Navigheaza pe teren in timp real, te ajutam sa gasesti comoara ascunsa aici! Dupa autentificare.

Biserica reformata - Zalau

Harti, descrieri si comentarii detailate, poze mai mari, posibilitate de cautare, navigare pe teren in timp real catre Biserica reformata - Zalau - dupa inregistrare.

Pietrele Mariei - sectorul estic 1 pietrele mariei macin
Pietrele Mariei - sectorul estic 1
Intrare acoperita Sabed biserica unitariana
Intrare acoperita
Sant Cetatea de pamant uitata
Sant
8492 Cheile Turzii
8492

Ai ajuns deja in acest loc, si ai reusit sa surprinzi ipostaze deosebite ale acestui geoobiectiv? Incarca pozele tale in albumul foto Biserica reformata Zalau!

Vizitati Biserica reformata - Zalau si celelalte obiective turistice prezentate. Multe dintre ele sunt locuri inedite, mai putin cunoscute. Va invitam sa le descoperiti!

Biserica reformata din Zalau.. Intra in zona tainica a cautatorilor de comori virtuale, si cauta geocutia terenului de joaca Geotrekking ascunsa aici!

Cea mai apropiata localitate este Zalau, se afla la 0,08 km distanta. Repere arheologice pe teritoriul localitatii Zalau: 65
Ce atractii importante si populare sunt in apropierea obiectivului turistic Biserica reformata Zalau?
(detalii dupa autentificare)
Stejarisul de balta Panic la la 5,9 km. Biserica de lemn Ciumarna la la 8,4 km. Lacul Varsolt la la 11,1 km. Monumentul cepei Pericei la la 15,7 km. Strandul termal Broscarie la la 17,7 km.
Gradina Zmeilor la la 18,8 km.
Am iesit la iarba verde la zmei si din intamplare in timp ce ne cataram din distractie pe stanci am dat din intamplare peste cutie. Am gasit foarte usor cutia. In Gradina Zmeilor, aceasta bijuterie naturala de importanta geologico-peisagistica unica in Romania, putem vedea azi niste amenajari oribile.
Ruinele cetatii Bathory Simleu Silvaniei la la 20,3 km. Magura Simleului la la 21 km. Lacul Salatig la la 21,2 km. Biserica de lemn din Sanmihaiu Almasului la la 22,9 km. Castrul roman Sutoru la la 24 km. Balta Cehei la la 24,8 km.
Biserica reformata din Zimbor la la 25,2 km.
Primele insemnari despre biserica dateaza din 1330.
Biserica de lemn din Zimbor la la 25,5 km.
Dintre trasaturile vechi pot fi mentionate fereastra cu oblon prins in structura peretilor, piciorul de altar sculptat in forma de potir.
Plop negru Ciocmani la la 26,5 km.
Se pare ca este cel mai gros plop in viata din Romania, respectiv al doilea arbore dupa grosime din tara, posibil si record international.
Cetatea Almasului la la 28 km. Am ajuns la Stana cu ocazia unei ture organizate de Asociatia Carpatina Ardeleana. Am gasit aceasta geocutie. Lacul Motis la la 29 km. Izvoarele Barcaului la la 29,4 km. Biserica reformata din Zauan la la 29,9 km. Lacul Benesat la la 31,6 km.
La Plese Dancu la la 32,5 km.
Un deal fara vegetatie, care prezinta forme deosebite.
Lacul Carastelec la la 32,6 km.
Cetatea Varjuvar la la 35,1 km. Ma incapatanez sa ajung la Varjuvar de vreo doi ani. Intr-o excursie cu bicicleta am gasit geocutia de la Varjuvar.
Laguna Verde Aghiresu la la 35,5 km.
Mai putin cunoscute, si poate chiar mai frumoase, lacurile au o adancime de 1,1 m, respectiv 1,7 m.
Laguna Albastra Aghiresu la la 36,8 km.
Laguna Albastra ne-a privit cu ochi verzi, posibil influentati de inceputul toamnei si de norii de pe cer. Speram sa ne astepte Brooke Shields. Intr-o excursie cu bicicleta am gasit aceasta geocutie.
Biserica de lemn din Bucea la la 37,6 km. Am gasit cutiuta in drum spre Cluj.
Cuta Socond la la 40,6 km.
Am fost acolo dar nu am gasit cutia, poate din cauza zapezii, sau poate din cauza ca nu am citit atent toate detaliile de aici.

Biserica reformata Zalau in limba maghiara - magyarul: Református templom Zilah

Obiective cultural-istorice - Judetul Salaj
* Detalii despre contextul istoric si semnificatia culturala dupa autentificare.

• Urmarire Biserica reformata
  • Localizare pozitie pe harta Zalau

• Izvorul geografic al Trotusului: Iarna nu-i ca vara - Multumesc pentru consolidarea ascunzisului. Am inteles insa un lucru important, ca o cutie poate fi usor de ascuns vara si greu de gasit iarna.
  • Cimitirul german de la Tisita: Park and grab - N-a fost chiar park and grab caci n-am intrat cu masina pe aleea ce duce la cimitir. Am lasat-o in parcarea de la sosea langa containerul mai mult decat plin cu gunoi de acolo.
  • Cheile Borzesti: Cutie gasita - Am gasit aceasta geocutie.
  • Stanca Soimilor - Baile Tusnad: Trekking GeoKret 1 - Am verificat astazi ascunzisul, geocutia este in stare buna. Am pus in cutie un GeoKret.
  • Sarea lui Buzau: Poate cam in goana trenului - Poate am cautat cam grabit cutia de n-am gasit-o, desi am cercetat destul de amanuntit subsolul indicat in fotografie si de coordonate. Cat despre obiectiv, din cauza dezinteresului total al autoritatilor (dar care se lauda cu existenta sa), la care se adauga mizeria antropica de nestavilit, acesta pare a nu oferi nimic deosebit vizitatorului.
  • Izvorul din paraul Pastravului - Ozunca-Bai: Paraul Pastravului in intuneric - Cand am ajuns in Ozunca Bai era deja intuneric. Deoarece cunosteam locul si am vazut deja si depunerea calcaroasa de langa izvor, m-am dus direct la geocutie.
  • Baia Calugarilor: Interesant loc - Foarte interesant locul si ansamblul bailor.
  • Lacul Andreoaie - Boistea: Lacul Andreoaie - Boistea - Cu GPS cautarea e simpla. Lacul e frumos, mai ales toamna la asfintit.
  • Cetatea Turia: Pai, ai doua posibilitati - 1 Inghiti sec, saluti politicos, si intri. Sper ca ai obrazul destul de gros, pentru ca s-ar putea sa primesti niste palme.
  • Baile Fantana Sarata: A doua oara - Am trecut de mai multe ori in ultima vreme pe langa Baile Fantana Sarata, azi fiind a doua oara cand caut aceasta geocutie. Prima data am incarcat in gps (tableta) coordonatele intr-un format, care nu continea si instructiunea ajutatoare.
  • Varful Gropsoarele - Muntii Ciucas: Gropsoara mai inalta - Ciucas-Relaxare de la munte. Parafrazand reclama, am inceput relaxarea pe culmea Gropsoarele-Zaganu.
  • Izvorul de leac pentru ochi - Izvoru Muresului: Toamna izvorul e mai greu de gasit - Planuiam demult gasirea acestui geoobiectiv, si chiar daca trec destul de des prin Izvoru Muresului, doar azi am reusit sa ajung si aici. La izvor se poate ajunge si cu masina, la o distanta de aproximativ o suta de m.
  • Mofeta - Santimbru-Bai: In octombrie - Am gasit geocutia in timpul unei vizite la Santimbru-Bai in luna noiembrie. Peste statiune s-a asternut deja zapada, si in afara de noi nu mai era nimeni acolo.
  • Izvor pe malul Oltului - Sfantu Gheorghe: Nu ma tem, adica da - Ajungand la fata locului, am constatat, ca de fapt izvorul este o captare de apa. Zona fiind una de protectie cu regim sever.
  • Vechea cale ferata ingusta Comandau - Covasna: Alta statie pentru ascunzis - Am rebaleiat zona ascunzisului, cu acelasi rezultat. Mai mult, au mai disparut dintre cioate, de putreziciune, iar altele s-au ascuns in vegetatia regenerata.
  • Cetatea Rakoczi - Ghimes-Faget: Fotografii de nota 10 - Multumesc pentru apreciere, desi nu am prevazut ca ascunzisul sa se ascunda in halul in care am vazut in fotografie. Apropo de fotografiile postate, sunt absolut exceptionale, mai ales din punct de vedere documentar.
  • Izvorul Ozunca: Loc de odihna degradat - Au trecut mai mult de 5 ani de la ultima gasire a geocutiei ascunse aici, ascunzisul se afla poate in locul cel mai frecventat al statiunii, astfel nu am venit cu prea multe sperante. Locul de odihna se afla in stare avansata de degradare.
  • Agnita: Biserica - Frumoasa biserica.
  • Cetatea Malaiesti - Salasu de Sus: Inainte si dupa renovare - Am fost si inainte de renovare, cat si dupa renovare. Chiar daca totul pare fortat, e bine ca au dat atentie acestui obiectiv istoric, si repus in valoare.
  • Biserica catolica - Ernei: Cautand nuci sub salcam - Era mult mai greu sa scot geocutia din ascunzis, fara sa fiu remarcat, decat sa gasesc ascunzisul. Omul care locuieste chiar vizavi de biserica imi urmarea fiercare pas, stand in poarta casei.
  • Cimitirul Eroilor de la Poieni - Targu Ocna: Stanga sau dreapta? - Am parcat pe marginea drumului, undeva intre sonda straveche si cimitirul eroilor, deplasandu-ma apoi pe jos pana la ambele ascunzisuri. Initial am cautat geocutia la extremitatea stanga a randului de jos, dar am gasit-o la extremitatea dreapta.
  • Turn belvedere - Sumuleul Mare: Urcus frumos - Un urcus foarte frumos pentru o dupa amiaza.
  • Parcul Indragostitilor - Targu Mures: Am gasit-o - Am gasit geocutia, cu zozo si malna.
  • Varful Baba Mare - Muntii Bucegi: In carca bunicii! - Cum altitudinea este o variabila (nu o certitudine) la majoritatea aparatelor cu GPS. Am cautat cutia pe la baza stancii.

Ai ajuns in Zalau si ai reusit deja sa vizitezi obiectivul Biserica reformata? Sau vrei doar sa comentezi, si sa completezi descrierea? Povesteste-ne despre experienta ta!

Stii locuri de vizitat din judetul Salaj, frumoase si interesante, dar mai putin cunoscute? Prezinta-ne informatii despre aceste locuri, si da posibilitatea celorlalti sa le cunoasca nemijlocit!