Groapa cu pini - Coza - Tulnici

Harti, descrieri si comentarii detailate, poze mai mari, posibilitate de cautare, navigare pe teren in timp real catre Groapa cu pini - Coza - Tulnici - dupa inregistrare.

Clopot 1 Closdorf Cloasterf biserica evenghelica fortificata
Clopot 1
319 Colibita
319
Intrare Carta
Intrare
Stalp secuiesc Santimbru Ciuc
Stalp secuiesc

Ai ajuns deja in acest loc, si ai reusit sa surprinzi ipostaze deosebite ale acestui geoobiectiv? Incarca pozele tale in albumul foto Groapa cu pini Coza Tulnici!

>>> Vizitati Groapa cu pini - Coza - Tulnici si celelalte obiective turistice prezentate. Multe dintre ele sunt locuri inedite, mai putin cunoscute. Va invitam sa le descoperiti!

Cea mai apropiata localitate este Coza, se afla la 4,78 km distanta.
Saua Tisitei Muntii Vrancei
Piatra Rosie Muntisoarele VranceiPiatra Rosie Muntisoarele Vrancei
Piatra Rosie este numit versantul stancos etalat spre nord-vest al varfului omonim situat, relativ, in extremitatea vestica a Muntisoarelor Muntilor Vrancei, fiind, poate, cel mai spectaculos dintre acesti muntisori.
Baile Mikes Paraul JomborBaile Mikes Paraul Jombor
Dupa ce am gasit geocutia ascunsa la Baia Hammas, mi-am continuat drumul.
Varful Observatorul lui AverescuVarful Observatorul lui Averescu
Vorbim despre un mic varf al Subcarpatilor Vrancei (Platforma Zabrauti) de 699 m, unde, in timpul bataliilor purtate in zona in timpul Primului Razboi Mondial (1917), isi avea instalat un punct de observare a frontului, maresalul Alexandru Averescu.
Balconul de pe Piatra Ursului Muntii Vrancei
Cetatea Ciuchian din Lutoasa O privire atenta a fotografiei ascunzisului ajuta decisiv la gasirea sa. M-am bucurat foarte mult, cand am aflat despre acest ascunzis.
Baile Martanus Am gasit ascunzisul si cutia in el. Ajungand la fata locului, am cautat intai geocutia, apoi am vizitat baile.
Baile Fantana SarataBaile Fantana Sarata
Probabil perioada de iarna a facut ca locatia sa arate neingrijit.
Apa Imputita Paraul Lupului M-am apropiat de ascunzis dinspre intrarea in parcul cu animale salbatice, urmand paraul Lupului.
Cetatea Mereni Cutia este ingenios ascunsa, dar nu greu de gasit.
Sfinxul din BusteaSfinxul din Bustea
Declarat monument al naturii, este vizibil de la mare departare.
Manastirea Tarnita Magura OdobestiManastirea Tarnita Magura Odobesti
Pe Magura Odobesti se afla nu mai putin de 4 asezaminte monahale, printre care Manastirea Tarnita, la cea mai mare altitudine.
Cascada Valea Zanelor Covasna
Cascada CaraslauCascada Caraslau
Eram in drum spre casa.
Varful Nemira MareVarful Nemira Mare
Intr-adevar, fara GPS, nu e usor de localizat ascunzisul, asa se explica nota acordata. Localizarea ascunzisului mi-a pus ceva probleme.
Zidul cu lacatele iubirii Targu SecuiescZidul cu lacatele iubirii Targu Secuiesc
Incepand cu 14 februarie 2014, si indragostitii din acest oras pot sa-si agate aici lacatele iubirii.
Lacul PadureniLacul Padureni
Cu gps nu e o problema gasirea geocutiei.
Lacul Poiana UzuluiLacul Poiana Uzului
Locatie neexploatata din punct de vedere a agrementului lacustru.
Baile AporBaile Apor
Cutia are o margine crapata.
Cetatea Comorii Muntii BodocCetatea Comorii Muntii Bodoc
In apropierea varfului Bodoc se afla un altul, cu un profil usor sesizabil - trapezoidal, datorita largii platforme somitale - numit Varful Comorii.
Canionul paraului Hemeius Pagubeni
Vulcanii noroiosi Paclele de la Beciu
Momentan cutia este dezactivata.
Iaz Dienet
Ruinele fostului schit Lapos DarmanestiRuinele fostului schit Lapos Darmanesti
Ceea ce s-a salvat de la el a fost transportat la biserica din satul Lapos, unde exista si acum o barna din lemn insemnata cu anul 7242 (1734) provenita de la schit.
Rezervatia Valea Iadului TuriaRezervatia Valea Iadului Turia
Pe harta zonei Balvanyos editata de Dimap - Budapesta, zona de concentratie maxima a izvoarelor minerale de pe Valea Iadului este denumita Herko Kert (Gradina Herko - ultimul cuvant poate de origine antroponimica? Geoascunzisurile zonei, Gradina Herko, Valea Iadului, Cetatea Turia, ne-au atras sa venim aici intr-o noua mica excursie.
Planul inclinatPlanul inclinat
Un ascunzis simplu, dar care nu sare in ochi.
Tablitele de la Ruginoasa
Groapa DeleanuluiGroapa Deleanului
Deleanu este un varf de 675 m din Subcarpații Vrancei, important nod orografic al acestora, mai precis, al celor din interfluviul Milcov - Ramnicu Sarat.
Fortareata de piatra Piatra Soimului OituzFortareata de piatra Piatra Soimului Oituz
Inca un obiectiv interesant de pe Piatra Soimului pe care il stiam de mult.
PoianPoian
Am urcat la crucea care vegheaza deasupra localitatii, din Poian, pe langa un perete stancos foarte interesant, si pe niste dealuri verzi, care seamana cu niste ghetari.
Cladirea primariei Targu SecuiescCladirea primariei Targu Secuiesc
Cladirea cu doua etaje a fost construita in anul 1907 pentru a servi drept casa de economii.
Fantana din mijlocul drumului NicorestiFantana din mijlocul drumului Nicoresti
La intersectia celor doua strazi mentionate, gasim indicatorul, care ne arata directia spre dealul Cosna.
Izvorul Seregeto Turia Suind, apoi coborand pe Valea Iadului, spre si de la Gradina Herko - aflata la confluenta cu Paraul Ars. Trovantii de la Cornii de Sus
Parohia catolica Boldog Ozseb Targu SecuiescParohia catolica Boldog Ozseb Targu Secuiesc
Targu Secuiesc mai are o biserica catolica, Sfanta Treime, dar este departe de noul cartier de blocuri din partea vestica a orasului.
La ZiduriLa Ziduri
Pe harta site-ului Muntii Nostri, zub Varful Zarna, apare un punct consemnat cu denumirea La Ziduri.
Balta DraculuiBalta Dracului
Balta Dracului din orasul Covasna este un monument al naturii, ivire naturala de apa minerala si gaz mofetic, martor al activitatilor postvulcanice cu numeroase eruptii in trecut.
Reci Am gasit geocutia pe baza coordonatelor primite de la cel care a ascuns cutia cu o zi inainte.
Monumentul si cimitirul din Pasul Casin Culmea NyergesMonumentul si cimitirul din Pasul Casin Culmea Nyerges
Un loc deosebit, cu o istorie tragica si loc de pomenire a inaintasilor, in lupta lor de libertate. Cu toate ca am trecut de mai multe ori zilele astea prin pasul Casin, nu am oprit pana acum, sa gasesc geocutia ascunsa aici.
Ochiul HuitoareiOchiul Huitoarei
Un GPS bun te conduce cu exactitate la ascunzis.
Biserica ortodoxa de lemn PapautiBiserica ortodoxa de lemn Papauti
Prima atestare documentare este tarzie, din anul 1567.
Mausoleul si Muzeul SovejaMausoleul si Muzeul Soveja
Mausoleul Soveja, marturia cumplitelor lupte de pe cuprinsul Vaii Susitei.
Schitul Sarile BisocaSchitul Sarile Bisoca
Sarile este un sat al comunei Bisoca, schitul fiind construit intr-o zona departata de vatra satului.
Pestera Kolik OjdulaPestera Kolik Ojdula
, 1965) si apoi in Cadastrul Pesterilor din Romania (Cristian Goran, 1982), unde se specifica drept roca de cantonament, aglomeratele vulcanice - aspect fals - si fara alte caracteristici de localizare sau morfometrice.
Lacul Filigeni Obcina LaposuluiLacul Filigeni Obcina Laposului
Pentru ca stiam zona, nu am dat atentie descrierii accesului la ascunzis. Dupa ce am cautat ascunzisurile de la Stanca Faraonul, respectiv Cascada Scaricica, m-am gandit ca ar trebui sa caut si geocutia ascunsa langa lacul Filigeni. Pentru a gasi usor lacul, venind, invers decat cum este descris traseul in prezentarea obiectivului, recomandam accesarea link-ului recomandat.
Comandau
Valea Uzului În drum spre La Oclos, de unde urma sa urcam pe Șoiu Mare, am trecut pe la capela catolica de la Valea Uzului, sperand sa gasim cutia, chiar daca era inca intuneric. Locatia este situata intr-o zona de atractie turistica.
Izvorul de la Botul FarculuiIzvorul de la Botul Farcului
Urmand indicatiile d-lui profesor, am ajuns aici intr-o zi de toamna autentica.
Muntele de sare de la LopatariMuntele de sare de la Lopatari
Dupa un izvor alb si sarat se afla un intreg munte de sare, cu rape brazdate de sarea iesita la suprafata si plini cu bolovani acoperiti cu spuma alba.
Cheile TisiteiCheile Tisitei
Indiferent de modul in care se anunta un nou ascunzis (prin completare formularului, printr-un comentariu, sau prin email), datele ajung la moderator. POI este abrevierea de la Point of Interest, adica Punct de Interes. Nu inteleg din descriere daca la coordonate se afla o geocutie, sau este doar un ascunzis inregistrat in care oricine poate plasa o geocutie.
Varful Zarna Muntii VranceiVarful Zarna Muntii Vrancei
Din ceea ce, indeobste, este cunoscuta ca fiind culmea principala a muntilor Vrancei - Lacauti - Musat -, se despribnde un puternic si (cel mai) lung picior, ce ajunge pana in Depresiunea Targu Secuiesc: Zarna.
Grunjul de la ManzalestiGrunjul de la Manzalesti
Grunjul de la Manzalesti este un munte micut si alb, care se ridica singuratic din albia raului, chiar pe marginea drumului spre Lopatari.
Piatra cu caldare mica Piatra Soimului OituzPiatra cu caldare mica Piatra Soimului Oituz
Ca si Caldarea Mare, si aceasta are un ce suficient de interesant care sa te faca sa tot stai pe ganduri privind-o.
Piatra UcigasulPiatra Ucigasul
Gasirea cutiei nu a reprezentat o dificultate, caci cunosteam locatia.
Statuia generalului Suvorov DragosloveniStatuia generalului Suvorov Dragosloveni
Desi spusa cu jumatate de gura, se pare ca impartasim multe cu armata rusa.
Varful Bodoc Muntii BodocVarful Bodoc Muntii Bodoc
Am plecat de la coada Lacului Padureni.
Biserica romano-catolica EstelnicBiserica romano-catolica Estelnic
In drum spre casa, mi-a ramas timp sa mai caut geocutiile ascunse la bisericile catolice din Estelnic si Poian.
Biserica veche din DragusaniBiserica veche din Dragusani
In capatul din amonte al satului se afla biserica Sfantul Nicolae.
Vechea cale ferata ingusta Comandau Covasna Am rebaleiat zona ascunzisului, cu acelasi rezultat. Am scotocit cateva cioate dintr-un perimetru rezonabil din jurul punctului indicat de GPS, dar in zadar.
Zagon Am gasit geocutia ascunsa in gradina Mikes din Zagon, cu ocazia sarbatorilor pascale. Dealul Ciresoaia Plaiurile Nemirei
Dealul Pivnitele Mari Moacsa Am inscris locatia de aici ca punct important al unui traseu si asa bogat in obiective. Cu ocazia zilelor orasului Sfantu Gheorghe, eram in zona.
Valori naturale - Judetul Vrancea

• Urmarire Groapa cu pini
  • Localizare pozitie pe harta Coza - Tulnici

• Cabana Ciucas - Muntii Ciucas: Cabana din munte - Un loc unde odata ajuns, sigur vei lua o pauza. Pentru masa, pentru odihna sau pentru poze.
  • Biserica ortodoxa din Radeana - Stefan cel Mare: Biserica ortodoxa din Radeana - Stefan cel Mare - Omul sfinteste locul, e valabil in Radeana. Te simti binecuvantat in acest loc.
  • Gura Raului: Gasita - Am gasit cutiuta.
  • Capela Sfanta Ana - Tomesti: Exact cum spune instructiunea - Am avut putin de lucru, pana am gasit geocutia ascunsa aici. Nu stiam daca trebuie sa caut in exteriorul sau interiorul zidului de incinta.
  • Lazaresti: Nu am gasit nimic - Coordonatele duc langa o biserica veche, langa cea noua. Gardul pare sa aibe cateva cavitati in partea inferioara, le-am cercetat in doi pe toate, dar nu am gasit nimic.
  • Biserica evanghelica Turnisor - Sibiu: Frumos - Am avut noroc ca am gasit poarta deschisa. Era liniste, asa ca am gasit usor ascunzisul.
  • Grota sulfatara Turia: Sfat pentru cautatori - La mai putin de 10 m exista si o geocutie publicata pe un alt teren de joaca. Atentie sa nu confundati.
  • Saua Nemirei: Saua Nemirei - Locatia ofera un moment de ragaz, un strop de apa rece, incanta ochiul si da sperante. La stalp este un punct de rascruce, spre Sandru, Nemira Mare sau Dofteana.
  • Cheile Rametului: Fericiti in Cheile Rametului - Salut zbuciumel. Pentru zilele urmatoare mi-am propus concertul Roxette, ascunzisuri din Cluj - cat incape, apoi sfarsitul de saptamana in Trascau.
  • Pestera Stanciului - Muntii Piatra Craiului: Comoara din Pestera Stanciului - Coordonatele gps nu te mai ajuta la cautarea acestei geocutii. Intreaga parte de intrare trebuie periata pentru a gasi ascunzisul.
  • Cetatea Neagra: Pe Magura Codlei - Am gasit cutia in buna stare, fara dificultate. Chiar si in conditii de iarna, cu prilejul unei drumetii mai complexe pe Magura Codlei.
  • Bucin: Gasita - Am gasit geocutia.
  • Sonda straveche de la Poieni - Targu Ocna: Usor de gasit, mai greu de scos - Am parcat pe marginea drumului, undeva intre sonda straveche si cimitirul eroilor, deplasandu-ma apoi pe jos pana la ambele ascunzisuri. Geocutia este foarte usor de gasit, mai greu de scos insa din ascunzis.
  • Concretiuni de Feleac: Intr-o excursie cu bicicleta - Impreuna cu copiii mei am gasit comoara. Pacat ca a venit ploaia, si a trebuit sa ne grabim inapoi.
  • Biserica catolica - Cetatuia: Comoara din curtea bisericii - Am avut noroc, poarta exterioara fiind deschisa, sa intru in curtea interioara a bisericii. Am inconjurat cladirea, presupunand ca geocutia ar trebui sa fie ascunsa undeva prin spate, intr-un loc ferit de priviri.
  • Palatul Cantacuzino: Propunere pentru o noua tura in zona - Foarte frumos fotoreportaj. Poti sa ne dai amanunte legate de posibilitatea de a vizita interiorul palatului.
  • Turnul Negru Brasov: prima cutie gasita :) - Am aflat de site doar de cateva zile si am si pornit in cautarea geocutiilor din zona mea.
  • Ochiul Beului: Ochiul Beului - In drumul spre cascada Beusnita, nu ai cum sa ratezi aceasta locatie superba, Ochiul Beului. Lacul m-a fascinat prin culoarea sa de smarald.
  • Varful Oituz-Izvor: Canina - Confirm prezenta stanelor si a cainilor aferenti in zona, din cauza carora nu m-am putut apropia de ascunzis. Am reusit sa fac fata atacului uneia dintre haitele de caini doar cu ajutorul batului de trekking.
  • Livada Postei: Usor - Usor de gasit.
  • Poarta Schei: Taximetristi de la Poarta Schei - Oare ce gandesc taximetristii din apropierea Portii Schei despre noi? Cred ca se distreaza de minune, in timp ce asteapta clientii.
  • Baile Balvanyos - Izvorul Transilvania: Treburi mici si mari - Eram in drum spre valea paraului Iadului, dar am oprit la izvor, pentru a gasi geocutia ascunsa aici. In spatele capelei o doamna isi vedea de treaba.
  • Turnul medieval Ruieni: Minunata priveliste - Am gasit geocutia amplasata la acest foarte interesant turn de observatie. Privelistea de aici e minunata, multumesc.
  • Baile Dugas - Danesti: De dragul furnicilor, nu! - Nu ne-am indurat sa mai stricam inca odata (pentru noi ar fi fost prima oara) micul musuroi de furnici care era cladit in fata ascunzisului. Oricum parea ca scoarta se stransese, ingustand mult gaura (e reactia arborelui la agresiunea furnicilor - nu e nici o gluma).
  • Schitul Ostrov: Schitul Ostrov - Am gasit-o usor. La acest schit a fost retrasa doamna despina/monahia platonida dupa moartea sotului sau, neagoe basarab.
  • Crucea de pe Plaiul Ugra: Veverita contra sau pro geotrekking - Probabil vreo veverita a deschis cutiuta confundand-o cu o nuca. Sigur, avand in vedere ascunzisul, trebuia o cutie mai zdravana.
  • Piatra Potcoavei: Piatra Potcoavei in noiembrie - Am urcat pe Piatra Potcoavei, ocoland stanca din partea dreapta. Aceasta varianta este mai scurta decat din partea cealalta.
  • Cascada Urlatoarea - Muntii Bucegi: Bigar - Cascada Bigar este una din scaparile mele. Am vizitat zona acum patru ani cred, dar la ea nu ne-am oprit.
  • Camera Patrata - Pietrele Detunate - Masivul Ceahlau: De ziua Micii Unirii - Desi am cautat-o de ziua Marii Uniri, 1 decembrie 2016, ceata si aparatul au fost impotriva. Intreband si eu, ca un turist constient de limitele umane, un fotograf ce cobora muntele, am aflat locul de intrare in traseu.
  • Tunelurile Nerei: Tunelurile Nerei - Traseul La Tunele din Cheile Nerei este superb, greu de descris in cuvinte. Si cum eu nu sunt un prea bun narator, va invit sa-l faceti si sa va convingeti singuri.

Ai ajuns in Coza - Tulnici si ai reusit deja sa vizitezi obiectivul Groapa cu pini? Sau vrei doar sa comentezi, si sa completezi descrierea? Povesteste-ne despre experienta ta!

Stii locuri de vizitat din judetul Vrancea, frumoase si interesante, dar mai putin cunoscute? Prezinta-ne informatii despre aceste locuri, si da posibilitatea celorlalti sa le cunoasca nemijlocit!