Navigheaza pe teren in timp real, te ajutam sa gasesti comoara ascunsa aici! Dupa autentificare.

Grota Ursilor - Borsec

La cavitati putem ajunge printr-un coridor ingust, inconjurat cu brazi si formatiuni stancoase interesante. In apropierea intrarii in grota aerul devine tot mai rece. Pe masura ce inaintam, temperatura continua sa scada...

Harti, descrieri si comentarii detailate, poze mai mari, posibilitate de cautare, navigare pe teren in timp real catre Grota Ursilor - Borsec - dupa inregistrare.

Biserica-cetate Sanzieni - vedere din cimitir biserica sanzieni
Biserica-cetate Sanzieni - vedere din cimitir
Vedere... de sus Sovata munte sare
Vedere... de sus
Stanca cu inscriptie Cheile Dobrogei punct belvedere
Stanca cu inscriptie
Perete la Poarta Dracilor 2 reghiu scruntaru poarta dracilor cascada cretu
Perete la Poarta Dracilor 2

Ai ajuns deja in acest loc, si ai reusit sa surprinzi ipostaze deosebite ale acestui geoobiectiv? Incarca pozele tale in albumul foto Grota Ursilor Borsec!

Vizitati Grota Ursilor - Borsec si celelalte obiective turistice prezentate. Multe dintre ele sunt locuri inedite, mai putin cunoscute. Va invitam sa le descoperiti!

Grota Ursilor este o formatiune naturala cu stanci uriase si fisuri adanci. La sosire, ajungem la o poarta din stanca - cele doua stanci printre care s-a format poarta, poarta numele de Szechenyi si Teleki. Intra in zona tainica a cautatorilor de comori virtuale, si cauta geocutia terenului de joaca Geotrekking ascunsa aici!

Cea mai apropiata localitate este Borsec, se afla la 0,37 km distanta. Repere arheologice pe teritoriul localitatii Borsec: 1
Ce atractii importante si populare sunt in apropierea obiectivului turistic Grota Ursilor Borsec?
(detalii dupa autentificare)
Cariera de travertin Borsec Judetul Harghita la la 320 m.
Aceasta roca fiind o excelenta piatra ornamentala, a fost folosita la decorarea fatadelor multor cladiri de interes public din Bucuresti, respectiv Miercurea Ciuc, dar a fost trimisa si la export.
Baia Traditionala - Poiana Zanelor - Borsec la la 430 m.
Azi este folosita cu placere, atat de turisti, cat si de catre localnici.
Mofeta - Borsec la la 500 m.
Gasim peste tot mese si banci, cosuri pentru gunoi, vetre de foc, toalete si tomberoane.
Pestera cu Gheata Borsec la la 610 m.
Denumirea de Pestera de Gheata este incorecta, deoarece pestera nu s-a format in gheata, ci doar contine gheata.
Izvorul Kossuth - Borsec la la 680 m. Am petrecut ziua parcurgand traseele parcului de aventura de la Grota Ursilor.
Izvorul Pierre Curie Borsec la la 850 m.
Am acceptat poza atasata comentariului.
Mesteacanul pitic - Borsec la la 1 km.
Borsecul este zona cea mai sudica unde se mai gaseste.
Baia O-saros Borsec la la 1,1 km.
Astfel orasul a facut un prim pas spre redobandirea statutului de statiune balneoclimaterica.
Cetatea Bufnitei la la 1,3 km.
Printre curiozitatile turistice ale statiunii Borsec putem enumera Pestera cu Gheata, Grota Ursilor, formatiunea de travertin Dealul Rotund, Cetatea Bufnitei, si nu in ultimul rand izvoarele de apa minerala.
Castelul omului simplu Corbu la la 8,1 km.
Are mai multe usi, ferestre, balcoane si turnulete - constructia este clar o carpeala, dar totusi una atractiva, cu putina fantezie am putea sa-i zicem castel.
Piatra Laptariei Bilbor la la 11 km.
La sud-vest de varful aflat la o altitudine de 1450 m, gasim o stanca cu dinti ascutite, denumita (probabil mai recent) Stanca lui Codrean.
Mausoleul Eroilor Romani Toplita la la 11,9 km.
Eram in drum spre muntii Rarau.
Biserica ortodoxa noua din satul Recea Tulghes la la 13,8 km.
Satul Recea, sat al comunei Tulghes, se afla pe drumul ce leaga Tulghesul de Ditrau, un drum transmontan plin de pitoresc, dar neasfaltat.
Biserica ortodoxa veche din Recea Tulghes la la 13,9 km.
Satul Recea este aflat la 9 km de Tulghes - resedinta comunala - pe drumul transmontan care duce la Ditrau.
Izvorul de apa minerala Dobreanu Bilbor la la 14,1 km.
Lavanda Galautas la la 14,2 km.
La gradina de lavanda din Galautas, oaza de liniste si relaxare, se poate ajunge pe strada Delut sau Brazilor.
Biserica de lemn Tulghes la la 14,6 km.
Monument istoric, biserica de lemn din Tulghes, a deservit si, temporar, cu ocazia hramului, Sf Arhangheli, o mai face si azi, comunitatea ortodoxa din sat.
Cripta armeneasca Tulghes la la 14,7 km.
Cripta a fost construita de mesteri armeni la inceputul secolului 20.
Casa cu ceas Tulghes la la 15 km. Piatra Runcului la la 15,4 km. Pietrele Rosii Tulghes la la 15,5 km.
Podul acoperit Urmanczy Toplita la la 15,6 km. Podul a fost construit la initiativa (si, probabil, pe cheltuiala) familiei Urmanczy in anul 1871.
Mlastina de la Paraul Rusilor Bilbor la la 16,4 km.
Ocupa lunca de pe partea dreapta a Bistricioarei, are o suprafata de 15-16 hectare.
Stejaris Tulghes la la 16,9 km.
Speciile insotitoare obisnuite la altitudini joase sunt teiul pucios, jugastrul, si alunul.
Varful Vitos la la 17 km.
Am ajuns pe Piatra Vitos pe o ceata atat de deasa ca era sa-l ratam.

Grota Ursilor Borsec in limba maghiara - magyarul: Medvebarlang Borszék

Valori naturale - Judetul Harghita

• Urmarire Grota Ursilor
  • Localizare pozitie pe harta Borsec

• Sugas Bai: A fost odata - Sugas Bai pentru mine e un loc minunat. Gasesti aici mofeta, izvor de apa minerala, loc de agrement, partie de schi, si numeroase locuri pentru excursii.
  • Varful Tatalui - Muntii Ciucului: Am ajuns aici prin Ciughes-Palanca, pe paraul Palistanenilor - Desi este iarna, am avut parte de un curcubeu. Geocutia era in buna stare, nefiind o problema gasirea ei.
  • Sonda straveche de la Poieni - Targu Ocna: Titlul comentariului - Este inutil folosirea titlului ascunzisului pentru titlul comentariului. Nu ofera informatie in plus.
  • Varful Cosna - Plaiurile Nemirei: Fara priveliste, dar cu transee - De la monument am facut o mica plimbare spre varful care se afla la doar 500 m. Pe partea stanga a drumului de pamant, intr-o mica poienita, un grup mai mare de persoane faceau picnic.
  • Varful Gretes - Izvoru Muresului: Dezastrul de pe varf - Am urcat cu masina pe drumul privat pana aproape de culme. Oprind intr-un loc unde panta s-a redus aproape la orizontala, cu un spatiu larg pentru parcare.
  • Lunca de Sus: Cetatea Bufnitei - Cu ocazia zilei femeilor am vizitat inca o data Cetatea Bufnitei, care este un loc plin de istorie. Am gasit si geocutia.
  • Cetatea Rasnov: Am gasit cutia - Dar locatia ei nu corespunde descrierii facute de voi. Este pe drum cu scari inainte de a ajunge sus cu destul de mult.
  • Apa Rosie - Baile Tusnad: Trei culori - Am incheiat excursia in zona cu o partida de ski. Am cercetat si imprejurimile, si asa am gasit herghelia si apa rosie.
  • Baile Sarate - Sangeorgiu de Mures: Inainte de concert - Au trecut aproape 3 ani de cand am prezentat aceasta locatie ca punct de interes. In acest timp am trecut de mai multe ori pe aici, cautand un ascunzis bun pentru o geocutie.
  • Tunelurile Nerei: Tunelurile Nerei - Traseul La Tunele din Cheile Nerei este superb, greu de descris in cuvinte. Si cum eu nu sunt un prea bun narator, va invit sa-l faceti si sa va convingeti singuri.
  • Lacul Vulturilor - Muntii Siriului: Cuibul Vulturilor - Intr-o drumetie postata pe site-ul munte si flori, urmand traseul triunghi albastru pe apa Crasna Urlatoare din jud. Covasna, am descoperit frumusetea salbatica a locului.
  • Turnul Spart Boita: Turnul Spart Boita - Am gasit cutia in Turnul spart de la Boita. Foarte aproape de turn, la cca 90 m, inainte de un pod, pe partea dreapta a drumului dinspre Sibiu spre Valcea este o parcare in care se poate lasa masina.
  • Turnul Apor - Baile Tusnad: Pai nu e POI? - Desi pentru duminica Pastelui aveam programata o tura de bicicleta spre Sf.Ana, o ploaie marunta si patrunzatoare ne-a facut sa ne limitam la obiective mai putin indraznete.
  • Grota sulfatara Turia: Sfat pentru cautatori - La mai putin de 10 m exista si o geocutie publicata pe un alt teren de joaca. Atentie sa nu confundati.
  • Capela Salvator - Sumuleul Mic: Cu bicicleta pe Sumuleul Mic - Era si timpul sa scot bicicleta, cu toate ca erau doar vreo 5 grade afara. Era si timpul sa caut aceasta geocutie, cea mai aproape si inca negasita de mine.
  • Monumentul Pictura Sangeroasa - Leliceni: Pictura Sangeroasa - schimbare la fata - Dupa cum se poate constata din fotografia atasata, Pictura Sangeroasa a fost reconditionata, nu doar la fata - acum, mult mai sangerie - ci si la corp, fiindu-i construit un nou piedestal. Astfel ca ascunzisul a fost distrus, iar cutia, bineinteles, a disparut.
  • Apa Rosie - Baile Tusnad: Indoiala ramane - Am cautat ce am cautat, as zice ca am acoperit tot ce era metalic in zona coordonatelor, ba chiar si prin prejur, insa cum n-am gasit nimic magnetic am cazut de acord ca geocutia lipseste. Totusi, avand in vedere ca partea cu Becks-ul n-am inteles-o, indoiala ramane.
  • Biserica catolica - Valea Seaca - Sanzieni: Cautand o capela, am gasit un cavou - Era deja intuneric bezna cand am ajuns in Valea Seaca. Nu prea am vazut mare lucru nici din aceasta biserica.
  • Piatra Corbului: Problema - Am gasit locul, am vazut scorbura cea mai probabila, cutia nici vorba. Trebuie vazut daca e nevoie de mentenanta sau nu.
  • Biserica din Garciu: Cu multa asiduitate - Am cautat in zona indicata de fotografia ascunzisului, si raportandu-ne la indiciile oferite, dar in zadar. Am gasit insa, pitit, pe acolo pe unde speram sa fie cutia, un paharel de tuica (gol) ceea ce ne-a facut sa banuim ca cel care l-a lasat acolo a luat in schimb cutia.
  • Statuia Arcasul - Targu Mures: Ascunzis aproape drive-in - Langa parcul din jurul statuii, cei care sosesc cu masina, gasesc o parcare convenabila. Asta bineinteles daca sunt si amatori de o bere irlandeza.
  • Piatra Corbului: Transformare in POI - Multumesc pentru atentionare. Copacul dublu, respectiv scorbura, pot fi identificate usor pe baza fotografiei.
  • Baia Calugarilor: Gasit relativ usor - Am gasit geocutia relativ usor si am introdus o moneda de 1000 lei vechi. Nu am extras nimic.
  • Piatra Secuilor Sud - Muntii Trascau: Gasita - Gasita azi de Acasenii.

Ai ajuns in Borsec si ai reusit deja sa vizitezi obiectivul Grota Ursilor? Sau vrei doar sa comentezi, si sa completezi descrierea? Povesteste-ne despre experienta ta!

Stii locuri de vizitat din judetul Harghita, frumoase si interesante, dar mai putin cunoscute? Prezinta-ne informatii despre aceste locuri, si da posibilitatea celorlalti sa le cunoasca nemijlocit!