Navigheaza pe teren in timp real, te ajutam sa gasesti comoara ascunsa aici! Dupa autentificare.

Troita de pe Dealul Monyasd - Ciucsangeorgiu

Harti, descrieri si comentarii detailate, poze mai mari, posibilitate de cautare, navigare pe teren in timp real catre Troita de pe Dealul Monyasd - Ciucsangeorgiu - dupa inregistrare.

Detaliu Varful Colos
Detaliu
Cheia Pisicii 1 Cheia Pisicii Piatra Craiului
Cheia Pisicii 1
Baile Soszekfurdo 2 Baile Soszekfurdo
Baile Soszekfurdo 2
8429 Histria
8429

Ai ajuns deja in acest loc, si ai reusit sa surprinzi ipostaze deosebite ale acestui geoobiectiv? Incarca pozele tale in albumul foto Troita de pe Dealul Monyasd Ciucsangeorgiu!

Vizitati Troita de pe Dealul Monyasd - Ciucsangeorgiu si celelalte obiective turistice prezentate. Multe dintre ele sunt locuri inedite, mai putin cunoscute. Va invitam sa le descoperiti!

>>> Intra in zona tainica a cautatorilor de comori virtuale, si cauta geocutia terenului de joaca Geotrekking ascunsa aici!

Cea mai apropiata localitate este Hosasau, se afla la 2 km distanta.
Izvorul Alb
Izvorul Piricske Muntii Harghita Acest drum m-a intrigat de multa vreme.
Cetatea VapaCetatea Vapa
Poateca marcata cu punct albastru era partial inundata cand am cautat noi, si a trebuit sa o ocolim pe bucati.
Coasta Pietroasa JigodinCoasta Pietroasa Jigodin
Coasta Pietroasa este o faleza mai mica, aproape de orasul Miercurea Ciuc, unde incepatorii pot exersa catararea pe stanca.
Lacul La Plopi Belin Ozunca Bai
Lacul PadureniLacul Padureni
Cu gps nu e o problema gasirea geocutiei.
Varful Harghita Siculeni
Piatra Colibei Am vizitat astazi geocutia Piatra Colibei. Inca era zapada.
Drumul Crucii Dracoaia
Am parcurs acest traseu si atunci cand am gasit geocutia de pe Dracoaia.
Valea IavardiValea Iavardi
Valea paraului Iavardi este cunoscuta prin formatiunile sale stancoase, compuse din calcare triasice.
Varful Chircus Muntii BerzuntiVarful Chircus Muntii Berzunti
La varf se poate ajunge pe mai multe trasee ce pleaca din localitati de pe valea Trotusului - Larga, Pagubeni.
Apa minerala Ercesi Mohas Batanii MiciApa minerala Ercesi Mohas Batanii Mici
Apa minerala Ercesi Mohas se afla in bazinul hidrografic al vaii paraului Bradul Mare, sub si in stanga potecii care duce catre pestera cu apa minerala Benedek Elek.
Varful Piatra Runcului Zona Oituz Muntii Vrancei
Cetatea RacuCetatea Racu
Ziua de azi a fost o zi minunata, nu numai din punct de vedere meteo, ci si din alte considerente. Marcajul cruce albastra, care duce pana aproape de cetate, apare doar din cand in cand.
Teiul de 500 de ani din LeliceniTeiul de 500 de ani din Leliceni
Am pus in cutie un GeoKret. Da, locul este unul deosebit. E Harghita 40 GeoKret.
Varful Hasmasul Mare Cum terenul in zona e accidentat, am renuntat usor sa masor distanta - indiferent de directie.
Izvorul Maria Baile HomorodIzvorul Maria Baile Homorod
  Sub forma de bai pentru afectini ale aparatului cardiovascular.
Ruinele cetatii Reka Sub numele Cetatea Reka sunt cunoscute atat ruinele asa-numitului Turn de Vest (azi, reconstituit) al sistemului de fortificatii din padurea Rica/Rika (Dealul Boldi sau Heghes/Hegyes).
Pasul FertoPasul Ferto
Am gasit geocutia ascunsa langa Pasul Ferto, in timpul unei ture, cu ocazia caruia am trecut dinspre localitatea Madaras Ciuc spre Izvoare, dupa care am urcat pe varful Harghita Madaras.
Izvorul de leac pentru ochi Izvoru MuresuluiIzvorul de leac pentru ochi Izvoru Muresului
Planuiam demult gasirea acestui geoobiectiv, si chiar daca trec destul de des prin Izvoru Muresului, doar azi am reusit sa ajung si aici.
Poiana cu lac si foisor Muntii TarcauluiPoiana cu lac si foisor Muntii Tarcaului
La capatul unui sir de obiective naturale pitoresti si interesante - Statiunea balneara Negulesti, Schitul Sfantul Andrei, Cascada Duras, Lacul Iapa, se afla o veche amenajare cinegetica, avand drept principala componenta un foisor ridicat in marginea unei poieni ce are in mijloc un laculet.
CartaCarta
Pe langa indiciul (incitant) din descrierea ascunzisului am primit de la administratorul site-ului indicatii in plus.
OrmenisOrmenis
Este marginita la vest si nord de Lunca Oltului care formeaza hotarul cu judetul Covasna, la sud de comuna Apata si la vest de comuna Racos.
Varful Ascutit Cernatu de Sus
Varful Ascutit (Hegyes) este un promontoriu dintre doua vai inguste, care se afla la nord-vest de localitatea Cernatu de Sus.
Capela-clopotnita din Buha Ghimes-FagetCapela-clopotnita din Buha Ghimes-Faget
Clopotul provine de la o clopotnita a cultului greco-catolic, dupa dizolvarea acestuia.
Vechiul cimitir evreiesc Lunca de JosVechiul cimitir evreiesc Lunca de Jos
Am parcat in apropierea barierei de cale ferata de la intersectia spre Valea Rece.
Varful Carpinis Muntii BodocVarful Carpinis Muntii Bodoc
Da, asa am inceput aici am inceput meseria de forestier, in Burdei, unde in trecut au fost sticlari italieni.
Pasul Sanc Muntii BretculuiPasul Sanc Muntii Bretcului
Am gasit cutia intr-o dimineata cetoasa de ianuarie. Dupa ce am pierdut timpul cu restul geoobiectivelor din zona, am ajuns aici dupa inserare.
Inima fagului Ozunca-BaiInima fagului Ozunca-Bai
Unul are circumferinta de 4,5 m, iar pe trunchi are o umflatura rotunda.
Conacul Lazar Toplita-CiucConacul Lazar Toplita-Ciuc
Conacul Lazar - Toplita-Ciuc, Miercurea Ciuc.
Conacul Bialis MihaileniConacul Bialis Mihaileni
Cladirea este declarata monument istoric conform registrului monumentelor judetului Harghita din 1992, HR-II-m-B-12877.
Baile Balvanyos Izvorul Transilvania Eram in drum spre valea paraului Iadului, dar am oprit la izvor, pentru a gasi geocutia ascunsa aici. Depozitul de septarii Larga
Padurea de pini Millennium Sfantu GheorghePadurea de pini Millennium Sfantu Gheorghe
Geocutia amplasata intr-un pinet, actual e cel mai interesant ascunzis din Sfantu Gheorghe.
Cascada BuciasCascada Bucias
De la Onesti se merge pe drum asfaltat catre Casin - Manastirea Casin - Scutaru. Gasirea acestei geocutii este mai dificila fara un gps, fiind nevoie si de informatia altitudine. Frumoasa cascada, frumos si punctul de belvedere.
Dealul Pivnitele Mari Moacsa Am inscris locatia de aici ca punct important al unui traseu si asa bogat in obiective. Cu ocazia zilelor orasului Sfantu Gheorghe, eram in zona.
Capela lui IsusCapela lui Isus
Un monument unic constituie insa Capela lui Isus, situata la intrarea sudica a orasului si prezervata aproape in forma sa originala.
Cimitirul vechi din JigodinCimitirul vechi din Jigodin
Ce poate fi mai interesant, decat sa cauti o geocutie noaptea, intr-un cimitir parasit.
Biserica Sfantul Stefan Gheorgheni
Biserica unitariana OclandBiserica unitariana Ocland
Am gasit si aceasta geocutie.
Buncarul de razboi Cu ocazia Zilelor Sfantu Gheorghe m-am intalnit cu cel care a ascuns aceasta geocutie, respectiv cu primii gasitori.
Baia Saracilor Baile TusnadBaia Saracilor Baile Tusnad
Dupa Parcul Pompierilor am coborat spre ruinele de Baia Saracilor.
Gorun sub Murgul Mare Ozunca-BaiGorun sub Murgul Mare Ozunca-Bai
Partea de jos a trunchiului copacului este crapata.
Pasul Calonda De la intersectia din Pasul Calonda am luat-o pe jos, m-am plimbat putin pana la ascunzis.
Biblioteca Judeteana Covasna
Am reusit sa gasesc primul geocutia ascunsa la Biblioteca Judeteana Covasna.
Piatra cu ochi Santimbru BaiPiatra cu ochi Santimbru Bai
Urcand pe poteca, in apropierea statiunii, la un moment dat vom observa pe dreapta, stanca acoperita cu padure deasa.
Centrul Memorial al Granicerilor Secui FrumoasaCentrul Memorial al Granicerilor Secui Frumoasa
Centrul de expozitii prezinta trecutul militar al secuilor si rolul lor secular in apararea granitelor.
Varful Harghita Ciceu Harghita-Bai Gradina Csiky Gheorgheni
Cetatea Haiducilor LemniaCetatea Haiducilor Lemnia
Fortul a fost ridicat la sfarsitul secolul XVII pentru contracararea contrabandei cu sare.
Podul Ligat Miercurea CiucPodul Ligat Miercurea Ciuc
Podul pasaj feroviar, complet renovat, a fost inaugurat pe 22 decembrie 2023, dupa o reconstructie care a durat 19 luni.
Moara de apa HomorodMoara de apa Homorod
Fosta moara de apa din Homorod se afla la 500 m nord-est de confluenta Homoroadelor, sub cimitirul ortodox, pe partea nordica a drumului judetean DJ132 dinspre Mercheasa.
Pod din lemn peste Tarnava Mare Odorheiu SecuiescPod din lemn peste Tarnava Mare Odorheiu Secuiesc
Podul din lemn leaga partea sud-estica a orasului Odorheiu Secuiesc, cu partea din nord-vest.
Izvorul Salus Muntii BodocIzvorul Salus Muntii Bodoc
Am trecut pe la izvorul mineral Salus de la Baile Sutei, cu prilejul unei drumetii cu multe geoobiective, curiosi sa vedem amenajarea din 2011 realizata de asociatia ungara Ars Topia.
Copacul lui Tarzan Lacul Sfanta AnaCopacul lui Tarzan Lacul Sfanta Ana
Fiind persoana care am publicat prima data acest ascunzis, trebuie sa spun ca am cautat si eu la randul meu un loc potrivit pentru a ascunde o cutie, in jurul sau in apropierea copacului.
Biserica unitariana CraciunelBiserica unitariana Craciunel
Am gasit si acesata geocutie cu o mica cautare in plus ca de obicei.
Sfinxul de la Izvoare
Dealul Cetatii Let
Vechea cetate era ridicata pe movila, cu orientarea nord-sud, marginita de Paraul Negru.
Cascada Paraului SaritorCascada Paraului Saritor
Am cautat in zadar cutia in toate micile si marile cavitati de pe peretele din stanga cascadei. Cu un an in urma, cand am trecut prima oara pe la cascada, am fost foarte aproape de ascunzis, dar nu am insistat aproape convins fiind ca fizionomia ascunzisului s-a transformat radical in urma prabusirii stancilor. Marcajul spre cascada seamana cu o tinta de tragere.
Cascada NasoleaCascada Nasolea
Locatia este pe malul drept al raului Uz. Ascunzisul se afla in amonte fata de cascada, de langa uriasele radacini despre care se vorbeste in indicatie.
Obiective cultural-istorice - Judetul Harghita
* Detalii despre contextul istoric si semnificatia culturala dupa autentificare.

• Urmarire Troita de pe Dealul Monyasd
  • Localizare pozitie pe harta Ciucsangeorgiu

• Concretiuni de Feleac: Nice hide, wonderful woods - I had a 15km afternoon walk, started from Cluj. Went to Feleac, but not on european road, other road, trekking.
  • Piatra Predicatorului - Muntii Bodoc: Ceea ce m-a derutat - Primul animal mergea (sarea la fiecare pas de jos in sus) foarte tantos (mandru). Coarne mari cu siguranta nu avea.
  • Bastionul Croitorilor - Cluj: A fost fun - Azi am gasit cutia. Am mai incercat sa o gasesc pana acuma, dar nu am reusit.
  • Chiurus: Usor de gasit - Destul de usor am gasit aceasta geocutie.
  • Bastionul Croitorilor - Cluj: Felicitari - Am gasit geocutiuta pozitionata langa Bastionul Croitorilor. De apreciat locatia ei si recomandarea turistica pe care o face celor care viziteaza orasul si fac efortul sa descopere geocutiuta.
  • Sibiu: Cred ca o sa merg mai departe - Am gasit locatia, fiind prima cutie pe care o caut. N-am fost pregatit nici macar cu un pix, noroc cu un bar din apropiere.
  • Lacul Filigeni - Obcina Laposului: Un lac activ - Lacul Filigeni nu a secat, si pentru un timp oarecare, va ramane lac. Este alimentat de un paraias permanent.
  • Sonda straveche de la Poieni - Targu Ocna: Titlul comentariului - Este inutil folosirea titlului ascunzisului pentru titlul comentariului. Nu ofera informatie in plus.
  • Cocosul de Aur - Targu Mures: Scormoneala de sambata - In drumul meu spre casa, am trecut pe langa Cocosul de Aur, si mi-am amintit de geocutia care se ascunde aici. Dupa vreo 5 minute de cautare am gasit ascunzatoarea.
  • Monumentul de pe Dealul Cosna - Plaiurile Nemirei: Acces auto - La monument se poate ajunge si cu masina. Una care suporta drumurile de pamant, din satul Nicoresti sau Oituz.
  • Varful Harghita Madaras: Revenire cu revitalizare - Am revenit pe Varful Madaras, bucurandu-ne de o vreme de exceptie. Inarmati, acum, si cu coordonatele, am cautat ascunzisul din pura curiozitate.
  • Pestera Huda lui Papara: Pestera Huda lui Papara - Cutia nu este foarte usor de gasit deoarece sunt destul de multe locuri care se potrivesc descrierii. Precizia GPS-ului este destul de mica datorita vegetatiei si peretelui de stanca la baza caruia este ascunsa cutia.
  • Capela catolica Iavardi - Valea Rece - Lunca de Jos: Ascunzis facil, cu acces mai greoi la capela - Dupa tura in circuit in jurul muntelui Iavardi. Inaintea cinei servite la pensiunea Fatanyeros, am cautat si geocutia ascunsa la capela catolica Iavardi.
  • Stanca Domnul Lomasel: Jos palaria, Domnule Lomasel! - Un traseu deosebit de frumos, cel de pe valea Lomasitei la Stancile Lomasitei. Cum apar indicate prin ghiduri cele care-l au in pozitie centrala pe Domnul Lomasel.
  • Cascada Iavardi: Cascada Zugo-Iavardi are mai multe surori - Pentru a gasi cutia este nevoie de GPS. Am descoperit, astfel, usor ascunzisul, bine amenajat.
  • Podul acoperit Urmanczy - Toplita: Am descoperit cutia dinauntrul podului acoperit - Podul a fost construit la initiativa (si, probabil, pe cheltuiala) familiei Urmanczy in anul 1871. Rezista si astazi foarte bine, caci daca ne uitam la diametrul boltarilor de lem care il sustin (cca 25 cm) intelegem de ce.
  • Baile Apor: Instructiunile au fost de nota 10 - Cutia are o margine crapata. Noroc ca logbook-ul a fost pus intr-o punga separata.
  • Muntele Fratele: Piatra Ascutita - Pe toata durata excursiei in zona privirile mi-au fost atrase de aceasta piatra. Are ceva magnetic.
  • Teiul de 500 de ani din Leliceni: Fara duh spre Leliceni - Afland despre noua geocutie, am pornit imediat in cautarea ei. Urcand cu bicicleta pe dealul pe care se afla Leliceni, am cam ramas fara duh.
  • Agnita: Biserica - Frumoasa biserica.
  • GK Hotel Szent Kristof: TB si GeoKret - Cereti geocutia la receptie. Am pus in cutie un TB, Eine Pfote geht auf Reisen si un GeoKret.
  • Stanca Bufnitei - Muntele Iavardi: Cutie noua la Stanca Bufnitei - Am fost din nou la Stanca Bufnitei. Prilej cu care am cautat din nou cutia, dar tot fara succes.
  • Sub podul CFR - Baile Tusnad: Repede si usor - Am gasit repede si usor aceasta geocutie.
  • Monumentul celor doi Bolyai: Lipsa de ocupatie - Trecand prin zona, mi-am adus aminte ca am citit despre aceasta cutie. Din fericire, mi-am adus aminte si care era indiciul acestei cutii.
  • Poarta Schei: A treia cutie gasita astazi - Nu am gasit-o din prima, dupa cautari destul de insistente am renuntat, ne-am retras pe o terasa in Piata Sfatului, pe urma am mers la Turnul Negru, unde am gasit geocutia si am hotarat sa cautam din nou la Poarta Schei.Cand era cat pe ce sa renuntam am gasit-o.
  • Varful Cetatii II - Baile Tusnad: Cucerirea Varfului Cetatii - Am profitat de prima zi din weekend-ul de Paste la Tusnad ca sa cucerim Varful Cetatii, un traseu pe care nu am mai fost pana acum. Dupa ce ne-am documentat la baza cu privire la durata traseului si prezenta ursilor am purces la gasirea cutiilor.
  • Teiul de 500 de ani din Leliceni: Good Luck Horseshoe - Am pus in cutie o cartita calatoare. Good Luck Horseshoe.
  • Biserica catolica - Imeni: Oare de ce? - Culmea este ca nici eu nu am avut probleme sa ajung sub capisonul crucii. Dar intrebarea Oare de ce?
  • Orasul de Floci: Hai sa-i zicem flocaiala - Trebuie sa recunosc ca nu am cautat cutia, insa plimbarea prin vechiul Targ de Floci a meritat. Stiam cate ceva despre el, mai precis partea legata de Mihai Viteazu.
  • Lacul Poiana Uzului: Locatie spectaculoasa - Locatie neexploatata din punct de vedere a agrementului lacustru. Abandonata ca obiectiv turistic (motelul, drumul de coasta, electrificare), asteapta timpuri mai bune.

Ai ajuns in Ciucsangeorgiu si ai reusit deja sa vizitezi obiectivul Troita de pe Dealul Monyasd? Sau vrei doar sa comentezi, si sa completezi descrierea? Povesteste-ne despre experienta ta!

Stii locuri de vizitat din judetul Harghita, frumoase si interesante, dar mai putin cunoscute? Prezinta-ne informatii despre aceste locuri, si da posibilitatea celorlalti sa le cunoasca nemijlocit!