Tiki Village - Iasi

Harti, descrieri si comentarii detailate, poze mai mari, posibilitate de cautare, navigare pe teren in timp real catre Tiki Village - Iasi - dupa inregistrare.

Biserica veche din Dragusani - 2 Dragusani biserica veche
Biserica veche din Dragusani - 2
Punctul vechi de colectare a vamii Locomotiva veche Pasul Ghimes Palanca
Punctul vechi de colectare a vamii
Cruce Muntele Apahavas
Cruce
Locul cautat

Ai ajuns deja in acest loc, si ai reusit sa surprinzi ipostaze deosebite ale acestui geoobiectiv? Incarca pozele tale in albumul foto Tiki Village Iasi!

>>> Vizitati Tiki Village - Iasi si celelalte obiective turistice prezentate. Multe dintre ele sunt locuri inedite, mai putin cunoscute. Va invitam sa le descoperiti!

Cea mai apropiata localitate este Iasi, se afla la 2,44 km distanta. Repere arheologice pe teritoriul localitatii Iasi: 26
Fanetele seculare Valea lui David Movila Rabaia Rasesti Balta Laguna Verde Prisacani Lacul Ciric Lacul Feresti Moara Domneasca Dealul lui Dumnezeu
Podul medieval Zlodica Ceplenita
Podul din piatra de rau cioplita, care traverseaza raul Zlodica, are o lungime de 25-30 m si o latime de 6 m.
Lacurile Jijia Lacul Gugesti Padurea Catalina Cotnari Poieni Carbunariei
Belvedere Repedea Iasi
Punct de belvedere la rezervatia Repedea, dealul Bucium, de unde se vede Iasiul de sus.
Padurea Icuseni Iazul Strambu Harlau Lacul Tautesti Balta Teiva Visina Locul fosilifer Dealul Repedea Barnova Iazul lui Dumnezeu Lacul Iezareni Poiana cu schit Poiana cu cetate Padurea Frumusica Balta Paradisul Verde Lacul Ghermanesti Lacul Ciurbesti Dumbrava Iazul Totoesti Lacul Halceni Lacul Oteleni Lacul Velna Negresti Lacul Bogonos Lacul Moreni Iazul Poseidon Strunga Lacul Craiesti Locul fosilifer Nisiparia Hulubat Lacul Puscasi La Strainasi Movila lui Burcel Rezervatia naturala Bohotin-Pietrosu
Podul medieval Cantalaresti Stefan cel Mare
Podul construit din zidarie de piatra se afla la iesirea dinspre nord a satului, pe DN15B.
Coasta Rupturile Tanacu
Podul de piatra peste Bahlui Iasi
Langa podul vechi, in a doua jumatate a secolului al XX-lea, a fost construit un pod nou din beton, cu trafic rutier, pietonal, si peste care circula si tramvaie.
Balta Ciurea
Manastirea LipovaManastirea Lipova
In numele acestei manastiri sunt vehiculate informatii - uneori amestecate - despre trei locasuri de cult diferite, dintre care doar unul fiinteaza, prezentul geoobiectiv.
Cetatea noua a Romanului Gadinti
A fost ridicata in 1466 pentru a face parte din cetatile de aparare a Moldovei.
Moara Boiereasca Lacul Solesti
Lunca Mircesti
Lunca Mircesti (Vasile Alecsandri), arie naturala protejata, rezervatie naturala de tip forestier.
Lacul Cazanesti Saraturile din Valea Ilenei
Atractii inedite - Judetul Iasi

• Urmarire Tiki Village
  • Localizare pozitie pe harta Iasi

• Lunca de Sus: Buncarul Cetatea Bufnitei din Valea Garbei - Pentru gasirea geocutiei este necesara privirea cu atentie a fotografiei ascunzisului. Felicitari trekkingklubului pentru ideea de a evidentia acest interesant obiectiv.
  • Cuta - Socond: Voi reveni cu urmatoarea ocazie - Am fost acolo dar nu am gasit cutia, poate din cauza zapezii, sau poate din cauza ca nu am citit atent toate detaliile de aici. Pe gps waypoint-ul era in zona a patru copaci frati care erau cu vreo 2-3m mai jos de ceilalti doi.
  • Casuta de pe muntele Cucu: Puncte auxiliare - Au ajuns. Dar sunt aprobate manual, pentru verificarea corectitudinii coordonatelor.
  • Muzeul National Secuiesc - Sfantu Gheorghe: Orarul muzeului la sfarsit de saptamana - Sambata si duminica, muzeul este deschis pana la ora 14. In gradina muzeului se afla o casa veche foarte bine pastrata, care a apartinut unor secui instariti si o mica gradina botanica, care merita vizitata.
  • Orasul de Floci: Indreptari - Pacat ca n-ati cautat cutia, pentru ca ati fi putut vedea, de aproape, un important monument artistic. Crucea Inalta, ce are legatura cu istoria Targului de Floci.
  • Padurea Mociar: Padurea Mociar - Era o excursie foarte interesanta noaptea. Ne intoarcem data viitoare ziua ca sa facem fotografii.
  • Lacul Crab - Porumbenii Mari: Am gasit cutia - Am gasit geocutia.
  • Pestera Stanciului - Muntii Piatra Craiului: Comoara din Pestera Stanciului - Coordonatele gps nu te mai ajuta la cautarea acestei geocutii. Intreaga parte de intrare trebuie periata pentru a gasi ascunzisul.
  • Tampa: Frumoasa locatie - Merita cautata. IN - Breloc si pix.
  • Fantana Rege - Targu Mures: Ascunzis apropiat - Locuiesc in apropierea acestui ascunzis, asa ca mi-am permis sa fiu mai lejer. Prima data erau prea multi in jurul izvorului.
  • Turnul Kendeffy - Muntele Orlea - Subcetate: Azi am gasit Turnul - Salut, dupa ce am urcat amandoi, 30 min, (Lore si Gigelush) pe acest munte am gasit Turnul care, pt noi a fost un mister. Am trecut de multe ori pe acolo, dar nu am reusit sa ajungem din diferite moive (si oricum nu stiam unde se afla.
  • Podul Minciunilor: Podul Minciunilor, care spune adevarul - Felicitari si la cat mai multe cutii gasite. Ma bucur ca geocutia mai este la locul ei, locul fiind unul destul de expus.
  • Biserica din Garciu: Cu multa asiduitate - Am cautat in zona indicata de fotografia ascunzisului, si raportandu-ne la indiciile oferite, dar in zadar. Am gasit insa, pitit, pe acolo pe unde speram sa fie cutia, un paharel de tuica (gol) ceea ce ne-a facut sa banuim ca cel care l-a lasat acolo a luat in schimb cutia.
  • Baile Apor: Instructiunile au fost de nota 10 - Cutia are o margine crapata. Noroc ca logbook-ul a fost pus intr-o punga separata.
  • Cetatea Colt: Superba privelistea - Gasita in stare buna. M-am urzicat de vreo 5 ori.
  • Cetatea Rasnov: Am gasit - Multumesc pentru geocutie.
  • Tunelurile Nerei: Tunelurile Nerei - Traseul La Tunele din Cheile Nerei este superb, greu de descris in cuvinte. Si cum eu nu sunt un prea bun narator, va invit sa-l faceti si sa va convingeti singuri.
  • Gara Baile Herculane: Gara Baile Herculane - Este pentru a doua oara cand ajung in acest loc, dar fara succes in a gasi cutia. Vegetatia este foarte inalta, si am dat vina pe acest lucru.
  • Trei Caldari: Caldari cu plin - Anul 2016 a fost el insusi un an plin pentru ascunzis. Nu mai putin de 4 cautatori de geocomori au gasit cutia de la Trei Caldari.
  • GK Hotel Szent Kristof: Bardocz 4 GeoKret - Am depus aici Bardocz 4 GK27A4 GeoKret si GEO FORTRESS First Austrian Mega Event Geocoin.
  • Cheile Dofteanei: Precizari suplimentare - Voi aveti un gps dedicat, sau folositi o tableta? Ori gps-ul dintr-un telefon destept?
  • Varful Pietros 2 - Muntii Calimani: Una prea plina, cealalta prea goala! - Am descris traseul care ne-a adus pe Varful Pietrosu in cadrul consemnarii gasirii celeilalte cutii de pe varf. Din pacate, ascunzisul descris aici, era, zicem noi, gol.
  • Monumentul lui Gheorghe Donici - Stefan cel Mare: Monumentul lui Gheorghe Donici - Pe atunci conducatorii erau in frunte. Azi se codesc.
  • Izvorul Maria - Izvoru Muresului: Izvorul da, cutia ba - Gasirea locatiei nu ridica nici un fel de probleme, noi am abordat-o de pe drumeagul ce duce pe Varful Gretes. Din pacate, cutia, se pare, ca a disparut.
  • Mina de petrol - Sarata-Monteoru: Usor de gasit - Insa drumul pana acolo este foarte dificil, cu auto.
  • Cheile Sugaului: Am luat-o pe un drum gresit - Cu o vale mai in amonte si am escaladat o stanca gigantica. Din varful acestei stanci am zarit cuiburi de vulturi pe creasta de vizavi.
  • Cetatea Varjuvar: O zi splendida - Intr-o excursie cu bicicleta am gasit geocutia de la Varjuvar. Era o zi splendida si ar fii fost pacat sa nu exploatez aceasta zi.
  • Stancile Turnuri: Urcand pe valea Minerului - Urmand noile marcaje, triunghi albastru, ar trebui sa fie destul de usor de ajuns. Nu e chiar asa.
  • Pasul Sanc - Muntii Bretcului: Cutiuta distrusa cu continut umed - Dupa ce am pierdut timpul cu restul geoobiectivelor din zona, am ajuns aici dupa inserare. In posesia coordonatelor gps este foarte usoara gasirea ascunzisului.
  • Harghita Racu: Noi eram primii gasitori in carnetel - Fara poteca marcata, era interesant drumul prin padure. Macar am avut ceva aventura, ceva mai mult decat plimbarea pana pe Madarasi Hargita.

Ai ajuns in Iasi si ai reusit deja sa vizitezi obiectivul Tiki Village? Sau vrei doar sa comentezi, si sa completezi descrierea? Povesteste-ne despre experienta ta!

Stii locuri de vizitat din judetul Iasi, frumoase si interesante, dar mai putin cunoscute? Prezinta-ne informatii despre aceste locuri, si da posibilitatea celorlalti sa le cunoasca nemijlocit!