Gradina zoologica Timisoara

Harti, descrieri si comentarii detailate, poze mai mari, posibilitate de cautare, navigare pe teren in timp real catre Gradina zoologica Timisoara - dupa inregistrare.

Berbec Zoo Targu Mures
Berbec
Patura de gheata Cascada Paraului Saritor
Patura de gheata
Cheile Tisitei 3 Cheile Tisitei
Cheile Tisitei 3
Capodopera Izvorul Bufnitei
Capodopera

Ai ajuns deja in acest loc, si ai reusit sa surprinzi ipostaze deosebite ale acestui geoobiectiv? Incarca pozele tale in albumul foto Gradina zoologica Timisoara!

>>> Vizitati Gradina zoologica Timisoara si celelalte obiective turistice prezentate. Multe dintre ele sunt locuri inedite, mai putin cunoscute. Va invitam sa le descoperiti!

Cea mai apropiata localitate este Dumbravita, se afla la 2,7 km distanta. Repere arheologice pe teritoriul localitatii Dumbravita: 26
Lacul Aradul Nou
Podul Mihai Viteazu Canalul Bega
Arta stradala langa Canalul Bega, in zona podului Mihai Viteazu, Timisoara.
Lacul Sustra
Movila Sisitac Sanpetru Mare
Movila Sisitac (Sisitak) - Sanpetru Mare.
Cetatea medievala de pamant Satchinez
Pe langa geoobiectiv trece drumul judetean DJ 693, Satchinez-Biled.
Depozitul de cereale Giera
Rozariul de la Mandruloc
Gradina de trandafiri Rozariul de la Mandruloc.
Lacul din crater Seceani Lacurile Jimbolia Lacul Liebling
Iazul Zabrani Paulis
Iazul sau Balta Zabrani - se afla pe teritoriul localitatii Paulis.
CharlottenburgCharlottenburg
Se remarca prin faptul ca este singurul sat construit in forma de cerc din Banat.
Balta Chisoda Timisoara Lacul Otvesti Lacul Icloda
Lacurile Ghioroc
A fost amenajat pe teritoriul unei foste cariere de nisip, in scopuri turistice.
Fantana cu apa minerala Paradisul Verde Fortificatia de la Cornesti Lacul Mailat Lacul Bacova Lacul Uivar Lacul Ghiroda Lacul Pescarusul Saraturile de la Dinias
Cetatea Soimos Am gasit geocutia ascunsa printre ruinele cetatii Soimos.
Tumulul Gramurada de la Jupani
Movila antropica numita Gramurada de la Jupani este situata la 610 m est-nordest de Halta Susani-Bega, la 30 m nord de paraului Glavita, pe malul drept.
Lacul Denta Lacul Berini Conacul Birtolon Baratca
Minis De fapt, este acoperita doar de putin pamant, putand fi usor gasita si de trecatori. Primul cache gasit de noi. Podul de caramida Foeni Balta Rosie Carpinis Casa cu lacat Arad
Pictura murala TimisoaraPictura murala Timisoara
Pictura a fost realizata in anul 2019, si este dedicata Revolutiei din decembrie 1989.
Tumulul Gramurada lui Ticu Susani
Movila numita Gramurada lui Ticu, situata la 540 m nord de biserica si la 20 m sud de calea ferata, este un sanctuar de epoca hallstattiana.
Lacul Ianova Lacul Cicir
Plop negru Paulis
Plopul negru se afla la sud-est de Paulis, intre raul Mures si calea ferata.
Lacurile Cornesti
Moara Borzak Variasu Mare
A fost construita in anul 1940, a functionat pana in anii 1950, dupa care a fost sechestrata de statul roman.
Mlastinile Satchinez
Rezervatia naturala ornitologica Mlastinile Satchinez.
Lacul Albastra Acumularea Topolovatu Mare
Drumul Golgotei RadnaDrumul Golgotei Radna
Locul e super, cutia e in stare foarte buna, mersi. Am gasit geocutia ascunsa langa Manastirea Maria Radna.
Belvedere Valea Bosniac Sistarovat
Obiectivul se afla la 2,5 km distanta, vest - sud-vest de biserica ortodoxa din Sistarovat, respectiv la 1,4 km vest de drumul judetean DJ572 Sistarovat-Cuvesdia.
Conacul Gyertyanffy Giera Sanctuarul neolitic Parta Acumularea Murani Vulcanii noroiosi Forocici
Biserica de lemn si manastirea Cebza
La marginea de nord a localitatii se afla manastirea de calugarite Cebza, iar in cimitirul din apropiere biserica de lemn a lacasului de cult.
Balta Soimos Lacul Dudestii Noi Vulcan noroios Seceani
Lavanda de la tara Fibis
Nu se percepe taxa de intrare, conditia pentru vizita este achizitionarea unui buchet de lavanda sau o sticluta de ulei.
Lacurile Nitchidorf
Atractii inedite - Judetul Timis

• Urmarire Gradina zoologica Timisoara

• Cheile Tisitei: Raspuns - POI este abrevierea de la Point of Interest, adica Punct de Interes. In acest loc nu este inca ascunsa o geocutie, deci poti fi tu acela care ascunde una.
  • Sibiu: Am gasit cutiuta - Foarte interesant jocul.
  • Concretiuni de Feleac: Am vizitat zona - Primisem coordonatele de la un prieten, si in dupa-amiaza aceea tocmai plecam din oras si am zis sa fac un mic ocol :) Aveam doar coordonate, fara descriere, fara hint, fara poze, absolut nici o alta informatie. Semnalul de la GPS era slab, incat abia isi lua fix pe sub copaci.
  • Biserica din Garciu: Cu multa asiduitate - Am cautat in zona indicata de fotografia ascunzisului, si raportandu-ne la indiciile oferite, dar in zadar. Am gasit insa, pitit, pe acolo pe unde speram sa fie cutia, un paharel de tuica (gol) ceea ce ne-a facut sa banuim ca cel care l-a lasat acolo a luat in schimb cutia.
  • Turnul Apor - Baile Tusnad: Pai nu e POI? - Desi pentru duminica Pastelui aveam programata o tura de bicicleta spre Sf.Ana, o ploaie marunta si patrunzatoare ne-a facut sa ne limitam la obiective mai putin indraznete.
  • Cetatea Balvanyos - Baile Balvanyos: Felicitari organizatorilor - Am gasit acest ascunzis din intamplare. Ne-am trecut in carnetel si am lasat in cutie o cruciulita sfintita de culoare violet.
  • Cetatea Liteni: Cetatea Liteni - Catarat si cache la sfarsitul saptamanii.I
  • Bastionul Croitorilor - Cluj: Interesant - Am gasit si aceasta geocutie. Interesant.
  • Stanca cu brazi - Stogul de piatra: Printre sute de abriuri - Ajungerea la obiectiv necesita ceva efort, meritat insa cu prisosinta de frumusetea sa. Din pacate n-am gasit abriul ce reprezinta ascunzisul.
  • Poarta Ako - Ciucsangeorgiu: Usor de gasit - Desi aici nu apare nimeni, jurnalul contine inca 8 gasiri.
  • Fanatele Clujului: O plimbare - Un ascunzis interesant.
  • Cabana Curmatura: O cutie mare, plina cu cadouri - Am gasit geocutia ascunsa in apropierea cabanei Curmatura, din Piatra Craiului. Continutul cutiei este in stare foarte buna.
  • Cascada Varciorog: Cascada Varciorog - Cascada Varciorog este situata in perimetrul comunei Arieseni in apropiere de localitatea Vanvucesti la o altitudine de 1090 m. Un drum forestier de circa 4 km ne conduce la cascada Varciorog de la drumul national DN75, unde exista si un indicator.
  • Memorialul Ginta: Surpriza - Motivul? Prima geocutie virgina pe care am gasit-o de cand particip la acest interesant joc.
  • Cheile Dofteanei: Lipsa de experienta, bat-o vina! - Avem un GPS foarte foarte bun (Garmin 60 si inca niste litere - nu-i pe aproape acum). Care ne-a tot impins dincolo de rau.
  • Fantana Nicolae Ioan - Muntii Ciucas: Tablita de marmura - Am ajuns la geoobiectiv urmand traseul ce suie pe valea Berii spre Cabana Ciucas. Acum se poate ajunge aici si cu o masina de forta si garda la sol ale unui Logan.
  • Statuia generalului Suvorov - Dragosloveni: Istoria - Desi spusa cu jumatate de gura, se pare ca impartasim multe cu armata rusa. Aliati sau inamici avem multe in comun.
  • Parcul Natural Dumbrava Sibiului: Parcul Natural Dumbrava noaptea - In drum spre Paltinis, noaptea. Dupa o plimbare usoara, un ascunzis usor de gasit.
  • Turnul Olarilor - Sibiu: Gasita - Am gasit cutiuta.
  • Cascada de apa termala - Toplita: Apa termala de la Cascada Toplita s-a evaporat - Poate, dezamagiti de lipsa de apa - practic, lipsa cascadei, dar, mai ales, de mizeria din jur, n-am depus suficient interes pentru gasirea geocutiei.Pentru cei care vor mai ajunge la cascada atasam cateva fotografii cu aspectul constatat de noi, pentru a mai atenua din eventuala lor deziluzie.
  • Turn belvedere - Sumuleul Mare: Multumim frumos - Desi am urcat seara tarziu, a fost minunat. Am amplificat bucuria cu cautarea geocutiei, care este bine ascunsa si totusi usor de gasit.
  • Cascadele Izvoras: La cascadele Izvorasului - Daca prima parte a vaii, am recunoscut-o, pe afluentul din dreapta pana la prima cascada, poteca parca e alta. S-a mai rupt si sunt multe cazaturi, iar accesul pana in apropierea primei cascade este mai dificil.
  • Poiana Garcinului: Spre cabana Piatra Mare dinspre valea Garcinului - La intoarcerea din tura efectuata pe Piatra Mare, nu am ratat oportunitatea de a gasi primul geocutia ascunsa in Poiana Garcinului. Mi-am lasat masina in intersectie, si am urcat printre maracini pe varful dealului.
  • Valea Uzului: La inganatul noptii cu dimineata - În drum spre La Oclos, de unde urma sa urcam pe Șoiu Mare, am trecut pe la capela catolica de la Valea Uzului, sperand sa gasim cutia, chiar daca era inca intuneric. Am gasit-o destul de repede, in buna stare - uscata -, doar creionul s-a cam dezmembrat, iar jurnalul este aproape plin.
  • Biserica ortodoxa - Fagetel: Ascunzis gol sau nu - Cred ca e la baza piciorului, intre cele doua scanduri din care e format. Cum si eu trec de cateva ori pe an prin zona, odata, am sa fac efortul suplimentar - nici nu e mare lucru - de a trece pe la ascunzis.
  • Cimitirul german de la Tisita: Park and grab - N-a fost chiar park and grab caci n-am intrat cu masina pe aleea ce duce la cimitir. Am lasat-o in parcarea de la sosea langa containerul mai mult decat plin cu gunoi de acolo.
  • Concretiuni de Feleac: Plimbare - O frumoasa plimbare cu masina si pe jos impreuna cu copii mei. Pacat ca nu am luat aparatul foto.
  • Concretiuni de Feleac: Nice hide, wonderful woods - I had a 15km afternoon walk, started from Cluj. Went to Feleac, but not on european road, other road, trekking.
  • Cascada Bigar: Paralela 45 - Fiind aproape de DN57B, a fost destul de usor de gasit. Cascada este considerata una dintre cele mai frumoase din Europa.
  • Sub Muntele Uroi: La poalele muntelui - Ascunzisul de la poalele muntelui Uroi mi-a oferit acel sentiment, pe care il simt toti cand gasesc o geocutie. Ascunzisul se afla nu foarte departe de drum, si dupa cateva minute de urcus pe deal si cautari printre pietre, veti putea tine in mana geocutia.

Ai ajuns aici si ai reusit deja sa vizitezi obiectivul Gradina zoologica Timisoara? Sau vrei doar sa comentezi, si sa completezi descrierea? Povesteste-ne despre experienta ta!

Stii locuri de vizitat din judetul Timis, frumoase si interesante, dar mai putin cunoscute? Prezinta-ne informatii despre aceste locuri, si da posibilitatea celorlalti sa le cunoasca nemijlocit!