Navigheaza pe teren in timp real, te ajutam sa gasesti comoara ascunsa aici! Dupa autentificare.

Cuta - Socond

Harti, descrieri si comentarii detailate, poze mai mari, posibilitate de cautare, navigare pe teren in timp real catre Cuta - Socond - dupa inregistrare.

Sapatura in cautarea urmelor de zid 2 xantusz castel
Sapatura in cautarea urmelor de zid 2
Camila de pe Uture uture camila
Camila de pe Uture
Latura abrupta din est Cibinburg Orlat
Latura abrupta din est
Valea Stancioiului Piramide Goranu Stancioiu
Valea Stancioiului

Ai ajuns deja in acest loc, si ai reusit sa surprinzi ipostaze deosebite ale acestui geoobiectiv? Incarca pozele tale in albumul foto Cuta Socond!

Vizitati Cuta - Socond si celelalte obiective turistice prezentate. Multe dintre ele sunt locuri inedite, mai putin cunoscute. Va invitam sa le descoperiti!

>>> Intra in zona tainica a cautatorilor de comori virtuale, si cauta geocutia terenului de joaca Geotrekking ascunsa aici!

Cea mai apropiata localitate este Cuta, se afla la 0,83 km distanta.
Capela Sfanta Treime Carei Lacul lui Goe Adrian Lacul Firiza
Capela Kigye Petresti
Este singura constructie ramasa din satul depopulat Chighie in anii 1703-1711.
Gradina ZmeilorGradina Zmeilor
Am iesit la iarba verde la zmei si din intamplare in timp ce ne cataram din distractie pe stanci am dat din intamplare peste cutie. Am gasit foarte usor cutia. In Gradina Zmeilor, aceasta bijuterie naturala de importanta geologico-peisagistica unica in Romania, putem vedea azi niste amenajari oribile.
Coloanele de la Limpedea Pestera Valenii Somcutei Lacul Vama Lacul Salatig Balta Cehei
Lacul Albastru Baia Sprie
De aici urcam pe o poteca cu serpentine pana la lac.
Mlastinile Vlaschinescu Catedrala romano-catolica Satu Mare Biserica reformata Zalau Castanii de langa Tautii-Magheraus
Biserica romano-catolica Abram
Azi apartine bisericii reformate.
Biserica reformata Tasnad Lacul Satulung Rezervatia de stejar Bavna-Cogna Lucacesti
Statuia Isus Mantuitorul Borumlaca
Copia celei mai mari statui ale lui Isus Cristos din lume, avand dimensiunile unui om, a fost realizata de catre invatatorul Rudolf Docolonansky in anul 1938.
Cetatea Ardud
Cetatea Ardud, construita in 1481 de viitorul voievod al Transilvaniei Bartolomeu Dragffy, de plan poligonal cu bastioane de colt, a fost una dintre cele mai puternice fortarete seniorale din nordul Transilvaniei.
Dunele de nisip de la Foieni Monumentul cepei Pericei Lacul Dara Lacul Turulung Lacul Mogosa Lacul Calinesti Lacul Varsolt Ruinele cetatii Bathory Simleu Silvaniei Lacul Benesat Turnul Pompierilor Satu Mare Strandul termal Broscarie
Rozeta de piatra Ilba
Monument al naturii, este o arie protejata, rezervatie naturala de tip geologic, paleontologic si peisagistic.
Balta Porumbesti Lacul Nistru Rezervatia fosilifera Chiuzbaia Stejarisul de balta Panic
Casa muzeala svabeasca Petresti
Casa muzeala svabeasca din Petresti este una dintre cele mai reprezentative pentru arhitectura populara svabeasca.
Biserica de lemn Ciumarna Lacul Motis Gradina Romei Satu Mare Mlastina Vermes Sanislau Lacul Odoreu
Tumul Pir
Are inaltimea de aproximativ 10 m, denumirea locului pe harta, Pir Nord.
Cetatea Chioarului Magura Simleului
Satu MareSatu Mare
Am gasit azi cu usurinta, geocutia.
Biserica catolica Zalau Lacurile Oar Biserica reformata din Zauan Biserica reformata Cu lanturi Satu Mare Balta Adrian
Plop negru Ciocmani
Se pare ca este cel mai gros plop in viata din Romania, respectiv al doilea arbore dupa grosime din tara, posibil si record international.
Lacul Carastelec
Biserica reformata Marghita
La transformarile si reparatiile bisericii a contribuit si sotia principelui Transilvaniei, Gheorghe Rákóczi I, Zsuzsanna Lórántffy.
Dealul Comorii Batarci Lacurile Bercu Nou
Canionul cu trei vai Rus
Are abriuri supraetajate, sub care iarna se formeaza cascade de gheata.
Izvoarele din Poiana Soarelui Pestera Boiu Mare
Valori naturale - Judetul Satu Mare

• Urmarire Cuta
  • Localizare pozitie pe harta Socond

• Voi reveni cu urmatoarea ocazie - Am fost acolo dar nu am gasit cutia, poate din cauza zapezii, sau poate din cauza ca nu am citit atent toate detaliile de aici. Pe gps waypoint-ul era in zona a patru copaci frati care erau cu vreo 2-3m mai jos de ceilalti doi.
  • Clopotnita Tincani - Izvoru Muresului: Despre catun - Am fost motivati in cautarea cutiei de imaginea vechii clopotnite unde se afla ascunzisul. Am aflat de la unul dintre locuitori - langa gospodaria caruia e clopotnita, ca nu e chiar atat de veche, fiind ridicata prin anul 1940.
  • Zagon: Sarbatori pascale - Am gasit geocutia ascunsa in gradina Mikes din Zagon, cu ocazia sarbatorilor pascale. Dupa ce treci de cateva porti, ascunzisul poate fi gasit foarte usor.
  • Izvorul geografic al Trotusului: Iarna nu-i ca vara - Multumesc pentru consolidarea ascunzisului. Am inteles insa un lucru important, ca o cutie poate fi usor de ascuns vara si greu de gasit iarna.
  • Cetatea Brasov: Lipseste temporar - Cutia lipseste in urma renovarilor efectuate la cetate.
  • Izvorul Koncsag - Baile Tusnad: Buna apa de izvor - Dupa insuccesul de la podul CFR, am mers la izvorul Koncsag sa ne refacem rezervele de apa inainte sa urcam spre Stancile Turnuri. Dupa ce ne-a delectat cu apa de la cele trei izvorase amenajate, am cautat cutia, pe care am gasit-o in buna stare.
  • Lacul Spalatorul de pietre - Racu: Locul se afla sub constructie - Geocutia poate fi gasita destul de usor. In prezent se lucreaza acolo, s-ar putea sa darame barajul.
  • Turnul Apor - Baile Tusnad: In sfarsit, in al treilea an de cautari - Am gasit-o, dar tot cu aventuri. Adica in sfarsit am gasit copacul cu pricina, la vreo 25m de coordonatele originale.
  • Baile Dugas - Danesti: De dragul furnicilor, nu! - Nu ne-am indurat sa mai stricam inca odata (pentru noi ar fi fost prima oara) micul musuroi de furnici care era cladit in fata ascunzisului. Oricum parea ca scoarta se stransese, ingustand mult gaura (e reactia arborelui la agresiunea furnicilor - nu e nici o gluma).
  • Dealul Perchiu - Onesti: Dealul Perchiu - Onesti - Pe canicula am preferat urcusul cu aer conditionat, 4x4 si muzica in surdina. Drum accesibil si dinspre Caraclau spre stalpii metalici de energie electrica.
  • Biserica Neagra Brasov: A fost super experienta. - Am gasit cutia.
  • Varful Cozluc - Muntii Macinului: Am vrut sa impusc doi iepuri dintr-o singura impuscatura - Planul meu a fost ca dupa parcurgerea Cheilor Chediului sa ajung cumva si pe varful Cozluc, respectiv la geoascunzis. Am avut si timp destul de putin pana la inserare, a trebuit sa ma grabesc.
  • La deget - Stogul de piatra: Acces spre obiectiv - Acces de la biserica din Bolatau (fost Taragan) = 4.8 km pe drumul de piatra descris.
  • Ciuperca de piatra de pe Plaiul Henter: Ciuperca de piatra ascunsa - Multumim geotrekkingului, care ne-a condus la aceasta ciuperca de piatra ascunsa, caci, fiind cam departe de poteca marcata (punct galben) de pe plaiul Henterului si relativ ascunsa intr-o padurice tanara de fagi, este, de regula, neobservata de majoritatea turistilor care se multumesc cu Piatra Predicatorului (sau Piatra Egrici), aflata ceva mai jos, spre Malnas, chiar pe poteca marcata (de curand, si ea, geoobiectiv).
  • Parcul dendrologic Gurghiu: Dupa o ploaie zdravana - Timp in care am stat sub un pavilion, am gasit poteca ce duce sus pe deal. Superbe privelisti asupra zonelor inconjuratoare, doar ca sunt cam multi copaci, si pozele nu au iesit prea grozave.
  • Cetatea Heret - Malnas: Precizari suplimentare despre cetate - Multumesc pentru informatiile oferite. Nici eu nu stiam ca geocutia a fost gasita de asa de multi cautatori.
  • Gara Mica - Sovata: Foto lamuritoare - Trimit un zoom al fotografiei pe care se vede mai bine situatia blocului in cauza.
  • Capela Sfanta Ana: Foarte vizitata - Cutia este un must pentru orice geocacher care trece prin zona. Locatia atractiva, ascuzisul perfect, accesibil in orice sezon, acestea sunt motivele pentru vizitele numeroase pe care le primeste.
  • Cheile Runcului: Am ales impreuna ascunzisul - Cheile Runcului - Am participat la alegerea ascunzisului si la ascunderea geocutiei.
  • Apa Imputita - Paraul Lupului: Un loc ascuns cu o atmosfera aparte - M-am apropiat de ascunzis dinspre intrarea in parcul cu animale salbatice, urmand paraul Lupului. Nu exista o poteca clar batuta, astfel incat a trebuit sa inaintez prin padure, respectiv pe malul paraului.
  • Parcul Pompierilor - Baile Tusnad: Plimbare - Intr-o plimbare alaturi de trekkingklub, am gasit-o.
  • Cetatea Bufnitei - Harghita Bai: Harghita - Peisaj perfect, un pic greu de urcat, dar merita efortul.
  • La Lanturi - Muntii Ciucas: Ascunzis cu lat La Lanturi - Titlul comentariului aduce un indiciu suplimentar pentru gasirea geocutiei asa ca nu-l mai comentam. Mai spunem totusi ca e, poate, nevoie de putina perseverenta pentru eventuala dezgropare a cutiei din cauze naturale.
  • Stanca Veczer: Crapatura din Stanca Veczer - Ajungand la fata locului, adevarata provocare a fost escaladarea crapaturii. La o inaltime potrivita, un piton ne ajuta la catarare.
  • Palatul Culturii - Targu Mures: Expusa, dar totusi ascunsa - Cutie gasita cu ajutorul lui Andrixnet. Mi-a placut ascunzatoarea geocutiei.
  • Biblioteca Judeteana Covasna: Multumesc pentru ascunzis - Am reusit sa gasesc primul geocutia ascunsa la Biblioteca Judeteana Covasna. Ascunzisul poate fi gasit usor, chiar si fara gps, numai pe baza instructiei ajutatoare.
  • Piatra Uriasului de la Asau: Uriasul adormit - Piatra seamana cu spinarea unui urias. Noroc ca ne lasa sa il calarim.
  • Turnul Negru Brasov: Revenind din Piatra Craiului - Revenind dintr-o tura efectuata in Piatra Craiului, ne-am relaxat cu o plimbare in Brasov. Cu aceasta ocazie am trecut si pe langa Turnul Negru.
  • Biserica evanghelica fortificata - Mosna: Biserica - Am cautat de mai multe ori (degeaba) cutiuta de aici. Locul este frumos renovat.
  • Varful Peleaga: Varful Peleaga la a doua incercare - Prima data am incercat sa ajung pe varful Peleaga in data de 19 septembrie 2007. Muntele insa nu mi-a permis sa ajung acolo, intre Coltii Pelegii si varf o cornisa impiedicand inaintarea.

Ai ajuns in Socond si ai reusit deja sa vizitezi obiectivul Cuta? Sau vrei doar sa comentezi, si sa completezi descrierea? Povesteste-ne despre experienta ta!

Stii locuri de vizitat din judetul Satu Mare, frumoase si interesante, dar mai putin cunoscute? Prezinta-ne informatii despre aceste locuri, si da posibilitatea celorlalti sa le cunoasca nemijlocit!