Lacul Puscasi

Harti, descrieri si comentarii detailate, poze mai mari, posibilitate de cautare, navigare pe teren in timp real catre Lacul Puscasi - dupa inregistrare.

Turnul de est turn est Racosul de Sus padurea Rika
Turnul de est
3262 canionul Valea lui Stan canyon
3262
Stalactite pestera apa minerala
Stalactite
Bazin Siculeni Siculicidium
Bazin

Ai ajuns deja in acest loc, si ai reusit sa surprinzi ipostaze deosebite ale acestui geoobiectiv? Incarca pozele tale in albumul foto Lacul Puscasi!

>>> Vizitati Lacul Puscasi si celelalte obiective turistice prezentate. Multe dintre ele sunt locuri inedite, mai putin cunoscute. Va invitam sa le descoperiti!

Cea mai apropiata localitate este Poiana lui Alexa, se afla la 1,58 km distanta.
Lacul Puiesti Padurea Frumusica
Varful DorosanVarful Dorosan
Vorbim despre cel mai inalt varf (564 m) al Colinelor Tutovei.
Biserica din LargaseniBiserica din Largaseni
Biserica de lemne, monument istoric, este situata in perimetrul satului Largaseni, comuna Corbita.
Lacul de acumulare Rapa Albastra Simila Movila lui Burcel
Cetatea dacica RacatauCetatea dacica Racatau
Cetatea se afla pe malul stang al lacului de acumulare Racaciuni, implicit, al Siretului, in afara satului Racataul de Jos, dar pe raza administrativa a acestuia.
Lacul Motoseni Poieni Carbunariei Poiana cu schit Poiana cu cetate Lacul Bibiresti Lacul Moreni Movila Rabaia Rasesti
Cetatea noua a Romanului Gadinti
A fost ridicata in 1466 pentru a face parte din cetatile de aparare a Moldovei.
Lacul Racaciuni Lacul Solesti Lacul Cazanesti Balta Ciurea Locul fosilifer Dealul Repedea Barnova Iaz Dienet Lacul Ciurbesti Dumbrava
Picturi murale BacauPicturi murale Bacau
Picturile murale au fost realizate cu vopsea purificatoare de aer, astfel incat Bacaul este azi orasul cu cele mai multe picturi purificatoare din Europa.
Podul medieval Cantalaresti Stefan cel Mare
Podul construit din zidarie de piatra se afla la iesirea dinspre nord a satului, pe DN15B.
Lacul Iezareni Padurea Uricani Lacul Cuibul Vulturilor Pogana Lacul Posta Elan Lacul Feresti Moara Domneasca Balta Laguna Verde Prisacani Lacul Serbanesti Bacau Padurea Talasmani Lacul Cleja
Biserica din SerbanestiBiserica din Serbanesti
Este biserica satului Serbanesti, comuna Corbita.
Manastirea LipovaManastirea Lipova
In numele acestei manastiri sunt vehiculate informatii - uneori amestecate - despre trei locasuri de cult diferite, dintre care doar unul fiinteaza, prezentul geoobiectiv.
Locul fosilifer Nisiparia Hulubat
Podul Doamnei Chitcani
Podul Doamnei sau Podul de la Docolina - Chitcani.
Rezervatia naturala Bohotin-Pietrosu Lacul Lilieci Lacul Minjesti Locul fosilifer Malusteni
Biserica de lemn Valea Mare FaraoaniBiserica de lemn Valea Mare Faraoani
Biserica de lemn - inima de stejar - din satul Valea Mare, comuna Faraoani, este una dintre cele mai vechi dintre cele ale comunitatilor catolice din zona Bacaului.
Biserica de lemn Recea GaiceanaBiserica de lemn Recea Gaiceana
Biserica a fost construita in 1864 de proprietara mosiei Gaiceana, Ecaterina Sturdza, pe locul uneia mai vechi, din 1808.
Belvedere Repedea Iasi
Punct de belvedere la rezervatia Repedea, dealul Bucium, de unde se vede Iasiul de sus.
Tiki Village Iasi
Tiki Beach este un amestec intre Delta Dunarii si o plaja de pe litoral.
Trovantii de la Cornii de Sus
Manastirea PogletManastirea Poglet
Despre constructia bisericii de aici, pentru a servi schitul ctitorit de paharnicul Constantin Bals, se spune ca ar data din secolul XVIII, ante 1734.
Podul Verde Barlad
Podul Verde din Barlad a fost construit anterior anului 1850.
Lacul Velna Negresti
Conacul Apostoleanu Izvoru BerheciuluiConacul Apostoleanu Izvoru Berheciului
Coordonatele indicate sunt ale geobiectivului.
Lacul Horgesti Lacul Ghermanesti Lacul Draslavat
Biserica Faghieni Izvoru BerheciuluiBiserica Faghieni Izvoru Berheciului
Faghieni este un mic sat ce apartine comunei Izvoru Berheciului.
Podul de piatra peste Bahlui Iasi
Langa podul vechi, in a doua jumatate a secolului al XX-lea, a fost construit un pod nou din beton, cu trafic rutier, pietonal, si peste care circula si tramvaie.
Manastirea Sfanta OlgaManastirea Sfanta Olga
Cea mai inalta.
Lacul Gugesti
Valori naturale - Judetul Vaslui

• Urmarire Lacul Puscasi

• Stanca Soimilor - Baile Tusnad: O noua cutie intr-un loc nou - Am ascuns o noua geocutie, intr-un loc nou. Dupa ce ascunzisul initial a fost devastat de 4 ori.
  • Camera Patrata - Pietrele Detunate - Masivul Ceahlau: De ziua Micii Unirii - Desi am cautat-o de ziua Marii Uniri, 1 decembrie 2016, ceata si aparatul au fost impotriva. Intreband si eu, ca un turist constient de limitele umane, un fotograf ce cobora muntele, am aflat locul de intrare in traseu.
  • Panorama Sfantu Gheorghe: Deasupra orasului Sfantu Gheorghe - Daca iesiti din orasul Sfantu Gheorghe spre localitatea Valcele, merita sa va opriti pentru a va potoli setea la izvorul din apropiere. Apoi sa urcati pe deal, sa cautati aceasta geocutie si sa admirati privelistea ce se deschide spre oras.
  • Muntele Frumos: Intamplari noi pe Muntele Frumos - Am gasit usor cutia, aflata in buna stare. Carnetelul fiind putin umed, iar pixul, la inceput, incapatanat.
  • Mina parasita - Piciorul Lespezilor: Gura de mina - Desi am observat obiectivul la inceputul unei ture pe Lespezi, am cautat cutia la intoarcere. Apa ce iese din mina e curata si rece, dar n-as zice si potabila.
  • Turnu Rosu din Boita: Turnu Rosu din Boita - Stiu bine ce am gasit. Si cutia lui csipike si aceasta de pe geotrekking.
  • Fantana Rece - Valea Boros: Multumiri calduroase pentru cutia de la Fantana Rece - Cred ca am mai trecut pe la Fantana Rece dupa ce am ascuns prima cutie - cea, intre timp, disparuta. De ce oare n-am verificat ascunzisul?
  • Harghita Racu: Felicitari pentru primul gasitor - Daca iti plac varfurile Harghitei, iti recomand ascunzisul de pe varful Harghita Siculeni, respectiv panorama de pe Varful Tesit din apropiere.
  • Printre pini - Sanpetru: Deasupra localitatii Sanpetru - Ascunzisul a fost destul de usor de gasit. Ajungand in apropiere, am observat de la o oarecare distanta cutiuta de culoare alba.
  • Gura Raului: Gasita - Am gasit cutiuta.
  • Muntele Fratele: Tabara SCA - Varful Fratele este una din cele mai frumoase locuri din judetul Harghita.
  • Culmea Iavardi: La vanatoare, cu cartuse oarbe - Am ajuns pe Varful Iavardi odata cu o ploaie marunta dar deasa. Care n-ar fi trebuit sa ne impiedica sa gasim cutia.
  • Crucea de pe Plaiul Ugra: Urcare contra cronometru - Trec destul de des prin zona, dar nu a fost inca sa fie, sa am timp sa urc pe plaiul Ugra. Azi, un prieten a venit sa sadeasca niste flori in cimitirul satului, astfel incat am folosit ocazia, sa vin cu el si sa urc pana la cruce.
  • Capela Sfantul Iosif - Barzava: A doua cutie, da! - Capela este la doi pasi de cealalta biserica a Barzavei. Am ajuns la capela odata cu femeia ce are in grija curatenia.
  • Petersberg - Sanpetru: Spre Dealul Cetatii dinspre Sanpetru - M-am apropiat de Dealul Cetatii dinspre Sanpetru, pe unul dintre numeroasele drumuri de pamant. Din spatele antenei de telecomunicatie, o poteca larga va conduce pana pe varful Dealul Cetatii - Lempes, la geocutie.
  • Concretiuni de Feleac: Am gasit-o! - Este prima noastra comoara gasita. Am urmat exact traseul din descriere si totul a mers bine.
  • Cuta - Socond: Voi reveni cu urmatoarea ocazie - Am fost acolo dar nu am gasit cutia, poate din cauza zapezii, sau poate din cauza ca nu am citit atent toate detaliile de aici. Pe gps waypoint-ul era in zona a patru copaci frati care erau cu vreo 2-3m mai jos de ceilalti doi.
  • Fantana Nicolae Ioan - Muntii Ciucas: Berea e tot apa - N-a fost sa fie. Mergea o bere de pe teava la final de traseu (Muntele Rosu-Gropsoarele-Zaganu-Saua Chirusca-Saua Tigailor-Varful Ciucas-Cabana Ciucas-Cabana Muntele Rosu).
  • Dealul Kolcza - Sfantu Gheorghe: Groapa sau dealul Kolcza - Am gasit aceasta geocutie impreuna cu meli. De fapt, ea a gasit geocutia prima, iar eu primul :-).
  • Poarta Schei: Bun venit in Scheii Brasovului - Trafic intens, taximetristi parcati in apropiere, si doi nebuni care sar parapetii sa caute o cutiuta. Nimic neobisnuit, nu?
  • Belvedere Dealu: Festivalul Prunelor - Se poate ajunge pana in apropiere de turn cu o masina de teren, in rest pe jos. In comuna trebuie urmarite indicatoarele cu inscriptia Kilato.
  • La Lanturi - Muntii Ciucas: Ascunzis cu lat La Lanturi - Titlul comentariului aduce un indiciu suplimentar pentru gasirea geocutiei asa ca nu-l mai comentam. Mai spunem totusi ca e, poate, nevoie de putina perseverenta pentru eventuala dezgropare a cutiei din cauze naturale.
  • Capul Fagului: Intre cer si pamant, totusi, cerul! - Am urcat cu masina din Misentea (din fata bisericii) spre Hosasau, plecand pe ulita din dreapta. Beneficiind de confirmarea unei batrane, ca ajungem pe acolo la Hosasau.
  • Biserica Neagra Brasov: Loc interesant - Foarte interesant locul in care este ascuns. Si cutia, de asemenea.
  • Stancile Pietrei Rosii: Satisfactie dubla - Varful Pietrele Rosii a fost primul al culmii, imediat ce am ajuns pe ea. Suind din Gura Haitii cu gandul sa ajungem pe Pietrosul Calimanilor.
  • Palatul Culturii - Targu Mures: Cu spatele la ascunzis - Mi-am verificat ascunzisul duminica trecuta, cu ocazia concertului Uriah Heep. Zona era plin cu lume, dar daca stai cu spatele la ascunzis, poti scoate si repune cutiuta fara sa fi observat.
  • Varful Colos - Muntii Ciucului: Scuze si multumiri - Multumirile sunt pentru ca ai reamenajat ascunzisul cu o cutie noua. Scuzele sunt pentru ca, desi am avut prilejul, trecand peste Varful Colos in timpul unui traseu parcurs in primavara acestui an, n-am facut eu acest lucru.
  • Imeni: La Imeni, deocamdata nimic - Desi am baleiat pe o raza suficient de generoasa, dar nu exagerata, n-am putut dibui ascunzisul. Avand incredere atat in gps-ul nostru, cat si in coordonatele precizate pe site.
  • Cetatea Deva: Destul de greu - Am gasit-o destul de greu pt ca am plecat pe un drum gresit de la inceput. Foarte frumoase locuri, merita cautata.
  • Schitul Ostrov: Se pare ca nu am cautat unde trebuia - Dupa nereusitele de la manastirea Turnu, respectiv castrul Arutela. M-am intors din drum, pentru a gasi macar geocutia ascunsa langa schitul Ostrov.

Ai ajuns aici si ai reusit deja sa vizitezi obiectivul Lacul Puscasi? Sau vrei doar sa comentezi, si sa completezi descrierea? Povesteste-ne despre experienta ta!

Stii locuri de vizitat din judetul Vaslui, frumoase si interesante, dar mai putin cunoscute? Prezinta-ne informatii despre aceste locuri, si da posibilitatea celorlalti sa le cunoasca nemijlocit!