Statuia Isus Mantuitorul - Borumlaca

Harti, descrieri si comentarii detailate, poze mai mari, posibilitate de cautare, navigare pe teren in timp real catre Statuia Isus Mantuitorul - Borumlaca - dupa inregistrare.

Lacul 1 de la Varghis - 1 lacuri varghis
Lacul 1 de la Varghis - 1
Pensiunea
Capela actuala - interior (2) muntele frumos capela
Capela actuala - interior (2)
Fisier Asau Piatra Uriasului
Fisier

Ai ajuns deja in acest loc, si ai reusit sa surprinzi ipostaze deosebite ale acestui geoobiectiv? Incarca pozele tale in albumul foto Statuia Isus Mantuitorul Borumlaca!

>>> Vizitati Statuia Isus Mantuitorul - Borumlaca si celelalte obiective turistice prezentate. Multe dintre ele sunt locuri inedite, mai putin cunoscute. Va invitam sa le descoperiti!

Cea mai apropiata localitate este Borumlaca, se afla la 0,47 km distanta.
Lacul Motis Lacul Salatig Lacul Carastelec Biserica reformata din Zauan Lacul Gepiu Mlastina Vermes Sanislau Cascada si Pestera Vadu Crisului
Memorialul GintaMemorialul Ginta
Motivul? Lupta cu natura:-), plus ca trebuia sa ma grabesc sa nu ma prinda furtuna.
Cetatea de pamant Biharia
Cetatea ei uriasa de pamant, a devenit cel mai impozant monument de aceasta natura a tarii noastre.
Peretele Zanelor Vadu Crisului Calcarele cu hipuriti Valea Crisului
Biserica romano-catolica Abram
Azi apartine bisericii reformate.
Strandul termal Broscarie Lacul Apateu Lacurile din Alesd
Tumul Pir
Are inaltimea de aproximativ 10 m, denumirea locului pe harta, Pir Nord.
Buteasa Muntii Bihor Este un pic mai mult decat o simpla plimbare, dar merita.
Capela Kigye Petresti
Este singura constructie ramasa din satul depopulat Chighie in anii 1703-1711.
Izvoarele Barcaului Avenul Giloasa Stejarisul de balta Panic
Biserica de lemn din Bucea Am gasit cutiuta in drum spre Cluj. Biserica de lemn Ciumarna Lacul Miersig Varful Carligati Biserica reformata Zalau Lacul Paleu Biserica catolica Zalau Monumentul cepei Pericei
Pestera Casa Zmeului Vadu CrisuluiPestera Casa Zmeului Vadu Crisului
In evul mediu se transporta aici pe plute sare si lemn spre Ungaria, turnul indeplinea rolul de punct vamal.
Capela Sfanta Treime Carei Parcul Central Valea lui Mihai Pestera Meziad Turnul de apa Carei Lacul Les Barajul Dragan-Floroiu Belvedere Stanu Carnului Lacul Sintimreu Varful Vladeasa Simian CET Oradea Lacul Cicos Pietrele Albe Lacul Santaul Mic Ruinele cetatii Bathory Simleu Silvaniei Oradea
Casa muzeala svabeasca Petresti
Casa muzeala svabeasca din Petresti este una dintre cele mai reprezentative pentru arhitectura populara svabeasca.
Statuia Isus Mantuitorul - Borumlaca
Copia celei mai mari statui ale lui Isus Cristos din lume, avand dimensiunile unui om, a fost realizata de catre invatatorul Rudolf Docolonansky in anul 1938.
Biserica reformata Marghita
La transformarile si reparatiile bisericii a contribuit si sotia principelui Transilvaniei, Gheorghe Rákóczi I, Zsuzsanna Lórántffy.
Podul pietonal Garasos hid Intr-o plimbare nostalgica la Oradea, am gasit geocutia. Am gasit cutia dupa o cautare mai indelungata.
Pomi cu coroana cubica Oradea
Inaltimea copacilor este de 3,3 m, circumferinta trunchiului 25-35 cm.
Ruinele cetatii Adrian
Ruinele cetatii Adrian, Salard.
Cascada Boilor Lacul Valea Viteilor Cetariu
Cuta SocondCuta Socond
Am fost acolo dar nu am gasit cutia, poate din cauza zapezii, sau poate din cauza ca nu am citit atent toate detaliile de aici.
Lacul Livada Livada de Bihor Cetatea Cosdeni
Cetatea Almasului Am ajuns la Stana cu ocazia unei ture organizate de Asociatia Carpatina Ardeleana. Am gasit aceasta geocutie. Lacul Valea Popii Sisterea Balta Cehei Lacul Simian
Cetatea Ardud
Cetatea Ardud, construita in 1481 de viitorul voievod al Transilvaniei Bartolomeu Dragffy, de plan poligonal cu bastioane de colt, a fost una dintre cele mai puternice fortarete seniorale din nordul Transilvaniei.
Obiective cultural-istorice - Judetul Bihor
* Detalii despre contextul istoric si semnificatia culturala dupa autentificare.

• Urmarire Statuia Isus Mantuitorul
  • Localizare pozitie pe harta Borumlaca

• Gara Mica - Sovata: Fizionomia locului, putin schimbata - Între timp, de la ascunderea geocutiei, s-au facut cateva schimbari in perimetru Garii Mici, precum montarea unui gard. Ocazie cu care a fost mutata piatra in spatele careia banuiam noi ca ar fi fost geocutia.
  • Sub podul CFR - Baile Tusnad: Repede si usor - Am gasit repede si usor aceasta geocutie.
  • Varful Gretes - Izvoru Muresului: Dezastrul de pe varf - Am urcat cu masina pe drumul privat pana aproape de culme. Oprind intr-un loc unde panta s-a redus aproape la orizontala, cu un spatiu larg pentru parcare.
  • Biserica catolica - Armaseni: Obiectiv de nota 10 - Am avut norocul sa ne vada la poarta bisericii cel care tine cheia (are casa langa biserica). Si care, foarte amabil, ne-a deschis toate usile, astfel ca am putut vedea si interiorul.
  • Capela Sfantul Iosif - Barzava: Interesant, despre capela - Am aflat, ulterior descoperirii geocutiei, amanunte interesante legate de acest ascunzis. In cimitirul capelei se afla mormantul locotenentului Balogh Ignac (1822-1890), fiu al Barzavei, participant la revolutia din 1848-1849.
  • Lacul Crab - Porumbenii Mari: New Year - Found it in a short trip on New Year's Day.
  • Biserica reformata - Lisnau: Contrar legilor lui Murphy - In drum spre Saciova, unde ma asteptau prietenii cu bunatati traditionale, am nimerit la Lisnau. Nu eram chiar pe drumul cel bun, dar macar am putut sa caut si aceasta geocutie.
  • Stanca Kossuth - Harghita-Bai: Primul - Am urcat de la Piatra Colibei (de fapt am inteles de la proprietarul restaurantului cu acelasi nume ca numele corect este Piatra cu Coliba) pana la Stanca Kossuth.
  • Biserica reformata fortificata - Ilieni: Ca in povesti - O cetate taraneasca ca in povesti, parca suntem in tinuturi sasesti. Biserica a fost intarita si reconstruita in anii 2000.
  • Zoo Targu Mures - Platoul Cornisa - Targu Mures: Cutia este in stare buna - Punga de protectie este putin deteriorata.
  • Cheile Chediului - Muntii Macinului: Eu nu am fost atent - Ascunzisul a fost amenajat in august, si accesand muntesiflori.ro prin linkul din descriere am vazut poze cu bujori.
  • Stanca Faraonul - Valea Supanului - Comanesti: Nu am reusit sa vad faraonul, dar am vazut doua capete - Urmand sugestiile am rezolvat mai intai prima problema, gasirea ascunzisului. E putin incomod sa cobori si sa stai langa ascunzis, astfel am notat terenul avand 2 stele.
  • Cascada Urlatoarea - Muntii Bucegi: Cele mai accesibile si mai vizitate cascade - Sunt foarte multe cascade accesibile si des vizitate in tara. Sapte Scari din Piatra Mare este cel putin la fel de des vizitata.
  • Mina parasita - Piciorul Lespezilor: Gura de mina - Desi am observat obiectivul la inceputul unei ture pe Lespezi, am cautat cutia la intoarcere. Apa ce iese din mina e curata si rece, dar n-as zice si potabila.
  • Lacurile La amurii albi - Dumbraveni: Lacuri de pescuit intr-un peisaj mirific - Lacurile de pescuit La amurii albi se afla langa drumul judetean dintre Dumbraveni si Bahnea, intre dealuri, papura si stuf. Lacurile insumeaza 1,7 ha luciu de apa.
  • Stanca cu brazi - Stogul de piatra: E alta cutie - Cutia gasita de dvs a fost pusa de noi, in ideea marturisita in comentariul anterior, ca cea initiala, a Trekkinklubului, ar fi disparut. Cum ne-am revizuit presupunerea, acceptand ideea ca n-am gasit abriul corect, n-am comunicat pe site-ul jocului cutia pusa de noi.
  • Baile Martanus: Reabilitare jurnal - Am gasit ascunzisul si cutia in el. Dar a durat ceva extragerea ei din mica scorbura, careia i s-a ingustat gatul.
  • Teiul de 500 de ani din Leliceni: Locul este incredibil - Am mai stat jumate de ora sa admiram. Am luat GeoKrety-ul Harghita 40, si am pus o bratara de la Felsziget de anul asta.
  • Pestera Huda lui Papara: Pestera Huda lui Papara - Cutia nu este foarte usor de gasit deoarece sunt destul de multe locuri care se potrivesc descrierii. Precizia GPS-ului este destul de mica datorita vegetatiei si peretelui de stanca la baza caruia este ascunsa cutia.
  • Varful Harghita Madaras: Varful Harghita Madaras - Varful Harghita Madaras este una dintre cele mai spectaculoase varfuri din cauza constructiilor religioase.I
  • Piatra Predicatorului - Muntii Bodoc: Cerb vs tap, ciuta vs caprioara - Probabil sunt 4 caprioare (datorita taliei). Doar daca ai vazut ca primul individ avea cornite, atunci este vorba despre un tap.
  • Stanca La Panda: Am lasat o maimuta verde - Am gasit geocutia cu ajutorul unei alte echipe cu care m-am intalnit in varf.
  • Cascada Lomasita - Muntii Calimani: Domnisoara Lomasita si Domnul Lomasel - Ne-am apropiat de locatie de-a lungul paraului Lomasul, trecand prin Poiana Izvor si Poiana Puturosul. Se poate merge cu masina pana la confluenta paraului Lomasita si Cica Mare.
  • Piatra Potcoavei: Piatra Potcoavei in noiembrie - Am urcat pe Piatra Potcoavei, ocoland stanca din partea dreapta. Aceasta varianta este mai scurta decat din partea cealalta.
  • Parcul Colina - Cluj: Colina - Am identificat locatia geocutiutei.
  • Varful Cetatii I - Baile Tusnad: Am pierdut o lupta - A doua batalie de la Varful Cetatii a fost din pacate o infrangere. Am gasit bolovanii uriasi, punctul de belvedere si cel de odihna, insa nu si copacul trasnit din poza lui trekkingklub.
  • Biserica Neagra Brasov: Loc fain - Florin, Lumi si usmile. Nice place.
  • Johanniskirche - Sibiu: Asteptand momentul potrivit - Am ajuns la fata locului intr-un moment destul de nepotrivit. Biserica era inchisa, asa ca nu am reusit sa vizitez si interiorul.
  • Turnul Kendeffy - Muntele Orlea - Subcetate: Azi am gasit Turnul - Salut, dupa ce am urcat amandoi, 30 min, (Lore si Gigelush) pe acest munte am gasit Turnul care, pt noi a fost un mister. Am trecut de multe ori pe acolo, dar nu am reusit sa ajungem din diferite moive (si oricum nu stiam unde se afla.
  • Casa Rado - Targu Mures: Teamwork - E o cutie destul de bine ascunsa. Ajutat de o buna prietena, am reusit sa gasim cutiuta (de fapt ea a gasit-o).

Ai ajuns in Borumlaca si ai reusit deja sa vizitezi obiectivul Statuia Isus Mantuitorul? Sau vrei doar sa comentezi, si sa completezi descrierea? Povesteste-ne despre experienta ta!

Stii locuri de vizitat din judetul Bihor, frumoase si interesante, dar mai putin cunoscute? Prezinta-ne informatii despre aceste locuri, si da posibilitatea celorlalti sa le cunoasca nemijlocit!