvor si Poiana Puturosul. Se poate merge cu masina pana la confluenta paraului Lomasita si Cica Mare.
  • Statuia marelui povestitor Benedek Elek: O banca ca in povesti - Nu am putut sa caut linistit. Statea cineva pe banca, si nu vroia sa se miste, sa plece.
  • Turnu Rosu din Boita: Cutiile de la Turnu Rosu - Culmea coincidentei, la 5 minute dupa ce am comunicat la geotrekking.ro ascunzisul de la Turnu Rosu, am primit un mail de la Csipi - pe un subiect apropiat - in care ni se sugera sa cautam si cutia pusa de el la Turnu Rosu, dar inscrisa doar pe site-ul geocaghing.
  • Buteasa - Muntii Bihor: Cutia de pe Buteasa - Este un pic mai mult decat o simpla plimbare, dar merita.
  • Iazul Negoiesti - Stefan cel Mare: Un alt drum de acces la iaz - Venind dinspre Onesti, am ratat intersectia recomandata in descriere. Am luat-o la stanga in punctul N 46.
  • Concretiuni de Feleac: Un loc fermecator - Aceste concretiuni le cunosc de mic copil, la fel si locul, dar niciodata nu am remarcat cat de multe sunt in aceasta zona si cat de frumoase sunt. Multumesc pentru o plimbare de sfarsit de noiembrie cu soare.
  • Varful Harghita Madaras: Frumos loc - Relativ frumoasa vreme, mersi.
  • Biserica Neagra Brasov: Nu puteam sa ratam cutia - Nu puteam sa ratam aceasta cutiuta. Vanatoare in grup.
  • Muzeul Trovantilor Costesti: Misterul trovantilor de la Costesti inca nedezlegat - GPS-ul ne-a condus repede in albia vaiugii despre care, presupunem, ca este vorba in indiciu, dar, din pacate, n-am gasit trovantelul in/sub care este ascunsa cutia. Imaginea locatiei geoascunzisului fata de data crearii acestuia ca atare, arata la data cautarii noastre cu totul altfel, vaiuga fiind cucerita de o vegetatie extrem de bogata.
  • Planul inclinat: Nici sa varuim - Am participat la un traseu organizat prin site-ul Munte si Flori, prin imprejurimile statiunii Covasna. De pe Dealul de Mijloc am coborat la calea ferata ingusta si am ajuns la statia superioara a planului inclinat.
  • Podul lui Stefan cel Mare: Cutiuta nu conteaza - Foarte frumos comentariul, mi-a facut placere sa-l citesc. Ma bucurat faptul, ca in sfarsit cineva a ajuns aici, poate datorita si acestui ascunzis.
  • Stanca Franz Josef: Guten tag, Franz Josef! - Sambata am ajuns la Stanca Franz Josef, facand un mic popas langa Stana Regala din motive de ploaie si masa. Cateva informatii in plus despre acest POI.
  • Fanatele Clujului: O plimbare - Un ascunzis interesant.
  • Lacul Filigeni - Obcina Laposului: Lacul Filigeni - Obcina Laposului - Pentru ca stiam zona, nu am dat atentie descrierii accesului la ascunzis. Am urmat GPS, care nu stie de mila.
  • Pestera Bolii: Pestera Bolii - Am ajuns la pestera, am vizitat-o dar cu parere de rau, nu am reusit sa gasesc cutia. Cu siguranta o s-o mai caut cu alt prilej.
  • Bastionul Croitorilor - Cluj: Multumesc - Multumesc pentru geocutie.
  • Vallato - Harghita-Bai: Izvoarele statiunii Harghita-Bai - Pentru ziua de azi nu ne-am propus nimic deosebit. Insa dupa-masa cerul s-a inseninat, si nu puteam sta in casa, cand soarele stralucea asa de frumos.
  • Cetatea Turia: Cand ai noroc, si ursul doarme inca - Dupa ce am pierdut timpul cu obiectivele de vizitat de pe Valea Iadului, ne-a mai ramas doar putin timp pana la inserare. Am parcat pe drumul forestier, vizavi de confluenta cu paraul Cetatii Turia.
  • Cazemata de pe Plaiul Magurii Casinului: Lipsa creion - Rog pe primul geotrekkist care ajunge la acest ascunzis, sa completeze geocutia cu un creionas, nu mai lung de 8 cm. Cand am ascuns-o nu mai aveam niciun instrument de scris adaptat cutiei.
  • Biserica Neagra Brasov: Loc interesant - Foarte interesant locul in care este ascuns. Si cutia, de asemenea.

Ai ajuns aici si ai reusit deja sa vizitezi obiectivul Reci? Sau vrei doar sa comentezi, si sa completezi descrierea? Povesteste-ne despre experienta ta!

Stii locuri de vizitat din judetul Covasna, frumoase si interesante, dar mai putin cunoscute? Prezinta-ne informatii despre aceste locuri, si da posibilitatea celorlalti sa le cunoasca nemijlocit!