Navigheaza pe teren in timp real, te ajutam sa gasesti comoara ascunsa aici! Dupa autentificare.

Baile Sarate - Sangeorgiu de Mures

Harti, descrieri si comentarii detailate, poze mai mari, posibilitate de cautare, navigare pe teren in timp real catre Baile Sarate - Sangeorgiu de Mures - dupa inregistrare.

Stanci Cetatea Almasului
Stanci
Stanca privita de jos Poteca Coltii lui Barbes
Stanca privita de jos
Bucati mari de piatra Coasta Pietroasa Jigodin
Bucati mari de piatra
Iesirea din Poiana Beletina spre aval poiana beletina crovuri mehedinti
Iesirea din Poiana Beletina spre aval

Ai ajuns deja in acest loc, si ai reusit sa surprinzi ipostaze deosebite ale acestui geoobiectiv? Incarca pozele tale in albumul foto Baile Sarate Sangeorgiu de Mures!

Vizitati Baile Sarate - Sangeorgiu de Mures si celelalte obiective turistice prezentate. Multe dintre ele sunt locuri inedite, mai putin cunoscute. Va invitam sa le descoperiti!

>>> Intra in zona tainica a cautatorilor de comori virtuale, si cauta geocutia terenului de joaca Geotrekking ascunsa aici!

Cea mai apropiata localitate este Sangeorgiu de Mures, se afla la 0,6 km distanta. Repere arheologice pe teritoriul localitatii Sangeorgiu de Mures: 7
Pod peste Tarnava Mare VanatoriPod peste Tarnava Mare Vanatori
Noul pod de pe DN13C inlocuieste podul metalic vechi de peste 100 de ani, scos din uz in urma cu mai bine de zece ani.
Lavanda Porumbelul Mic Porumbenii Mici
In gradina se afla o bicicleta vopsita, probabil folosita pentru pozat, dar nu avem informatii despre o eventuala posibilitate de vizitare a gradinii.
Castelul Ugron Zau de CampieCastelul Ugron Zau de Campie
Castelul a fost construit de catre Ugron Istvan, consul pentru monarhia austro-ungara in Rusia, care revine in Transilvania dupa primul razboi mondial.
Dealul Melcului CorundDealul Melcului Corund
Am instalat o geocutie noua la geoobiectiv. M-am oprit sa vad starea actuala a amenajarilor de pe Dealul Melcului.
Tinovul de la Fantana Brazilor
Biserica reformata BezidBiserica reformata Bezid
Poarta de intrare in curtea bisericii este ferecata doar cu o cuie, se poate intra.
Parcul Knopfler Cristesti Eram prin trecere prin Cristesti, asa ca am facut o mica pauza pentru a vizita fosta gradina a castelului Knopfler, ars pana in temelii in anul 1932. Lacul Ruganesti
Scara acoperita SighisoaraScara acoperita Sighisoara
Scara acoperita a fost destinata pentru usurarea accesului elevilor la Scoala din Deal.
Cocosul de Aur Targu MuresCocosul de Aur Targu Mures
In drumul meu spre casa, am trecut pe langa Cocosul de Aur, si mi-am amintit de geocutia care se ascunde aici.
Padurea Mociar M-am apropiat de ascunzis dinspre Beica de Sus. Era o excursie foarte interesanta noaptea. Castelul Teleki Posmus
Cascada VarsagCascada Varsag
Denumirea in limba maghiara este Csorgókő, Piatra care picura.
Cimitirul Eroilor Sovietici Targu MuresCimitirul Eroilor Sovietici Targu Mures
Eram prin zona, astfel am folosit oportunitatea pentru a gasi si geocutia ascunsa aici.
Sarut Targu Mures
Lavanda Garden Calarasi
In localitatea Calarasi din judetul Cluj, familia Kiraly cultiva pe o suprafata de 50 de ari lavanda, populara planta medicinala si ornamentala.
Baltile Uila
Din drumul care duce din Batos spre Uila, aproximativ la jumatatea distantei, se desprinde din sosea un drumulet, spre stanga, care duce spre o cladire.
Piatra PacuraruluiPiatra Pacurarului
Piatra Pacurarului se ridica deasupra vaii paraului Iuhodul Praidului, la poalele sudic al muntelui Coltul lui Elemer, la nord-est de cetatea Rabsonne.
Biserica unitariana Sanvasii Ajungand la fata locului, am intrat in gradina bisericii pe poarta de jos.
Lavanda di Maria Tarnaveni
Acces si poze gratuite.
Statuia Arcasul Targu MuresStatuia Arcasul Targu Mures
Langa parcul din jurul statuii, cei care sosesc cu masina, gasesc o parcare convenabila.
Dealurile Corunca
Dealul Gordon LupeniDealul Gordon Lupeni
Pe varful dealului Gordon, la poalele caruia se afla Bisericani si Bulgareni, este ridicata o statuie a lui Iisus inalta de 22 m, care se doreste a fi cea mai mare statuie al lui Iisus din Europa de Est.
EremituEremitu
Satele care apartin acestei comunei sunt: Eremitu, Calugareni, Campu Cetati, Damieni si Matrici.
Stanca Calului RastolitaStanca Calului Rastolita
Chiar sub stanca este o parcare - din pacate din acest loc, din cauza padurii dese, nu putem vedea stanca.
Biserica Manastirii SighisoaraBiserica Manastirii Sighisoara
Azi biserica evanghelica, aici a functionat manastirea calugarilor dominicani intre secolele XIII si XVI-lea.
Observatorul Cuibul de Vultur Ocna de Jos
Biserica catolica Calugareni Am admirat cladirea bisericii catolice din Calugareni doar din exterior.
Cernobil Targu Mures In apropierea ascunzisului, m-am intalnit cu un agent de paza si cainele lui.
Vila Franka Sighisoara Am gasit cutia. Great view.
Biserica evanghelica Maldorf ViisoaraBiserica evanghelica Maldorf Viisoara
Unirea celor doua sate a fost realizata in anii 1970.
Lacul Cristuru Secuiesc
DaiaDaia
Satul Daia, mai demult Daia Saseasca (in dialectul sasesc Doendref, Dändref, in germana Denndorf, Dellendorf, in maghiara Szászdálya), se afla in preajma Sighisoarei si apartine administrativ de comuna Apold.
Casa rasturnata PraidCasa rasturnata Praid
Am ajuns la Casa Rasturnata mai devreme decat trebuia, programul incepand cu o ora mai tarziu, asa ca am privit-o de dincoace de gard.
Casa conductei de apa Targu MuresCasa conductei de apa Targu Mures
Era atelierul de intretinere si locuinta de serviciu pentru personalul care intretinea conductele tunelului de sub raul Mures.
Biserica evanghelica Posmus
ValchidValchid
Situata in valea unui mic afluent al Tarnavei Mari, asezarea din Valchid isi datoreaza prima aparitie documentara unui incident nu prea onorabil: in 1345, taranii din Valchid au fost interogati in procesul pradarii greavilor sasi din Curciu si din alte sate apartinand micilor comune invecinate, Roandola si Noul Sasesc.
Cetatuia Ideciu de Jos
Taul Bujorului Zau de CampieTaul Bujorului Zau de Campie
Taurile care se afla aici sunt urmatoarele: Zaului, Bujorului, Mihesu, De la Vama, Saulia, Valeni.
Lacul Mierlei SovataLacul Mierlei Sovata
Exista o multitudine de alei si poteci, marcate si nemarcate, in padurea in care afla lacurile Sovatei.
Parcul dendrologic Brancovenesti
Casa Kolping SighisoaraCasa Kolping Sighisoara
Casa Medrea, strada Manastirii 10, MS-II-m-B-15915.
Biserica lutherana HetiurBiserica lutherana Hetiur
Dupa o pauza de masa, am luat desertul.
Stanca Cetate Valea BistriiStanca Cetate Valea Bistrii
Tuclui este denumirea folosita de localnici pentru stanca tuguiata.
Pestisorul de Aur Sancraiu de MuresPestisorul de Aur Sancraiu de Mures
Complexul este situat pe o colina, la marginea padurii.
Lacul Ursu Sovata Biserica evanghelica fortificata Bagaciu
Lavenderland Chendu
In fiecare an aici se organizeaza festivalul cultural Lavenderland Fest, cu programe si activitati pentru copii, concerte, si targ cu produse specifice.
Lavanda Montana Transylvania Cechesti
In apropierea locatiei se poate parca langa terenul de fotbal.
Izvorul Cornisa Targu MuresIzvorul Cornisa Targu Mures
Izvorul Cornisa din Targu Mures se afla langa treptele de beton plasate pe versantul dintre cantina UMF si strada Constantin Romanu-Vivu.
Alee terapeutica Sovata
Aleea este formata din materiale cu suprafete diferite, pe care mergand descult stimulam diferitele puncte reflexe ale talpii.
Lacul Catina Valea Calda
Gradina pasarilor ornamentale Corund
In gradina pasarilor ornamentale din Corund se afla pauni, pasari acvatice, gaste si rate, fazani exotici, pagagali, potarnichi, porumbei, prepelite, si lebede.
Monumentul Skariatin SighisoaraMonumentul Skariatin Sighisoara
In gradinile din spatele strazii Dumbravei, in spate la pompieri, gasim o interesanta statuie, care prezinta un leu care doarme.
Burgberg Batos
Pe dealul Burgberg din apropierea localitatii Batos pot fi vazute santurile unei vechi fortificatii.
Izvorul Maria SovataIzvorul Maria Sovata
Izvorul Maria a fost construit in anul 1910 pentru a solutiona problema apei potabile in statiunea Sovata.
Fantana Rege Targu Mures Locuiesc in apropierea acestui ascunzis, asa ca mi-am permis sa fiu mai lejer.
DanesDanes
Gasita.
Turnul Cojocarilor SighisoaraTurnul Cojocarilor Sighisoara
A fost distrus de incendiul din 1676, dar reconstruit ulterior.
Lavanda Leda Murgesti
Programe si activitati de timpul liber, pentru familii si copii.
La Gloduri Vulcanii noroiosi de langa Monor
Solul de aici prezinta sedimente miocene: argile, marne, gresii si nisipuri.
Padureni Glodeni
Observatorul Lunca Postei SighisoaraObservatorul Lunca Postei Sighisoara
Lunca Postei, pe hartile vechi Eichenrucken, Eichrucken (Spatele stejerisului), este o culme care se inalta in partea de sud a Sighisoarei.
Valori naturale - Judetul Mures

• Urmarire Baile Sarate
  • Localizare pozitie pe harta Sangeorgiu de Mures

• Inainte de concert - Au trecut aproape 3 ani de cand am prezentat aceasta locatie ca punct de interes. In acest timp am trecut de mai multe ori pe aici, cautand un ascunzis bun pentru o geocutie.
  • Bucin: Un loc splendid - Am gasit, cu prietenul meu, si aceasta geocutie. Un loc splendid, linistit si cu aer curat.
  • Biserica reformata - Vistea: Pana la urma - Locul cutiei este oarecum expus. Si tot timpul am avut emotii sa nu apara cineva.
  • Parcul Indragostitilor - Targu Mures: Ale tineretii valuri, frumoase amintiri - Am gasit cutia, si am retrait momentele tineretii. Intr-un parc asemanator din localitatea Onesti ma plimbam pe alei si faceam declaratii de dragoste fetei ce astazi imi este sotie.
  • Cascadele Ramnuta Mare: Salut domnule cavaler :-) - Comentariul tau nu are nici o valoare informationala. Data gasirii geocutiei apare langa comentariu, nu este nevoie sa fie inclusa si in text.
  • Gradina Zmeilor: La iarba verde - Am iesit la iarba verde la zmei si din intamplare in timp ce ne cataram din distractie pe stanci am dat din intamplare peste cutie. Am desfacut-o curiosi si am inceput sa citim si sa vedem lucrurile din cutie.
  • Lacul Filigeni - Obcina Laposului: Lacul Filigeni - Obcina Laposului - Pentru ca stiam zona, nu am dat atentie descrierii accesului la ascunzis. Am urmat GPS, care nu stie de mila.
  • Sub Piatra Corbului - Rosia Montana: Excursie la Rosia Montana - Dupa o vizita efectuata in mina am cautat geocutia, dar am gasit numai locul. De la punctul geocutiei intr-o raza de 20 metrii am cautat fara succes.
  • Altarul Sfanta Maria: Dupa ce s-a intunecat - Intr-un final, am ajuns si la altarul Sfanta Maria. S-a intunecat deja, asa ca mi-am scos frontala.
  • Biserica lui Stefan cel Mare - Feleac: Excursie pe jos - Cu ocazia unei excursie pe jos, intr-o zi minunata, am gasit aceasta geocutie.
  • Bisericuta veche din cimitirul Bogdanei: Bisericuta veche din cimitirul Bogdanei - Urcusul de la asfalt pana la platou este unul accentuat. O fi cimitirul ultimul drum, dar aici chiar ca e capatul lumii.
  • Casuta de pe muntele Cucu: Puncte auxiliare - Au ajuns. Dar sunt aprobate manual, pentru verificarea corectitudinii coordonatelor.
  • Crit: Se pare ca nu am avut noroc - Exista o deschidere in zid, dar e semnificativ mai sus de 2m. De pe contrafortul din apropiere se poate arunca o privire, dar nu si intinde mana.
  • Johanniskirche - Sibiu: Asteptand momentul potrivit - Am ajuns la fata locului intr-un moment destul de nepotrivit. Biserica era inchisa, asa ca nu am reusit sa vizitez si interiorul.
  • Cetatea Cisnadioara: Am lasat un travel bug - Va asteapta sa-l luati si sa-l plimbati mai departe prin Romania, si nu numai.
  • Pasul Barcaciului: Din pacate cutia e intr-o stare cam proasta - Am gasit-o. Era toata uda, probabil din cauza ca n-a fost ascunsa undeva trebuia ultima data.
  • Babele Gurghiului: Un loc minunat - Un loc cu o frumoasa priveliste, care te lasa cu dorinta sa mai mergi pe acolo. Geocutia si-a gasit un loc demn aici, este atat de frumos tot ce vezi si tot ce poti simtii aici, incat este, fara egal.
  • Santurile Cetatii: Santurile amenajate ale Cetatii - Avand in vedere ca santurile cetatii au fost amenajate, mai mult ca sigur ca ascunzisul a fost distrus in timpul lucrarilor. Intrebare catre cel care a ascuns geocutia.
  • Sub Muntele Uroi: Cu circa un an in urma - Am gasit geocutia cu circa un an in urma, acum am vazut-o si aici pe site si m-am gandit sa o declar gasita. Locul cache-ului e intr-adevar deosebit, cu o vedere panoramica asupra Muresului.
  • Piatra Uriasului de la Asau: Uriasul adormit - Piatra seamana cu spinarea unui urias. Noroc ca ne lasa sa il calarim.
  • Manastirea Fagetel: Manastirea Fagetel - Amplasamentul obiectivului il face usor accesibil vizitatorilor si credinciosilor. Banuiesc ca ei sunt singura sursa devenit a locasului de cult.
  • Izvorul Ozsvath: Atentie la urcus mai degraba - Se urca pe cararea de langa izvor. Este destul de abrupt.
  • Poian: Stanci si dealuri verzi - Am urcat la crucea care vegheaza deasupra localitatii, din Poian, pe langa un perete stancos foarte interesant, si pe niste dealuri verzi, care seamana cu niste ghetari. Geocutia poate fi gasita foarte usor, chiar si fara gps.
  • Biserica reformata - Vistea: Sambata - Am gasit aceasta geocutie, cu ocazia unei excursie cu bicicleta.
  • Treptele Rakoczi - Targu Mures: Raspuns - Am gasit 10 cutiute in oras. Nu stiu cate sunt in total.
  • Teiul de 500 de ani din Leliceni: Cartitele calatoare Hargita 40 si 50 - Da, locul este unul deosebit. Mai ales daca este timp frumos.
  • Pasul Sanc - Muntii Bretcului: Curatenie si recuperare - Cu ocazia unui traseu in zona, am verificat ascunzisul, cutia pusa de noi cu ceva ani in urma aratand jalmic (aflaseram, de altfel, de la Peter de starea cutiei). Am extras, dar definitiv, aceasta cutie, cea noua, pusa de Peter, fiind in stare perfecta.
  • Capela Sfanta Ana: Ploaie zdravana - Am gasit aceasta geocutie inainte de o ploaie zdravana.
  • Poarta Schei: Am gasit - Am gasit cutia.
  • Biserica Neagra Brasov: Spor la cautat - Am avut ceva batai de cap dar am gasit-o. Era total in partea opusa a bisericii unde credeam eu ca ar putea fi.

Ai ajuns in Sangeorgiu de Mures si ai reusit deja sa vizitezi obiectivul Baile Sarate? Sau vrei doar sa comentezi, si sa completezi descrierea? Povesteste-ne despre experienta ta!

Stii locuri de vizitat din judetul Mures, frumoase si interesante, dar mai putin cunoscute? Prezinta-ne informatii despre aceste locuri, si da posibilitatea celorlalti sa le cunoasca nemijlocit!